Місце розташування філіграні на аркуші (розміри). 





Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Місце розташування філіграні на аркуші (розміри).



7. Стан збереження основи:

· забруднення, плями;

· пошкодження, деформації;

· утрати.

8. Стан зворотного боку основи:

· наявність надписів, штампів, етикеток, зображень (перене­сти до протоколу);

· забруднення, плями.

9. Вид графічного зображення:

Рисунок:

· олівцем, кольоровим олівцем;

· пером;

· пензлем;

· вугіллям;

· сангіною;

· крейдою білою/чорною;

· комбінований.

Друкована графіка:

· випукла гравюра;

· заглиблена гравюра;

· літографія;

· інше.

10. Розміри зображення:

· із рамкою;

· без рамки.

11. Характер зображення:

· пейзаж;

· марина;

· портрет;

· натюрморт;

· батальна сцена;

· історичний жанр;

· міфологічний жанр;

· побутовий жанр ( жанрова сценка);

· карикатура.

12. Кольорова характеристика зображення:

· чорно-біле;

· кольорове.

Відомості зі свідоцтва на право вивезення (тимчасового виве­зення):

· Автор або країна-виробник.

· Назва.

· Час виготовлення.

· Матеріал, техніка.

· Орієнтовна вартість.

ОПИС ІКОНИ В МИТНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ.

Розмір і форма ікони (висота, ширина, товщина дошки).

2. Характер основи:

  • дерево;
  • фанера;
  • картон;
  • тканина;
  • метал;
  • скло;
  • інше.

3. Стан дошки:

  • кількість дощок, їх розміри (висота, ширина, товщина);
  • тріщини, розшарування, втрати;
  • характер деформацій;
  • сліди шашеля.

4. Зворотна сторона дошки, її стан:

  • наявність надписів, етикеток, інвентарного номера (перене­сти до протоколу);
  • наявність декору (обтягнута тканиною, шкірою, папером, інше);
  • тріщини, розшарування, втрати;
  • характер деформацій;
  • сліди шашеля.

5. Конструкція крипільних пристроїв. Наявність шпонок їх вид:

  • ластівчин хвіст;
  • накладні перехресні;
  • наскрізні;
  • зустрічні;
  • діагональні;
  • торцеві.

6. Характеристика ковчега:

  • наявність/відсутність;
  • подвійний/одинарний;
  • розміри.

7. Наявність паволоки:

  • наявна;
  • не можна виявити.

8. Стан левкасу:

  • наявність/відсутність;
  • не можна виявити;
  • пошкодження, втрати.

9. Стан фарбового шару:

  • потертості, розшарування, осипання;
  • втрати;
  • сліди реставрації.

10. Вид ікони:

  • хатня (підокладна, гаптована, друкована);
  • частина іконостаса (церковна);
  • ладанка.

11. Характер зображення:

  • Христос, Богоматір, Святий, сцена зі Святого Писання,
  • іконографічний тип;
  • надписи на іконі (перенести до протоколу).

12. Наявність окладу:

  • тип окладу (набірний, суцільний);
  • матеріал, з якого зроблено оклад;
  • стан збереження.

13. Характеристика кіота:

  • наявність/відсутність;
  • матеріал, з якого зроблено;
  • розміри;
  • стан збереження.

Відомості зі свідоцтва на право вивезення (тимчасового виве­зення):

  • Автор або країна-виробник.
  • Назва.
  • Час виготовлення.
  • Матеріал, техніка.
  • Орієнтовна вартість.

 

ОПИС ТВОРУ ЖИВОПИСУ НА ПОЛОТНІ.

1. Характеристика підрамника:

  • наявність підрамника.
  • розміри підрамника.

Вид підрамника:

  • розсувний;
  • глухий;
  • комбінований;
  • інше.

Стан збереження підрамника:

  • тріщини, розшарування, за­бруднення, втрати, інше.
  • наявність підписів, етикеток, позначок, надписів.

2. Характеристика основи:

Тип полотна:

  • крупнозернистий;
  • дрібнозернистий;
  • інше.

Наявність швів

Стан збереження полотна:

  • пошкодження, втрати, сліди рес­таврації, забруднення.

Зворотний бік полотна:

  • забруднення;
  • маркировка;
  • надписи;
  • етикетки;
  • підписи;
  • розриви;
  • інше.

Наявність дублювання полотна.

Стан збереження кромок:

  • (задовільний, пошкодження, втра­ти).

Розміри кромок (ширина).

Характер кріплення кромок до підрамника:

  • цвяхами;
  • клеєм;
  • інше.

3. Стан збереження фарбового шару:

  • кракелюр (наявність/відсутність);
  • обсипання (наявність);
  • втрати;
  • потертості, подряпини;
  • сліди попередніх втручань та реставрацій.

4. Стан збереження покривного шару:

  • рівномірність, прозорість;
  • потемніння;
  • подряпини;
  • утрати;
  • інше.

5. Характер зображення:

  • пейзаж;
  • марина;
  • портрет;
  • натюрморт;
  • батальна сцена;
  • історичний жанр;
  • міфологічний жанр;
  • побутовий жанр (жанрова сценка);
  • карикатура;
  • інше.

Кольорова характеристика зображення (чорно-біле, кольо рове).

7. Характеристика рами:

  • Наявність рами.
  • Розміри рами.
  • Наявність позолоти.

Характер декору:

  • наявність інкрустації;
  • ліпний;
  • профілювання;
  • випалювання;
  • розпис;
  • комбінований декор;
  • різьблення;
  • гравірування;
  • декорування срібним дротом;
  • інше.

