ВИБІР, ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ОПИС ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ МОДЕЛЕЙ ВИРОБУ



Мы поможем в написании ваших работ!


Мы поможем в написании ваших работ!



Мы поможем в написании ваших работ!


ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

ВИБІР, ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ОПИС ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ МОДЕЛЕЙ ВИРОБУ



ВИБІР, ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ОПИС ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ МОДЕЛЕЙ ВИРОБУ

Цього сезону вельми популярні жакети в стилі мінімалізм, без вигадливого декору, без застібок. Відмінний варіант – жакет з запахом. Це можуть бути укорочені моделі, як в колекціях від Antonio Berardi і Giorgio Armani, а можуть бути і подовжені варіанти, як від Emporio Armani. Тут працює важливе правило: якщо ваш жакет відрізняється за кольором від брюк або спідниці, з якими ви його поєднуєте, то увагу оточуючих буде направлено на лінію закінчення жакета. Дуже цікавий тренд – жіночий смокінг.

Як і раніше в моді і користуються великим попитом класичні піджаки в чоловічому стилі. Це можуть бути як однобортні, так і двобортні варіанти. Пам'ятаємо, що однобортні жакети роблять фігуру стрункішою, а двобортні – додають об'єму. Як правило, на показах зустрічалися подібні піджаки з трьома ґудзиками по вертикалі, але слід не забувати, що чим більше ґудзиків, тим більше візуально витягується силует. Піджаки в чоловічому стилі, як би парадоксально це не звучало, додадуть вам жіночності і крихкості. Особливо актуально поєднувати подібний строгий піджак з тонкими ніжними платтями (Christian Dior, Phillip Lim, Marc By Marc Jacobs), а також з спідницями (Saint Laurent). Будинок моди Gucci пропонує нам носити двобортні піджаки в чоловічому стилі джинсами, а ICB - з брюками в тон.

Завжди були, є і будуть популярні класичні кольори жакетів: чорний, кава з молоком, сірий, молочний і т.д. Але зараз мова не про них. Давайте розглянемо «родзинки» сезону, піджаки таких забарвлень, як леопард (його представили дизайнери будинків моди Balmain і Badgley Mischka), невеликий горох (Emporio Armani), середня і дуже велика клітинка (Libertine, Phillip Lim), дивовижні завитки в стилі бароко (Acne Studios). Такі жакети для сміливих, яскравих дівчат, що обожнюють бути в центрі уваги. [11.1]

З врахуванням напрямку моди, було обрано 3 моделі жакетів з напіввовняної тканини. Ескізи моделей проектованих жакетів представлені на рисунках 1.1, 1.2, 1.3 відповідно.

 

 

Опис зовнішнього вигляду

Модель-пропозиція №1

Жакет жіночий для середньої вікової групи, повсякденного призначення, з напіввовняної костюмної тканини, довжиною до бедер. Виріб на підкладці, прилягаючого силуету, з вшивними рукавами.

На пілочці рельєфи від плечового зрізу донизу, застібка центральна до перегину лацкана на 3 гудзики і 3 петлі. Бічні кишені в рельєфах.

На спинці рельєфи від плечового зрізу. Комір апаш. Рукав вшивний, двомовний, довгий.

По рельєфах пілочки та спинки, краях коміра прокладена оздоблювальна строчка.

Модель-пропозиція №2

Жакет жіночий для середньої вікової групи, повсякденного призначення, з напіввовняної костюмної тканини, довжиною до бедер. Виріб на підкладці, прилягаючого силуету, з вшивними рукавами.

На пілочці рельєфи від плечового зрізу донизу, застібка центральна до перегину лацкана на 3 гудзики і 3 петлі. Кишені накладні.

Спинка – з кокеткою, від якої йдуть рельєфи донизу. Комір піджачного типу. Рукава вшивні,довгі, двомовні.

По рельєфах пілочки, спинки та кокетки прокладені декоративні строчки.

