Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Список використаної літератури

Поиск

2. Творчий пошук

Основним завданням створення інтер'єру готеля служило створення атмосфери яка максимально буде відповідати призначенню готеля, і буде підходити для людей різного віку та вподобань, як для міської так і заміської місцевості, є стійким для будь яких кліматичних умов, що дає змогу йому розміщуватись у практично усіх регіонах України.

Концепцією інтер'єру є створення виразного , але разом з тим суворого образу , що продиктовано адміністративним призначенням приміщення . Разом з тим , простір повинен бути комфортним

    Невеличкий затишний готель «Палладіум» названий на зразок благородного металу платинової групи Паладія, який покликаний поєднати в собі затишок і комфорт відвідувачів. Метал перехідної групи палладій має властивості дорогих металів таких як золото і при його відносно не великій ціні він є унікальним. Метою готелю Палладіум було створити інтер’єр що мав би усі якості готелів стоячих на порядок вище, але за меншу ціну завдяки вдалому використанню менш дорогих матеріалів оздоблення.

Перше з чим мені прийшлось зіткнутись, так це опрацюванням великого обєму теоретичного та ілюстративного матеріалу по цій темі. І все ж таки, маючи вже базову основу, я почала відтворювати на папері дизайн інтерєру для готелю. Отож по технічним характеристикам, приміщення відповідало нормативам. Готель являє собою двоповерхову будівлю, що вміщує в собі 14 номерів (10 двомісних і 4 тримісні) На першому поверсі розміщені рецепція,тельні хол, лобі-бар,приміщення адміністрації, офіс, ресторан, кухня, комора, склад та санвузли. На другому поверсі розмістилися безпосередньо готельні номери, кожен з яких має свій власний балкон. Кольорова гама рецепції з лобі баром нейтрально ахроматична з світло оливковим та коричневими відтінками. Інтерєр приміщень рецепції лобі-бару та номерів, виконала у поєднанні стильових напрямків мінімалізму, хай-теку, канструктивізму, та функціоналізму.

 

 

3.Проектна частина

3.1 Проект

           Після затвердження теми готель «Палладіум» на основі ескізві на папері, ми перейшли до роботи на компютері. За допомогою програми Autodesk 3D Studio Max 2010, яка дозволяє вільно експерементувати, робити безліч варіантів і модифікацій та їх кольорових рішень, було використано shapes-line для побудови точного контуру стін, тобто витягнувши їх за допомогою модифікатора extrude у нас вийшли стіни даного приміщення. Меблі розробляли за допомогою стандартних примітивів, Box, Tube, Cylinder, а також сплайнів Line, Corner, Arc з подальшою їх конвертацією у високополігональну модель Editable pole, чи просто застосуванням інших модифікаторів для надання їм відповідної форми. Барна стійка для лобі-бару була створена сплайном Line, витиснутим модифікатором Extrude та переведеним в Editable Poly для подальшого моделювання форми. Усі інші меблі та елементи декору було створено подібним методом з використанням таких модифікаторів як Lathe, Lattice, Bend, UVW Map, Mesh smuth та ін..

    Таким чином, створивши та розтавивши всі обєкти в приміщеннях було розпочато роботу  з модифікаторами, а саме, для кожного створеного обєкту підбирався підходящий матеріал та текстура. Для того щоб краще побачити майбутній вигляд готелю було зроблено пробні  візуалізації за допомогою рендерингу середньою якісті. Таким чином підбиралися найбільш підходящі матеріали для даного приміщення.

    Після завершення роботи в програмі Autodesk 3D Studio Max2010, збережені зображення у форматі JPEG було відредаговано та удосконалено у програмах CorelDrawX5 та Adobe Photoshop CS4. Упорядкування зображень на планшеті, основні підписи, креслення планів, конструктивних елементів здійснювалось в CorelDrawX5 з подальшим опрацюванням в Adobe Photoshop CS4 для коректного відтворення кольору при друці проекту на широкоформатному принтері.

 

3.2 Макет

    Людська психіка наділена особливим даром. Дар цей- бачити, відчувати і мислити асоціаціями. Завдяки асоціативному мисленню людина здатна насолоджуватись і прекрасними творіннями природи а також шедеврами, створеними майстрами живопису, музики, архітектури. Людське око фіксує предмет або обєкт неупереджено, але мозок тут же відповідає асоціаціями; жовтий колір-тепло; бабусин старий комот-затишно; полиці з книгами-цікаво; жалюзі-офіційно, і так далі.

