Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
APPENDIX 1 The analysis of student interview↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 8 из 8 Содержание книги
Поиск на нашем сайте
The Theme: Methods and techniques of using online resources (websites) by teachers Student’s name: ________________________ Faculty of _______________________ 1) Do you use online resources for English learning?
2) How often do you use online resources? a) Sometimes c) Never b) Often d) Rarely
3) Can you give examples of specific websites the most to develop each skill?
4) Do you face any difficulties when choosing resources from the internet? a) Yes b) No c) Sometimes
5) What are the advantages and disadvantages of using online resources in language learning? Advantages
Disadvantages
6) Do you think that using online resources in English language learning is more effective than implementing traditional way? a) Yes b) No c) Maybe
7) What is the overall impact of using online resources on both teaching and learning process? a) Faster information b) A good practice c) Positive way
APPENDIX 2 Analysis of Teacher questionnaire. Aim: The target questionnaire was designed to find out the effectiveness of using internet resources, specifically Webquests as one of the effective tools in teaching English. 1. Students of all ages and grades can use WebQuests. a) Yes b) No c) No idea 2 Using WebQuests makes students constructively solve the presented problemrather than just cutting and pasting material into an assignment or project
a) Yes b) No c) No Idea 13. By eliminating the need to search or hunt for information the student is given more time to analyses, criticize and assess the information they find. a) I agree b) I don’t agree c) No Idea
4 WebQuests are inquiry-oriented activities designed to make the most of the student’s time. a) Yes b) No c) No Idea
5 WebQuests direct students to not only search for information but to debate, discuss or defend a particular stance with classmates. a) Yes b) No c) No Idea
6 As a collaborative activity in which students create a product (fostering cooperative learning? a) Yes b) No c) No Idea 7 WebQuests teach students how to be independent thinkers a) Yes b) No c) No Idea 8 WebQuests increase competency in the use of technology a) Yes b) No c) No Idea 9 WebQuests as a motivational techniques to keep students on task. a) Yes b) No c) No Idea
10 Creating a WebQuest would require time to upgrade the teachers’ technical skills. a) Yes b) No c) No Idea 11 WebQuests are very informal and do not provide enough learning material. a) Yes b) No
12 Creating Web Quests takes a lot of time a) Yes b) No
B. Appendix 3 Table 1 Analysis of interview taken from teachers Aim: The target interview was designed to find out the ‘ Attitudes of teachers towards using online resources (websites) as one of the effective ways in ELT.
Appendix 4 Tasks are formulated on the website www.zunal.com for a lesson Task 1
Task 2
Task 3
Task 4
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-08-10; просмотров: 212; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.142.251.204 (0.009 с.) |