Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Теми практичних, семінарських занять↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 2 из 2 Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Самостійна робота
Теми практичних, семінарських занять
Самостійна робота
Форма підсумкового контролю успішності студентів Залік Питання до заліку 1. Назвіть, що таке ритміка. 2. Охарактеризуйте термін «хореографія». 3. Мета та завдання курсу «Основи ритміки та хореографії». 4. Назвіть особливості проведення занять ритміки та хореографії з дітьми молодшого шкільного віку. 5. Важливий елемент музично-ритмічної вправи. 6. Вкажіть основи навчання ритміки і хореографії. 7. Система рухів, що створені на основі музики, для розвитку почуття ритму. 8. Розташування та переміщування виконавців по майданчику. 9. Сучасна назва танців, призначених для масового виконання на вечорах відпочинку, танцювальних майданчиках та вечірках тощо. 10. Хто створив систему музично-ритмічного виховання. 11. Засновник системи музично-ритмічного виховання. 12. Яка кількість основних музичних розмірів. 13. В чому виражається взаємозв’язок музики і рухів. 14. Вид народної творчості, що поєднує спів, інструментальну гру і танець. 15. Українська народна пісня – танець зі зміною фігур і різноманітними обертаннями. 16. Що виступає предметом музично-ритмічного виховання. 17. Що потрібно врахувати вчителеві при підборі музичного матеріалу з дітьми початкової школи. 18. Значення музики в хореографічному мистецтві. 19. Взаємозв’язок музики і хореографії. 20. Розкрити складові основи музичного аналізу. 21. Драматургія музичного твору та її вплив на драматургію хореографічного твору. 22. Створення та виконання етюду на основі елементів народно-сценічного танцю (український характер). 23. Малюнок танцю, хореографічний «текст», як складові композиції танцю. 24. Створення та виконання етюду на основі елементів народно-сценічного танцю (білоруський характер). 25. Балетмейстер та сфера його творчої діяльності. 26. Створення та виконання етюду на основі елементів народно-сценічного танцю (молдавський характер). 27. Сценічна обробка фольклорного танцю. 28. Створення та виконання етюду на основі елементів сучасного танцю. 29. Естетичне виховання школярів засобами хореографії. 30. Створення та виконання етюду на основі елементів бального танцю. 31. Основні поняття класичного танцю. 32. Назвіть та опишіть основні позиції рук класичного танцю. 33. Назвіть та опишіть основні позиції ніг класичного танцю. 34. Вкажіть послідовність вправ класичного екзерсису. 35. Визначте та охарактеризуйте виразні засоби класичного танцю. 36. Назвіть основні терміни класичного танцю. 37. Обґрунтуйте значення вправ класичного екзерсису в системі підготовки танцівника. 38. Екзерсис біля станка, як комплекс вправ для розвитку різних груп м`язів. 39. Allegro, як найскладніша частина уроку класичного танцю. 40. Основні вимоги до стрибків, їх класифікація. 41. Вклад видатних діячів у розвиток системи класичного танцю 42. Дайте характеристику основним вуличним напрямкам сучасного танцю. 43. Вкажіть характерні особливості сучасного танцювального напрямку джаз (модерн, контемпорарі, хіп-хоп, фанк, диско та інших). 44. Розкрийте класифікацію латиноамериканської програми сучасного спортивного бального танцю. 45. Розкрийте класифікацію європейської програми сучасного спортивного бального танцю. 46. Назвіть базові фігури повільного вальсу. 47. Дайте характеристикуєвропейській групі танців (повільний вальс, танго, віденський вальс, повільний фокстрот, квік степ). 48. Дайте характеристику латиноамериканській групі танців (самба, ча чача, румба, пасодобль, джайв). 49. Наведіть приклади опису кількох фігур бальної танцю, використовуючи відповідну термінологію.
Рекомендована література Основна 1. Бюзин О.І. Гімнастична термінологія. – Луцьк: «Надстир’я», 1995. - 97 с. 2. Ваганова А. Основи классическоготанца. -Л. - М.: Искусство, 1999. – С. 35-30. 3. Василенко К.Лексика українського народно-сценічного танцю. - К.: Мистецтво, 1971 (І вид.); 1990 (II вид.); 1996 (Ш вид.) 4. Верховинець В. Теорія українського народного танцю. - К.: Мистецтво 1991. - 268 с. 5. Звёздочкин В. Л. «Классическийтанец» г. Ростов на Дону 2003. - С. 21-28. 6. Ионова И.И. Программа для уроковритмики в начальныхклассахвсейтиповшкол. Казань, 2003. – С. 11-18. 7. Костровицкая В., Писарев А. Школа классическоготанца. - Л.: Искусство, 2000. – 37 с. 8. Петров П.К. Методика преподаваниягимнастики в школе. - М.: Владос, 2000. – С. 4-19. 9. Пуртонова Т.В, Беликова А.Н.,Кветная О.В. Учите детейтанцевать. Москва, 2003. – 187 с. 10. Пинаева Е. А. Методическоепособие по «Ритмике и танцу» г. Москва, 2006. – 23 с. 11. ПинаеваЕ. Польки, вальсы, марши для детей. Учебно-методическоепособие. г. Пермь ОЦХТУ «Росток» 2005. – 72 с. 12. Пинаева Е. Массовыекомпозиции для детей. Учебно-методическоепособие г. Пермь ОЦХТУ «Росток» 2005. – 90 с. 13. Сверловская Н.Н. Об интеграциикакметодическомявлении и еевозможностях в начальномобучении // Нач. Шк. – 1990. - № 5. – С. 26-43. 14. Синьова Є.П. Тифлопсихологія. – К.:НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2003. – С. 12-15. 15. Тарасова Н.Б. «Теория и методика преподаваниянародно-сценическоготанца» г. С.-Петербург 1996. – 235 с. 16. Цвєткова Л.Ю. Методика викладання класичного танцю. - К.: Альтерпрес, 2005. – 170 с. Додаткова 1. Дичко В. Оптимізація корекційного навчання рухових дій на основі цілеспрямованого розвитку у школярів з порушенням зору точності рухів, контролю і самоконтролю. - Одеса: ПНЦ АПН України — СВД. 2010. - С. 17-21. 2. Барышникова Т. Азбука хореографии. - Москва 2000. – 145 с. 3. Зайцев Е. Основи народно-сценічного танцю. - Вінниця, 2007. - 45 с. 4. Колягин Ю.М., Алексеенко О.Л. Интеграцияшкольногообучения // Нач. шк. – 1990. - № 9. – 15 с.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-23; просмотров: 349; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.222.117.211 (0.01 с.) |