Очищение Пречистый Кресте, идольских явился еси Ты нечистот: яко Иисус Пребожественный, на Тебе руце распростерл есть.



Мы поможем в написании ваших работ!


Мы поможем в написании ваших работ!



Мы поможем в написании ваших работ!


ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Очищение Пречистый Кресте, идольских явился еси Ты нечистот: яко Иисус Пребожественный, на Тебе руце распростерл есть.



Да вси вернии живоприемный гробе, тебе покланяемся: погребеся бо в тебе и воста Христос воистинну Бог наш.

Ин.

Жезл из корене Иессеова, пророчески прозябши Дева, цвет Тя Христе, возсия нам: Свят еси Господи.

Да Божественному причастны земнородныя соделаеши, от Девы плоть нашу, Ты обнищал еси, прием: Свят еси Господи.

Песнь 4

Ирмос: Положил еси к нам Твердую любовь Господи, Единороднаго бо Твоего Сына за ны на смерть дал еси. Темже Ти зовем благодаряще: слава силе Твоей Господи.

Язвы Христе, и раны милостивно подъял еси, досаду по ланитома ударений терпя, и долготерпеливне оплевания нося, имиже соделал еси мне спасение: слава силе Твоей Господи.

Телом смертным животе, смерти причастился еси, страсти ради нищих, и воздыхания убогих Твоих: и растлив растлившаго Препрославленне, всех совоскресил еси, яко прославися.

Богородичен: Помяни Христе, еже стяжал еси стадо страстию Твоею: Препрославленныя Твоея Матере милостивныя мольбы прием, и посетив озлобленное, избави силою Твоею Господи.

Ин.

Создавый по образу Твоему Человеколюбче человека, и умерщвлена грехом преступления ради, распенся на лобнем, спасл еси.

Мертвыя убо, ихже пожре смерть, отдаде: разорися же и адово тлетворное царство, воскресшу Ти из гроба Господи.

Богородичен: Марие Чистая, Златая Кадильнице, неслиянно яко Един от Троицы в Тя сошед, воплощься Бог Слово, мир облагоухал есть.

Ин.

Иже поставивый горы Владыко, мерилом Божественнаго разума, отсечен еси от Девы Камень, кроме рук: силе Твоей слава Человеколюбче.

Недугующее исцелил еси наше естество Владыко, скорейшую в Деве тому соединив цельбу, Твое Пречистое Слове Божество.

Часть моя еси Господи, и наследие желанное, соединивый мя из Девы, Слове, Ипостаси Твоей, плотию быв ипостась.

Песнь 5

Ирмос: К Тебе утренюю всех Творцу, преимущему всяк ум мирови, зане свет повеления Твоя: в нихже настави мя.

Судии неправедному, еврейскою завистию предан быв Всевидче, и всей праведне судяй земли, Адама древняго избавил еси осуждения.

Твой мир церквам Твоим Христе, непобедимою силою Креста Твоего, из мертвых воскресый подаждь, и спаси душы наша.

Ин

Копием в ребро Твое, О Христе мой, прободен быв, от ребра человеча созданную, губительства всем человеком бывшую ходатаицу, клятвы свободил еси.

Равен Отцу по Существу сый, священный храм Пречистаго Твоего и Всечестнаго телесе, из мертвых воскресил еси Христе Спасе наш.

Ин.

Слово Божие Сын Твой Дево, Содетель Адама первозданнаго, не создание, аще и плоть одушевлену Себе из Тебе создал есть.

Равен Отцу Сын Твой Дево, Слово Божие, Ипостась совершенна во двою естеству, Иисус Господь, Бог совершен и Человек.

Песнь 6

Ирмос: Бездна последняя грехов обыде мя, и исчезает дух мой: но прострый Владыко высокую Твою мышцу, яко Петра мя Управителю спаси.

Бездна милости и щедрот обыде мя, благоутробным снитием Твоим: воплощься бо Владыко, и быв в рабии зраце обожил еси, с Собою сопрославив.

Умерщвление подъят умертвитель, умерщвленаго оживленно видя: Твоего воскресения сии суть Христе образы, и страсти Твоея Пречистыя победительная.

Ин

Ранами Ты искусився, от ада ураненных, страстию Креста совоскресил еси. Темже Ти зову: возведи от тли живот мой, Человеколюбче.

Отверзаются Ти Христе страхом врата адова, сосуды же вражия восхищаются: темже Тя жены сретоша, вместо печали радость приимша.

Ин.

Воображается еже по нам, от Нетленныя Девы, Иже образу непричастный, образом быв и вещию, не преложся Божеством Человек.

Бездны грехов, и бури страстей Пречистая избави мя: еси бо пристанище, и бездна чудес, верою притекающым к Тебе.

Кондак, глас 3.

Воскресл еси днесь из гроба щедре, и нас возвел еси от врат смертных: днесь Адам ликует, и радуется Ева, вкупе же и пророцы с патриархи воспевают непрестанно Божественную державу власти Твоея.

