Розробка багатопотокового додатку 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Розробка багатопотокового додатку



Розробка алгоритму функціонування програми

 

Блок-схема – поширений тип схем (графічних моделей), що описують алгоритми або процеси, в яких окремі кроки зображуються у вигляді блоків різної форми, з'єднаних між собою лініями. Для наочності побудуємо блок-схему алгоритму роботи програми (рис. 3.1).

 

 

Початок  
dismissed with OK
nResponse == IDOK
CWinApp::InitInstance(); CShellManager *pShellManager = new CShellManager; SetRegistryKey(_T("Local AppWizard-Generated Applications")); CPaintORamaDlg dlg; m_pMainWnd = &dlg; INT_PTR nResponse = dlg.DoModal();
nResponse == IDCANCEL
dismissed with Cancel
ні
так
так
ні
 
 
 
 
 
 
 

 

 

delete pShellManager;
return FALSE;
pShellManager!= NULL
так
ні
 
 
 
Кінець  
 
 

 


Рисунок 3.1 – Блок-схема основного файлу програми

 

Вибір середовища програмування

 

Добір мови програмування тісно пов’язаний і обумовлений наявністю доступного та якісного середовища програмування. Для підтримки вивчення деяких мов програмування існує досить великий вибір середовищ.

Важливі характеристики середовищ як засобів навчання:

- поширеність (масовість, розповсюдженість);

- доступність (умови розповсюдження, вартість, умови оплати);

- особливості інтерфейсу (загальна зрозумілість, простота, приналежність до того чи іншого типу);

- спосіб реалізації (компіляція чи інтерпретація);

- системні вимоги (апаратні та програмні).

З усіх наведених характеристик варто окремо зупинитися на особливостях інтерфейсу. Інтерфейс повинен відповідати вимогам зручності та зрозумілості. Ті чи інші особливості інтерфейсу можуть бути по-різному використані педагогом у процесі навчання. Простий, традиційний інтерфейс дуже часто виявляється більш методично доцільним, а відсутність деяких функцій може навіть сприяти кращому опануванню тих чи інших особливостей програмування. Поряд із цим складний багатофункціональний інтерфейс може відволікати учня від виконання основних навчальних завдань.

Для виконання даного завдання було вибране візуальне середовище програмування MS Visual Studio, я повністю забезпечує всі необхідні функції для побудови віконних програм для операційної системи Windows.

 

Розробка багатовіконного графічного додатку

 

Даний програмний продукт написаний з використанням технології об’єктно-орієнтованого програмування, і містить наступні методи:

1. OnBnClickedClearbtn – виконує очищення поля для малювання при натисканні кнопки “Clear”. Даний метод належить класу CPaintORamaDlg і містить наступний код:

CClientDC dc(this);

HMETAFILE hmf = m_pMF->Close();

::DeleteMetaFile(hmf);

delete m_pMF;

m_pMF = new CMetaFileDC;

m_pMF->Create();

m_pMF->SetAttribDC(dc);

dc.SelectStockObject(NULL_PEN);

dc.Rectangle(m_Canvas);

m_pMF->SelectStockObject(NULL_PEN);

m_pMF->Rectangle(m_Canvas.left, m_Canvas.top, m_Canvas.right + 1, m_Canvas.bottom + 1);

2. OnLButtonDown – Обробник події натискання клавіші, під час якої відбувається за поминання позиції, в якій було виконано натискання, і звідки починається малювання фігури.

3. OnLButtonUp – обробник події відпускання клавіші, завершує створення малюнку. Код метода наступний:

m_IsDrawing = false;

m_LineEnd = point;

DrawShape(true);

CDialogEx::OnLButtonUp(nFlags, point);

3. OnMouseMove – обробник події пересування миші по полю малювання. Даний метод належить класу CPaintORamaDlg.

4. DrawShape – метод виконує процес відображення зображення в полі. Дані беруться із методів, які відповідають за обробку подій миші при малюванню по полю.

5. OnLbnSelchangeBrushstyle – метод, який виконує обробку події вибору нового стилю пензля. Код даного методу наведений нижче:

m_Brush.DeleteObject();

int style = m_BrushStyleList.GetCurSel();

switch (style)

{

case 0: m_Brush.CreateStockObject(NULL_BRUSH);

break;

case 1: m_Brush.CreateStockObject(m_BrushColor);

break;

case 2: m_Brush.CreateHatchBrush(HS_BDIAGONAL, m_BrushColor);

break;

case 3: m_Brush.CreateHatchBrush(HS_FDIAGONAL, m_BrushColor);

break;

Інструкція оператора

Для початку роботи програми необхідно запустити виконуваний файл PaintORama.exe, після чого на екрані з’явиться головне вікно додатку (Рисунок 3.2).

Рисунок 3.2 – Головне вікно програми

 

Подальшу роботу з додатком можна поділити на такі кроки:

Створення нового зображення в полі для малювання. Для цього необхідно помістити курсор миші в поле для малювання, і зажавши ліву кнопку миші водити по області малювання.

Виконання процесу створення зображення потребує вибору кольорів пензлів, для чого необхідно відкрити додаткове вікно, з політрою кольорів, і вибрати необхідний. Після даної операції колір пензля змінюється на вибраний. Вікно вибору кольору можна розширити, при відсутності необхідного кольору у вікні по замовчуванні (Рисунок 3.3).

 

Рисунок 3.3 - Вибір кольору

 

При потребі очистити поле, можна натиснути відповідку кнопку на формі “Очистити”, і поле буде очищене.

Після виконання процесу створення зображення, необхідно закінчити роботу програми. Для цього можна скористатися стандартною кнопкою закриття вікна, яка знаходиться у верхньому правому куті форми.

 

Висновки

 

При розробці даного програмного продукту було побудовано блок-схему його функціонування. Порушено проблему вибору середовища програмування, та наведено перелік методів, як забезпечують вирішення поставленої задачі у даній курсовій роботі.


ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМИ



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-08-06; просмотров: 183; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.217.84.171 (0.01 с.)