Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Вход. Прокимен дне. Чтения триСтр 1 из 4Следующая ⇒
В 6-й день Свята́го и сла́внаго апостола Фомы́ На вечерни Блажен муж: 1-й антифон. На Го́споди, воззва́х: стихи́ры на 8, глас 4. Подо́бен: Я́ко до́бля Ребру́ прикоснувся, всеблаженне, Влады́чню,/ добрых постигл еси кра́йнейшее:/ яко бо гу́ба во́ды, оттуду почерпл еси/ источник благи́х и жизнь вечную/ и напои́л еси изсохшая сердца́ неве́дением,/ Божественнаго Богове́дения источа́я догма́ты. Верным неверствием твоим верных извести́л еси,/ яко Бога и Господа всея твари наче́н Богосло́вити,/ плоть понесшаго нас ради земны́х/ и Крест же, и смерть претерпе́вшаго,/ и пронзе́ние гвозде́й, и копие́м ребр прободе́ние,/ от нихже жизнь почерпа́ем. Фома чу́дный источник отве́рзе догма́тов, Владыко, Богомудрым:/ ребру́ бо прикоснувся Твоему,/ сугу́бу де́йству, существы́ сугу́быми подобно научився и возопи́:/ Ты Бог мой еси и Владыка,/ Ты и Господь Славы,/ мене ради плоть быв. Слава, глас 6. Студи́тово: Яко слуга Слова и неизреченнаго воплоще́ния Его,/ глубину́ мудрости поче́рпл еси, Фомо́ апо́столе:/ тростию бо креста возводя из глубины́ прелести, ду́ши улови́л еси./ Отнюдуже мре́жею твоих догма́тов всю просвети́л еси вселе́нную/ и светом знания инди́ан помраченныя ду́ши просветил еси./ Тем Славы Христовы све́тло наслаждайся,/ Того моли помиловати ду́ши наша. И ныне, Богородичен: Кто Тебе́ не ублажи́т, Пресвята́я Де́во? / Кто ли не воспое́т Твоего́ Пречи́стаго Рождества́? / Безле́тно бо от Отца́ Возсия́вый Сын Единоро́дный, / То́йже от Тебе́, Чи́стыя, про́йде, / неизрече́нно вопло́щься, / естество́м Бог сый, / и естество́м быв Челове́к нас ра́ди, / не во двою́ лицу́ Разделя́емый, / но во Двою́ Естеству́ несли́тно Познава́емый. / Того́ моли́, Чи́стая, Всеблаже́нная, / поми́ловатися душа́м на́шим. Вход. Прокимен дне. Чтения три Соборнаго послания Иоаннова чтение (глава 1): Еже бе испе́рва,/ еже слы́шахом, еже ви́дехом очи́ма на́шими,/ еже узре́хом, и ру́ки наша осяза́ша, о Словеси́ Живо́тнем./ И Живо́т яви́ся, и ви́дехом, и свиде́тельствуем,/ и возвеща́ем вам Живо́т Вечный, Иже бе у Отца и яви́ся нам./ Еже ви́дехом и слы́шахом, пове́даем вам, да и вы обще́ние и́мате с нами:/ обще́ние же наше со Отцем и с Сыном Его, Иисусом Христом./ И сия́ пи́шем вам, да радость ваша будет испо́лнена./ И сие есть обетова́ние, еже слы́шахом от Него и пове́даем вам,/ яко Бог Свет есть, и тмы в Нем несть ни единыя./ Аще рече́й, яко обще́ние и́мамы с Ни́м, и во тме ходим, лжем и не творим истины./ Аще же во свете ходим, якоже Сам Той есть во свете, обще́ние и́мамы друг ко другу,/ и Кровь Иисуса Христа Сына Его очища́ет нас от всякаго греха.
