Варіанти завдань: визначити площину, що розділяє вектори входу на два класи відповідно до заданої функції 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Варіанти завдань: визначити площину, що розділяє вектори входу на два класи відповідно до заданої функції



№ варіанта Логічна функція
  y = x1 Ú x2 Ù x3
  y = (x1 Ù x2) Ú x3
  y = (x1 ® x2) Ú x3
  y = (x1 Ú x2 Ú x3)
  y = (Øx1 Ú x2) Ú x3
  y = x1 ® (x2 Ú x3)
  y = x1 Ù (x2 ® x3)
  y = Øx1 Ù (x2 ® x3)
  y = x1 Ú (Øx2 ® x3)
  y = (x1 Ù Øx2) ® x3
  y = (x1 Ú Øx2) Ù Øx3
 
 

 

 


Практична комп’ютерна робота 3-4. Лінійний асоціатор на основі правила Хеба та псевдооберненого правила

Мета роботи:

1) вивчити принцип функціонування лінійного асоціатора на основі правила Хеба та псевдооберненого правила;

2) розв’язати задачу розпізнавання зображень.

Порядок виконання практичної роботи

1. Вивчити теоретичне введення.

2. Послідовно виконати всі завдання до практичної роботи.

3. Відповісти на контрольні запитання

Задання до практичної роботи

1. Реалізувати метод Гаусса-Жордана визначення зворотної матриці.

2. Cкласти програму у вигляді m -файлу розв’язання задачі розпізнавання зображень лінійним асоціаторомна основі правила Хеба і псевдооберненого правила.

3. Перекласти m -файл на мову C++.

Зміст звіту по практичній роботі

1. Назва та мета роботи.

2. Завдання.

3. Приклад вирішення.

4. Контрольні запитання та завдання

1. Лінійний асоціатор на основі правила Хеба, принципи функціонування.

2. Лінійний асоціатор на основі псевдооберненого правила, принципи функціонування.

Варіанти завдань: розпізнати зображення

№ варіанту Розпізнати зображення символів або фігур при наявності виправлень (шуму)
  Будь-яку цифру з цифр від 0 до 9
  Будь-яку літеру з перших 10 літер латинського алфавіту
  Будь-яку літеру з останніх 10 літер латинського алфавіту
  Будь-яку фігуру з 5 геометричних фігур (коло, квадрат, трикутник, трапеція, зірка)
  Будь-яку літеру з перших 10 літер українського алфавіту
  Будь-яку літеру з останніх 10 літер українського алфавіту
7... Зображення біологічних об’єктів

 


Практична комп’ютерна робота 5-6. Методи пошуку точки мінімуму квадратичної функції

Мета роботи: ознайомитися з основними методами пошуку екстремуму (точки мінімуму) квадратичної функції: методом найшвидшого спуску (з постійним та змінними значенням швидкості начання ak), методом спряжених градієнтів, методом Ньютона.

Порядок виконання практичної роботи

1. Вивчити теоретичне введення.

2. Послідовно виконати всі завдання до практичної роботи.

3. Відповісти на контрольні запитання

Задання до практичної роботи

1. Навести приклади програм (у вигляді m -файлів) виконання алгоритмів пошуку точки мінімума квадратичної функції:

- алгоритм найшвидшого спуску (з постійним та змінними значенням швидкості начання ak);

- алгоритм спряжених градієнтів;

- алгоритм Ньютона.

2. Побудувати графіки заданих квадратичних функцій і траєкторію покрокового пошуку точки її мінімума.

3. Перекласти m -файл одного з методів на мову С++



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-02-07; просмотров: 106; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.227.190.93 (0.004 с.)