Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Returning your product for service↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 8 из 8 Содержание книги
Поиск на нашем сайте
OUT OF WARRANTY SERVICE If a product fails after the warranty period, LDG wants to help you get it fixed. Send the product to us for repair any time you like. We will determine what needs to be done and based on your instructions, either contact you with an estimate or fix it and contact you with a request to pay any repair charges.
Returning a product to LDG is easy. We do not require a return merchandise authorization, and there is no need to contact LDG to return your product. Visit the LDG web site and download the LDG Product Repair Form. On the Repair Form tell the LDG technicians exactly what happened or didn’t happen and why you believe the product needs servicing. The technician attempts to duplicate the problem(s) you had based on how well you describe it so take the time to be accurate and complete. Ask your shipper for a tracking number or a delivery verification receipt. This way you know the product arrived safely at LDG. Be sure to give us your email address so our shipper can alert
you online when your product is en-route back to you. Please be assured that our staff makes every effort to complete repairs ahead of our published wait time. Your patience is appreciated. Repairs can take six to eight weeks, but are usually faster. The most recent information on returning products for service is found on the LDG website under Support, then Tech Support. Send your carefully packaged unit with the Repair Form to:
LDG Electronics, Inc. Attn: Repair Department 1445 Parran Rd St. Leonard, MD 20685
PRODUCT FEEDBACK We encourage product feedback! Tell us what you really think of your LDG product. In a card, letter, or email (preferred) tell us how you used the product and how well it worked in your application. Send along a photo or even a schematic or drawing to illustrate your narrative. We like to share your comments with our staff, our dealers, and even other customers at the LDG website:
http://www.ldgelectronics.com/
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2024-06-27; просмотров: 6; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.144.227.73 (0.008 с.) |