Модель-пропозиція №3

Жакет жіночий, для середньої вікової групи, повсякденного призначення, з напіввовняної костюмної тканини, довжиною до бедер. Виріб на підкладці, приталеного силуету.

На пілочці є талієві виточки. Комір піджачного типу, застібка центральна на 3 ґудзики і 3 петлі. Кишені врамку з клапаном. Кути лацкана, коміра та клапанів заокруглені.

Спинка з середнім швом та талієвими виточками. Рукава вшивні, довгі, двомовні.

 

Таблиця 1.1. Специфікація деталей крою

Код Назва деталі К-ть лекал К-ть деталей крою
Деталі Моделі Загальних Уніфіко-ваних
Деталі верху
МП-1, МП-2 Центральна частина пілочки з рельєфом від плечового зрізу -
МП-1, МП-2 Бічна частина пілочки з рельєфами від плечового зрізу  
МП-1 Центральна частина спинки з середнім швом -
МП-1 Бічна частина спинки з рельєфами від плечового зрізу -
МП-1, МП-2, МП-3 Верхня частина рукава -
МП-1, МП-2, МП-3 Нижня частина рукава -
МП-1 Підборт -
МП-1, МП-2, МП-3 Обшивка горловини спинки -
МП-1 Верхній комір -
МП-1 Стояк коміра -
МП-2 Середня частина спинки -
МП-2 Бічна частина спинки -
МП-2 Кокетка -
МП-2 Накладні кишені -
МП-2 Підборт -
МП-2 Верхній відкладний комір -
МП-2 Нижній відкладний комір -
МП-3 Пілочка -
МП-3 Спинка -
МП-3 Підборт -
МП-3 Верхній комір -
МП-3 Нижній комір -
МП-3 Стояк коміра -
МП-3 Обшивка кишені -
МП-3 Клапан -

O хороша повітропроникність,

O низька намагнічення (електроєзуємість),

O низька пилоємність,

O висока ступінь очищаємость,

O високий ступінь зносостійкості.

Матеріали, з яких виготовлений комплект повинні бути міцними на розрив, це важливо передбачити на ділянках виробу плечового пояса, пройми, бічних зрізів. Тканина повинна мати великий ступінь стійкості до стирання, для запобігання руйнування тканини з-за тертя. Витривалість до стирання характеризується видом волокнистого складу, поверхневою щільністю і видом переплетення. Відповідно до умов експлуатації деякі ділянки виробу вимагають збільшення жорсткості. [10]

Відповідно до вимог поставлених до костюмних тканин, підкладкових, прокладкових та клейових матеріалів відповідно до проектованої моделі обрано найбільш раціональний підбір матеріалів, який представлений нижче.

Таблиця 2. Характеристика основних матеріалів

Назва матеріалу Артикул Ширина см Поверхнева густина, г/м2 Сировинний склад
1 2 3 4 5 6
1. «Костюмна» арт.06243 240 г/м2 Ллянолавса-нова пряжа
2. «Морська» арт.2276 292 г/м2 14% лавсан, бавовна
3. «Базальт» арт.23541 282 г/м2 Шерстолавса-нова пряжа
4. «Костюмно-платтяна» арт.06217 260 г/м2 Бавовняна пряжа

Для виготовлення підкладок в одязі різного призначення використовують шовкові, напівшовкові та бавовняні тканини або тонкі гладкі синтетичні трикотажні полотна одинарних простих переплетень.

Виробляють більше 50 артикулів тканин для підкладок. Це переважно віскозні та віскозно-ацетатні тканини.

У заданому виробу, жіночому жакеті, підкладкові матеріали рекомендовано використовувати лавсанових та віскозних волокон, полотняного переплетення, в тон тканини верха.

