Реплікація може контролюватися через інтерфейс sql. Команди sql, що відносяться до реплікації 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Реплікація може контролюватися через інтерфейс sql. Команди sql, що відносяться до реплікації



Команда Опис команди
SLAVE START Запустити підлеглий (Slave) потік.
SLAVE STOP Вимкнути підлеглий (Slave) потік.
SET SQL_LOG_BIN=0 Відключає реєстрацію модифікації, якщо користувач має привілей process.
SET SQL_LOG_BIN=1 Заново запускає реєстрацію модифікації, якщо користувач має привілей process.
SET SQL_SLAVE_SKIP_COUNTER=n Пропустити наступні n подій від головної системи. Працює тільки, якщо підлеглий не запущений, інакше видає помилку. Корисно при ремонті збоїв.
RESET MASTER Видаляє всі двійкові файли реєстрації, перераховані в індексному файлі, очищаючи індексний файл binlog. У версіях до 3.23.26 називалася FLUSH MASTER
RESET SLAVE Підлеглий забуває позицію реплікації в головних файлах реєстрації. У версіях до 3.23.26 називалася FLUSH SLAVE
LOAD TABLE tblname FROM MASTER Завантажити копію таблиці з головної системи на підлеглу
CHANGE MASTER TO master_def_list Змінює параметри для значень, визначених в master_def_list і перезапускає підлеглий процес. master_def_list являє собою розділений комами список master_def, де master_def один з елементів наступного переліку: MASTER_HOST, MASTER_USER, MASTER_PASSWORD, MASTER_PORT, MASTER_CONNECT_RETRY, MASTER_LOG_FILE, MASTER_LOG_POS. Наприклад: CHANGE MASTER TO MASTER_HOST = 'master2.mycompany.com', MASTER_USER = 'replication', MASTER_PASSWORD = 'bigs3cret', MASTER_PORT = 3306, MASTER_LOG_FILE = 'master2-bin.001', MASTER_LOG_POS = 4; Ви повинні визначити тільки значення, які повинні бути змінені. Значення, які Ви опускаєте, залишаться тими ж самими, за винятком того випадку, коли Ви змінюєте головний комп'ютер або порт. У цьому випадку підлеглий вважає, що, так як Ви з'єднуєтеся з іншим головним комп'ютером або іншим портом, головна система змінилася. Отже, старі значення файлу реєстрації та позиції більше незастосовні і будуть автоматично скинуті до порожньому рядку і 0 відповідно (це значення початку). Зверніть увагу, що, якщо Ви перезапускаєте підлеглий сервер, то він буде пам'ятати останній головний сервер. Якщо це не потрібно, Ви повинні видалити файл master.info перш, ніж виконати перезапуск, і підлеглий буде читати дані на головний сервер з файлу my.cnf або з командного рядка.
SHOW MASTER STATUS Забезпечує інформацію стану binlog головної системи.
SHOW SLAVE STATUS Забезпечує інформацію стану істотних параметрів підпорядкованої системи.
SHOW MASTER LOGS Вносить в список двійкові протоколи на головній системі. Доступне з версії 3.23.28. Ви повинні використовувати цю команду до PURGE MASTER LOGS TO.

 

11.5 ЗМІСТ ЗВІТУ

Розділ “Результати роботи” повинен містити скрипти і результати їх роботи.

11.6 КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

1.Структури розподілених БД.

2.Якими правами володіють Slave?

3.Зв’язок Master i Slave?

4.Яким чином здійснюється реплікація?

5.Етапи реплікації.

6.Що таке зовнішня база даних?

7.Як ідентифікується таблиця розподіленої БД?

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 12

ДІАГРАМА КЛАСІВ БД

12.1 МЕТА РОБОТИ

 

1. Вивчення засобів подання UML-діаграм.

2. Здобуття навичок з використання засобів автоматизації UML-моделювання на прикладі eUML2.

 

12.2 ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ

Підмножина UML – діаграми класів успішно застосовується для проектування реляційних БД.

Діаграма класів показує класи (і деякі інші сутності, що не мають явного відношення до проектування БД), а також зв'язок між класами. Крім того, діаграма класів може включати коментарі та обмеження. Класом називається іменований опис сукупності об'єктів із загальними атрибутами, операціями, зв'язками і семантикою. Графічно клас зображується у вигляді прямокутника. У кожного класу повинно матися ім'я (текстовий рядок), що унікально відрізняє його від усіх інших класів. Атрибутом класу називається іменована властивість класу, що описує безліч значень, які можуть приймати екземпляри цієї властивості.

.

