Проектування дидактичних матеріалів 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Проектування дидактичних матеріалів



 

В процесі навчання відбувається планомірне формування знань, умінь, навиків, а також необхідних властивостей особи учня. Основною такої планомірної передачі знань є чітко сформульована мета. Оперативна мета навчання повинна бути сформульована у формі знань і умінь, які необхідно сформувати у майбутнього фахівця в ході вивчення теми.

Аналіз однотипної учбової літератури по темі: «Візуальне програмування в Delphi» виробимо бальним методом. Коефіцієнт значимості кожного показника якості підручника К (показник якості) збільшується па Р - ступінь реалізації показника в тім підручнику. Сума отриманих добутків для кожного підручника складається, і результат є характеристикою якості підручника.

Підручники:

1) Культин. Delphi 6. Программирование на Object Pascal. — БХВ-Петербург, 2001. — 528 с.: ил.

2) Бондаренко М.А. Программирование в Delphi — Харьков: б.н., 2005. — 340 с.

3) Чиртик А., Борисок В., Корвель Ю. Delphi. Трюки и эффекты. — Питер, 2007. — 400 с.

Перелік найбільш важливих показників якості і коефіцієнти їхньої значимості приведені в табл. 2.2. На підставі отриманих результатів робиться висновок про вибір підручника для подальшого його використання.

 


Таблиця 2. 2 – Системи якості порівнюваних підручників

Наименование

Кп

Учебник 1

Учебник 2

Учебник 3

Рi Nj Рi Nj Рi Nj
1. Наявність діагностично поставленої мети     4   7   6
1.1 Перелік спеціальностей, для яких призначений підручник 1 0 0 0 0 0 0
1.2 Вказівка рівнів засвоєння матеріалу, який вивчається 1 0 0 1 1 1 1
1.3 Наявність мети перед кожним розділом 1 0 0 1 1 0 0
1.4 Наявність структури підручника 1 3 3 3 3 4 4
1.5 Наявність рекомендацій по його використанню 1 1 1 2 2 1 1
2. Дидактична обробка змісту     101   136   104
2.1 Повнота відображення матеріалу, який вивчається 3 4 12 5 15 3 9
2.2 Наявність і відображення логічної структури матеріалу, який вивчається 3 4 12 4 12 5 15
2.3 Послідовність і логічність 3 4 12 5 12 5 15
2.4 Відображення сучасних досягнень розвиток науки і техніки 3 4 12 3 12 4 12
2.5 Зв'язок теорії з практикою 3 5 15 5 15 5 15
2.6 Відповідність позначень і термінів загальноприйнятим в базових дисциплінах 2 4 8 4 8 5 10
2.7 Рівномірність розподілу учбового матеріалу 2 4 8 5 8 4 8
2.8 Доступність викладанню 3 4 12 4 12 4 12
2.9 Наочність 2 5 10 5 10 5 10
3. Дидактичні принципи і організація структури підручника     12   33   49
3.1 Наявність вказівок до самостійної роботи по кожному розділу 3 2 6 3 9 4 12
3.2 Наявність завдань і вправ з прикладами їх рішення і методичними вказівками 3 2 6 3 9 5 15
3.3 Наявність завдань для самостійного вирішення 2 0 0 3 6 5 10
3.4 Наявність тестів самоперевірки і критеріїв оцінювання відповідей по ним 3 0 0 3 9 4 12

Оцінка підручника

117

176

159

 

За даними аналізу однотипної учбової літератури по темі: «Візуальне програмування в Delphi» бальним методом вибираємо для подальшого використання підручники (2) та (3). Оскільки сума балів складає 176 у першого та 159 у другого підручника.


План викладу теми:

1. Знайомство з Delphi:

1.1 Загальні відомості.

1.2 Інтерфейс та структура програми.

2. Стандартні типи даних.

3. Частини програми:

3.1 Оператори.

3.2 Процедури.

3.3 Функції.

3.4 Властивості, методи та події

4. Створення додатку.

4.1 Форми

4.2 Компоненти та їх властивості

4.3 Компіляція та налагодження програми

5. Робота з файлами.

6. Вивід графіки за допомогою GUI.

7. Класи:

7.1 Загальні відомості

7.2 Створення власних класів.

 

Рисунок 1 – Логіко-семантична структура

 

1.2.1 Середа розробки.

1.2.2 Компоненти.

1.2.3 PAS-файл.

2.1.1 Прості типи.

2.1.2 Строкові типи.

2.1.3 Тип Variant.

2.1.4 Об’явлення змінних.

2.1.5 Константи

3.1.1 Оператори присвоювання.

3.1.2 Оператори вводу/виводу.

3.1.3 Оператор безумовного переходу

3.1.4 Оператори умовного переходу

3.1.5 Цикли

3.2.1 Процедури

3.3.1 Функції

3.4.1 Властивості

3.4.2 Методи

3.4.3 Події

4.1.1 Стандартні форми

4.1.2 Форми нестандартного вигляду

4.1.3 Прозорі вікна

4.2.1 Компоненти

4.3.1 Компіляція

4.3.2 Налагодження

4.3.3 Оптимізація

5.1.1 Текстові файли

5.1.2 Типізовані файли

5.1.3 Не типізовані файли

5.1.4 Процедури та функції для роботи з файлами

5.1.5 Технології COM і OLE

6.1.1 GUI та Canvas

6.1.2 Завантаження малюнків до ImageList



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2020-03-02; просмотров: 115; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.141.202.54 (0.009 с.)