Таблиця 2.1. Характеристика підкладкових матеріалів

Назва матеріалу Артикул Ширина см Поверхнева густина, г/м2 Сировинний склад
1 2 3 4 5 6
1. Підкладкова 100% віскоза
2. Donisthorpe M80744151 100% віскоза

Прокладкові тканини та матеріали використовують при виготовленні одягу для надання необхідної форми та жорсткості окремим деталям швейного виробу та для зберігання її в процесах експлуатації одягу.

Асортимент матеріалів для прокладок в одязі дуже різноманітний. Це класичні та нові види прокладкових тканин, такі як коленкор, бортові тканини, зональні тканини, дублерини та інші, а також неткані полотна клейового, голкопробивного, прошивного та комбінованого способів виготовлення, такі як флізеліни, прокламеліни,сюнт, фільц та інші.

Пружкові бязь та мадополам виробляють у вигляді тонких гладкофарбованих або відбілених стрічок з жорсткими оздобленнями та одностороннім клейовим покриттям на основі клею БФ-6 і використовують для прокладання в борт, в пройму, по лінії входу в кишеню, в низ виробу і таке інше для запобігання розтяжності окремих ділянок та деталей виробу.

Бортові тканини з напіввовняним утоком виробляють на суворій скрученій бавовняній кардній основі. Деякі бортові тканини виготовляють з кінським волоссям в утоку. Це так звані волосяні бортовки, які використовують для виготовлення деталі волосяного стовпчика в швейних виробах, виготовляємих за індивідуальними замовленнями за традиційною технологією.

Для виготовлення прокладок в одязі широко використовують неткані матеріали з клейовими регулярними покриттями на основі клеїв ПА та ПЕВТ: клейові, голкопробивні, валяні та інші.

Клейові неткані прокладкові полотна флізеліни та прокламеліни використовують при виготовленні деталей прокладки в легкому одязі та виробах з тонких костюмних тканин.

Таблиця 2.2. Характеристика прокладкових матеріалів

Вид клейового прокладкового матервалу Артикул Вид клею Область застосування
1 2 3 4 5
Нетканий нитко прошивний з одностороннім клейовим покриттям РА СР 37 (37 точ./см2) Дулю-вання пілочок
Нетканий нитко прошивний з одностороннім клейовим покриттям PES-MV CP52 (52 точ./см2) Дублю-вання підбортів, дрібних деталей
Комбінована стрічка з нетканого матеріалу з клейовим покриттям 8025 МТ 230 75/38 С7В PES-MV CP52 (52 точ./см2) Обробка низу рукава
Комбінована стрічка з двох шарів нетканого нитко прошивного матеріалу з одностороннім клейовим покриттям 9145 ЕТ 30К PA-MV CP37 (37 точ./см2) Обробка низу виробу

При конфекціонуванні матеріалів пакету одягу важливе значення має вибір скріплюючих матеріалів. Для зкріплення деталей під час виробництва одягу застосовують швейні нитки. Промисловість випускає швейні нитки різного призначення.

По волокнистому складу одягові швейні нитки можуть бути бавовняними, синтетичними, з натуральної шовку, лляними.

Розрізняють нитки:

- одно скручені – одержувані остаточним скручуванням вихідних ниток (пряжі) у два чи 3 складання;

- дво скручені, одержані попереднім скручуванням вихідних ниток у два чи 3 складання та остаточним скручуванням цих ниток у два складання;

- армовані.

Таблиця 2.3. Характеристика ниток

Умовний номер Сировиний склад, % Лінійна щільність, текс Розривальне зусилля, сН
1 2 3 4 5
1. 45 ЛЛ ПЕ - 100 43,5
2. 44ЛХ Бавовна – 33, ПЕ - 67
3. 50К К - 100
4. 65К К - 100

Фурнітура служить для застібання швейних виробів, прикріплення, зміцнення деталей цих виробів, оздоблення, для зручності експлуатації одягу. До фурнітурі швейного виробництва відносяться: гудзики, застібки-блискавки, кнопки, гачки, петлі, пряжки, канти, пряжки тощо.