Соборнаго послания Иаковля чтение (глава 1): Иа́ков, Богу и Господу Иисусу Христу раб,/ обемана́десяте коле́нома, иже в разсе́янии, ра́доватися./ Всяку радость име́йте, братие моя, егда во искуше́ния впа́даете разли́чна,/ ве́дяще, я́ко искушение вашея веры соде́ловает терпе́ние./ Терпение же дело соверше́нно да имать,/ яко да будете соверше́ни и всеце́ли, ни в чемже лише́ни./ Аще же кто от вас лише́н есть прему́дрости, да про́сит от дающаго Бога всем нелицеприе́мне и не поноша́ющаго, и дастся ему./ Да про́сит же верою, ничто́же сумня́ся:/ сумня́йся бо уподо́бися волне́нию морско́му, ве́тры возмета́ему и развева́ему./ Да не мнит бо человек он, яко прии́мет что от Бога./ Муж двоеду́шен, неустро́ен во всех путе́х своих./ Да хва́лится же брат смире́нный в высоте́ своей,/ бога́тый же во смире́нии своем, зане́, я́коже цвет травны́й, мимои́дет./ Возсия́ бо солнце со зно́ем и изсуши́ траву́, и цвет ея отпаде́, и благолепие лица́ ея поги́бе./ Си́це и богатый в хожде́нии своем увяда́ет./ Блаже́н муж, иже претерпи́т искушение,/ зане́ иску́сен быв, прии́мет венец жизни,/ его́же обеща́ Бог лю́бящим Его. Слава, глас 2: Оставив земна́я, последовал еси Христу/ и, зна́менався дохнове́нием Святаго Духа,/ по́слан быв от Него в язы́ки погибшия/ обращати человеки во свет Богознания, апостоле Фомо́,/ и, скончав подвиги Божественныя твоея страсти и мук различных,/ душу твою Христу пре́дал еси./ Того моли, всеблаже́нне, дарова́ти нам велию милость.
И ныне, Богородичен: Все упование мое/ на Тя возлагаю, Мати Божия,/ сохрани мя под кровом Твоим. На стиховне стихиры, глас 4. Подобен: Дал еси зна́мение: Якоже бисера, тя из пучи́ны изъят мирска́го смуще́ния/ Христос Человеколю́бец, тобою обогати́в обнища́вшия/ и нищетою лю́тых одержи́мыя, Фомо́ апостоле./ Тем тя ублажаем и всепразднственную память твою во хвалении сла́вим,/ благочестно тя почитающе. Слава, и ныне, Богородичен На утрени Слава, и ныне, Богородичен Кийждо, идеже спасается, та́мо праведно и притекает;/ и кое иное таковое прибежище, яко Ты, Богородице,/ покрывающее души наша. Степенна, 1-й антифон 4-го гласа. Прокимен, глас 4: Во всю землю изыде вещание их/ и в концы вселенныя глаголы их. Стих: Небеса пове́дают славу Божию,/ творение же руку́ Его возвеща́ет твердь. Всякое дыхание: Евангелие от Иоанна, зачало 67. По 50-м псалме стихира, глас 4: Христос, великое Солнце,/ лучу́ тя многосветлую во Индию посылает,/ мрачную лесть, таинниче, вскоре разгоняюща,/ Фомо́ прему́дре апостоле,/ и люди просвеща́юща Троицу почитати Божественную,/ Еюже вси сохраняемся. Канон Богородицы, со ирмосо́м на 6, Песнь 1 Ирмос: Триста́ты кре́пкия,/ Рождейся от Девы,/ безстра́стия во глубине/души́ трича́стное потопи́, молюся,/ да Тебе, яко в тимпа́не,/ во умерщвле́нии телесе́/ победное воспою́ пение. Безначальна Сына Божия,/ Бога Слова, я́вльшагося на земли, зраком Су́щим по нам,/ егоже видел еси, славне,/ егоже и руки дланию, и ребро́ осяза́л еси,/ умоли́ спасти паству твою. Знатель тайных,/ и утробы истязу́яй, и сердца́ испыту́яй,/ Бог мой Иисус, тя, Фомо́ всеблаже́нне,/ Своего Богоявления служителя, и свидетеля,/ и апостола Божественна прият. Вод та́инственных река ты показался еси,/ напаяющая, Фомо́, лице