Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Таже стихиры Пасце с припевы их. Глас 5.
Стих: Да воскре́снет Бог, / и расточа́тся врази́ Его́. Па́сха / свяще́нная нам днесь показа́ся; / Па́сха но́ва свята́я; / Па́сха та́инственная; / Па́сха всечестна́я. / Па́сха Христо́с Изба́витель; / Па́сха непоро́чная; / Па́сха вели́кая; / Па́сха ве́рных. / Па́сха две́ри ра́йския нам отверза́ющая. / Па́сха всех освяща́ющая ве́рных. Стих: Я́ко исчеза́ет дым, / да исче́знут. Прииди́те / от виде́ния жены́ благове́стницы, / и Сио́ну рцы́те: / приими́ / от нас ра́дости благове́щения, Воскресе́ния Христо́ва: / красу́йся, лику́й / и ра́дуйся, Иерусали́ме, / Царя́ Христа́ узре́в из гро́ба, / я́ко жениха́ происходя́ща. Стих: Та́ко да поги́бнут гре́шницы от Лица́ Бо́жия, / а пра́ведницы да возвеселя́тся. Мироно́сицы жены́, / у́тру глубоку́, / предста́вша гро́бу Живода́вца, / обрето́ша А́нгела / на ка́мени седя́ща, / и той провеща́в им, / си́це глаго́лаше: / что и́щете Жива́го с ме́ртвыми; / что пла́чете Нетле́ннаго во тли? / Ше́дше, пропове́дите ученико́м Его́. Стих: Сей день, его́же сотвори Госпо́дь, / возра́дуемся и возвесели́мся в онь. Па́сха кра́сная, / Па́сха, Госпо́дня Па́сха! / Па́сха всечестна́я / нам возсия́. Па́сха, / ра́достию друг дру́га обы́мем. / О Па́сха! / Избавле́ние ско́рби, / и́бо из гро́ба днесь, / я́ко от черто́га / возсия́в Христо́с, / жены́ ра́дости испо́лни, глаго́ля: / пропове́дите апо́столом. Слава, глас 8: Пра́вды со́лнце мы́сленное, Христе́ Бо́же, / из утро́бы све́та лише́ннаго, / Твои́м пречи́стым прикоснове́нием просвети́вшее обою́ду, / и на́ши о́чи душе́вныя озари́вшее, / сы́ны дне покажи́, / да ве́рою вопие́м Ти: / мно́гое Твое́ и неизрече́нное, е́же на нас благоутро́бие, / Человеколю́бче, сла́ва Тебе́. И ныне, глас 5: Воскресе́ния день, / и просвети́мся торжество́м, / и друг дру́га обы́мем. / Рцем бра́тие, / и ненави́дящим нас, / прости́м вся Воскресе́нием, / и та́ко возопии́м: / Христо́с воскре́се из ме́ртвых, / сме́ртию смерть попра́в, / и су́щим во гробе́х живо́т дарова́в.
И прочее, якоже предписася в мимошедшия Недели. Таже отпустительный тропарь, глас 5: Собезнача́льное Сло́во Отцу́ и Ду́хови, / от Де́вы ро́ждшееся на Спасе́ние на́ше, / воспои́м, ве́рнии, и поклони́мся, / я́ко благоволи́ Пло́тию взы́ти на Крест, / и смерть претерпе́ти, / и воскреси́ти уме́ршия / сла́вным воскресе́нием Свои́м. Богородичен: Ра́дуйся, Две́ре Госпо́дня непроходи́мая, / ра́дуйся, стено́ и покро́ве притека́ющим к Тебе́. / Ра́дуйся, необурева́емое приста́нище и неискусобра́чная, / ро́ждшая пло́тию Творца́ Твоего́ и Бо́га. / Моля́щи не оскудева́й о воспева́ющих / и кла́няющихся рождеству́ Твоему́. В Неделю на Полунощнице поем канон Троичен во Октоихе гласа. Таже, Досто́йно есть: и прочее, яко обычай, и отпуст. НА УТРЕНИ На Бог Госпо́дь: Собезнача́льное Сло́во Отцу́ и Ду́хови, / от Де́вы ро́ждшееся на Спасе́ние на́ше, / воспои́м, ве́рнии, и поклони́мся, / я́ко благоволи́ Пло́тию взы́ти на Крест, / и смерть претерпе́ти, / и воскреси́ти уме́ршия / сла́вным воскресе́нием Свои́м. Слава, и ныне: Богородичен: Ра́дуйся, Две́ре Госпо́дня непроходи́мая, / ра́дуйся, стено́ и покро́ве притека́ющим к Тебе́. / Ра́дуйся, необурева́емое приста́нище и неискусобра́чная, / ро́ждшая пло́тию Творца́ Твоего́ и Бо́га. / Моля́щи не оскудева́й о воспева́ющих / и кла́няющихся рождеству́ Твоему́. По 1-м стихословии, Крест Госпо́день похва́лим, / погребе́ние Свято́е пе́сньми почти́м, / и Воскресе́ние Его́ препросла́вим, / я́ко совозста́ви ме́ртвыя от гроб, я́ко Бог, / плени́в сме́рти держа́ву, и кре́пость диа́волю, / и су́щим во а́де свет возсия́. Стих: Воскресни́ Го́споди Бо́же мой, да вознесе́тся рука́ Твоя́, / не забу́ди убо́гих Твои́х до конца́. Го́споди мертв наре́клся еси́, умертви́вый смерть, / во гро́бе положи́лся еси́, истощи́вый гро́бы: / горе́ во́ини гро́ба стрежа́ху, / до́ле от ве́ка ме́ртвыя воскреси́л еси́. / Всеси́льне и Непостижи́ме Го́споди, сла́ва Тебе́.