Гудзики служать для застібання виробів з допомогою петель або для прикраси виробу. Розрізняють гудзики наступних типів:

· за матеріалами – пластмасові, металеві, керамічні, комбіновані;

· за елементами кріплення – з отворами, з вушком.

Таблиця 2.4. Характеристика фурнітури (ґудзиків)

Максимальний розмір (діаметр) гудзики Діаметр отвори Відстань між центрами отворів Висота вушка
1,6 2,5 3,5
9–12 1,8 3,5
13–17 1,8 3,5 3,5
18–22
23–30 2,5 4,5 4,5
Більше 30 2,5

Таблиця 3.1. Характеристика швейного обладнання

Клас машини, призна-чення   Вид стб Швид-кість голов. Вала, об./хв Довжина стб, мм Меха-нізм перемі-щення матері-алу Вид матері-алу за товщи-ною, мм     Додатково дані
Універсальне
1. DLN-5410-6-03 «Джукі» 4,5 Комбі-новано Легкий і серед-ній Автомат. Обрізання ниток, піднімання лапки, виконання закріпки
Спеціалізоване
2. 3834-4/11 «Пфафф», вшивання рук. У пройму верхнього одягу 5,0 Верх. І нижній рожко-ві транс-порте-ри     Серед-ній Програмув. Посадки рукава, автомат. Обрізання ниток, позиціонування голки. Оснащена дисплеєм контролю виконання операції. Продуктивність 170-200 виробів за 8 год.
3. FLS-350 «Джукі», виконання оздоблю-ючих строчок 6,5 Подача верх. І ниж-ньої ткани-ни спец. Апара-том Се-редні і товсті Комп. Упра-вління. Строчки імітують ручне оздоблення. Тип стб спеціальний, схожий на ручний
Напівавтомати
4. МЕВ-3200 «Джукі», Вито-влення петель 10-40 Спеці-альний Серед-ній Вісім типів петель, комп. Управління. Пристрої для автомат. Обрізання ниток
5. МВ-372 «Джукі», пришива-ння ґудзиків, кнопок, етикеток До 28 Спеці-альний - Автомат. Обрізання ниток. Перехід з однієї к-ті стібків на другий, швидке руппарасуу-ння

Під волого-тепловою обробкою (ВТО) швейних виробів розуміють спеціальну обробку деталей або виробу вологою, теплом і тиском за допомогою спеціального обладнання. Під час ВТО, на тканину діють трьома вище вказаними чинниками і руппа ВТО складається з таких стадій: розм’якшення волокон вологою і теплом; надання певної форми під тиском; закріплення отриманої форми шляхом виділення вологи тепла і тиску.

Обладнання для волого-теплової обробки розділяють на 5 основних рупп: універсальне пресове обладнання; спеціальне пресове обладнання; прасувальні столи; праски; допоміжне та інше обладнання.

Прасувальні столи використовують для внутрішньопроцесної волого-теплової обробки різних швейних виробів. Вони мають плоску гладку поверхню, розміри якої залежать від розмірів виробу.

Електропарова праска є основним робочим механізмом прасувального столу. Температура праски регулюється за допомогою терморегулятора відповідно до виду тканини.[8]

Технологічну характеристику обладнання для ВТО подано у вигляді таблиць.

Таблиця 3.1.2. Характеристика пресів та пароповітряних манекенів

  Тип, марка обладнання, виробник     Призначення Температура руппарасу, С0     Тиск, Мпа   Додаткові відомості
Прес DX 1400 CM Дублювання деталей крою 0,65 -
Пароповітряний манекен 8355 «Вайт» Проведення кінцевого ВТО виробу 90-120 Пара – 0,38 Повітря – 030-0,45 Пропрасовує виріб гарячою парою і надає форму за допомогою продування повітря