Икос: Небо и земля днесь да ликовствуют, и Христа Бога единомудренно да воспевают, яко узники от гробов воскреси. Срадуется вся тварь, приносящи достойныя песни Создателю всех, и Избавителю нашему: яко человеки из ада днесь яко Жизнодатель совозвед, на небеса совозвышает, и низлагает вражия возношения, и врата адова сокрушает Божественною державою власти Своея.

Песнь 7

Ирмос: Якоже древле благочестивыя три отроки оросил еси в пламени халдейстем, светлым Божества огнем и нас озари, Благословен еси взывающыя, Боже отец наших.

Раздрася церковная светлая завеса, в распятии Содетеля, сокровенную в Писании являющи верным истину, благословен еси, зовущым, Боже отец наших.

Прободенным Твоим ребром, каплями Боготочныя Животворящия Крове Христе, смотрительно каплющия на землю, сущих от земли возсоздал еси, благословен еси, зовущих, Боже отец наших.

Троичен: Духа Благаго со Отцем прославим, и с Сыном Единородным, Едино в Триех вернии чтуще Начало, и Едино Божество: благословен еси, зовуще, Боже отец наших.

Ин

Не проста солнце на кресте висяща человека, но Бога воплощенна зря помрачается. Емуже и поем: благословен еси Господи, Боже отец наших.

Крепкаго Божеством прием ад страшливый, нетления Подателя, душы праведных вопиющыя изблева: благословен еси Господи, Боже отец наших.

Ин.

Иже славы Господь, и держай горния силы, Иже со Отцем седяй, девственныма рукама носимь: благословен еси Господи, Боже отец наших.

Яра смерть, но сию Тебе соединившуся погубил еси, от Девы Богоипостасная плоть быв: благословен еси Господи, Боже отец наших.

Богородицу вси Тя Бога рождшую уведехом, Единаго бо от Троицы воплотившагося из Тебе родила еси: благословен Пречистая, Плод Твоего чрева.

Песнь 8

Ирмос: Нестерпимому огню соединившеся, богочестия предстояше юноши, пламенем же невреждени, божественную песнь пояху: благословите вся дела Господня Господа, и превозносите во вся веки.

Раздрася церковная светлость, егда крест Твой водрузися на лобнем, и тварь преклоняшеся страхом, воспевающи: благословите вся дела Господня Господа, пойте и превозносите Его во веки.

Воскресл еси Христе из гроба, и падшаго прельщением, древом исправил еси Божественною силою, зовуща и глаголюща: благословите вся дела Господня Господа, пойте и превозносите Его во веки.

Ин

Слово нестрастное, безстрастно убо Божеством, страждет же плотию Бог, Емуже и поем: благословите вся дела Господня Господа, пойте и превозносите Его во веки.

Уснувый убо яко смертен, воскресл еси яко Безсмертен Спасе, и спасаеши от смерти поющих: благословите вся дела Господня Господа, пойте и превозносите Его во веки.

Троичен: Служим благочестно Триипостасному Божеству, соединяему неизреченно, и поем: благословите вся дела Господня Господа, пойте и превозносите Его во веки.

Ин.

Чины умныя яко Мати превозшла еси, и близ Бога бывши: благословим Благословенная Дево, рождество Твое, и превозносим во вся веки.

Доброту естественную, краснейшу показала еси, облиставающую плоть Божества. Благословим Благословенная Дево, рождество Твое, и превозносим во вся веки.

Таже, песнь Богородиц

Песнь 9

Ирмос: Новое чудо и боголепное, девическую бо дверь затворенную, яве проходит Господь, наг во входе, и Плотоносец явися во исходе Бог, и пребывает Дверь затворена: Сию неизреченно яко Богоматерь величаем.

Страшно есть зрети Тебе Творца на древе воздвижена Слове Божий, плотски же страждуща Бога за рабы, и во гробе бездыханна лежаща, мертвыя же из ада разрешивша: темже Тя Христе, яко Всесильна величаем.

Из тли смертныя спасл еси Христе праотцы, положен быв во гробе мертв, и живот процвел еси, мертвыя воскресив, руководив естество человеческое ко свету, и в Божественное облек нетление. Темже источника Тя света присно живаго величаем.

Ин

Честь человеком от безчестныя смерти всем источил еси: еяже распятием Твоим Спасе вкусив, существом смертным нетление мне даровал еси Христе, яко Человеколюбец.

Спасл мя еси воскрес из гроба Христе: и воскресл еси, и Отцу привел еси Твоему Родителю: одесную же Его спосадил еси за благоутробие милости Твоея Господи.

Ин.

Сытость Твоих похвал Дево, благочестивым верным отнюд не бывает: желанием бо желание присно Божественное, и Духовное приемлюще, яко Матерь Божию величаем.



Последнее изменение этой страницы: 2016-04-07; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.235.11.178 (0.005 с.)