    Саме тому, приступаючи до макетування інтерєрів, художник, перш за все, спирається на психологічну сторону проекту. Ще нема чітко збудованої композиції, ще не підібрані матеріали, не вибрані елементи декору, але вже є ідея, естетичний задум, настрій, який потрібно відтворити в майбутньомй інтерєрі. На цьому етапі дизайнер визначає стиль інтерєру, і лише потім починає створювати композицію, вибираючи при цьому техніку макетування інтерєру.

    Проте ,і на сьогоднішній день, мистецтво обємного макетування інтерєрів настільки ж актуально, як і в часи, коли не було компютерів. Як серед замовників, так і серед художників – дизайнерів вистачає багато прибічників саме такого методу, виготовлення макетів.

    По-перше, це дійсно ексклюзивно. Макет інтерєру, виготовлений ручним засобом, вимагає клопіткої, деколи ювелірної роботи,коштує не дешево, і може служити прекрасним оформленням будь якої виставки і презентації. Такий макет стане прекрасним оригінальним дарунком. Наприклад, керівництву компанії- макет інтерєру головного офісу, або друзям – макет інтерєру їх будинку.

    По-друге, деякі дизайнери вважають, і напевно, небезпідставно, що лише ручне макетування дозволяє реально виявити всі достоїнства майбутнього інтерєру, показати просторові конструкції, визначити достоїнства або недоліки тих або інших матеріалів, предбачуваних до використання в інтерєрі, виходячи з їх фізико-механічних властивостей, оцінити текстуру, визначити потрібну відповідність.

    Макет проекту дипломної роботи зробила в масштабі 1:30, що надавало макету компактність та виразність. При виготовленні макета використовувала такі матеріали як: картон, папір, пінопласт, плівка, інколи металеві елементи, двосторонній скотч та полімерні матеріали. Макет виконала в білих тонах з додаванням сірих відтінких. Всі елементи макету виконала дотримуючись дизайн проекту, норм-проектування, ергономічних стандартів. У роботі над цим макетом я дотримувалась ідентичності щодо концепції, реальних можливостей дизайну проекту.

    Виготовлення макетів- це один з етапів створення майбутнього інтерєру. І в процесі його дизайнер показує всі свої навики і уміння; побудова композиції, уміння втримати стиль, володіння світлом, кольором і простором, знання тектонічних закономірностей.

4.Технологічна частина

Технологічний процес розпочинався із стелі. Першим кроком електрики виводили електричні проводи, де планувалося освітлення. Пізніше робочі по ескізах та розмітках монтували каркас стелі із профілів, а згодом обшивали гіпсокартоном. Гіпсокартон ґрунтується, після того шпаклюється стартовою шпаклівкою, пізніше - фінішною шпаклівкою. Після повного її висихання стеля шліфується.

Стіни також грунтують, шпаклюють в два етапи та шліфують.

Підлога заливається самовирівнюючою сумішшю. Після повного затвердіння стяжку грунтують. Пізніше викладається плитка, а згодом проводиться затирка швів.

Після вказаних вище робіт, монтується профільний каркас для перегородок та обшивається гіпсокартоном. Його грунтують, шпаклюють в два етапи та шліфують.

Завершуючи чорнові роботи, приміщення прибирають від бруду та пилу.

Перед покраскою стеля та перегородки грунтуються. Фарбують їх в два шари, щоб отримати однорідний колір.

Після чого переходять до поклейки шпалер.

Таким чином, ремонтні роботи пройшли завершальну стадію.

5. Економічна частина

6. Техніка безпеки

Сучасний готель оснащений великою кількістю різного обладнання і майна. У ньому працює значна кількість обслуговуючого персоналу, відбувається постійна зміна проживаючих. Саме тому питанням охорони праці і техніки безпеки в готелях приділяється велика увага.

У готелях повинні проводиться заходи щодо профілактики травматизму, створення нормальних санітарно-гігієнічних умов, електробезпеки, навчання персоналу.

Загальне керівництво роботою з охорони й безпеки праці в готелі здійснює директор (роботодавець). Він зобов'язаний забезпечити виконання вимог законів про працю, правил і норм з охорони праці, державних стандартів, а також виконання зобов'язань, передбачених колективним договором (контрактом).

Директор готелю наказом призначає відповідального за безпеку праці, формує склад служби охорони праці, призначає відповідальних за стан охорони праці в кожному підрозділі і відповідальних за навчання персоналу готелю і перевірку знань з охорони праці.

На основі положень, правил і типових інструкцій у кожному готелі розробляється своє положення про організацію роботи з охорони праці і виробничої санітарії. Крім того, для кожної категорії працівників розробляються інструкції.

