Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Стратегия аз кадом калима гирифта шудааст.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
1) аз юнонї, «stratos» ва «ago»; 2) аз фаронсавї, «Courir»; 3) аз англисї «public-rellation»; 4) аз руссї «перспектива»; 101. Мафњуми стратегияро нишон дињед: 1) дурнамо; 2) наќшаи умумии њамаљињати амалигардонии маќсад ва ноил шудан ба дастовардњое, ки фирма дар муддати тулонї пешбинї намудааст мебошад; 3) наќшаи чорабинињое мебошад, ки ба инкишофи корхона ва мањсулоти он, васеъгардонии доираи фаъолият ва бењтар гардонии ояндаи он равона гардидааст; 4) рафтори фирма дар давраи дарозмуддати ояндадор ки ба нигоњдории фирма дар щароитњои раќобати мусоидат менамояд; 102. Миёнаравхои маркетинги иборатанд аз: 1) ташкилот ва шахсони алохидае, ки дар пахнсози ва фурухтани моли ширкат кўмак мекунанд; 2) шахсони алохида; 3) фирмахои хоричие, ки моли шаркатро; 4) фирмахое, ки моли ширкатро пахн мекунанд; 103. Маънои тањтуллафзии стратегияро нишон дињед: 1 ) «stratos» - ќушун ва «ago» - кашидан; 2) «Courir» - давидан, пеш гузаштан; 3) «public-rellation» - муносибат бо љамъият; 4) «перспектива» - дурнамо; 104. Мафњуми стратегияро вобаста ба ибораи «stratos» ва «ago» нишон дињед: 1) мањорати сарлашкар дар идоракунии ќушун; 2) мањорати менељер дар идоракунии корхона; 3) мањорати маркетолог дар омўзиши бозор; 4) мањорати идоракунандаи давлатї; 105. Тањти мањорати сарлашкар дар идоракунии ќушун аз лињози стратегї чї дар назар дошта мешавад? 1) ташкили сохти ќушун, њуљум, аќибнишинї, њалли масъалањои муњорибавї; 2) ташкили сохтори корхона, раќобат, њалли масъалањои идоракунї; 3) ташкили сохти бизнес; 4) ташкили сохти идоракунии давлат; 106. Стратегия чист? Дурнамо; 2) ин ояндабинї ва вазифањои переспективии корхона, интихоби самти фаъолият ва љобaљогузории захирањо барои иљрои ин маќсадњо мебошад; 3) ин тартибдихии дурнамои дарозмуддати корхона аст; 4) ин муайянкунии маќсадхои асосии дарозмуддат; 107. Стратегияи ташкилот: 1) роњи фаъолият ва сиёсати инкишофро дар давраи дарозмуддат меноманд, ки барои амалї гардонидани миссия ва маќсади корхонахо равона карда шудааст. 2) маќсади асосии вуљуд доштани корхонаро меноманд; 3) кулли наќшахои стратегї ва ќарорњои ташкилиеро, ки барои ояндаи дур хисоб карда шуда, маќсади таъмин намудани миссия ва вазифахои ташкилотро ба таври мушаххас ифода менамояд, менељменти стратегї меноманд; 4) ин муайянкунии маќсадхои асосии дарозмуддат; 108. Миссияи корхона ин: 1) маќсади асосии вуљуд доштани корхонаро меноманд; 2) роњи фаъолият ва сиёсати инкишофро дар давраи дарозмуддат меноманд, ки барои амалї гардонидани миссия ва маќсади корхонахо равона карда шудааст; 3) кулли наќшахои стратегї ва ќарорњои ташкилиеро, ки барои ояндаи дур хисоб карда шуда, маќсади таъмин намудани миссия ва вазифахои ташкилотро ба таври мушаххас ифода менамояд, менељменти стратегї меноманд; 4) ин тартибдихии дурнамои дарозмуддати корхона аст; 109. Љараёни идоракунии маркетингї кадоме аз марњалањои дар зер овардашударо дар бар мегирад? 1) тањлили имконоти бозорї, интихоби бозори ба маќсад мувофиќ, коркарди маљмўи унсурњои маркетинг (Чањор Р (4Р)), татбиќи чорабинињои маркетингї; 2) гузаронидани тадќиќоти маркетингї ва ба роњ мондани фаъолияти рекламавї; 3) воридшавї, афзоиш, камолот, таназул; 4) омўзиши бозор ва истењсол намудани молу хизматрасонињо; 110. Ѓунљоиши бозор дар назар дорад: 1) њаљми моли дар як давраи муайян фурухташуда ва истемолшударо; 2) истеъмоли пурраи молро; 3) доираи љойгиркунии молро; 4) њиссаи моли ба фурўш гузошташуда ва аз љониби миёнаравон пањнгардидаро; 111. Дар тасвири графикии давраҳои ҳаётии мол коркарди моли нав аз кадом давраи ҳаётии моли куҳна оғоз мегардад: 1) аз давараи камолот; 2) аз давраи коркард; 3) аз давраи нузул; 4) аз давраи рушд; 112. Пайдарпайии дурусти давраҳои ҳаётии молро нишон диҳед: 1) коркард, ҷойгиркуни, рушд, таракиёт, бозорёби, нузул; 2) ҷойгиркуни, коркард, рушд, таракиёт, бозорёби, нузул; 3) нузул, коркард, рушд, таракиёт, бозорёби, ҷойгиркуни; 4) ҷойгиркуни, нузул, коркард, рушд, бозорёби, таракиёт;
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-06-14; просмотров: 316; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.226.17.251 (0.007 с.) |