Слава, и ныне, Богородичен: Ра́дуйся, Свята́я Горо́ и Богопрохо́дная, / ра́дуйся, одушевле́нная купино́ и неопали́мая. / Ра́дуйся, Еди́на к Бо́гу мiрови Мо́сте, / преводя́й сме́ртныя к Ве́чному Животу́. / Ра́дуйся, Нетле́нная Отрокови́це, / неискусому́жно ро́ждшая Спасе́ние душ на́ших. По 2-м стихословии седален, глас 5: Го́споди, посреде́ Тя осужде́нных пригвозди́ша беззако́ннии, / и копие́м ребро́ Твое́ прободо́ша. / О Ми́лостиве! / Погребе́ние бо прия́л еси́, / разруши́вый а́дова врата́, и воскре́сл еси́ тридне́вно. / Притеко́ша жены́ ви́дети Тя, и возвести́ша апо́столом воста́ние. / Превозноси́мый Спа́се, Его́же пою́т а́нгели, благослове́нный Го́споди, сла́ва Тебе́. Стих: Испове́мся Тебе́ Го́споди всем се́рдцем мои́м, / пове́м вся чудеса́ Твоя́. Стра́нное Твое́ Спа́се мой, та́инство, ми́рови спасе́ние бысть: / воскре́с бо от гро́ба боголе́пно, / истле́вших совоздви́гл еси́ я́ко Бог, / всех Животе́, Го́споди, сла́ва Тебе́. Слава, и ныне, Богородичен: Неискусобра́чная Неве́сто Богороди́тельнице, / Я́же Е́вину печа́ль радостотвори́вшая, / воспева́ем ве́рнии и покланя́емся Тебе́, / я́ко возвела́ еси́ нас от дре́вния кля́твы, / и ны́не моли́ непреста́нно, Всепе́тая, Пресвята́я, / во е́же спасти́ся нам. И чтение в толковании Евангелиа, еже от Иоанна, слово 56, 57, и 58: По Непорочнах тропари: А́нгельский собо́р: и прочее яко обычно. И абие ипакои, глас 5: А́нгельским зра́ком ум смуща́юща, / и Боже́ственным воста́нием душе́ю просвеща́емы, / мvроно́сицы апо́столом благовествова́ху: / возвести́те во язы́цех Воскресе́ние, / Го́споду соде́йствующу чудесы́, / подаю́щему нам ве́лию ми́лость. Степенна, глас 5. Внегда́ скорбе́ти мне, / Дави́дски пою́ Тебе́, Спа́се мой: / изба́ви ду́шу мою́ от язы́ка льсти́ваго. Пусты́нным живо́т блаже́н есть, / Боже́ственным раче́нием воскриля́ющимся. Слава: Святы́м Ду́хом одержа́тся вся, / ви́димая же с неви́димыми: / Самодержа́вен бо сый, / Тро́ицы Еди́н есть нело́жно. И ныне, тойже. Антифон 2: На го́ры душе́, воздви́гнемся, / гряди́ та́мо, отню́дуже по́мощь и́дет. Десна́я Твоя́ рука́, и мене́, Христе́, каса́ющися, / от ле́сти вся́кия да сохрани́т. Слава: Свято́му Ду́ху богосло́вяще рцем: / Ты еси́ Бог, Живо́т, Раче́ние, Свет, Ум: / Ты Благосты́ня, Ты ца́рствуеши во ве́ки. И ныне, тойже. Антифон 3: О ре́кших мне: во дворы́ вни́дем Госпо́дня: / ра́дости мно́гия испо́лнен быв, моли́твы возсыла́ю. В дому́ Дави́дове стра́шная соверша́ются: / огнь бо та́мо паля́ всяк сра́мный ум. Слава: Свято́му Ду́ху живонача́льное досто́инство, / от Него́же вся́кое живо́тно одушевля́ется, / я́ко во Отце́, ку́пно же и Сло́ве.