земли;/ церковный же сонм струями Богознания и шумом Духа/ многобожную прелесть отгнал еси. Богородичен: Смерти и тли потребительница су́щи,/ нетления источник рождшая, Христа,/ Богородице Всепетая,/ и безсмертия украсившаго благодатию/ человеческое естество, Пречистая. Катавасия: Отверзу уста моя: Песнь 3 Ирмос: Не мудростию, и силою, и богатством хвалимся,/ но Тобою, Отчею Ипостасною Мудростию, Христе:/ несть бо свят, паче/ Тебе, Человеколюбче. Добродетели добро́тою благолепен сый подобяся самови́дче, и чудесы,/ инди́ов зловидное светом Божественным озарив,/ и верою просветил еси тех помрачение. Зарею разже́гся самоде́тельством Духа,/ яко стрела Богосветлая, по́слан был еси, Богоприя́тне,/ и мир просветил еси, Фомо́, чудесы. Тайнонаучен Божественныя мудрости догма́том,/ якоже скорость молнии преходящия, апостоле Фомо́,/ светом просветил еси мира концы. Богородичен: Неискусобрачная, Бога плотию рождши,/страстей прилоги колеблема мя утверди:/ несть бо, Пречистая, разве Тебе помощницы. Слава, и ныне, Богородичен: Яко Деву и Едину в жена́х,/ Тя, без Семене Рождшую Бога плотию,/ вси ублажаем роди человечестии:/ огнь бо вселися в Тя Божества/ и, яко младенца, дои́ши Зижди́теля и Господа./ Тем Ангельский и человеческий род достойно славим пресвятое рождество Твое и согласно вопием Ти:/ моли Христа Бога согрешений оставление даровати покланяющимся верою пресвятому рождеству Твоему.
Песнь 4 Ирмос: Седя́й в славе на Престоле Божества,/ во облаце ле́гце/ прии́де Иисус Пребоже́ственный,/ нетленною дла́нию, и спасе́ зовущия:/ слава, Христе, силе Твоей. Величайшим чудес явлением наче́н/ и догма́тов Божественных славу светле излага́я,/ вселенную объя́л еси пропове́данием, взывающу:/ слава, Христе, силе Твоей. Яко самовидца тя Слова и теплаго служителя,/ и Того славы и величествия свиде́теля,/ и яко ве́рна строи́теля, и апостола/ восхваля́ем тя, блаженне Фомо́, всече́стне. Якоже неве́стный чертог и скинию Небесную,/ основание на Ка́мени краеуго́льнем утвердив,/ назда́л еси, блаже́нне всеприснопа́мятне, зовущим:/ слава, Христе, силе Твоей. Богородичен: Землю неора́нную, Клас жизни возде́лавшую,/ и облак легкий, тучу, Жизнодавца источившую,/ Всесвятую Деву именуем, зовуще:/ слава, Христе, силе Твоей. Песнь 5 Ирмос: Нечести́вии не у́зрят славы Твоея́, Христе,/ но мы Тя, Единоро́дне,/ Оте́ческия славы сияние Божества,/ от но́щи у́тренююще,/ воспеваем Тя, Человеколюбче. Осия́н, апо́столе, славою Христо́вою/ и, ребро животворное осяза́в,/ почерпл еси неизследи́мую Богословия пучину/ и мир обогатил еси. Не пришед к первому Твоему входу Фома,/ не веруя же ученико́м, ве́ровав же последи́,/ радуяся, возопи́,/ Тя, Бога и Господа возвещая, Многомилостиве. Яко небо одушевленное, славу Твою, Христе,/ гро́мом духовным Фома возопи́,/ испове́дуя и Бога, и Господа,/ Тя верным благовести́. Богородичен: Победителя покажи, Всенепоро́чная,/ ум страстей и помышлений стремления покори́ сих, Богоневесто,/ Бога Рождшая, Спасителя душ наших. Песнь 6 Ирмос: Пожру́ Ти со гла́сом хвале́ния, Господи,/ Церковь вопиет Ти,/ от бесо́вския кро́ве очи́щшися/ ради милости от ребр Твоих/ исте́кшею Кро́вию. Всех неверие, Фомо́, душегу́бное,/ неве́рование твое, блаженне, исцеляет:/ ты бо несумненно/ гвоздей же и копия язвы испытал еси. Испусти́л еси, яко си́лен, Христе, апостола,/ яко стрелу́ изощре́ну,/ в сердца враг Твоих, Жизнодавче,/ и коры́стей объя́тие Тебе сих приведе. Жертвы идольския, Ще́дре, упраздни́л еси,/ закла́н быв на Дре́ве,/ и заколе́нии святы́ми Богоглаго́ливых апостол,/ подража́ющих Твоя страдания.