Таблиця 3.1.3. Характеристика прасувального столу

Тип, марка, виробник Призначе-ння Спожив. Продукт., кВТ Тиск, Мпа Додаткові відомості Примітка
«Вайт» Виконання міжопераці-йних ВТО 1,5 0,55 Вакуумне відсмоктування повітря рукавною колодкою що повертається Габаритні розміри: 1100*320* 720 мм

Таблиця 3.1.4. Загальна характеристика праски

Тип, марка, виробник Маса праски, кг Розміри праски, мм Примітка
Довжина Шириа
Електропарова прска 2128, «Вайт» 1,9 Праска оснащена пристроєм контролю пари

Для кожної асортиментної групи виробів існують пристрої малої механізації, які згідно класифікації представлені шістьма групами.

При роботі на універсальних машинах дуже важко виконувати деякі види робіт. Використання пристроїв малої механізації сприяє покращенню умов виконання певних машинних робіт, а також забезпечує високу якість та підвищує продуктивність праці на 10-20% в залежності від типу операції і її складності. Кожна руппа засобів малої механізації представлена конкретними видами пристроїв, тому для швейного обладнання, що пропонується, здійснюється вибір пристроїв, які представлені в таблиці.

Таблиця 3.1.5. Характеристика пристроїв малої механізації

Назва пристрою Схема шва Клас машини, до якої використовується пристрій Область застосування
Для дотримання паралельності строчок відносно зрізу DLN-5410-6-OB Зшивання деталей виробу
Для прокладання декоративних строчок з дотриманням паралельності відносно країв деталі   FLS-350 (H010) Для прокла-дання декоратив-них строчок
Для обметування петель без попередньої розмітки MEB-3200 (Q060) Обметува-ння петель
Для пришивання ґудзиків без попередньої розмітки MB-372 (Q050) Пришива-ння ґудзиків

ЛІТЕРАТУРА

1. Основи технології виробів: методичні вказівки до виконання курсового проекту для студентів напряму підготовки «Технологія виробів легкої промисловості» / К.І.Бондар, Т.Д.Терещенко, Н.Г.Савчук. – 90с.

2. В.С.Горобчишина. Довідник технологічних послідовностей виготовлення одягу: Навч. посібник. – Львів: Новий світ, 2008.

3. Технология швейных изделий: учебник / Н.Н. Бодяло [др.]. – Витебск: УО «ВГТУ», 2012. – 307с.

4. ДСТУ 2027-92 Вироби швейні трикотажні. Термін на визначення. – К.: Держстандарт України, 1992. – 19 с.

5. ДСТУ 2023-91. Деталі швейних виробів. Терміни та визначення. – К.: Дерстандарт України, 1992. – 20 с.

6. ГОСТ -12807-88. Изделия швейне. Классификация стежков, строчек и швов. – М.: Издательство стандартов, 1989. – С. 42

7. Основы промышленой технологии поузловой оброботки верхней одежды. – М.: Легкая индустрия, 1975. – 500с.

8. Обладнання для волого-теплового оброблення швейних виробів: довідник/ Уклад.: О.Г.Кустова, К.І.Бондар.-Хмельницький: ХНУ, 2010.- 38 с.

9. Довідник швейного обладнання фірм: Навчальний посібник / К.І. Бондар, Т.Д. Терещенко, В.С.Дубач. – Хмельницький: ТУП, 2003. – 166 с.

10. Конфекціонування матеріалів для одягу: Навч. Посіб./К65 Н.П.Супрун, Л.В.Орленко, Е.П.Дрегуляс, видавництво «Знання», 2005

11. Інтернет джерела:

11.1.http://damskiydom.com/moda/modnye-zhakety-osen-zima-2014-2015.html

11.2. http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A80%BE

 

ВИБІР, ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ОПИС ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ МОДЕЛЕЙ ВИРОБУ

Цього сезону вельми популярні жакети в стилі мінімалізм, без вигадливого декору, без застібок. Відмінний варіант – жакет з запахом. Це можуть бути укорочені моделі, як в колекціях від Antonio Berardi і Giorgio Armani, а можуть бути і подовжені варіанти, як від Emporio Armani. Тут працює важливе правило: якщо ваш жакет відрізняється за кольором від брюк або спідниці, з якими ви його поєднуєте, то увагу оточуючих буде направлено на лінію закінчення жакета. Дуже цікавий тренд – жіночий смокінг.