Стан збереження рами:

  • добрий, незадовільний;
  • пошкодження;
  • тріщини;
  • втрати.

Відомості зі свідоцтва на право вивезення (тимчасового вивезення)

  • Автор або країна-виробник.
  • Назва.
  • Час виготовлення.
  • Матеріал, техніка.
  • Орієнтовна вартість.

СКУЛЬПТУРИ У МИТНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ.

1. Класифікація:

Скульптура Кераміка:

-кругла/рельєф - теракота

-манументальна/станкова - майоліка

-фаянс

- порцеляна

Матеріал.

Скульптура: Кераміка:

Мякий Твердий глина

Пластилін,віск дерево,слонова кістка

Глина,гіпс, камінь,метали

Розміри

Стан збереження

Клейма(вид,колір,місце розташування по шарам,стан збереження):малюнок,напис.

Декор,вигляд,що зображено.

ОПИС ЮВЕЛІРНИХ ВИРОБІВ У МИТНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ.

1. Тип ювелірного виробу за матеріалом, з якого він зробле­ній:

  • із металів без вставки;
  • із металів зі вставкою;
  • із каміння.

2. Тип ювелірного виробу за його функцією:

  • особисті прикраси (обручки, персні, завушниці, ланцюжки тощо);
  • предмети туалету (флакон для парфумів, шкатулка, ларець, пудрениця);
  • прилади для паління (мундштук, запальничка, портсигар, сигаретниця, сірничниця, попільничка);
  • годинники та прилади до них (корпус годинника, браслет, ланцюжок);
  • предмети сервіровки столу (ніж, виделка, підстаканник, чарка, келих, сільниця);
  • сувеніри (медалі, монограми, нагрудні значки, інше);
  • предмети релігійного культу (оклад, складень, панагія, хрест, інше);
  • холодна та вогнепальна зброя.

3. Матеріал, з якого зроблено виріб:

  • метал (жовтого, білого, червоного кольору);
  • каміння.

4. Клеймо та його вид (зафіксувати в описі):

  • форма щитка (лопатка; горизонтальний еліпс; горизонталь­ний еліпс, усічений з обох боків (з одного боку); вертикаль­ний усічений еліпс; прямокутник; прямокутник зі зрізани­ми кутами; коло);
  • проба;
  • міське клеймо;
  • іменник пробірника;
  • іменник майстра-виготовлювача;
  • альдерман.

5. Колір ювелірного каміння:

  • алмаз;
  • самоцвіт (білий, червоний, синій, зелений, жовтий, інше).

6. Прозорість каміння:

  • прозоре;
  • непрозоре.

7. Тип огранювання каміння:

  • кабошон;
  • фацетне огранювання ("троянда", старі типи огранювання, кругле огранювання, фантазійне, східчасте, інше).

Вага виробу

9. Вага вставки (за можливості).

10. Стан збереження виробу:

  • наявність усіх конструкційних елементів;
  • стан складових частин вставки (таблички, колети, рундис- ту, корони, шипа);
  • пошкодження, втрати.

Відомості зі свідоцтва на право вивезення (тимчасового виве­зення):

  • Автор або країна-виробник.
  • Назва.
  • Час виготовлення.
  • Матеріал, техніка,

ОПИС МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТА У МИТНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ.

1. Вид інструмента:

  • духовий;
  • струнний:

1) отрунно-щипковий;

2) струнно-смичковий;

3) струнно-ударний, клавішний;

  • ударний.

2. Форма інструмента:

  • віольна;
  • кругла;
  • овальна;
  • грушоподібна пласка (опукла із заднього боку);
  • пласка у вигляді крил (у формі трапеції, шоломоподібна);
  • клавіроподібна:
  • інше.

Матеріал, з якого зроблено інструмент: дерево, метал, кістка, ріг, пластмаса, перламутр, гіїсш волосся тощо.

4. Розміри склвдових частин інструмента (висота, довжина, товщина);

  • корпус;
  • гриф;
  • деки (верхня та нижня);
  • резонаторний отвір (форма та міспе розташування);
  • кількість струн;
  • кількість приструнків;
  • кількість кілків.

5. Стан збереження інструмент» та його складових частив:

  • подряпини, забруднення (місце розташування, розміри);
  • стан лакового покриття;
  • розсохлості;
  • втрати;
  • стан, в якому знаходяться струни.

6. Наявність позначень; клейм, етикеток, надписів, підпаси (перенести до протоколу).

7. Наявність декору;

  • розпис;
  • інкрустація;
  • комбінований декор;
  • різьблення;
  • випалювання;
  • гравірування;
  • декорування срібним дротом;
  • інше.

8. Ознаки реставрації (якщо можна визначити).

Відомості зі свідоцтва на право вивезення (тимчасового виве­зення);

  • Назва інструментів (смички включно).
  • Майстер (фірма) — виготовлювач.
  • Дата виготовлення.

ОПИС НОТНОГО ТЕКСТУ В МИТНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ.

Формат опусу (висота, ширина, товщина у мм).

Кількість аркушів (чи є втрачені).

3. Матеріал, на якому надруковано текст:

  • шовк;
  • пергамент;
  • папір;
  • інше.

4. Характер паперу:

Вид паперу:

  • верже;
  • ватман;
  • китайський;
  • ординарний;
  • інше.

Колір паперу:

  • білий;
  • жовтуватий;
  • блакитний;
  • рожевий;
  • сірий;
  • інше.




Последнее изменение этой страницы: 2016-07-15; просмотров: 139; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 54.165.57.161 (0.008 с.)