Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Тема: своєрідність творчості Кобо Абе. Філософський романСодержание книги
Поиск на нашем сайте
«Жінка в пісках» МЕТА: Розкрити проблему відчуженості, духовної й фізичної самотності людини в сучасному їй суспільстві на прикладі роману Кобо Абе «Жінка в пісках». ПЛАН 1. Життєві та творчі віхи Кобо Абе. 2. Філософський роман-притча. Основні ознаки та особливості жанру. 3. Проблеми відчуженості, духовної й фізичної самотності людини в сучасному їй суспільстві (на прикладі творчості Кобо Абе («Людина-коробка»)). 4. Філософський роман Кобо Абе «Жінка в пісках». Основна проблематика, філософський зміст твору. 5. Образ Нікі Дзюмпея. 6. Образ жінки та жителів села. 7. Символіка романів Кобо Абе. 8. Переплетення фантастичного і реального у зображенні зла, дисгармонії духовного життя і людських взаємин, які панують у суспільстві. 9. Проблема духовної і фізичної свободи у романі. Проблема вартості кожної людини у суспільстві, її обов’язку перед іншими людьми
Література 1. Анциферов М. Функция фантастики в произведениях Кобо Абэ 50-х годов // Вопросы нац. специфики произведений зар. лит. Х1Х-ХХ веков. – Иваново, 1979. 2. Гривнін В. Новий роман Кобо Абе // Всесвіт. – 1975. – № 6. 3. Гривнин В. Кобо Абэ – писатель и драматург / Кобо Абэ. Пьесы. – Москва, 1975. 4. Гривнин В. Трилогия Кобо Абэ // Ин. лит. – 1969. – № 10. 5. Гривнин В. Творческий поиск Кобо Абэ //Абэ К. Женщина в песках. – Москва, 1987. 6. Злобин Г. Дорога к другим – дорога к себе / Кобо Абэ. Женщина в песках. Чужое лицо. – Москва, 1969. 7. Палиевский П. Путь к преодолению // Ин. лит. – 1966. – № 5. 8. Рехо К. Современный японский роман. – Москва, 1977. 9. Федоренко Н.Т. Кобо Абэ. Впечатления и мысли / Кобо Абэ. Избранное. – Москва, 1988. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №5 ТЕМА: Риси постмодернізму в оповіданні М. Павича «Дамаскин» МЕТА: визначити риси постмодернізму в творчості М.Павича (на прикладі оповідання «Дамаскин»). Розкрити морально-філософську проблематику твору. ПЛАН
1. Постмодернізм як один з найзначніших напрямів мистецтва кінця ХХ ст. Його філософсько-естетичні засади, етапи розвитку, представники. 2. Життєвий шлях М. Павича. Загальний огляд творчості письменника. 3. Лейтмотиви оповідання «Дамаскин». 4. Характеристика образів твору. Історичні прототипи. 5. Морально-філософські проблеми оповідання. 6. Втілення в оповіданні «Дамаскин» М. Павича рис постмодернізму (гра письменника з текстом та читачем; гіпертекст; «відмова від монопольного права автора на істину»; «віртуальний історизм» тощо). 7. Художні особливості твору.
Література
1. Гук З. Постмодерністські експерименти у «Хозарському словнику» Милорада Павича / З. Гук // Проблеми слов’янознавства. – 2003.– Вип. 53. – С.120-127. 2. Ковбасенко Ю.І. Архіпелаг «Павич», острів «Дамаскин» / Ю.І. Ковбасенко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2003. – №12. – С.33-49. 3. Ковбасенко Ю.І. Література постмодернізму: По той бік різних боків / Ю. Ковбасенко // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 2002. – №5. – С.2-12. 4. Кузнецов И. Регулярный парк сновидений. По следам Милорада Павича. Фрагменты словаря / И. Кузнецов // Иностранная литература. – 1995. – № 12. – С.223-233. 5. Павич М. Интервью // Журнал Сумбур. Личности. – 2002. – 19 июня. – Режим доступа: http://smbr.ru/lc/mp.htm. 6. Павич М. Дамаскин / М. Павич; [пер. з серб. О. Микитенко]. – Режим доступа: http://ae-lib.org.ua/texts/pavic_damaskin_ua.htm. 7. Павич М.Початок і кінець роману / М. Павич // Ї: незалежний культурологічний часопис. – 1999. – Ч.15. – С.63–67. 8. Павич М. Хозарський словник: роман-лексикон на 100 000 слів / Мілорад Павич; [пер. з серб. Ольга Рось]. – Львів: Класика, 1998. – 279 с. 9. Шадріна Т.В. Специфіка діалогу між автором та читачем у літературі постмодернізму / Т. В. Шадріна // Держава та регіони. Серія: Гуманітарні науки. – 2008. – № 1. – С.13-17.
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №6 ТЕМА: Постмодерністська концепція роману У. Еко «Ім’я троянди» МЕТА: Простежити риси постмодернізму у романі У. Еко «Ім’я троянди». ПЛАН 1. Життєвий та творчий шлях У. Еко. 2. Жанрові особливості роману «Ім’я троянди» (історичний, пригодницький, детективний). 3. Риси постмодернізму в романі У. Еко «Ім’я троянди»: а) іронічний ґатунок центрального конфлікту в романі. Постмодерністське переосмислення відомого сюжету в романі У.Еко «Ім’я троянди»; б) діалог автора і читача у постмодерністському романі «Ім’я троянди»; в) гра століть і жанрів у творі; в) сенс назви роману. Символіка роману. 4. Характеристика образів. 5.Місце роману в світовому літературному процесі ХХ ст.
Література
САМОСТІЙНІ РОБОТИ Самостійна робота №1
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-12-16; просмотров: 393; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.135.247.237 (0.006 с.) |