Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Тема 6. Сучасні форми відпочинку та методика організації: банкети, ювілеї. весілля.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Специфічні особливості організації та проведення театралізованих сучасних банкетів, ювілеїв. Види та форми сучасних театралізованих весільних свят. Місце обряду як джерела створення послідовних дій (встановлених звичаєм чи ритуалом), в яких здійснюються релігійні представлення та побутові традиції народу. Роль місця проведення і сценічного простору у визначенні художньої форми постановки святкового видовища. Етапи організаційно-творчої роботи режисера-розпорядника: 1. Осмислювання та розуміння художньо-творчого завдання, поставленого замовником перед режисером-постановником. 2. Визначення масштабу свята і місце його проведення, уточнення технічних та комунікаційних можливостей, складу та кількості гостей. 3. Робота із замовником. Узгодження режисерського вирішення. 4. Складання і затвердження у замовника всієї фінансово-кошторисної документації. 5. Робота над літературним сценарієм та складання сценарного плану. 6. Створення режисерсько-постановочної та адміністративно-постановочної групи. 7. Робота з постановочною групою (художником-флористом, фото та відео операторами, балетмейстером, хормейстером, DJ, піротехніком та представниками різноманітних профільованих агенцій). 8. Робота з молодятами, ювілярами або с запрошеними гостями – як основними дійовими особами святкового заходу. 9. Методи роботи з адміністрацією закладів громадського харчування та приміщень для весілля (кафе, барів, ресторацій, клубу та ін.). 10. Робота та проведення репетицій з реальними героями, ведучим (тамадою), акторами та творчими колективами, які заняті в театралізованому задуму весільного свята. 11. Методика проведення театралізованого весільного свята. Практичне заняття: засвоєння студентами методики написання сценарію та постановки банкету, ювілею, весілля. — 2 год. Самостійна робота студентів: засвоїти принципи організації та проведення сучасних форм відпочинку. — 10 год.
VII. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ Починаючи знайомство студентів з предметом «Постановка сучасних шоу-програм та видовищ», викладач акцентує увагу на значенні даної дисципліни в загальній системі підготовки режисерів, знайомить з основними поняттями і термінологією, що застосовується у розкритті на практиці з постановки сучасних шоу та видовищ Теоретичні заняття педагога з тематики цього розділу повинні бути доповнені практичним показом відео та фото матеріалів, фахових програм на телебаченні або з власної режисерської практики.
Завдання до ПРАКТИЧНИХ занять ТА самостійної роботи студентів
ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 1. Тема 1. Вступ. Предмет та завдання курсу «Постановка сучасних шоу-програм та видовищ». Практичне заняття: Аналіз тематичних вечорів, театралізованих видів відпочинку та інші інноваційні форми театралізованих заходів як сучасних форм культурного дозвілля. – 1год. Мета: теоретичне опанування студентами сутності та термінології тематичного театралізованого свята, визначення його місця та сенсу в структурі сучасної культури. Завдання: 1. Дослідити сутність сучасних театралізованих видовищ, як інноваційне явище урбаністичної культури. 2. Освоїти виховні функції сучасних тематичних театралізованих свят; Самостійна робота студентів: Уточнення термінології та з’ясування основних видів тематичних театралізованих видовищ. Мета: закріплення теоретичних знань студентів. Завдання: 1. Знайти змістовні та формальні ознаки сучасних тематичних театралізованих заходів. 2. Схематично зобразити класифікацію сучасних тематичних театралізованих свят. 3. Розробити словник фахових термінів з курсу.
Література: [1-3,7,12,17,21,25].