И ныне, тойже. Прокимен, глас 5: Воскресни́, Го́споди Бо́же мой, да вознесе́тся рука́ Твоя́, / я́ко Ты ца́рствуеши во ве́ки. Стих: Испове́мся Тебе́, Го́споди, всем се́рдцем мои́м, пове́м вся чудеса́ Твоя́. Таже другий прокимен: Вся́кое дыха́ние / да хва́лит Го́спода. Стих: Хвали́те Бо́га во святы́х Его́, хвали́те Его́ в утверже́нии си́лы Его́. Евангелие воскресно утреннее 8-е, Во вре́мя о́но, Мари́я стоя́ше у гро́ба вне пла́чущи. Я́коже пла́кашеся, прини́че во гроб и ви́де два а́нгела в бе́лых ри́зах седя́ща, еди́наго у главы́ и еди́наго у ногу́, иде́же бе лежа́ло те́ло Иису́сово. И глаго́ласта ей о́на: же́но, что пла́чешися? Глаго́ла и́ма: я́ко взя́ша Го́спода моего́, и не вем, где положи́ша Его́. И сия́ ре́кши обрати́ся вспять и ви́де Иису́са стоя́ща, и не ве́дяше, я́ко Иису́с есть. Глаго́ла ей Иису́с: же́но, что пла́чеши, кого́ и́щеши? Она́ же мня́щи, я́ко вертогра́дарь есть, глаго́ла Ему́: го́споди, а́ще ты еси́ взял Его́, пове́ждь ми, где еси́ положи́л Его́, и аз возму́ Его́. Глаго́ла ей Иису́с: Мари́е. Она́ же обра́щшися глаго́ла Ему́: Раввуни́, е́же глаго́лется, Учи́телю. Глаго́ла ей Иису́с: не прикаса́йся Мне, не у бо взыдо́х ко Отцу́ Моему́: иди́ же ко бра́тии Мое́й и рцы им: восхожду́ ко Отцу́ Моему́ и Отцу́ ва́шему, и Бо́гу Моему́ и Бо́гу ва́шему. Прии́де же Мари́я Магдали́на пове́дающи ученико́м, я́ко ви́де Го́спода, и сия́ рече́ ей. Таже глаголем трижды: Воскресе́ние Христо́во ви́девше, / поклони́мся Свято́му Го́споду Иису́су, / еди́ному безгре́шному, / Кресту́ Твоему́ покланя́емся, Христе́, / и свято́е Воскресе́ние Твое́ пое́м и сла́вим. / Ты бо еси́ Бог наш, / ра́зве Тебе́ ино́го не зна́ем, / и́мя Твое́ имену́ем. / Прииди́те вси ве́рнии, / поклони́мся Свято́му Христо́ву Воскресе́нию, / се бо прии́де Кресто́м ра́дость всему́ ми́ру. / Всегда́ благословя́ще Го́спода, / пое́м Воскресе́ние Его́: / распя́тие бо претерпе́в, / сме́ртию смерть разруши́. Псалом 50. И целование Евангелиа.
Таже глаголем Слава: Моли́твами апо́столов, / Ми́лостиве, очи́сти / мно́жества согреше́ний на́ших. И ныне: Моли́твами Богоро́дицы, / Ми́лостиве, очи́сти / мно́жества согреше́ний на́ших. Таже, глас 6: Поми́луй мя, Бо́же, / по вели́цей ми́лости Твое́й / и по мно́жеству щедро́т Твои́х / очи́сти беззако́ние мое́. Посем стихира: Воскре́с Иису́с от гро́ба, / я́коже прорече́, / даде́ нам живо́т ве́чный / и ве́лию ми́лость. Таже, Спаси́ Бо́же лю́ди Твоя́: Канон Пасце, со ирмосы и с Богородичнами на 8, и слепаго на 6. Канон Пасхи. Глас 1. Ирмос: Воскресе́ния день, / просвети́мся, лю́дие. / Па́сха, Госпо́дня Па́сха, / от сме́рти бо к жи́зни, / и от земли́ к небеси́, / Христо́с Бог нас преведе́, / побе́дную пою́щия. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Очи́стим чу́вствия, и у́зрим / непристу́пным све́том / Воскресе́ния, Христа́ / блиста́ющася, / и ра́дуйтеся, реку́ща, / я́сно да услы́шим, / побе́дную пою́ще. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Небеса́ у́бо досто́йно да веселя́тся, / земля́ же да ра́дуется, / да пра́зднует же мир, / ви́димый же весь и неви́димый: / Христо́с бо воста́, / весе́лие ве́чное. Иный канон Богородичен, подобен. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Умерщвле́ния преде́л сломи́ла еси́, / ве́чную жизнь ро́ждшая Христа́, / из гро́ба возсия́вшаго днесь, / Де́во Всенепоро́чная, / и мир просвети́вшаго. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Воскре́сшаго ви́девши Сы́на Твоего́ и Бо́га, / ра́дуйся со апо́столы Богоблагода́тная Чи́стая: / и е́же ра́дуйся пе́рвее, / я́ко всех ра́дости вина́, восприя́ла еси́, / Богома́ти Всенепоро́чная. Другий канон слепаго, глас 5. Ирмос: Зе́млю, на ню́же не возсия́, ни ви́де со́лнце когда́, / бе́здну, ю́же не ви́де на́гу, широта́ небе́сная, / Изра́иль про́йде невла́жно, Го́споди, / и ввел еси́ его́ в го́ру святы́ни Твоея́, / хва́ляща и пою́ща побе́дную песнь. Распя́тие во́льное восприи́м, Спа́се, пло́тию, / источи́л еси́ благослове́ние, и жизнь ми́рови, Влады́ко, / еди́не Всеблагослове́нне, и всех Соде́телю. / Те́мже благослови́м Тя, пое́м и сла́вим, пою́ще, / воспева́юще побе́дную песнь. В ро́ве Тя преиспо́днейшем ме́ртва бы́вша, Христе́, / положи́ благообра́зный Ио́сиф, / и привали́ к две́рем гро́ба ка́мень, Долготерпели́ве. / Но воскре́сл еси́ сла́вне, и мiр совозста́вил еси́ пою́щий, / воспева́ющий побе́дную песнь. Мv́ра что прино́сите со слеза́ми вы, / глаго́лаше честны́м жена́м А́нгел явле́йся? / Христо́с воста́, / те́кше рцы́те богови́дцем ученико́м, рыда́ющим и пла́чущим, / я́ко да взыгра́ют и ликовству́ют све́тло.
