Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Найдите английские эквиваленты следующих слов, используйте их в своих предложениях.↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 7 из 7 Содержание книги
Поиск на нашем сайте
1. который косвенно влияет на экономический успех организации; 2. предназначена убедить общественность в том, что; 3. реклама может быть помещена; 4. быстрое распространение важных сообщений; 5. информировать общественность, принимая во внимание политику фирмы; 6. отдел рекламы; 7. платное и контролируемое средство связи.
3. Объясните грамматическую структуру в предложении, напишите по два предложения к каждой грамматической форме: 1. With advertising, you can reach a very specific audience. 2. This approach has one major fault. 3. Advertising is paid and controlled by mass communication. 4. It serves as a substitute for a salesperson talking to an individual buyer.
4. Дополните предложения следующими словами (place, regarding, distinguish, favorable, applicable): 1. The concept is … to any organization. 2. Public relations advertising must sell the company as a good … in which to work. 3. It must create a climate of … opinion about the company. 4. It must educate the public … the company’s policy, functions, facilities, objectives, ideals, standarts. 5. The Bureau suggests several characteristics that … public relations advertising.
5. Тест. Выберите правильный вариант. 1. Выберите английский эквивалент следующим словам. «сокращать» «проблема» a) to involve a) order b) to cut to b) issue c) to refuse c) mess 2. Выберите и вставьте в предложение правильное слово. 1) advantages, 2) exposure, 3) advertising a) … is paid and controlled by mass communication. b) Some other … of advertising are its selectivity and the advertiser’s control of the impact and timing. c) Advertisements in specialized publications can reach their readers with very little …to others. 3. Найдите слова близкие по значению. 1) to believe a) free 2) independent b) to protect 3) to defend c) to trust. 4. Найдите правильный вариант перевода: «поместить объявление». а) to place an ad b) to meet a standard c) to perceive 5. Выберите правильное предложение. a) This approach has one major fault. b) This approach for major fault. c) This approach has one of major fault. MARKETING Marketing is the process of planning and executing the conception, pricing, promotion and distribution of ideas, goods, and services to create exchanges that satisfy individual and organisational objectives.Marketing includes all the business activities connected with the movement of goods and services from producers to consumers. Sometimes it is called distribution. On the one hand, marketing is made up of such activities as transporting, storing and selling goods and, on the other hand, a series of decisions you make during the process of moving goods from producers to users. Marketing operations include product planning, buying, storage, pricing, promotion, selling, credit, traffic and marketing research. The ability lo recognize early trends is very important. Producers must know why, where, for what purpose the consumers buy. Marketing research helps the producer to predict what the people will want. And through advertising it attempts to influence the customer to buy. Marketing operations are very expensive. They take up more than half of the consumer's dollar. The trend in the USA has been to high mass consumption. The construction of good shopping centres has made goods available to consumers. It provided a wide range of merchandise and plenty of parking facilities. A business firm controls four important elements of marketing which are called a marketing mix. A firm’s marketing mix is the combination of the product, the price of the product, the means for its distribution, and the promotion of the product to reach a firm’s target market. The product ingredient of the marketing mix includes decisions about the product’s design, brand name, packaging, warranties. The pricing ingredient includes both base prices and discounts of various kinds. The distribution ingredient involves not only transportation and storage but also the selection of intermediaries. The promotion ingredient focuses on providing information to target markets.The “ingredients” of the marketing mix are controllable elements. A firm can vary each of them to suit its organisational goals, marketing goals and target markets. Vocabulary marketing reseach изучение рынка unemployment безработица tо foresee предвидеть tо satisfy удовлетворять competition конкуренция similar похожий successfully успешно tо make sure убедиться apparently очевидно commercial реклама production cost себестоимость efficient эффективный society общество tо appreciate ценить reguirement требование fair ярмарка tо display выставить
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-05; просмотров: 293; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.23.101.75 (0.008 с.) |