Тема 2. Презентація, виставка та аукціон як сучасний вид режисури масових видовищ. Практичне заняття: Робота режисера над розробкою та втіленням в життя задуму презентації, виставки, аукціону. – 3 год. Мета: опанування навичками та прийомами постановки, особливостями організаційної роботи режисера у період формування та втілення режисерського рішення презентації, виставки, аукціону. Завдання: 1. Визначити «надзавдання» презентації, виставки, аукціону. 2. Сформулювати «ключову фразу» та знайти виразні засоби, які в повній мірі розкриватимуть її. 3. З’ясувати вплив художнього та музичного оформлення на розкриття теми рекламної компанії. 4. Написати творчу заявку на проведення презентації, виставки та аукціону. 5. Розробити «режисерську партитуру», «монтажний лист» та іншу документацію щодо підготовки презентації, виставки та аукціону. Самостійна робота студентів: Створення режисерського задуму презентації, виставки аукціону. Мета: оволодіти основами роботи режисера над презентацією, виставкою, аукціоном. Завдання: 1. Охарактеризувати цільову аудиторію майбутнього заходу. 2. Об’єднати літературний, документальний та іконографічних матеріал в режисерський сценарій. 3. Провести індивідуальну роботу з виконавцями, ведучими, аніматорами. Поставити чіткі завдання модераторам і хостессам, що задіяні у презентації, виставці та аукціону. 4. Розробити музикальну та світову партитуру заходу. 5. Задіяти до співпраці фахівців, які відповідають за рекламу заходу та «кетерінг» служби. 6. Відвідати виставки та презентації, які проходять в цей час у місті. Зробити фото та відео звіт заходу. Література: [4,6,12,22,23,26,27]. Тема 3. Сучасні форми відпочинку та методика організації. Практичне заняття: Робота режисера над створенням творчого проекту тематичних програм у сучасних закладах для відпочинку. – 2год. Мета: оволодіння студентами технологією створення проекту тематичної програми, спрямованого на проведення у сучасних закладах для відпочинку. Завдання: 1. Проаналізувати види сучасних закладів відпочинку. Надати загальну характеристику. 2. Розкрити поняття «нічний клуб», «боулінг», «лаундж кафе», «караоке-бар». 3. Здійснити обґрунтування вибору теми тематичної розважальної програми. 4. Виконати режисерський аналіз тематичної розважальної програми. 5. Сформувати режисерський задум тематичної розважальної програми. 6. З’ясувати вплив новітніх сучасних технологій на реалізацію режисерського задуму. 7. Підготувати документацію, що складається у процесі роботи та випуску видовища. Самостійна робота студентів: Створення задуму тематичної театралізованої програми в нічному клубі, «боулінгу», «караоке барі» тощо. Мета: засвоєння прийомів розробки задуму та втілення театралізованої програми в сучасних закладах відпочинку. Завдання: 1. Вивчити правила гри «Монополія», «Мафія». 2. Розробити режисерський епізод театралізованої гри. 3. З’ясувати вплив художньо-образного рішення на якість гри-видовища.
Література: [1,2,12,20]. Тема 4. Міська гра «Квест». «Флешмоб». Методика проведення. Практичне заняття: Розробка режисерського сценарію гри «Квест» та «флешмобу» на нестандартному сценічному майданчику просто неба. Мета: засвоїти принципи режисури та монтажу тематичної гри «Квест» та флешмобу на відкритій місцевості. Завдання: 1. Написати режисерський сценарій гри, розробивши детально кожен етап пошукової основи гри. 2. Розробити епізод гри за всіма законами режисури. 3. Розкрити поняття та суті флешмобу. 4. Розробити структурний принцип організації флешмобу. Самостійна робота студентів: Створення задуму гри «Квесту» та флешмобу для нестандартного майданчика. Мета: засвоїти прийоми розробки задуму та втілення гри «Квест» та флешмобу для нестандартного майданчика. Завдання: 1. З’ясувати вплив художньо-образного рішення на якість гри – видовища. 2. Навести декілька прикладів символіки та атрибутики в контексті художньо-образного рішення гри «Квест». 3. Знайти та проаналізувати звіт у мережі Інтернет про проходження флешмобу. 4. Доповнити словник термінами, що використовиваются у проведенні флешмобу.
Література: [12,21].
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-08; просмотров: 232; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.188.69.167 (0.006 с.) |