Як і раніше в моді і користуються великим попитом класичні піджаки в чоловічому стилі. Це можуть бути як однобортні, так і двобортні варіанти. Пам'ятаємо, що однобортні жакети роблять фігуру стрункішою, а двобортні – додають об'єму. Як правило, на показах зустрічалися подібні піджаки з трьома ґудзиками по вертикалі, але слід не забувати, що чим більше ґудзиків, тим більше візуально витягується силует. Піджаки в чоловічому стилі, як би парадоксально це не звучало, додадуть вам жіночності і крихкості. Особливо актуально поєднувати подібний строгий піджак з тонкими ніжними платтями (Christian Dior, Phillip Lim, Marc By Marc Jacobs), а також з спідницями (Saint Laurent). Будинок моди Gucci пропонує нам носити двобортні піджаки в чоловічому стилі джинсами, а ICB - з брюками в тон.

Завжди були, є і будуть популярні класичні кольори жакетів: чорний, кава з молоком, сірий, молочний і т.д. Але зараз мова не про них. Давайте розглянемо «родзинки» сезону, піджаки таких забарвлень, як леопард (його представили дизайнери будинків моди Balmain і Badgley Mischka), невеликий горох (Emporio Armani), середня і дуже велика клітинка (Libertine, Phillip Lim), дивовижні завитки в стилі бароко (Acne Studios). Такі жакети для сміливих, яскравих дівчат, що обожнюють бути в центрі уваги. [11.1]

З врахуванням напрямку моди, було обрано 3 моделі жакетів з напіввовняної тканини. Ескізи моделей проектованих жакетів представлені на рисунках 1.1, 1.2, 1.3 відповідно.

 

 

Опис зовнішнього вигляду

Модель-пропозиція №1

Жакет жіночий для середньої вікової групи, повсякденного призначення, з напіввовняної костюмної тканини, довжиною до бедер. Виріб на підкладці, прилягаючого силуету, з вшивними рукавами.

На пілочці рельєфи від плечового зрізу донизу, застібка центральна до перегину лацкана на 3 гудзики і 3 петлі. Бічні кишені в рельєфах.

На спинці рельєфи від плечового зрізу. Комір апаш. Рукав вшивний, двомовний, довгий.

По рельєфах пілочки та спинки, краях коміра прокладена оздоблювальна строчка.

Модель-пропозиція №2

Жакет жіночий для середньої вікової групи, повсякденного призначення, з напіввовняної костюмної тканини, довжиною до бедер. Виріб на підкладці, прилягаючого силуету, з вшивними рукавами.

На пілочці рельєфи від плечового зрізу донизу, застібка центральна до перегину лацкана на 3 гудзики і 3 петлі. Кишені накладні.

Спинка – з кокеткою, від якої йдуть рельєфи донизу. Комір піджачного типу. Рукава вшивні,довгі, двомовні.

По рельєфах пілочки, спинки та кокетки прокладені декоративні строчки.

Модель-пропозиція №3

Жакет жіночий, для середньої вікової групи, повсякденного призначення, з напіввовняної костюмної тканини, довжиною до бедер. Виріб на підкладці, приталеного силуету.

На пілочці є талієві виточки. Комір піджачного типу, застібка центральна на 3 ґудзики і 3 петлі. Кишені врамку з клапаном. Кути лацкана, коміра та клапанів заокруглені.

Спинка з середнім швом та талієвими виточками. Рукава вшивні, довгі, двомовні.

 

Таблиця 1.1. Специфікація деталей крою



Последнее изменение этой страницы: 2016-04-07; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 44.192.112.123 (0.02 с.)