Працівник готелю зобов'язаний дотримуватися норм, правил, інструкцій з охорони праці, вміти правильно застосовувати колективні й індивідуальні засоби захисту, негайно повідом-ляти своєму безпосередньому керівникові про будь-який нещасний випадок, а також про ситуації, що створюють загрозу життю і здоров'ю людей.

Працівники готелю допускаються до роботи лише після проходження інструктажу з техніки безпеки. Видами інструктажу є вступний, первинний, повторний, позаплановий, поточний.

Профілактика виробничого травматизму. Причини травматизму можуть бути організаційними і технічними.

До організаційних відносяться: недостатній нагляд за дотриманням правил техніки безпеки, відсутність необхідної технічної кваліфікації в персоналу, робота без запобіжних засобів, неправильне розташування людей на робочому місці, недостатній інструктаж, погане освітлення, низька або висока температура, слабка вентиляція тощо.

До технічних причин травматизму відносяться: несправність або недосконалість технологічного обладнання, інструментів, пристроїв і засобів техніки безпеки, незручність або захаращеність робочого місця.

Причиною травми може стати також хворобливий стан працюючого, непідготовленість до даної роботи і неуважне відношення до неї, стомлення і стан сп'яніння.

Розслідування й облік нещасних випадків відбувається відповідно до «Положення про порядок розслідування й обліку нещасних випадків на виробництві». Це положення встанов-лює єдиний порядок розслідування й обліку нещасних випадків на виробництві, обов'язковий для готелів будь-яких форм власності.

За результатами розслідування складається висновок, що є обов'язковим для роботодавця і може бути оскаржений в органах державної інспекції праці або в суді.

Виробнича санітарія і гігієна. Гігієна праці розглядає питання, пов'язані з умовами роботи і їхнім впливом на людський організм; розробляє гігієнічні і лікувально-профілактичні заходи, спрямовані на поліпшення і збереження здоров'я працівників, підвищення працездатності і продуктивності праці. Існують декілька гігієнічних критеріїв оцінки умов праці:

- забруднення повітря;
- температура, вологість і швидкість руху повітря;
- рівень шуму;
- освітленість;
- санітарний стан;
- особиста гігієна співробітників.

Забруднення повітря. Усі приміщення готелю, де працює персонал, повинні бути просторими, мати досить високі стелі, бути оснащеними природною або примусовою вентиляцією, що забезпечує нормальну циркуляцію повітря і виключає проникнення сторонніх запахів.

Температура, вологість і швидкість руху повітря. Ці параметри мають сильний вплив на стан людини, її працездатність і регулюються за допомогою системи опалення. Температура повітря в приміщеннях повинна бути не нижче 18 °С, вологість повітря в теплий період року 30-60%, у холодний - не більш 70%, швидкість руху повітря в холодний період - до 0,3 м/с, у теплий - до 0,5 м/с.

Рівень шуму. У готелях повинні дотримуватися протишумні правила, до яких належать такі. Підлоги в коридорах, холах і вітальнях мають покриватися звукопоглинаючими килимами або покриттями, що їх замінюють. Телевізори мають встановлюватися лише в номерах або спеціальних приміщеннях, а телефон загального користування - віддалік від житлових кімнат у спеціальних кабінах або під акустичним ковпаком. Для зменшення шуму в житлових і громадських приміщеннях використовують спеціальні звукоізолюючі вікна і двері, звукоізолюючу обробку стін.

Освітленість. При поганій освітленості з'являються зорова втома, загальна млявість, погіршення зору, знижується продуктивність праці. У приміщеннях повинне бути природне (не менш одного вікна) і штучне освітлення, що забезпечує освітленість цілодобово при лампах розжарювання - 100 лк (у люменах), при люмінесцентних лампах - 200 лк, у коридорах -природне або штучне освітлення. Кожне робоче місце повинне бути досить освітлене, але освітлення при цьому не повинне справляти сліпучої дії. Штучне освітлення може бути загальним, місцевим і комбінованим. Застосування лише місцевого освітлення на робочих місцях не допускається. Існує також аварійне освітлення на випадок евакуації.

Санітарний стан. У готелі повинні дотримуватися санітарно-гігієнічні норми і правила, встановлені органами епідеміологічного нагляду, зокрема з чистоти приміщень, стану сантехнічного обладнання, видалення відходів, ефективного захисту від комах і гризунів, обробки білизни. Усе газове, водопровідне і каналізаційне обладнання повинне бути встановлене й експлуатуватися відповідно до «Правил технічної експлуатації готелів та їхнього обладнання».