Чудеса́ пресла́вная сотворя́я, Изба́витель / исцели́ и сле́па от рожде́ния, / бре́нием пома́зав, и рек: / иди́ умы́йся в Силоа́ме, / я́ко да позна́еши Мя, Бо́га, / по земли́ ше́ствующа, плоть нося́ща, / за милосе́рдие щедро́т. Слава, Троичен: Еди́но Триипоста́сное Существо́ почита́юще ве́рнии, / просла́вим Отца́, и Сы́на, и Ду́ха пра́ваго, / Творца́, и Го́спода, и Изба́вителя всех, еди́наго несозда́ннаго Бога, / со безпло́тными взыва́юще: / Свят, Свят, Свят еси́ Царю́. И ныне, Богородичен: Во утро́бу неискусобра́чную Твою́ / всели́ся, Чи́стая, Госпо́дь, за милосе́рдие щедро́т, / спасти́ хотя́ челове́ка истле́вшаго козньми́ вра́жиими. / Того́ у́бо моли́, град сей спасти́ / от вся́каго плене́ния и враго́в наше́ствия. Катавасия: Спаси́телю Бо́гу, / в мо́ри лю́ди немо́крыми нога́ми наста́вльшему, / и фарао́на со всево́инством пото́пльшему, / Тому́ еди́ному пои́м, / я́ко просла́вися. Песнь 3. Ирмос: Прииди́те, пи́во пие́м но́вое, / не от ка́мене непло́дна чудоде́емое, / но нетле́ния исто́чник / из гро́ба одожди́вша Христа́, / в Не́мже утвержда́емся. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Ны́не вся испо́лнишася све́та, / не́бо же и земля́, и преиспо́дняя: / да пра́зднует у́бо вся тварь / воста́ние Христо́во, / в не́мже утвержда́ется. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Вчера́ спогребо́хся Тебе́ Христе́, / совостаю́ днесь / воскре́сшу Тебе́, / сраспина́хся Тебе́ вчера́, / Сам мя спросла́ви Спа́се во Ца́рствии Твое́м. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. На нетле́нную жизнь прихожду́ днесь / бла́гостию ро́ждшагося из Тебе́, Чи́стая, / и всем конце́м свет облиста́вшаго. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Бо́га, Его́же родила́ еси́ пло́тию, / из ме́ртвых, я́коже рече́, / воста́вша ви́девши, Чи́стая, лику́й, / и Сего́ я́ко Бо́га Пречи́стая возвелича́й.
Ин. Ирмос: Дви́жимое се́рдце мое́, Го́споди, / волна́ми жите́йскими, / утверди́, во приста́нище ти́хое / наставля́я я́ко Бог. Коле́блющихся сердца́ утверди́л еси́, / зе́млю всю поколеба́в, Долготерпели́ве, / честны́м распя́тием Твои́м / е́же претерпе́л еси́ пло́тию. В но́вем гро́бе Тебе́ положи́, Ще́дре, Ио́сиф благообра́зный, / воскре́сл же еси́ из ме́ртвых тридне́вен, новосотвори́вый нас. Что я́ко ме́ртва и́щете Го́спода? / Воскре́се, я́коже рече́, / А́нгел жена́м веща́ше, / блиста́яся боже́ственным зра́ком. Сле́па иногда́ от рожде́ния, присту́пльша к Тебе́ / исцели́л еси́ Всеще́дре, / сла́вяща смотре́ние Твое́ и чудеса́. Слава, Троичен: Бо́гу Отцу́ покланя́емся пребезнача́льному, и Сы́ну, и Боже́ственному Ду́ху, / тринесозда́нному Естеству́, Триипоста́сному, еди́ному Бо́гу всех. И ныне, Богородичен: Из чре́ва деви́ческа родила́ еси́ Бо́га воплоще́нна, / Ему́же моли́ся, Всесвята́я Влады́чице, уще́дрити нас. Катавасия: Си́лою Креста́ Твоего́, Христе́, / утверди́ мое́ помышле́ние, / во е́же пе́ти и сла́вити / спаси́тельное Твое́ Вознесе́ние. Кондак и икос Пасце, глас 8: А́ще и во гроб снизше́л еси́, Безсме́ртне, / но а́дову разруши́л еси́ си́лу, / и воскре́сл еси́, я́ко победитель, Христе́ Бо́же, / жена́м мироно́сицам веща́вый: ра́дуйтеся, / и Твои́м апо́столом мир да́руяй, / па́дшим подая́й воскресе́ние. Икос: Е́же пре́жде со́лнца Со́лнце заше́дшее иногда́ во гроб, / предвари́ша ко у́тру, и́щущия я́ко дне мvроно́сицы де́вы, / и друга́ ко друзе́й вопия́ху: / о други́ни! Прииди́те, воня́ми пома́жем те́ло живоно́сное и погребе́ное, / плоть воскреси́вшаго па́дшаго Ада́ма, лежа́щую во гро́бе. / И́дем, потщи́мся я́коже волсви́, и поклони́мся, / и принесе́м мv́ра я́ко да́ры, не в пелена́х, но в плащани́це обви́тому, / и пла́чим, и возопии́м: о Влады́ко, воста́ни, / па́дшим подая́й воскресе́ние. Таже седален, глас 8: Всех Влады́ка и Творе́ц преходя́, / обре́те на пути́ сле́па седя́ща, пла́чуща и глаго́люща: / не ви́дех в житии́ со́лнца сия́юща, / ниже́ луны́ све́та озаря́ющаго. / Те́мже вопию́ Ти: / рожде́йся от Де́вы, просвеще́й вся́ческая, / просвети́ мя, я́ко благоутро́бен, / да зову́ припа́дая Тебе́, Влады́ко Христе́ Бо́же: / прегреше́ний оставле́ние да́руй, / за мно́жество ми́лости нам, Человеколю́бче. Слава, и ныне: тойже. И чтение. Песнь 4. Ирмос: На Боже́ственней стра́жи / богоглаго́ливый Авваку́м / да ста́нет с на́ми и пока́жет / светоно́сна А́нгела / я́сно глаго́люща: / днесь спасе́ние ми́ру, / я́ко воскре́се Христо́с, / я́ко всеси́лен. