Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.



 

за умов

 

Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.

 

За умов

 

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно

 

Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці:

Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.

 


Індивідуальна робота №5

Варіант №2

 

Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

 

 

 

Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.

 

за умов

 

 

Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування

 

 

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно

Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці:

Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.

 

 


Індивідуальна робота №5

Варіант №3

 

Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

 

,

.

 

Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.

 

за умов

 

 

Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно

Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці:

Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.

 


Індивідуальна робота №5

Варіант №4

 

Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

,

.

Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.

За умов

Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.

 

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно

Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: .

Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.


Індивідуальна робота №5

Варіант №5

 

Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

 

,

.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-02-10; просмотров: 135; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.139.70.131 (0.008 с.)