Тема: Робота з фотографіями Adobe Photoshop. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Тема: Робота з фотографіями Adobe Photoshop.



Мета: здобути навички при злитті двох зображень, при роботі з освітленням (перетворення дня у ніч), при регулювання прозорості шарів.

Теоретичні відомості:

Ні для кого не секрет, що за допомогою Photoshop можна творити зі знімком досить цікаві речі. Сьогодні ми навчимося міняти освітлення на фото, саме робити з дня ніч.

Відкрийте зображення, на якому ви хочете поміняти час доби. У палітрі Layers клацніть правою кнопкою миші по шару background (це єдиний шар доступні після відкриття зображення) і виберіть пункт з контекстного меню, що з'явилося Duplicate Layer..., або виконайте команду Layer> Duplicate layer.

Тепер потрібно виконати десатурацию (зняття кольору) шару, за допомогою команди Image > Adjustments > Desaturate (Ctrl + Shift + U)

Зараз необхідно застосувати так звані криві для того, щоб налаштувати відповідним чином шар. Викликати діалогове вікно їх налаштування можна як за допомогою клавіатурного сполучення Ctrl + M, так і за допомогою команди меню Image> Adjustments> Curves.

Установки необхідно робити в залежності від освітленості вашого зображення. Нам потрібно добитися, щоб на фотографії було якомога менше чітких чорних крапок і чітких білих точок, бо вони сильно виділяють межі об'єктів, що може погано позначитися на кінцевому результаті, внаслідок специфіки застосовуваного методу обробки.

Виконайте команду Image > Adjustments > Levels, або натисніть клавіатурні поєднання Ctrl + L. З'явиться відповідне діалогове вікно (рис.1), в якому вам потрібно здійснити налаштування таким чином, щоб затемнити поточний шар, головне не перестаратися.

 

Рис. 1 Діалогове вікно налаштування рівнів

Змініть режим змішування шару (Blending mode) на Multiply. Єдине чого не вистачає - місяця. Можна поступити найпростішим способом, відкрити зображення з місяцем.

Вибрати інструмент Elliptical marquee створити виділення по контуру місяця, натиснути Ctrl + C, перейти до роботи з зображенням на яке ви хочете помістити цей об'єкт, натиснути Ctrl + v, з допомогою інструменту Move перемістити шар з місяцем в ту частину зображення, звідки на вашу думку може падати світло відбивається місяцем від сонця.

Curves служить для налаштування тонового діапазону зображення, однак, на відміну від команди Levels (Рівні), на відносно вузьких ділянках діапазону.

Ну і власне Levels, як було зазначено раніше виконує операцію з перерозподілу яскравості пікселів.

У діалоговому вікні цього налаштування ми можемо побачити дві діаграми: верхню і нижню. Перша відповідає за розподіл яскравих крапок на зображенні, а другий являє собою відображення діапазону від 100% білого до 100% чорного.

Також тут є три повзунка, що відповідають відповідно за темну нейтральну і найяскравішу точки в кожному каналі. При пересуванні повзунка відповідає за яскравість найсвітлішою точки в бік темних тонів, відбувається освітлення самих темних ділянок, тобто зменшується контраст зображення, те ж саме станеться, якщо ви будете рухати перший повзунок в бік світлих тонів.

Змінюючи середній повзунок, можна домогтися перерозподілу темних і світлих ділянок.

От власне і все, що вам необхідно знати з даного питання.

 


Хід роботи:

1. Відкрийте файл з готовим зображенням №1.

2. Створіть дублікат шару.

3. Виконайте зняття кольорів з зображення.

4. За допомогою кривих налаштуйте тіньовий діапазон зображення.

5. Використовуючи пункт меню Levels (Рівні) виконайте операцію з перерозподілу яскравості пікселів.

6. Змініть режим змішування шару (Blending mode) на Multiply.

7. Відкрийте нове зображення №2 з місяцем.

8. Виділіть необхідне зображення місяця за допомогою інструментів виділення.

9. Перенесіть виділене зображення у інше вікно.

10. Виконайте злиття видимих шарів.

11. Збережіть створене зображення у форматі JPEG.

12. Відкрийте зображення №2 з місяцем.

13. Виділіть все (Ctrl+A), а потім скопіюйте(Ctrl+С).

14. Відкрийте файл з готовим зображенням №3.

15. Заретушуйте напис в правому нижньому куті верхнього шару за допомогою інструментів виділення, перетягування та пензлика виправлень.

16. Зробіть вставку зображення з буфера.

17. Змініть пріоритет накладання шарів.

18. Перейменуйте шар з місяцем на «moon».

19. Відкоригуйте прозорість шарів, так щоб проявлялось зображення з нижнього шару.

20. Відкоригуйте зображення, добавляючи область залиту чорним кольором на шарі «moon».

21. Виконайте злиття видимих шарів.

22. Збережіть створене зображення у форматі JPEG.

23. Оформити звіт по лабораторній роботі.

Завдання для закріплення:

Використовуючи знання та навики отримані на цій лабораторній роботі, перетворіть отримані фотографії у графічний малюнок та ретушуйте його. Збережіть зображення у форматі GIF.

Завдання для самоконтролю:

1. Визначення графічного редактора.

2. Основні види графічних редакторів.

3. Яка функція меню служить для налаштування тонового діапазону зображення.

4. Як виконати десатурацию (зняття кольору) шару.

5. Редактори векторної графіки.

6. Особливості графічного редактора Adobe Photoshop.

7. Переваги векторного графічного редактора CorelXara.

8. Популярні верстальні пакети.

9. Особливості програм створення web- сторінок.