Богородичен: О чудо, всех чудес новейшее:/ яко Дева во утробе/ всяческая Содержащаго,/ неискусомужно заченши, не тесновмести́. Икос: Госпо́дню ученику и великому тайнопове́дателю,/ Фоме Богоглаголивому, Петр возопи́:/ ви́дехом Господа./ Рече́ же той: аще не ви́жду аз язвы рук Его, не уве́рую, вопия́ше близнец./ Тогда Владыка всех, якоже раб прии́де, хотя спасти вся, и глаго́лет Фоме:/ осяжи руки Моя и ребра и не не веруй:/ Аз бо есмь Господь и Бог твой./ Он же с покаянием возопи:/ Ты мой еси Бог же и Господь. Песнь 7 Ирмос: В пещи́ Авраа́мстии отроцы перси́дстей,/ любовию благочестия/ паче, не́жели пламенем опаля́еми, взыва́ху:/ Благослове́н еси в храме славы Твоей, Господи. С вышними ликостоя́ньми, яко апостол, ра́дуяся, ликуеши, блаженне,/ на небесех, воспевавши же, веселяся:/ Благословен еси в храме славы Твоея, Господи. От конец до конец протече́ твое вещание/ и глаго́л твоих Божественных предложе́ние, зовущия научающее:/ благословен еси в храме славы Твоея, Господи. Храм был еси ты Троицы, прехвальне,/ темже и хра́мы идольския и куми́ры разруши́л еси,/ апостоле,/ храмы же воздвиг во славу и хвалу Христа Бога. Богородичен: Законныя работы Твоим Рождеством изба́вихомся:/ Ты бо, Богородице, Избавителя неискусому́жно нам родила еси./ Благословенна Ты в женах еси, Всенепорочная Владычице. Песнь 8 Ирмос: Отроки благочестивыя в пещи́/ Ро́ждество Богоро́дичо спасло́ есть./ Тогда убо образуемое,/ ныне же действуемое,/ вселенную всю воздвиза́ет пе́ти Тебе:/ Господа пойте дела/ и превозноси́те Его во вся веки. С Богом беседуя вопло́щшимся,/ плоть забыв, явился еси, блаженне,/ премирным же обоже́нием обогати́лся еси,/ приближе́нием к Богу Боготвори́м,/ и, Господа пойте, зовя́, и превозноси́те Его во вся веки. Любо́вию Христу сочетався,/ смерть с Ним, блаженне, возлюби́л еси,/ и со апостолом Твоим и́дем, вещав,/ и с ним смерть прии́мем:/ Господа пойте, вопия́, и превозноси́те Его во вся веки. Вас Христос апостолы,/ облаки во́льнаго дождя показа,/ тучами наводняющия Божественнаго познания Церкви, прему́дрии,/ и напаяющия поющих:/ Господа пойте дела и превозноси́те Его во вся веки. Богородичен: Пороков и скверн чиста́/ и всякия святыни еси храм,/ Слово Всесвято́е, вся освяща́ющее,/ Отцу Собезначальное, породила́ еси́./ Тем Тя, Дево, поем и превозно́сим во вся веки. Песнь 9 Ирмос: Камень нерукосе́чный,/ от несеко́мыя горы́, Тебе, Дево,/ краеуго́льный отсече́ся, Христос,/ совокупивый разстоя́щаяся естества́./ Тем, веселящеся, Тя, Богородице, величаем. Колесница светоносная явился еси́ седя́щаго Слова,/ на благолепнейшей твоей души́ и Богоно́сней носи́ма,/ ко спасению, славне, направля́я пою́щих тя. Твою преблаженную память совершающе,/ молим всякаго треволне́ния изба́витися/ хода́тайством дерзнове́ния твоего,/ еже, яко Христов апостол, и́маши,/ Богови́дче всече́стне.
