Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Вікно 8-бітного таймера-лічильника

Поиск

Відображає всю необхідну інформацію про 8-бітний таймер-лічильник (8 Bit Timer/Counter0) (рис.2.7).

Рис.2.7

 

Поле таймера-лічильника (Timer/Counter field) відображає значення 8-бітного таймера-лічильника. Поле передустановки (Prescaler field) показує значення відповідної передустановки. Передустановка – це ділення тактової частоти СК. Існують такі режими передустановки (для контролерів AT90S1200): СК/8, СК/64, СК/256 і СК/1024. Якщо буде відмічено поле прапорця переповнення (Overflow Flag), то це значить, що прапорець переповнення встановлений (1). Якщо буде відмічено поле Overflow Interrupt Enable, то значить, що відбулося переривання.

 

Регістри енергонезалежної пам’яті EEPROM

Вікно регістрів пам’яті EEPROM показано на рис.2.8.

Рис.2.8

 

AVR Studio відомо скільки EEPROM пам’яті доступно для мітки. Так коли необхідно, поле адреси (Address field) вміщує старший байт адресу разом з молодшим байтом. В поле даних (Data field) записуються дані, які мають адрес визначений в регістрі адресів. Регістр управління (Control) визначає чи записувати дані в EEPROM, чи зчитувати їх з EEPROM.

 

Команди точок останова (Breakpoint commands)

Приклад програми з використанням точок останова показано на рис.2.9.

Рис.2.9

 

Користувач може поставити скільки завгодно точок останова. Точка останова зберігається до тих пір, поки не буде згенеровано новий файл формату obj.

Для того, щоб встановити точку останова потрібно зайти в меню Breakpoints >> Toggle Breakpoint (F9) або нажати на панелі інструментів кнопку.

Щоб стерти всі точки останова потрібно зайти в меню Breakpoints >> Clear All Breakpoints або нажати на панелі інструментів кнопку .

Все це можна зробити визвавши меню Breakpoints >> Show list (Ctrl+B) (рис.2.10).

Рис.2.10

 

В полі Address записуємо адрес нової точки останова і нажимаємо Set (встановити). В нижньому полі вказуються всі точки останова. Їх можна вмикати (Enable), вимикати (Disable), знищити (Remove).

 

Команди керування виконанням програми

Ці команди використовуються для керування виконанням програми. Усі вони мають меню, так називаємі гарячі кнопки виклику і панель наладки (Debug toolbar).

Команда Go (пуск) викликається в меню Debug >> Go (F5) або на панелі наладки натисканням кнопки. Вона запускає виконання програми. Виконується до тих пір, доки не користувач не зупинить виконання або доки не дійде до крапки переривання.

Команда Break (зупинити) викликається в меню Debug >> Break (Ctrl+F5) або на панелі наладки натисканням кнопки. Зупиняє виконання програми. Після зупинки програми вся інформація в усіх вікнах відновлюється.

Команда Trace info (відслідкувати) викликається в меню Debug >> Trace info (F11) або на панелі наладки натисканням кнопки. Ця команда виконує одну команду програми. За допомогою неї можна по командам перевірити роботу програми.

Команда Step over викликається в меню Debug >> Step Over (F10) або на панелі наладки натисканням кнопки. При виклиці цієї команди програма буде виконуватись до тих пір, доки не дійде до команди виклику підпрограми чи функції (якщо така є), також це стосується крапок переривання.

Команда Step out викликається на панелі наладки натисканням кнопки. Якщо курсор знаходиться в функції чи підпрограмі, то при натисканні даної команди програма буде виконуватись, доки не дійде до команди виходу з функції чи підпрограми. Це також стосується крапок переривання.

Команда Goto cursor викликається в меню Debug >> Run to Cursor (F7) або на панелі наладки натисканням кнопки. Якщо в програмі в якомусь місці поставити курсор і викликати цю команду, то програма виконується доти, доки не дійде до курсору. Команда припинить виконуватись, коли також дійде до крапки переривання.

Команда Reset викликається в меню Debug >> Reset (Shift-F5) або на панелі наладки натисканням кнопки. При виклиці цієї команди курсор переходить на начало програми, значення статус-регістру, портів, процесору, таймера-лічильника обнуляються.

Вибір контролера

 

В AVR Studio існують симулятори всіх контролерів серії AT90S*. Для вибору контролера заходимо в меню Options >> Simulator Options (рис.2.11).

Рис.2.11

 

В меню Device вибираємо потрібний контролер. Якщо вибрати варіант Custom, то можна задати свої параметри контролера. В меню Program Memory задаємо об’єм програмної пам’яті, в меню Data Memory - об’єм пам’яті даних, в меню EEPROM - об’єм енергонезалежної пам’яті і в меню I/O Size - об’єм пам’яті вводу-виводу.

 

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-08-26; просмотров: 233; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.38.67 (0.007 с.)