12.3 ЗАВДАННЯ НА ЛАБОРАТОРНУ РОБОТУ

1. Ознайомитись з призначенням діаграми класів, вільно володіти елементами та відношеннями між ними.

2. Побудувати діаграму класів, що містить інтерфейси з методами та класи, що їх реалізують.

3. Згідно варіанту (лаб. №1) реалізувати на діаграмі класів відношення генералізації та агрегації.

4. Ознайомитись із засобами автоматизації UML-моделювання. Вміти використовувати середовище еUML2 на базовому рівні для розробки діаграми класів та документування програмного забезпечення.

 

12.4 МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ

Плагін eUML2 Free Edition дозволяє створювати діаграми класів (class diagram) і діаграми послідовностей (sequence diagram).

Створення діаграми класів.

1. Створення Java-проекту:

· правою клавішею миші натисніть на панелі Package Explorer і виберіть New > Project;

· виберіть Java Project і натисніть кнопку Next;

· введіть ім’я проекту в вікно Project name і натисніть Finish.

2. Створення нового пакету:

· виділіть src в вікні Package Explorer, натисніть на ньому правою клавішею миші і виберіть пункт New > Package;

· введіть ім’я пакета (наприклад, demo) у вікно Name і натисніть кнопку Finish.

3. Створення діаграми класів:

· виділіть щойно створений пакет (demo) у вікні Package Explorer, натисніть правою кнопкою миші і виберіть New > Other…;

· виберіть Uml Diagrams > UML Class Diagram і натисніть кнопку Next;

· виберіть пакет (demo) з яким ви будете працювати, та введіть ім’я діаграми класів у вікно File name.

4. Створення нового класу:

· для створення нового класу або інтерфейсу в діаграмі класів викличте New > Class із контекстного меню вікна створеної діаграми класів;

або натисніть кнопку (Сreate a class) на панелі інструментів;

· натисніть лівою клавішею миші на робочій області вікна діаграми класів;

· введіть ім’я класу (наприклад, Person) у вікно Name вкладки створення класів, що з’явилася, і натисніть кнопку Next;

· за необхідності виберіть стереотип і натисніть кнопку Finish;

· після закриття діалогу створення класу у вікні редактора діаграм з’явиться створений клас (Person), якщо натиснути на ньому, то в області java editor з’явиться його код;

5.Додання атрибутів до класу:

· для додання нового атрибуту до класу виберіть New > Property з контекстного меню класу;

· у вікні майстра створення атрибутів встановіть ім’я поля (наприклад, name), тип даних (вибрати із списка, наприклад, java.lang.String), значення, параметри доступу (Видимість – private) та модифікатори;

· після закриття майстра поле з’явиться в класі; якщо на нього натиснути його код з’явиться в вікні java editor;

· для відображення полів та їх методів відкрийте вікно налаштувань класу викликавши його з контекстного меню > Preferences;

· зніміть галочку з Apply property concept;

· тепер редактор відображає поля та їх методи;

6.Додавання методів до класу:

· для додання нового методу виберіть New > Method з контекстного меню класу;

· у вікні майстра методів встановіть: ім’я метода, тип даних, що повертаються, доступ, вхідні параметри;

· для кожного з вхідних параметрів потрібно встановити властивості: ім’я, тип даних (наприклад, birthday і boolean);

· тип даних для вхідного параметру можна встановити через вікно пошуку класів;

Додання методу відбудеться відразу після закриття майстра методів, по натисненню на метод він буде відображений у вікні java editor;

7.Наслідування і інкапсуляція класів від інтерфейсів:

· створіть інтерфейс використовуючи спосіб аналогічний створенню класу;

· для оголошення наслідування або інкапсуляції натисніть кнопку generalization на панелі інструментів;

· натисніть на інтерфейс або клас нащадка, система автоматично розпізнає наслідування чи інкапсуляцію;

Натисніть на батьківський клас чи інтерфейс;

 

12.5 ЗМІСТ ЗВІТУ

Розділ “Результати роботи” повинен містити діаграму класів.

 

12.6 КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

1. Призначення мови UML.

2. Коротка характеристика діаграми класів UML.

3. Елементи діаграми класів та відношення між ними. Унарні та бінарні відношення.

4. Різниця між асоціацією, агрегацією та композицією.

5. Відношення наслідування. Нотація на діаграмі.

6. Відношення реалізації. Нотація на діаграмі.

7. Відношення асоціації. Нотація на діаграмі.

8. Відношення агрегації. Нотація на діаграмі.

9. Приклади коду Java, отримані у лабораторній роботі.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-01-25; просмотров: 123; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.143.17.128 (0.018 с.)