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Му́жеский у́бо пол, / я́ко разве́рзый де́вственную утро́бу, / яви́ся Христо́с, / я́ко челове́к же, / А́гнец нарече́ся, / непоро́чен же, / я́ко невку́сен скве́рны, / на́ша Па́сха, / и я́ко Бог и́стинен / соверше́н рече́ся. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Я́ко единоле́тный а́гнец, / благослове́нный нам вене́ц Христо́с, / во́лею за всех закла́н бысть, / Па́сха чисти́тельная, / и па́ки из гро́ба кра́сное / пра́вды нам возсия́ Со́лнце. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Богооте́ц у́бо Дави́д / пред се́нным ковче́гом скака́ше игра́я, / лю́дие же Бо́жии святи́и, / образо́в сбытие́ зря́ще, / весели́мся Боже́ственне, / я́ко воскре́се Христо́с, / я́ко Всеси́лен. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Созда́вый Ада́ма, Твоего́ пра́отца, Чи́стая, / зи́ждется от Тебе́, / и сме́ртное жили́ще разори́ Свое́ю сме́ртию днесь, / и озари́ вся / боже́ственными блиста́ньми воскресе́ния. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Его́же родила́ еси́ Христа́, / прекра́сно из ме́ртвых возсия́вша, Чи́стая, зря́щи, / до́брая и непоро́чная в жена́х и кра́сная, / днесь во спасе́ние всех, / со апо́столы ра́дующися, Того́ прославля́й.
Ин. Ирмос: Услы́шах, Го́споди, слух Твой и убоя́хся, / разуме́х смотре́ние Твое́ и просла́вих Тя, / еди́не Человеколю́бче. Уме́рша мя дре́вом, пожре́н быв, Спа́се мой, / жизнь сый, оживи́л еси́ за вели́кую ми́лость, / сего́ ра́ди, Сло́ве, сла́влю Тя. Ученико́м, Го́споди, соводворя́яся пресла́вно, / сим глаго́лал еси́: иди́те, / пропове́дите всю́ду Мое́ Воскресе́ние. Уверя́я, Го́споди, воста́ние Твое́, е́же из гро́ба, / лю́бящим Тя, Христе́, / во дни мно́ги соводвори́лся еси́, ра́дость творя́ им. Воочи́л еси́, Го́споди, сле́па из утро́бы рожде́нна, рек: / иди́, умы́йся, и прозри́, Мое́ сла́вя Божество́. Слава, Троичен: Единоче́стная, безнача́льная Тро́ице, / неразде́льная Существо́м, разде́льна Ипоста́сьми, / спаса́й вся, ве́рно Тя стра́хом сла́вящия. И ныне, Богородичен: Рождество́ Твое́, Чи́стая е́же па́че естества́ / славосло́вим, блажа́ще ве́рно Тебе́, Пренепоро́чная, / я́ко Бо́га всех Роди́тельницу. Катавасия: Услы́шах слух си́лы Креста́, / я́ко рай отве́рзеся им, / и возопи́х: / сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди. Песнь 5. Ирмос: У́тренюем у́треннюю глубоку́, / и вме́сто ми́ра песнь принесе́м Влады́це, / и Христа́ у́зрим / пра́вды Со́лнце, / всем жизнь возсия́юща. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Безме́рное Твое́ благоутро́бие, / а́довыми у́зами содержи́мии зря́ще, / к све́ту идя́ху, Христе́, / весе́лыми нога́ми, / Па́сху хва́ляще ве́чную. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Присту́пим свещено́снии, / исходя́щу Христу́ из гро́ба, я́ко жениху́, / и спра́зднуем любопра́зднственными чи́нми / Па́сху Бо́жию спаси́тельную. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Просвеща́ется боже́ственными луча́ми и живоно́сными / воскресе́ния Сы́на Твоего́, / Богома́ти Пречи́стая, / и ра́дости исполня́ется благочести́вых собра́ние. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Не разве́рзл еси́ врата́ де́вства в воплоще́нии, / гро́ба не разруши́л еси́ печа́тей, Царю́ созда́ния, / отону́дуже воскре́сшаго Тя зря́щи, Ма́ти, ра́довашеся.
