Задачі розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» пояснювальної записки випускної роботи бакалавра 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Задачі розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» пояснювальної записки випускної роботи бакалавра



ЗМІСТ

 

1. Задачі розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» пояснювальної записки випускної роботи бакалавра  
1.1. Загальні вказівки  
1.2. Мета виконання розділу «Світлове та колірне рішення інтер’єрів» пояснювальної записки випускної роботи бакалавра  
1.3. Основні задачі розділу  
2. Склад і зміст розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» пояснювальної записки випускної роботи бакалавра  
2.1.Вихідні данні  
2.2. Титульна сторінка  
2.3. Зміст розділу «Світлове та колірне рішення інтер’єрів» 5, 6
3.Рекомендації по виконанню розділу«Світлове та колірне рішення інтер’єрів» 6 - 26
Додатки 27 - 31
Література  
   
   
   
   
   
   
   
   

 


Задачі розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» пояснювальної записки випускної роботи бакалавра

Загальні вказівки

Розділ «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» розробляється студентами V курсу архітектурного факультету денної форми навчання зі спеціальності „ Дизайн архітектурного середовища” на основі курсу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» та виконаної випускної роботи бакалавра.

Загальний обсяг розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» має складатися з 15-20 друкованих аркушів комп'ютерного набору формату А - 4 (без врахування переліку використаних джерел та додатків).

Розділ обов'язково повинен мати титульну сторінку, яка виконується за єдиною формою та загальними вимогами.

У розділі «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» необхідно стисло, логічно й аргументованно обгрунтувати рішення, які беспосередньо стосуються цього розділу та використовуються у випускній роботі бакалавра, уникаючи загальних слів, бездоказних тверджень, тавтології.

 

Мета виконання розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» пояснювальної записки випускної роботи бакалавра

 

Головною метою виконання розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» пояснювальної записки випускної роботи бакалавра:

· поглибити та закріпити теоретичні знання навчального матеріалу з курсу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» та вироблення умінь застосовувати їх при вирішенні конкретних практичних завдань;

· навчити студента стисло, логічно й аргументованно обгрунтувати архітектурні рішення використані у випускній роботі бакалавра, а також у реальному проектуванні.

Основні задачі розділу

Перед студентом постає завдання:

· обгрунтувати архітектурні рішення викорисані у випускній роботі бакалавра на основі курсу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів», методичних вказівок та ДБН В. 2.5 - 28 - 2006 «Природне i штучне освiтлення»;

· розробка та оцінка альтернативних підходів до вирішення визначених проблем.

Скад і зміст розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» пояснювальної записки випускної роботи бакалавра.

Вихідні данні.

У якості вихідних даних студентові є інтер'єри розробленні їм у випускній роботі бакалавра та рекомендованого викладачем змісту розділу(див.п. 2.3.).

 

Титульна сторінка

 

Титульна сторінка має єдину форму та реквізити для всіх випускних робіт.

 

Зміст розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів»

До складу розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» входить:

I.Введення: (написати загальні поняття й закономірності)

1. Світло в інтер'єрі:

а) природне освітлення;

б) штучне освітлення;

в) світловий клімат інтер'єра.

2. Колір в інтер'єр.

а) Фактори, що вплинули на вибір колірних схем приміщень:

· об'єктивні,

· соціально - демографічні,

· виробничі.

II. Світлове рішення інтер'єрів запроектованого об'єкта.

1. Опис системи природного освітлення:

а) наявність поперечних розрізів будинку (у розмірах) з показом світлових прорізів, опис світлотехнічних матеріалів заповнення прорізів;

б) визначення нормованого значення коефіцієнта природної освітленості по ДБН В. 2.5 - 28 - 2006 «Природне i штучне освiтлення»;

в) розташування будинку стосовно сторін світу;

2. Опис системи штучного освітлення:

а) роль світла у виявленні композиційних якостей інтер'єрів запроектованого об'єкту;

б) використання світла в інтер'єрах запроектованого об'єкту для створення зорових ілюзій;

в) наявність планів стелі й підлоги розроблювальних приміщень (у розмірах) з розташуванням світильників;

г) типи світильників, що рекомендуються.

