Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Глобальні, локальні і статичні змінніСодержание книги
Поиск на нашем сайте
Масив як параметр функції #include <iostream.h>int sum1(int A[5])//оголошення функції sum1{//тут можлива зміна масиву Vint s=0;for(int i=0;i<5;i++) s=s+A[i];return s;//повернути значення суми елементів масиву s}int sum2(int *A)//оголошення функції sum2{//тут можлива зміна масиву Vint s=0;for(int i=0;i<5;i++) s=s+A[i];return s;//повернути значення суми елементів масиву s}void main(){int V[5]={1,2,3,4,5};//оголошення локального масивуcout<<sum1(V)<<endl;//передача аргументів по посиланнюcout<<sum2(V)<<endl;//передача аргументів по посиланню}Рядки і функції обробки рядків #include <iostream.h>#include <string.h>//заголовочний файл з функціями обробки рядківvoid main(){//оголошення і ініціалізація рядків (масиву символів)char s[20]="cpp";char s2[20]="";char s3[]={'h','e','l','l','o','\0'};*s='C';//присвоїти першому символу рядка 'C'*(s+1)='+';//другому символу*(s+2)='+';//третьому символу*(s+3)='!';//четвертому символу//вивести довжину рядківcout<<s<<" "<<strlen(s)<<endl;cout<<s3<<" "<<strlen(s3)<<endl;strcpy(s2,"plus");//копіювати в рядокcout<<s2<<endl;//вивести рядокstrncpy(s2,"C plus plus",6);//копіювати в рядок 6 символівcout<<s2<<endl;char *p=strstr(s,"++");//знайти підрядок в рядкуcout<<p<<endl;strcat(s,s3);//об'єднати рядкиcout<<s<<endl;float x=strtod("5.37",&p);//конвертувати рядок в дійсне числоgcvt(x,3,s);//конвертувати дійсне число в рядокcout<<s<<endl;}Структури #include <iostream.h>struct A//структура А (тип даних){char Name[10];//поле типу масив символівint Year;//поле цілого типуbool Sex;//поле логічного типу};//функція для виводу вмісту об'єктаvoid prn(A *ps){cout<<ps->Name<<endl;cout<<ps->Year<<endl;cout<<ps->Sex<<endl;}void main(){//оголошення і ініціалізація об'єкта s1A s1={"Ivan",1980,true};A s2;//оголошення об'єкта s2//присвоєння полям значеньstrcpy(s2.Name,"Vasyl");s2.Year=1981;s2.Sex=true;//динамічне створення структури//ps - вказівник на структуруA *ps=new A;//присвоєння полям значеньstrcpy(ps->Name,"Inna");ps->Year=1983;ps->Sex=false;//вивід вмісту об'єктівprn(&s1);prn(&s2);prn(ps);delete ps;//вивільнення ps}Обробка виключних ситуацій //слова try, throw, catch#include <iostream.h>#include <stdio.h>//клас виключної ситуаціїclass Ex{public:float x;//полеchar s[20];//полеEx(float a,char *str)//конструктор{x=a; strcpy(s,str);}};void main(){float a=1,b,c;do//початок циклу{cin>>b;//ввести b//блок, в якому можливе виникнення виключної ситуаціїtry {if (b<0) throw b;//генерувати виключну ситуацію floatif (b==0) throw "b=0";//генерувати виключну ситуацію char*if (b>1000) throw Ex(b," b>1000");//генерувати виключну ситуацію Exif (b==1) throw true;//генерувати виключну ситуацію boolc=a/b;cout<<c<<endl;//вивести с} //перехоплення виключної ситуації floatcatch (float x){cout<<"b="<<x<<endl;}//перехоплення виключної ситуації char*catch (const char *s){cout<<s<<endl;}//перехоплення виключної ситуації Excatch (Ex obj) {cout<<obj.x<<obj.s<<endl;}//перехоплення інших виключних ситуаційcatch (...){cout<<"warning! exception!\n";}}while(getchar()!='q');//поки не натиснуто q}3 Об’єктно-орієнтоване програмування мовою C++ Простий клас #include <iostream.h>//клас Aclass A{//відкриті члени класуpublic:int a;//поле цілого типу avoid print()//метод print{cout<<a<<endl;}};void main(){A obj;//оголошення об’єкту obj типу Aobj.a=2;//присвоїти полю a об’єкта obj 2obj.print();//виклик методу print об’єкта obj}Структура #include <iostream.h>//структура Astruct A{//відкриті члениint a;//поле цілого типу avoid print()//метод print{cout<<a<<endl;}};void main(){A obj;//оголошення об’єкту obj типу Aobj.a=2;//присвоїти полю a об’єкта obj 2obj.print();//виклик методу print об’єкта obj}Об’єднання //об'єднання#include <iostream.h>union A//об'єднання A{int x;//поле x цілого типуfloat y;//поле y дійсного типу};int main(){A u;//створити екземпляр u об'єднання Au.x=1;//присвоїти x 1u.y=2;//присвоїти y 2, x не доступнеcout<<u.x<<endl;//помилка!cout<<u.y<<endl;//об’єднання містить тільки дане yreturn 0;}Конструктор #include <iostream.h>class A //клас A{int a,b;//закриті поля класуpublic://відкриті члени класу//конструктор (метод) зі списком ініціалізації закритих полівA(int inita,int initb):a(inita),b(initb){};void print()//метод{cout<<a<<" "<<b<<endl;}};void main(){A obj(2,3);//створення об’єкту і виклик конструктораobj.print();//виклик методу}Деструктор #include <iostream.h>class A{char *a;int len;public:A(int ln)//конструктор A{len=ln;//динамічно виділити пам’ять для масиву символів кількістю len//вказівник a вказує на перший елемент масивуa=new char[len];}~A()//деструктор ~A{delete a;}//вивільнити пам’ять для avoid input(char *s)//метод для вводу рядка{a=s;}void print()//метод для виводу рядка{cout<<a<<endl;}};void main(){A obj(4);//створити об’єкт і викликати конструкторobj.input("hello");//викликати методobj.print();//викликати метод//викликати деструктор}Конструктор копіювання #include <iostream.h>class A//клас A{int a;public://перевантажені конструкториA(int inita);//конструкторA(A&);//конструктор копіюванняvoid print(){cout<<a<<endl;}};A::A(int inita)//визначення конструктора{a=inita;}A::A(A &obj)//визначення конструктора копіювання{a=obj.a;}void main(){A obj1(3);//створення об’єкту obj1 і виклик конструктораA obj2=obj1;//створення об’єкту obj2 і виклик конструктора копіюванняobj2.print();}
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-24; просмотров: 215; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.118.30.153 (0.005 с.) |