Ин. Ирмос: Окая́нную ду́шу мою́, нощеборю́щуюся со тьмо́ю страсте́й, / предвари́в уще́дри, и возсия́й мы́сленное со́лнце, / днесве́тлыя звезды́ во мне, / во е́же раздели́ти нощь от све́та. Возне́слся еси́ на Дре́во, Ще́дре, / и совозне́сл еси́ вся челове́ки, / и бори́теля зми́я умертви́л еси́, / и оживи́л еси́ созда́ние рук Твои́х, я́ко еди́н Бог всех. Положи́лся еси́ во гро́бе во́лею, Царю́ Безсме́ртне, / и ца́рствия а́дова вся истощи́л еси́, / ме́ртвыя Воскресе́нием Твои́м воздви́гнув. Чудеса́ ве́лия соде́ловающаго, Сло́ве, на земли́, / лю́дие уби́ша Тя, беззако́ннии, / но Сам Го́споди, еди́н всеси́лен сый, я́коже предре́кл еси́, / из ме́ртвых воскре́сл еси́, Христе́. О́чи отве́рзл неви́девшаго свет чу́вственный, / души́ просвети́л еси́ зе́ницы, / и сла́вити сотвори́л еси́ сего́, позна́вша Тя, Творца́, / за благоутро́бие яви́вшася челове́ка. Слава, Троичен: Тро́ицу во Еди́нице, / и в Тро́ице Еди́ницу, ве́рнии, славосло́вим вси, / Отца́ и Сы́на, и Ду́ха Пра́ваго, / еди́наго Бо́га, Соде́теля всех вои́стинну. И ныне, Богородичен: Ка́ко родила́ еси́, богоблагода́тная Де́во, Ма́ти Чи́стая, / не позна́вши иску́са му́жеска? / Ка́ко пита́еши Пита́ющаго всю тварь? / Я́коже един весть Сам, всех Творе́ц и Бог. Катавасия: У́тренююще вопие́м Ти: / Го́споди, спаси́ ны, / Ты бо еси́ Бог наш, / ра́зве бо Тебе́ ино́го не зна́ем. Песнь 6. Ирмос: Снизше́л еси́ в преиспо́дняя земли́, / и сокруши́л еси́ вереи́ ве́чныя, / содержа́щия свя́занныя, Христе́, / и тридне́вен, я́ко от ки́та Ио́на, / воскре́сл еси́ от гро́ба. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Сохрани́в це́ла зна́мения Христе́, / воскре́сл еси́ от гро́ба, / ключи́ Де́вы не вреди́вый в рождестве́ Твое́м, / и отве́рзл еси́ нам ра́йския две́ри. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Спа́се мой, / живо́е же и неже́ртвенное заколе́ние, / я́ко Бог Сам Себе́ / во́лею приве́л Отцу́, / совоскреси́л еси́ всеро́днаго Ада́ма, / воскре́с от гро́ба. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Возведе́ся дре́вле держи́мое сме́ртию и тле́нием, / воплоти́вшимся от Твоего́ пречи́стаго чре́ва, / к нетле́нней и присносу́щней жи́зни, / Богоро́дице Де́во. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Сни́де в преиспо́дняя земли́, / в ложесна́ Твоя́, Чи́стая, сше́дый, / и всели́выйся и воплоти́выйся па́че ума́, / и воздви́же с Собо́ю Ада́ма, / воскре́с от гро́ба.