Днесь память твою вси,/ Фомо́ апостоле, соверша́ем,/ освяти и просвета верою искуше́ний, и обстоя́ний,/ и страстей всяких избавля́я молитвами твоими. Богородичен: Кра́сен прозябе́ Клас от земли́ Деви́ческия,/ Божие Слово, Имже питаемся ве́рнии,/ в Немже и живем и составляемся./ Тем Тя, Рождшую, яко Богородицу величаем. Светилен. Подобен: Жены услы́шите Самови́дче и апостоле Христа Всеще́драго,/ мир даровати всей вселенней и победы воинству нашему,/ и прегрешений оставление, и спасение испроси́ тя, Фомо́, восхваля́ющим/ яко ученика Богоглаголива. И ныне, Богородичен: Молебницу Ти приводим и теплую Заступницу,/ Пречистую Матерь Твою, вернии по до́лгу:/ сподо́би рабы Твоя причасти́тися славы Твоея, Христе,/ и праведных насле́дия, и пи́щи ра́йския/ и даждь Царство Небесное. На хвалитех стихиры на 4, самогласны, глас 1. Анатолиево: Христу последовал еси, Фомо апостоле,/ и мира небре́гл еси,/ и Того учения в сокровищи твоем сокрыв,/ явился еси апостол./ Тем быв во язы́цех,/ и тех ле́стию и страстьми́ омраче́нныя души́/ за́поведьми Спасовыми просвети́л еси/ ве́ровати в Троицу Единосу́щную. Глас 4: Разума Божественным огнем ду́шу просветил еси,/ во всем Влады́це подража́тель был еси,/ яко законен ученик, Фомо апостоле:/ кре́стною бо тро́стию/ из глубины неве́дения нечести́вых ду́ши извле́кл еси./ Тем и инди́ов омраче́нную совесть Божественнаго Духа у́дицею уловил еси./ Христа Бога присно моли́/ и нам избавится от вражия помраченнаго вида/ и спасти́ся душам нашим. Лови́твенную глуби́ну оста́вив,/ ко крестней трости верою прите́кл еси/ и тем вся улови́л еси, Фомо́ апостоле./ Тем и пречистая ре́бра Сло́ва рукою осяза́в,/ вонзеных гвозди́нных язв персто́м видети сподо́бился еси./ Христа Бога прилежно моли всегда/ спасти души наша. Слава, глас 6: На колеснице доброде́телей е́здя,/ яко колесничник Илиа, показался еси,/ Божественнаго Духа огнем разгараем, Фомо апостоле:/ глубину бо разумнаго моря изследуя,/ рыбы уловля́л еси,/ преводи́ сих от смерти к животу./ Тем и верных души просвещая,/ тростию кре́стною от смертоносныя прелести к животу возве́л еси;/ и, со Безплотными Христу предстоя,/ прилежно Того моли́ о спасении душ наших. И ныне, Богородичен В 6-й день Свята́го и сла́внаго апостола Фомы́ На вечерни Блажен муж: 1-й антифон. На Го́споди, воззва́х: стихи́ры на 8, глас 4. Подо́бен: Я́ко до́бля Ребру́ прикоснувся, всеблаженне, Влады́чню,/ добрых постигл еси кра́йнейшее:/ яко бо гу́ба во́ды, оттуду почерпл