Методика художнього навчання 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Методика художнього навчання



1. У інноваційному навчально-виховному процесі учень є:

1. об’єктом зовнішнього впливу

2. важливою одиницею

3. продуктом власної діяльності

4. об’єктом навчання і виховання

2. Якою є провідна дидактична ідея нової програми (12-річна школа) у 5-му класі?

1. засвоєння засобів формоутворення

2. опанування законами перспективи простору в ілюзорно-просторовому зображенні

3. виявлення специфіки та засвоєння засобів створення художнього образу

4. засвоєння прийомів трансформації форми

3. У чому полягає виховна роль мистецтва? Воно:

1. розвиває логічне мислення

2. сприяє фізичному розвитку

3. сприяє формуванню ціннісних орієнтацій, особистісних якостей учня

4. розвиває моторику руки, спостережливість, окомір

4. Що є основним у керівництві дитячою художньою творчістю?

1. наявність художніх матеріалів

2. пояснення вчителя

3. організація уроку та створення творчої атмосфери

4. кваліфікація вчителя

5. Яка форма навчання найбільш характерна для інноваційної моделі освіти?

1. суб’єкт-об’єктна трансляційна

2. репродуктивна-відтворювальна

3. особистісно-зорієнтована

4. фронтальна

Пластанатомія

1. Очниця створена послідуючими кістками:

Тім’яними, потиличною та висковими кістками.

Лобною, верхньощелепними та вилицевими.

Носовими, висковими та нижньощелепною кістками.

Тім’яною, носовими та нижньощелепною.

2. Грушовидний отвір створений послідуючими кістками:

1. Вилицевими, лобною та висковими кістками.

2. Тім’яними, висковими та потиличною.

3. Носовими та верхньощелепними кістками.

4. Клиноподібною(основною) та нижньою щелепою.

5. Потиличною та висковими кістками.

3. Слуховий отвір знаходиться на:

1. Потиличній кістці.

2. Вилицевій.

3. Висковій.

4. Тім’яній.

5. Верхній щелепі.

4. Сосцевидний відросток знаходиться на:

1.Потиличній кістці.

2.Висковій.

3.Лобній.

4.Тім’яній.

5.Нижній щелепі.

5. Ячеїстий чи ямковий край знаходиться на:

1. Верхній щелепі.

2. Потиличній кістці.

3. Нижній щелепі.

4. Висковій.

5. Вилицевій кістці.

Живопис

1. Від чого залежить колористичне рішення в учбовій постановці?

1) емоційний стан художника

2) емоційний стан натури

3) освітлення

2. Значення загального тону в живопису

1) для цілісного живописного сприйняття зображення

2) для передачі емоційного стану зображення

3) для передачі роздільного бачення натури

3. Які задачі ставляться при передачі рефлексної взаємодії між предметами?

1) загальна колористична та кольорова єдність картинної площини

2) передача глибокого простору

3) зображення світло-повітряного середовища

4. Які учбові задачі ставляться в процесі виконання етюдів голови?

1) схожість, характер натури, емоційний стан

2) колористична і кольорова гармонія великих локальних плям

3) точне копіювання предметних кольорів і чітка побудова зображення

5. У чому полягає особливість художнього сприйняття?

1) в точному копіювання натури

2) в баченні предметного кольору і передачі об’єму та простору

3) в баченні гармонійних відношень кольорів, обумовлених освітленням

Малюнок

1. Яка роль перспективи в малюнку?

1) передача простору

2) підбір необхідної товщини ліній

3) передача масштабу в зображенні

2. Де необхідно застосовувати конструкцію?

1) у начерку

2) в академічному малюнку

3) в лінійно-повітряному зображенні форми

3. При якому положенні натури у відношенні до освітлення найбагатша градація світло-тіні?

1) по світу

2) в контражурі

3) при боковому освітленні

4. Яке призначення гумки у графічних техніках?

1) повне прибирання зображення з поверхні листа

2) доповнюючий засіб для передачі фактури

3) засіб для прибирання зайвих ліній та плям

4) зовсім не потрібна

5) засіб для вибирання зайвого графіту з поверхні зображення

5. Яку з графічних технік можна розмивати водою?

1) графітний олівець

2) м’які техніки

3) хімічний олівець

Історія мистецтва

1. Центральним образом деісусного чину іконостасу є:

1). “Богоматір Оранта”;

2). “Спас у силах”;

3). “Трійця”.

2. До якого жанру відноситься полотно І. Левітана “Над вічним спокоєм”?

1). побутовий;

2). пейзаж;

3). батальний.

3. Яка з пірамід Стародавнього Єгипту найвища?

1). піраміда Джосера;

2). піраміда Хеопса;

3). піраміда Хефрена.

4. Яке склепіння мають готичні собори?

1). хрестове;

2). купол;

3). півциркульне.

5. Що таке “імприматура”?

1). композиційний прийом у скульптурі;

2). графічна техніка;

3). тонування грунту в живописі.

6. Назвіть твір, що належить пензлю К. Брюллова?

1). “Явлення Христа народу”;

2). “Останній день Помпеї”;

3). “Бояриня Морозова”.

7. Конструктивним типом якого з цих храмів є периптер?

1). Пантеон;

2). Собор Паризької Богоматері;

3). Парфенон.

8. До якого іконографічного типу належить зображення Богоматері у консі центральної апсиди собору Св. Софії в Києві?

1). Замилування;

2). Оранта;

3). Одигітрія.

9. На якому острові знаходиться Кноський палац – прообраз міфологічного лабіринту?

1). Кіпр;

2). Крит;

3). Родос.

10. До якого періоду відноситься творчість Джотто?

1). Ранній Ренесанс;

2). Проторенесанс;

3). Маньєризм.


«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Ректор ПНПУ ім. К.Д. Ушинського

Ак. Чебикін О.Я.

 

«» _______________ 2011р.

 

ТЕСТ № 2

Вступні тестові завдання.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-02-06; просмотров: 118; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.128.203.143 (0.015 с.)