Індивідуальне завдання

 

Варіант 1

1. Оптична роздільність поділяється…

a. екранного зображення;

b. оригіналу; екранного зображення; друкованого зображення;

c. друкованого зображення.

2. Редактори векторної графіки.

a. Corel DRAW, Adobe Illustrator;

b. PaintBrush,Corel PHOTO-PAINT, Adobe PhotoShop.

3. Види комп’ютерної графіки.

4. Для чого служить панель «шари» в графічному редакторі Adobe PhotoShop?

5. Визначення растрової графіки?

6. Поняття графічного редактора.

7. Для чого призначена тривимірна графіка?

8. Які вам відомі методи стискання зображення?

9. Основні елементи, що містить об’єкт векторної графіки?

10. Виконати виділення, трансформування об’єктів та отримати таке зображення (рис.1).

 

 

Рис.1 Зображення голови

Варіант 2

1. Види комп’ютерної графіки:

а) растрова, фрактальна;

б) растрова, векторна, фрактальна, тривимірна.

2. Редактори растрової графіки:

а) Corel DRAW, Adobe Illustrator;

б) PaintBrush,Corel PHOTO-PAINT, Adobe PhotoShop.

3. З чого складаються атрибути графічного зображення?

4. Які ви знаєте формати для збереження растрових графічних зображень?

5. Принцип побудови растрових зображень?

6. Для чого служить палітра шарів у редакторі Adobe PhotoShop?

7. На чому базується алгоритм стискання інформації Лемпела-Зіва-Велча (LZW)?

8. Категорії заповнення зображення?

9. Чим відрізняються формати растрової графіки GIF та JPEG?

10. Виконати перетворення часу доби на фотографії (день у ніч) засобами Adobe PhotoShop.


Варіант 3

 

1. Недоліки растрової графіки:

а) файли великих розмірів;

б) фотореалістичність;

с) пікселізація зображень;

2. Стискання інформації здійснює:

а) програма-компресор;

б) програма-декомпресор.

3. Глибина кольору – це…

4. Які ви знаєте анімаційні формати та як їх ще називають?

5. Принцип побудови векторних зображень?

6. Що таке оптична роздільність зображення та у чому вона вимірюється?

7. Спосіб представлення «прямої лінії».

8. Сфери застосування комп’ютерної графіки?

9. Чим відрізняється векторна графіка від растрової?

10. Виконати перетворення над своїм прізвищем засобами редактора Adobe PhotoShop. (Ефект хромового зображення з відблиском).


Варіант 4

1. Заповнення об’єкта ділиться на категорії:

а) однорідне г) частотне

б) градієнтне д) візерункове

в) текстурне ж) амплітудне

2. Пакети верстання:

а) PageMaker, QuarkXPres, FrameMaker;

б) CorelXara, FreeHand, Adobe Illustrator,CorelDraw;

3. Які інструменти входять до групи інструментів виділення в графічному редакторі Adobe PhotoShop?

4. Недоліки фрактального методу кодування.

5. Яке призначення панелі «історія» в графічному редакторі Adobe PhotoShop?

6. Спосіб представлення кривої лінії ІІІ порядку.

7. Що таке візуалізація сцени?

8. Основні види графічних редакторів.

9. Алгоритм створення тривимірної сцени?

10. Виконати накладання зображень одне на одне засобами редактора Adobe PhotoShop.

1.


Література

 

  1. Блинова Т.А. Компьютерная графика: Учебное пособие. – К.:Издательство Юниор, СПб.:КОРОНА принт, К.: Век+, 2006. – 520 с.
  2. Большаков В. Инженерная и компьютерная графика: Практи-кум. — СПб.: BHV, 2004. — 592 с.
  3. Климов А. С. Форматы графических файлов. — К.: НИПФ“ДиаСофт Лтд.”, 1995. — 480 с.
  4. Корриган Дж. Компьютерная графика. Секреты и решения: Пер.с англ. — М. Энтроп, 1995. — 350 с.
  5. Луций С. Работа в Photoshop на примерах. / С.Луций М.Петров, Попов. / М.: Бином, 1996. — 432 с.
  6. 10. Миронов Д. Corel Draw 9: Учеб. курс. — СПб.: Питер, 2000. —448 с.
  7. 11. Ньюмен У., Спрулл Р. Основы интерактивной машинной графики: Пер. с англ. — М.: Мир, 1976. — 573 с.
  8. 12. Петров М. П. Компьютерная графика: Учебник/. М. П Петров. В. П Молочков. / СПб.: Питер, 2003.
  9. 13. Порев В. Компьютерная графика: Учеб. пособие. — СПб., 2004.
  10. 16. Романов В. Ю. Популярные форматы файлов для хранения графических изображений на IBM PC. — М.: Радио и связь, 1992. —140 с.
  11. 18. Тайц А CorelDRAW 8: Краткий курс. / А.Тайц, А. Тайц / СПб.: Питер,1999. — 256 с.
  12. 21. Флеминг Б. Создание трехмерных персонажей. Уроки мастерства: Пер. с англ. — М.: ДМК,1999. — 448 с.
  13. 23. Хант Ш. Эффекты в CorelDRAW: Пер. с англ. — СПб.: BHV,1999. — 704 с.

НАВЧАЛЬНЕ ВИДАННЯ

КОМП'ЮТЕРНА ГРАФІКА

Методичні вказівки

 

до виконання лабораторних робіт

студентами базового напряму “Комп'ютерні науки”

 

Укладач Мельникова Наталія Іванівна

 

 

Комп'ютерне верстанння Наталії Мельникової

 

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-02-07; просмотров: 102; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.129.67.26 (0.024 с.)