III. Колірне рішення інтер'єрів проектованого об'єкта.

1. Основні принципи моделювання колірного клімату

інтер'єрів запроектованого об'єкту:

а) колір як фактор зорового комфорту;

б) колір як фактор психофізіологічного впливу;

в) колір як засіб виявлення форми й організації простору;

г) колір як засіб інформації.

2. Основна концепція колірного дизайну інтер'єрів запроектованого об'єкта.

3. Колірна обробка внутрішніх поверхонь приміщень:

· наявність розгорток стін, планів підлоги й стелі (у розмірах) із вказівкою конкретних колірних рішень.

Рекомендації по виконанню розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів»

Вивчення завдання, нормативної та спеціальної літератури

Підготовчим етапом перед виконанням розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» є уважне вивчення виданого викладачем завдання, ознайомитися з даними методичними вказівками, з нормативною (ДБН) та технічною літературою по темі завдання.

Колір за всіх часів відігравав важливу роль і брав активну участь у втіленні архітектурної ідеї. Колірна виразність всіх елементів інтер'єра, їхня співпідпорядкованість і погодженість служили й служать засобом композиційної впорядкованості й окремого функціонального осередку, і всієї об'ємно-просторової структури в цілому, засобом включення об'єкта в середовище людського поселення й у природу.

Основні положення теорії кольору.

Колір за всіх часів відігравав важливу роль і брав активну участь у втіленні архітектурної ідеї. Колірна виразність всіх елементів інтер'єра, їхня співпідпорядкованість і погодженість служили й служать засобом композиційної впорядкованості й окремого функціонального осередку, і всієї об'ємно-просторової структури в цілому, засобом включення об'єкта в середовище людського поселення й у природу.

Різноманітні колірні композиції сучасного інтер'єра. Відповідно до задуму колірним акцентом може стати будь-який елемент колірного середовища. Відношення кольору-лідера до інших елементів або забезпечує м'який колорит, або стає основою високої колірної активності.

Колірне середовище - система, елементами якого є кольори всіх складових об'ємно-просторової структури і її наповнення, сприймані по розподілу в просторі й часі, зрозумілі, оціненою й засвоєні людиною в процесі життєдіяльності.

Архітектор повинен чітко розуміти, що прийняте їм колірне рішення інтер'єра безпосередньо позначається на настрої людини, його працездатності й загальному самопочутті. Колірна схема інтер'єра повинна будуватися з урахуванням даних, накопичених природничими науками. Не слід робити висновок, що в сучасному інтер'єрі повинні переважати яскраві, строкаті фарби. Широка колірна гама, надана сучасними оздоблювальними матеріалами в розпорядження проектувальника, дає можливість у кожному конкретному; випадку індивідуально підійти до рішення колірної композиції приміщення, з огляду на його призначення, розміри, природну освітленість, орієнтацію по сторонах світу, тривалість перебування в інтер'єрі людини й ряд інших факторів.

Вплив колірного середовища на людину вивчається на основі накопичених даних в області фізики, фізіології, психології й естетики кольору.

Фізика кольору вивчає фізичну енергію світла й на базі інформації яскравості світла, довжини хвилі (частоті), потужності світлової хвилі показує розподіл потужностей по довжинах зон - спектральний склад. Всі величини визначаються об'єктивними методами й виражаються у фізичних одиницях.

Фізіологія кольору вивчає процеси впливу випромінювання на рецептори сітківки, а також процеси, що відбуваються в органі зору.

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ МОДЕЛЮВАННЯ КОЛІРНОГО КЛІМАТУ

Додаток 1

ПЛАН ПІДЛОГИ


Додаток 2

 

Простір головного холу з гардеробом

Інтер'єр кафе

Інтер’єр головного холу

Інтер'єр кафе

Розгортка стін головного холу


Додаток 3


Додаток4

Додаток 5

План підлоги

Розгортка стін вестибюля


Интер’єр
Література:

1. Ж. Агостон «Теория цвета и ее применение в искусстве и дизайне». – М.: «Мир», 1982 г.

2. Агранович-Пономарева Е. С.