У приміщеннях необхідно щодня робити вологе прибирання, видаляти пил і павутину, пилососити килими і килимові покриття, протирати вікна, двері. По закінченні роботи при-міщення потрібно ретельно прибрати і залишати в повному порядку. Періодично необхідно прибирати приміщення з використанням мильно-лужного розчину, хлорного вапна, про-водити генеральні прибирання, дезінфекції й дезинсекції (заходи боротьби з комахами). Особлива увага має приділятися роботі покоївок. Транспортування білизни, прибиральних матеріалів й інвентарю здійснюється покоївками на візках.

У службових приміщеннях, призначених для відпочинку, прийому їжі, зміни одягу обслуговуючого персоналу забороняється тримати прибиральний інвентар і брудну білизну. Ці кімнати обладнуються індивідуальними шафами, обідніми столами, стільцями тощо.

Інструкція з санітарного утримання вимагає від персоналу особливої уваги до постільної білизни проживаючих та їхньої своєчасної заміни. У білизняній повинна бути ідеальна чисто-та. Чиста і брудна білизна має зберігатися в різних приміщеннях, окремо одна від одної. Після прийому брудної білизни необхідно вимити руки і змінити халат. Прання білизни проживаючих здійснюється покоївками в спеціально обладнаних приміщеннях.

Інструкція з санітарного утримання включає також вимоги до стану території, що прилягає до готелю. Територія повинна бути прибрана, озеленена, облагороджена. Для збору побутових відходів на території двору встановлюються сміттєзбиральники. Вторинна сировина і макулатура має збиратися і складатися окремо.

Усі працівники готелю не рідше одного разу в рік мають проходити медичний профогляд у поліклініках і подавати на роботі довідки про стан свого здоров'я. Співробітники, що не пройшли медогляд, до роботи не допускаються.

У випадку, якщо занедужає проживаючий, адміністрація готелю має викликати лікаря. У випадку інфекційного захворювання працівники СЕС проводять у номері дезінфекцію. Прибирання номерів, у яких знаходяться хворі, має проводитися із застосуванням розчину хлорного вапна.

На кожному поверсі готелю повинні бути пам'ятки про надання першої допомоги й аптечки з набором необхідних медикаментів.

Електробезпека в готелях. Електричний струм становить велику небезпеку для життя і здоров'я людини. Враження електричним струмом найчастіше відбувається в результаті: випадкового дотику до відкритих струмопровідних частин, що знаходяться під напругою; появи напруги в результаті пошкодження ізоляції на зовнішніх металевих частинах електроустановок; неякісного заземлення або занулення електроустановки; незадовільного огородження струмопровідних частин установки від випадкового дотику; виконання робіт на розподільних пристроях без відключення напруги і без дотримання необхідних заходів безпеки.

У результаті дії електричного струму вражаються внутрішні органи людини, що часто приводить до смертельного результату. При дії електричної дуги виникає ураження зовнішніх органів (опіки).

Електротравми за ступенем важкості класифікуються так:

I ступінь - судомні скорочення м'язів без втрати свідомості;

II ступінь - судомні скорочення м'язів і втрата свідомості;

III ступінь - втрата свідомості і порушення функцій серцевої діяльності і дихання;

IV ступінь - клінічна смерть.

Крім того, до наслідків електротравм відносять «знаки» струму і «металізацію» шкіри.

Важкість електротравми залежить від сили, частоти, шляху струму в організмі потерпілого, фізіологічного стану його організму, часу впливу й умов зовнішнього середовища.

Найбільш небезпечний для людини змінний струм частотою 50-500 Гц.

Опіки в залежності від ваги характеризуються так:

I ступінь - почервоніння шкіри;

II ступінь - утворення міхурів;

III ступінь - обвуглювання шкіри;

IV ступінь - обвуглювання м'язів, судин, підшкірної сітківки.

До технічних способів і засобів захисту від ураження струмом відносяться: ізоляція струмопровіднихчастин; захисне заземлення, занулення; захисне відключення; огороджувальний пристрій; попереджувальна сигналізація, знаки безпеки, засоби захисту та ін.

До роботи з електроустановками допускаються особи, не молодші 18 років, які пройшли інструктаж і навчання безпечним прийомам праці, які підтвердили знання правил безпеки стосовно виконуваної роботи й пройшли інструктаж щодо займаної посади.

