Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Настільний розділювач для зошитів

Поиск

За допомогою функції Material Editor, ми створюємо площину з текстурою, попередньо сканованого зображення ескізу. У вікні Front робимо текстуру видимою. В лівому вуглі Front натискаємо правою кнопкою та обираємо Smooth+ Highlights. (Рис.4.1.1)

(Рис.4.1.1)

Наступним кроком є створення контуру за допомогою, якого ми утворимо один із об’єктів (настільний розділювач для зошитів«собачку»). Клацаєм на кнопку Shape командної панелі Create. Обираємо Spline, клацаєм на кнопку Line.

Та обводимо контур собачку.

За допомогою модифікатора Bevel видавлюємо нашу площину, в налаштуванні Height встановлюємо значення 10, це товщина стінки підставки. (Рис.4.1.2)

(Рис.4.1.2)

Наступним кроком є вирізання пазів, для скріплення полиці. За допомогою операції Boolean, ми висікаємо (Substraction), або поєднуємо (Union) паз. І так з усіма частинами полиці, де потрібні пази.

(Рис.4.1.3)

Наносимо очі, вуха та хвіст собаці. (Рис.4.1.4)

(Рис.4.1.4)

Полиця для зошитів готова, лишилось нанести фактуру та підібрати кольори.

Пенал для зошитів

Наступним є пенал «кицька».За допомогою примітивів Box створюємо тіло кицьки. Використовуємо модифікатор MeshSmooth. Таким самим чином створюємо голову кицьки. А за допомогою функції Loft створюємо хвіст.(Рис.4.2.1)

(Рис.4.2.1)

Створюємо голову, хвіст та очі з носом. (Рис.4.2.2)

(Рис.4.2.2)

За допомогою модифікатора FFD 4x4x4 деформуємо отвір для застібки.(Рис.4.2.3)

(Рис.4.2.3)

Сумка для дисків

Таким же чином як ми створювали настільний розділювач для зошитів«собачку», обводимо контур «сови» витискаємо її.

Створюєю лапки за допомогою примітиву ChamferBox (Рис.4.3.1)

(Рис.4.3.1)

Видаляємо верхню частину «кришку» сови, за допомогою Shell створюємо товщину.(Рис.4.3.2)

(Рис.4.3.2)

За допомогою модифікатора FFD 4x4x4 деформуємо «кришку». (Рис.4.3.3)

(Рис.4.3.3)

Додаємо очі, дзьоб та тримач для дисків. (Рис.4.3.4)

 

(Рис.4.3.4)

Підставка під олівці

Підставку під олівці робимо таким же чином як і сову, вирізаємо в ній отвори для олівців та дрібних канцелярських приладь. (Рис.4.4.1)

(Рис.4.4.1)

За допомогою модифікатора Edit Poly створюємо крила, дзьоб. (Рис.4.4.2)

(Рис.4.4.2)

Папка для зошитів

Папку для зошитів робимо за допомогою Extrude (Рис.4.5.1)

(Рис.4.5.1)

 

 

Створення та нанесення матеріалів на частини об’єктів

Наносимо матеріали на пенал у розділі Material Editor встановлюємо коричневий колір та регулюємо в налаштуваннях параметри глянцю (Spesular level) та блиску (Glosiness).

Для тіла обераємо функцію Noise (Рис.5.1)

(Рис.5.1)

Також у Material Editor наносимо колір папку на слона (Рис.5.2)

(Рис.5.2)

Таким же чином надаємо колір сумці для дисків,підставці для зошитів та олівців (Рис. 5.3)

 

(Рис. 5.3)



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-02-10; просмотров: 279; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.117.156.84 (0.006 с.)