Ин. Ирмос: Я́коже проро́ка от зве́ря изба́вил еси́, Го́споди, / и мене́ из глубины́ несодержи́мых страсте́й возведи́, молю́ся, / да приложу́ призре́ти ми ко хра́му свято́му Твоему́. Распны́йся с разбо́йники, Влады́ко, / изба́вил еси́ от разбо́йник лука́вых, душетле́нных страсте́й, Человеколю́бче Го́споди, / вся пою́щия Твое́ распя́тие и воста́ние согла́сно. Положи́ша без дыха́ния Тебе́ ме́ртва, Христе́, во гро́бе, / всем ме́ртвым вдыха́юща жизнь, / воскре́сл же еси́, Го́споди, вся истощи́вый, Сло́ве, гро́бы, / Боже́ственною Твое́ю си́лою. По воста́нии, Христе́, друго́м глаго́лал еси́: / седи́те у́бо во Иерусали́ме, / до́ндеже облече́теся си́лою свы́ше непобеди́мою, и изве́стною по́мощию. Бре́ние сотво́рь, о́чи слепа́го от рожде́ния пома́зал еси́, / и дарова́л еси́ ему́ прозре́ти, / пою́щу Твою́, Сло́ве, неизрече́нную си́лу, е́юже спасл еси́ мир. Слава, Троичен: Триипоста́сная Еди́нице, / О́тче нерожде́нне, Сы́не рожде́нне и Ду́ше исхо́дне, / Трисвяты́й Го́споди, еди́но Существо́ и си́ла, / спаса́й вся лю́ди Твоя́. И ныне, Богородичен: Вели́чия Твоя́, Чи́стая, кто испове́сть? / Бо́га бо пло́тию родила́ еси́ преесте́ственно, / мир Тобо́ю избавля́ющаго, Де́во Всенепоро́чная, от вся́каго греха́. Катавасия: Обы́де мя бе́здна, / гроб мне кит бысть, / аз же возопи́х к Тебе́, Человеколю́бцу, / и спасе́ мя десни́ца Твоя́, Го́споди. Кондак, глас 4. Душе́вныма очи́ма ослепле́н, / к Тебе́, Христе́, прихожду́, / я́коже слепы́й от рожде́ния, / покая́нием зову́ Ти: / Ты су́щих во тьме Свет пресве́тлый. Икос: Струю́ ми да́руй, Христе́, прему́дрости неизрече́нныя и ра́зума го́рняго, / све́те су́щих во тьме, и прельща́емых наста́вниче, / да возмогу́ чудеса́ Твоя́ пове́дати, окая́нный, / я́же боже́ственная кни́га научи́ Ева́нгелиа ми́ра, / си́есть, слепа́го чудотворе́ние, / я́ко от рожде́ния слеп сый, / о́чи чу́вственныя прие́млет и душе́вныя, ве́рою взыва́я: / Ты су́щих во тьме свет пресве́тлый. Синаксарь Минеи. Таже Триоди. Песнь 7. Ирмос: О́троки от пе́щи изба́вивый, / быв Челове́к, / стра́ждет я́ко сме́ртен, / и стра́стию сме́ртное, / в нетле́ния облачи́т благоле́пие, / Еди́н благослове́н / отце́в Бог, и препросла́влен. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Жены́ с ми́ры богому́дрыя в след Тебе́ теча́ху, / Его́же, я́ко ме́ртва, со слеза́ми иска́ху, / поклони́шася ра́дующияся Живо́му Бо́гу, / и Па́сху та́йную / Твои́м, Христе́, ученико́м благовести́ша. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Сме́рти пра́зднуем умерщвле́ние, / а́дово разруше́ние, / ино́го жития́ ве́чнаго нача́ло, / и игра́юще пое́м Вино́внаго, / Еди́наго благослове́ннаго / отце́в Бо́га, и препросла́вленнаго. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Я́ко вои́стинну свяще́нная, / и всепра́зднственная сия́ спаси́тельная нощь, / и светоза́рная, / светоно́снаго дне, / воста́ния су́щи провозве́стница, / в не́йже безле́тный Свет из гро́ба пло́тски всем возсия́. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Умертви́в Сын Твой смерть, Всенепоро́чная, днесь, / всем сме́ртным пребыва́ющий живо́т / во ве́ки веко́в дарова́, / еди́н благослове́нный / отце́в Бог и препросла́вленный. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Всем ца́рствуяй созда́нием, быв челове́к, / всели́ся в Твою́, Богоблагода́тная, утро́бу, / и распя́тие претерпе́в и смерть, / воскре́се боголе́пно, / совозста́вив нас я́ко всеси́лен.
Ин. Ирмос: Огня́ гаси́лище отроко́в моли́тва, ороша́ющая пещь, / пропове́дница чудесе́, не опаля́ющи, ниже́ сожига́ющи, / песносло́вцы Бо́га оте́ц на́ших. Возди́жену Тебе́ на Дре́во, Спа́се, / погасе́ со́лнце, земля́ волну́яшеся, колеба́шеся тварь вся, / и от гроб ме́ртвии востая́ху. Воста́вшу Ти из ме́ртвых, Царю́, / ду́ши совозста́ша та́мо спя́щия, / сла́вящия си́лу Твою́. / Е́юже сме́ртныя у́зы разреши́шася. Ра́но миропома́зати Тя же́нский прии́де лик, / уве́девше же, Го́споди, воста́вша Тя, / ра́довахуся со свяще́нными ученики́, / и́миже пода́ждь нам очище́ние зол. Бре́нием пома́зал еси́ о́чи слепа́го, / и сему́ повеле́л еси́ к Силоа́му ити́, / омы́вся же, прозре́, / песносло́вя Тя, Христе́, Царю́ всех. Слава, Троичен: Отца́ безначальна, собезначальна же Сы́на и Ду́ха Пресвятаго песнословим: / Свят, Свят, Свят еси́, Бо́же, Царю́ всех. И ныне, Богородичен: По рождестве́ Де́ва яви́лася еси́, Чи́стая, / Бо́га бо родила́ еси́, / обнови́вшаго естества́, Пречи́стая, си́лою Свое́ю, / Его́же моли́ спасти́ся всем нам. Катавасия: В пещи́ о́гненней / песносло́вцы спасы́й о́троки, / благослове́н Бог оте́ц на́ших. Песнь 8. Ирмос: Сей нарече́нный и святы́й день, / Еди́н суббо́т Царь и Госпо́дь, / пра́здников пра́здник / и торжество́ есть торже́ств, / во́ньже благослови́м Христа́ во ве́ки. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Прииди́те, но́ваго виногра́да рожде́ния, / Боже́ственнаго весе́лия, / в наро́читом дни Воскресе́ния, / Ца́рствия Христо́ва приобщи́мся, / пою́ще Его́, / я́ко Бо́га, во ве́ки. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. Возведи́ о́крест о́чи твои́, Сио́не, и виждь: / се бо приидо́ша к тебе́, / я́ко богосве́тлая свети́ла, / от за́пада, и се́вера, и мо́ря, / и восто́ка ча́да твоя́, / в тебе́ благословя́щая Христа́ во ве́ки. Припев: Пресвята́я Тро́ице, Бо́же наш, сла́ва Тебе́. Троичен: О́тче Вседержи́телю, и Сло́ве, и Ду́ше, / треми́ соединя́емое во Ипоста́сех Естество́, / Пресу́щественне и Пребоже́ственне, / в Тя крести́хомся, / и Тя благослови́м во вся ве́ки. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Прии́де Тобо́ю в мир Госпо́дь, Де́во Богоро́дице, / и чре́во а́дово расто́рг, / сме́ртным нам воскресе́ние дарова́, / те́мже благослови́м Его́ во ве́ки. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Всю низложи́в сме́рти держа́ву Сын Твой, Де́во, / Свои́м воскресе́нием, / я́ко Бог кре́пкий совознесе́ нас и обожи́, / те́мже воспева́ем Его́ во ве́ки.
Ин. Ирмос: Ангелов сонм, человеков собор, / Царя́ и Зиждителя всех, / священницы, по́йте, благослови́те, левити, / лю́дие, превозноси́те во вся ве́ки. А́нгельстии чи́нове на Кресте́ Тя ви́девше ви́сима, Христе́ Всецарю́, / и тварь всю изменя́юща стра́хом, / ужасо́шася, пою́ще Твое́ человеколю́бие. Ад до́ле Тебе́ ви́дев, стеня́ше, / и подава́ше ско́ро ме́ртвыя, / от ве́ка та́мо храни́мыя, Христе́, / песносло́вящия Твое́ человеколю́бие. Сотворя́я чудеса́, Христе́, изря́дная, / во́лею воздви́жен был еси́ на Крест, / и с ме́ртвыми совокупи́лся еси́, умертви́вый а́да, / и вся му́жеством отреши́л еси́ у́зники. Слепа́го воочи́л еси́ к Тебе́ приступи́вша, Христе́, / сему́ повеле́вый в Силоа́мову купе́ль ити́, / омы́тися и прозре́ти, и Бо́га Тя пропове́дати, / пло́тию яви́вшагося во спасе́ние мiра. Благослови́м Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха, Го́спода. Троичен: Тро́ице неразде́льная, Еди́нице неслия́нная, / Бо́же вся́ческих и Зижди́телю всех, / песносло́вящия и ве́рно покланя́ющияся держа́ве Твое́й, / от вся́ких искуше́ний спаса́й. И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в, ами́нь. Богородичен: Де́во Пречи́стая, богоблагода́тная, / Твоего́ моли́ Сы́на всегда́, / да не посрами́т мя в день осужде́ния, но сочте́т избра́нным овца́м. Хва́лим, благослови́м, покланя́емся Го́сподеви, пою́ще и превознося́ще во вся ве́ки. Катавасия: Из Отца́ пре́жде век рожде́ннаго Сы́на и Бо́га, / и в после́дняя ле́та воплоще́ннаго от Де́вы Ма́тере, / свяще́нницы по́йте, / лю́дие превозноси́те во вся ве́ки. Честне́йшую: не поем. Песнь 9. Ирмос: Свети́ся, свети́ся, / но́вый Иерусали́ме, / сла́ва бо Госпо́дня / на тебе́ возсия́. / Лику́й ны́не / и весели́ся, Сио́не. / Ты же, Чи́стая, красу́йся, Богоро́дице, / о воста́нии Рождества́ Твоего́. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. О Боже́ственнаго, о любе́знаго, / о сладча́йшаго Твоего́ гла́са! / С на́ми бо нело́жно / обеща́лся еси́ бы́ти, / до сконча́ния ве́ка, Христе́, / Его́же, ве́рнии, / утвержде́ние наде́жди иму́ще, ра́дуемся. Припев: Христо́с воскре́се из ме́ртвых. О Па́сха ве́лия и свяще́ннейшая, Христе́! / О му́дросте, и Сло́ве Бо́жий, и си́ло! / Подава́й нам и́стее Тебе́ причаща́тися, / в невече́рнем дни Ца́рствия Твоего́. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас. Согла́сно, Де́во, Тебе́ блажи́м ве́рнии: / ра́дуйся, две́ре Госпо́дня, / ра́дуйся, гра́де одушевле́нный, / ра́дуйся, Ея́же ра́ди нам ны́не возсия́ свет, / из Тебе́ Рожде́ннаго из ме́ртвых Воскресе́ния. Припев: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас.
|
|||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 59; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.134.81.206 (0.167 с.) |