Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Development and management of safetyСодержание книги Поиск на нашем сайте
1. When we describe an accident, we use past tenses. Look at the piece of Railroad Accident Report about fatal collision between a Super Voyager train and a car at Copmanthorpe. Find all past tense verbs.
Railway safety There are currently different national approaches to railway safety, different targets and different methods applied. Technical standards, the rolling stock and the certification of staff and railway undertakings differ from one Member State to another and have not been adapted to the needs of an integrated European rail system. In this connection, the Directive focuses on four major aspects:
The Directive applies to the railway system of the Member States and covers safety requirements for the system as a whole, including infrastructure and traffic management, and the interaction between railway undertakings and infrastructure managers. Safety rules and standards, such as operating rules, signalling rules, requirements on staff and technical requirements applicable to rolling stock have been devised mainly nationally. Under the regulations currently in force, a variety of bodies deal with safety. These national safety rules, which are often based on national technical standards, should gradually be replaced by rules based on common standards, established by technical specifications for interoperability (TSIs). The new national rues should be in line with Community legislation and facilitate migration towards a common approach to railway safety. The Commission has the power to suspend the implementation of a national safety rule for a maximum of six months. In this connection, the Member States will ensure that:
In order to coordinate the different rules, a distinction must be drawn between two sets of actors:
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2024-06-27; просмотров: 6; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.116.40.188 (0.005 с.) |