Интерьер и предметный дизайн жилых зданий / Е.С. Агранович-Пономарева, Н. И Аладова – Ростов н / Д; Феникс, 2005. - 352 с.

3. С.С. Алексеев «Цветоведение для архитекторов». - М., Ленинград, 1938 г

4. ДБН В.2.5 - 28 – 2006 «Природне i штучне освiтлення". - Київ; Мінбуд України. 2006г. – 76 с.

СНиП II-4-79

5. А.В. Ефимов «Колористика города». – М.: СИ,1990 г.

6. В. Келер «Свет в архитектуре».- Москва, 1961 г.

7. В.И. Кравец «Колористическое формообразование в архитектуре». - Харьков, 1987 г.

8. Л.Н. Миронов «Цветоведение». - Минск, 1984 г.

9. Е.С. Понаморева «Интерьер гражданских зданий». - Минск, 1991 г.

10. Герхар Цойднер «Учение о цвете». - М.,1971 г.

11. Грожан Д. В.

Справочник начинающего дизайнера / Д. В Грожан. – Изд. 3-е – Ростов

н / Д.: Феникс, 2005. – 318 с. [16] л. ил.

12. Сурина М. О.

Цвет и символ в искусстве, дизайне и архитектуре. Серия «Школа дизайна». – М.: ИКЦ «МарТ», Ростов н / Д: Издательский центр «МарТ», 2003. – 288с.

13. Рунге В. Ф.

Эргономика в дизайне среды: Учеб. пособие / В. Ф. Рунге,

Ю. П.Манусевич. – М.: «Архитектура – С», 2005. – 328 с: ил.

14. Лицкевич В. К.

Архитектурная физика: Учеб. для вузов: Спец. «Архитектура» /

В. К. Лицкевич, Л. И. Макриненнко, И. В. Мигалина и др., Под ред.

Н. В. Оболенского – М.: «Архитектура – С», 2005. – 448: ил.

15. Минервин Г. В.

Основные задачи и принципы худохественного проектирования. Дизайн архитектурной среды: Учеб. для вузов. – М.:

Архитектура – С, 2004 – 96с.

16. Ефимов А. В. и др

Дизайн архитектурной среды: Учеб. для вузов / Г. В. Минервин, А. П. Ермолаев, Т. В. Шимко и др.,- М.: Архитектура – С,2005. -504 с.

17. Шимко Т. В

Архитектурно-дизайнерское проектирование/ Т. В. Шимко. – М.: Архитектура – С, 2004 – 296с.

ЗМІСТ

 

1. Задачі розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» пояснювальної записки випускної роботи бакалавра  
1.1. Загальні вказівки  
1.2. Мета виконання розділу «Світлове та колірне рішення інтер’єрів» пояснювальної записки випускної роботи бакалавра  
1.3. Основні задачі розділу  
2. Склад і зміст розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» пояснювальної записки випускної роботи бакалавра  
2.1.Вихідні данні  
2.2. Титульна сторінка  
2.3. Зміст розділу «Світлове та колірне рішення інтер’єрів» 5, 6
3.Рекомендації по виконанню розділу«Світлове та колірне рішення інтер’єрів» 6 - 26
Додатки 27 - 31
Література  
   
   
   
   
   
   
   
   

 


Задачі розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» пояснювальної записки випускної роботи бакалавра

Загальні вказівки

Розділ «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» розробляється студентами V курсу архітектурного факультету денної форми навчання зі спеціальності „ Дизайн архітектурного середовища” на основі курсу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» та виконаної випускної роботи бакалавра.

Загальний обсяг розділу «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» має складатися з 15-20 друкованих аркушів комп'ютерного набору формату А - 4 (без врахування переліку використаних джерел та додатків).

Розділ обов'язково повинен мати титульну сторінку, яка виконується за єдиною формою та загальними вимогами.

У розділі «Світлове та колірне рішення інтер'єрів» необхідно стисло, логічно й аргументованно обгрунтувати рішення, які беспосередньо стосуються цього розділу та використовуються у випускній роботі бакалавра, уникаючи загальних слів, бездоказних тверджень, тавтології.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-08-26; просмотров: 153; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.213.110.162 (0.119 с.)