Слід також зазначити, що у кожному готелі наказом директора з числа спеціально підготовленого електромеханічного персоналу призначається особа, відповідальна за загальний стан електрогосподарства готелю.

 

Висновки

    Дизайн інтерєру – це тонка психологія, висока відповідальність, це практичність і розрахунок, це вибір стилю життя, глибоке опрацювання до найдрібніших деталей, це цілісність і завершеність, ретельне планування робіт, скурпульозний розрахунок кошторису, пунктуальне виконання планів та ухвалення технічних рішень. І нарешті , дизайн інтерєру – це глибокий професіоналізм і досвід роботи.

    По технічним характеристика готель «Палладіум» відповідає нормам. Створений обєкт складається із 18-ти приміщень: рецепція, хол, лоббі, бар, адміністрація, офіс, ресторан, кухня, коридор, сан вузол, комора, пральня, складське приміщення, холодильна камера, коридор, ванна з сан вузлом, балкон, хоз приміщення та та 10 двомісних номерів і 4 тримісні. . Кольорова гама рецепції з лобі баром нейтрально ахроматична з світло оливковим та коричневими відтінками. Інтерєр приміщень рецепції лобі-бару та номерів, виконала у поєднанні стильових напрямків мінімалізму, хай-теку, канструктивізму, та функціоналізму.

    Створивши та розтавивши всі обєкти в приміщенні, було розпочато роботу з модифікаторами, а саме, для кожного створеного обєкту підбирався підходящий матеріал. Для того щоб краще побачити майбутній вигляд готелю було зроблено пробні фотографії за допомогою render середньою якістю вирішення. Таким чином підбиралися найбільш підходящі матеріали для даного приміщення.

    При виготовленні макета використовувала такі матеріали як: картон, папір, пінопласт, плівка, інколи металеві елементи, двосторонній скотч та полімерні матеріали

    Робота над даним проектом допомогла мені вивчити особливості проектування та дизайну готелів. Ознайомитись з їх видами, кваліфікаціями стандартами.

    Отже, враховуючи все вищенаведене, можна зробити висновок, що основна задача по створенню проекту готеля та розробки дизайну вирішена, та мета досягнута.

    Знання і досвід дизайнера поширюється не лише на естетичну компонентну роботу – всілякі стильові вирішення дизайну інтерєру, підбір меблів і розробку ексклюзивних проектів по її створенню, але також і на все різноманіття сучасних будівельних матеріалів. Дизайнер інтерєру одночасно обізнаний і про те, що можна здійснити в конкретному приміщенні з точки зору інтерєру в різних модифікаціях його стилю і оформлення, і головне те, як це здійснити.

 

 

 

Лукьянова Л.Т. Интерьер гостиниц / Лариса Тарасовна Лукьянова.- К.: 1991.-111с.

Мажура Н.В. Отделочные материалы в интерьере / Наталия Викторивна Мажура.- К.: Вища школа, 1981.-84с.

Нестеренко О.И. Краткая энциклопедия дизайна / Олег Игоревич Нестеренко.- М.: 1994.- 58с.

Дизайн интерера/ Авт.-сост. Т.Руцкая.- Д44 Донецк:ООО «Агенство Мультипрес», 2010.-288с.

Т.Т Никуленкова, Ю.И Лавриненко, Г.М Ястина. «Проектирование предприятий общественного питания» - М: Видавництво «Колос»,-2002р.

Будівельні норми і правила СниП 2.08.02-89. Громадські будівлі та споруди, - М.: ЦІТП, 1989р.-40с. Технологічний каталог.-Сухарівка,2003р.-197с.

Холмянский Л.Т. Дизайн / Л.Т. Холмянский, А.Р. Щипанов.- М.:

1985.-223с.

Ларченко С.П. Интерьер: дизайн и моделирование / Сергий Петровыч Ларченко.- Питер: 2001.-169с.

Даниленко В.Я. Основи дизайну / Виталий Ярославович Даниленко.- К.: 1996.-134с.

ГОСТ 28681.4-1995. Туристко-экскурсионное обслуживание. Классификация гостиниц. — Введ. 1995 г. — М., 1995.

http://tourlib.net/books_ukr/roglev01-1.htm

http://www.coolreferat.com/

http://student.zoomru.ru/bild/ohorona-prac--tehnka-bezpeki/244808.1934713.s1.html

http://libfree.com/120098871_turizmklasifikatsiya_goteliv_krayinah_.html

http://institute.com.ua/searchdirect.php?ID=3275819

 

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2024-06-17; просмотров: 8; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.129.45.144 (0.015 с.)