Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Тема даного твору: розповідь про молоду , гарненьку дівчину ганночку, яка дуже полюбляє танцювати.↑ ⇐ ПредыдущаяСтр 2 из 2 Содержание книги
Поиск на нашем сайте
3.Ідея даного твору: Музика, танець – для багатьох людей є невід’ємною частиною Життя. І взагалі, коли людина займається улюбленою справою, вона немов би розквітає. Так і Ганночці дуже подобається танцювати…Їй говорять: Вже додому пора.. А вона тільки погоджується, та й робить своє… 4.Жанр твору: пісня. Характер даного твору: Ліричний. Обсяг даного твору: складає 14 тактів. 8.Форма твору: 2-х частинна,куплетно-варіаційна. (6куплетів). Спосіб виконання твору: твір написаний для хору a capella. Фактура даного твору: Гармонічна. Характеристика Ладо-тонального плану Основна тональність твору: g moll. Твір починається в основній тональності твору - соль мінор, але вже у Му такті автор використовує відхилення у DD (ля, до#, мі)- потім Повертається в основну тональність.В 3 такті автором був введений в Музичну гармонію нонакорд ля, до#, мі,соль, сі бемоль) який потім Переходить в домінанту, а потім в g moll. Друге речення починається в паралельному мажорі (Сі- бемоль Мажор). В 5 такті автор використовує DD, потім DD43 (по соль Мінору), Домінанту, Домінантовий септакорд і повертається в основну Тональність. Третє речення починається В Сі- бемоль мажорі, потім через Домінантовий квінсекстакорд відбувається відхилення в до мінор, а Потім через Домінанту в Сі –бемоль мажор. Далі автор притримувався такої схеми: D- T- D- T-D- 6cт (кодансовый прерванный оборот Ми-бемоль мажора) -S- D - T- DD43 - D7(c проходящей ноной в альтовой партии) -T. Завершується твір в основній (g moll) тональності. Розмір даного твору: Змінний. Простий:3/4, 2/4. Складний 4/4, 9/8. Динаміка даного муз.твору: рухома. Ритмічні особливості даного твору:Для даного твору характерний такий ритмічний малюнок: Вокально-хоровий аналіз твору Склад хору:Тип хору: Повний мішаний хор. Вид хору: 4-х голосний. Теситура: в основному середня,зручна для всіх партій. Звуковедення даного твору: Legato. Дихання: мішане,фразове. Голосоведення для всього хору: мішане. 1)Пряме: 2)Не пряме: 3)Протилежне: Голосоведення для кожної партії: Сопрано 1,2: Загалом використовується плавне голосоведення,але Зустрічаються стрибки на ч5- затакт на5 такт,7 такт,13 такт; ч4-6 такт; м6-затакт на 12 такт. Альт: В партії альта загалом використовується плавне голосоведіння,але Зустрічаються стрибки ч4-1, 10 такт; ч5-2 такт;. Тенор: Загалом використовується плавне голосоведення, але Зустрічаються стрибки на ч5- 6 такт; ч4- затакт на 10 такт. Бас: В басовій партії загалом використовується як плавне так і стрибкове голосоведення… Характерні стрибки на ч4-4 такт, затакт на 7; ч5-затакт на 3, 10 такт; в6 - затакт на 5 такт; ч8- 5, 9 такт. Інтонаційні труднощі в даному творі: Твір написаний для виконання a cappella, в мінорній тональності. Зустрічаються стрибки у всіх партіях на ч4 і ч5. Співати треба чисто і стійко. Спів витриманих і на одній ноті. (. Співати треба на хорошому диханні,щоб не понизити. Стрибки на октаву в басовій партії треба співати чисто,на добрій опорі. В партіях зустрічаються стрибки на м6 і в6.Стрибки на в6 потрібно співати в позиції. Нижній звук близько,акуратно,щоб не понизити. Малу сексту в висхідному ході треба співати так: Верхній тон-близько, світло. 6)У даному творі використано всі види мінору: Наприклад: -натуральний: (1-2такт) -гармонічний: (4,11-14 такт) -мелодичний: (3,11-14 такт) Також для художньої виразності використано багато хроматизмів. На це треба звернути увагу,щоб проспівати їх точно і чисто. Дикційні складнощі у даному творі: 1)Текст даного твору достатньо вокальний,але слід звернути увагу на голосного до наступного приголосного: О-йна-го-ро-нці взло-ті-йко-ршмо-рці… Якщо склад закінчується на приголосний, то він вимовляється чітко. 3)Чітко вимовляти «Р» в словах: гороньці,грають, кобзарі,пора... Шиплячі,свистячі приголосні під час співу промоляти ясно,але скрадуючи. Наприклад: грають, цимбалах… На «й» діють усі правила приголосного звуку. Вимовляється ясно і коротко.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-06; просмотров: 155; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.138.134.163 (0.005 с.) |