еси/ источник благи́х и жизнь вечную/ и напои́л еси изсохшая сердца́ неве́дением,/ Божественнаго Богове́дения источа́я догма́ты. Верным неверствием твоим верных извести́л еси,/ яко Бога и Господа всея твари наче́н Богосло́вити,/ плоть понесшаго нас ради земны́х/ и Крест же, и смерть претерпе́вшаго,/ и пронзе́ние гвозде́й, и копие́м ребр прободе́ние,/ от нихже жизнь почерпа́ем. Фома чу́дный источник отве́рзе догма́тов, Владыко, Богомудрым:/ ребру́ бо прикоснувся Твоему,/ сугу́бу де́йству, существы́ сугу́быми подобно научився и возопи́:/ Ты Бог мой еси и Владыка,/ Ты и Господь Славы,/ мене ради плоть быв. Слава, глас 6. Студи́тово: Яко слуга Слова и неизреченнаго воплоще́ния Его,/ глубину́ мудрости поче́рпл еси, Фомо́ апо́столе:/ тростию бо креста возводя из глубины́ прелести, ду́ши улови́л еси./ Отнюдуже мре́жею твоих догма́тов всю просвети́л еси вселе́нную/ и светом знания инди́ан помраченныя ду́ши просветил еси./ Тем Славы Христовы све́тло наслаждайся,/ Того моли помиловати ду́ши наша. И ныне, Богородичен: Кто Тебе́ не ублажи́т, Пресвята́я Де́во? / Кто ли не воспое́т Твоего́ Пречи́стаго Рождества́? / Безле́тно бо от Отца́ Возсия́вый Сын Единоро́дный, / То́йже от Тебе́, Чи́стыя, про́йде, / неизрече́нно вопло́щься, / естество́м Бог сый, / и естество́м быв Челове́к нас ра́ди, / не во двою́ лицу́ Разделя́емый, / но во Двою́ Естеству́ несли́тно Познава́емый. / Того́ моли́, Чи́стая, Всеблаже́нная, / поми́ловатися душа́м на́шим. Вход. Прокимен дне. Чтения три Соборнаго послания Иоаннова чтение (глава 1): Еже бе испе́рва,/ еже слы́шахом, еже ви́дехом очи́ма на́шими,/ еже узре́хом, и ру́ки наша осяза́ша, о Словеси́ Живо́тнем./ И Живо́т яви́ся, и ви́дехом, и свиде́тельствуем,/ и возвеща́ем вам Живо́т Вечный, Иже бе у Отца и яви́ся нам./ Еже ви́дехом и слы́шахом, пове́даем вам, да и вы обще́ние и́мате с нами:/ обще́ние же наше со Отцем и с Сыном Его, Иисусом Христом./ И сия́ пи́шем вам, да радость ваша будет испо́лнена./ И сие есть обетова́ние, еже слы́шахом от Него и пове́даем вам,/ яко Бог Свет есть, и тмы в Нем несть ни единыя./ Аще рече́й, яко обще́ние и́мамы с Ни́м, и во тме ходим, лжем и не творим истины./ Аще же во свете ходим, якоже Сам Той есть во свете, обще́ние и́мамы друг ко другу,/ и Кровь Иисуса Христа Сына Его очища́ет нас от всякаго греха.
|
|||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2019-12-15; просмотров: 116; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.12.1 (0.059 с.) |