Обгрунтування вибор умови програмування 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Обгрунтування вибор умови програмування



Таблиця 1.1 – Порівняння мов програмування

Перелік можливостей С++ С# Java
Створення об’єктів у стеку + + -
Об’єктно орієнтоване програмування + + +
Перегрузка операторів + + -
Множинне наслідування + - -
Ручне керування пам’яттю + +/- -
Локальні функції + +/- +/-
Багатопотокова компіляція + - +
Інтерфейси + + +
Анонімні функції + + -

 

Судячи з таблиці, бачимо що найбільш функціональною мовою програмування є С++. Мова програмування високого рівня з підтримкою декількох парадигм програмування: об'єктно-орієнтованої, узагальненої та процедурної. [2]

Вона є зручною у використанні та зрозумілою користувачу. Ця мова програмування є надзвичайно потужною, містить засоби створення ефективних програм практично будь-якого призначення, від низькорівневих утиліт і драйверів до складних програмних комплексів самого різного призначення.Підтримує різні стилі та технології програмування, включаючи традиційне директивне програмування, дозволяє підвищити продуктивність праці. Саме тому для реалізації курсової роботи було обрано мову програмування С++.[2]

 


РОЗРОБКА ІНТЕРФЕЙСУ ПРОГРАМИ ТА ПРИКЛАДІВ ВИКОРИСТАННЯ

Розробка інтерфейсу програми

Клієнт відображає на екрані стан внутрішнього світу і переходить в режим очікування команд від користувача (рис. 2.1). При цьому, однак, паралельно відбувається обробка повідомлень з сервера, які можуть впливати на зображення на екрані.

 

Модель Студени
FileEditWindowAbout  
  Робоча область  
Акт: Студент Стрілки/Del/Insert  

Рисунок 2.1 – Модель стану на екрані

Меню:

Файл:

o Відкрити – дозволяє завантажити інформацію про об’єкти із файлу, в який вони були попередньо записані.

o Зберегти як… - дозволяє зберігти інформацію про стан об’єктів в файл, для подальшого завантаження.

o Вийти – вихід з программи.

Справка:

Коротка інформація про можливості продукту.

 

Робоча область вікна програми слугує для відображення інформаційних обєктів програми: студентів, середовища їх навчання, тобто аудиторії та деканат. Студент складаєтся із кола,ліній розташованих у певних напрямках. В правому нижньому вуглі буде таймер, котрий буде показувати скільки часу потрібно студентам для досягнення деканату чі аудиторії[2].

Натискання лівої кнопки миші на студенті призводить до його виділення/звільнення. Виділені студенти обведені червоною рамкою. Студент, що не міститься ваудиторії можна рухати лише виділивши його. Для руху студента, що міститься в деканатівикористовуются стрілки на клавіатурі. Студенти, що ходять по аудиторії не можна рухати ні вперед, ні назад, але можна до гори і вниз, для чого слугують клавіші W/S.

Щоб додати новогостудента натисніть клавішу Insert. Після натиснення клавіші відкриєтся діалогове вікно, в якому вам запропонують обрати Ім’я студента, ввести його швидкість та обрати його тип: староста, аспірант та нормальний студент, що в свою чергу будуть розфарбовані у червоний, жовтий та зелений кольори відповідно. Потім натисніть «Ок» і новий студент буде доданий у випадковому місці на робочій області. Для швидкого створення можна використовувати «1», старости, «2», звичайного студента, «3», аспіранта. [2]

Приклади використання

 

Приклади використання (usecases) – це важливий елемент проектування. Приклад використання розкриває можливі способи вза’ємодії між користувачами програми та самоюпрограмою і дозволяє розробникам приділити більше уваги поліпшенню зручності програми.

 

Приклад 1. Створення нового студента + діалогове вікно (рис. 2.2)

Спочатку з’являєтся діалогове вікно, у якому користувач має обрати ім’я, швидкість та вид студента. Після натиснення клавіши «Ок» студент появиться у випадковому місці на екрані.

Нормальні студенти
Аспірант
Староста
Ок
Відміна
Робоча область

Рисунок 2.2 – Створення нового студента та діалогове вікно

 

Приклад 2. Сериалізація даних на жорсткий диск + діалогове вікно

При натисненні відповідного пункта в меню викликаєтся діалогове вікно (рис. 2.3), в якому користувач має обрати шлях для збереження данних.

Відміна
Зберегти
Робоча область

Рисунок 2.3 – Сериалізація даних на жорсткий диск і діалогове вікно

Приклад 3. Десериалізація даних з жорсткого диску + діалогове вікно

При натисненні відповідного пункта в меню викликаєтся діалогове вікно (рис. 2.4), в якому користувач має обрати шлях для завантаження данних.

Завантажити
Відміна
Робоча область

Рисунок 2.4 – Десериалізація даних з жорсткого диску і діалогове вікно


 

РОЗРОБКА ДІАГРАМ КЛАСІВ

Діаграми класів

Діаграми наслідування

 

       
   
 
 

 


Рисунок 3.1 – Діаграма наслідування

Діаграми композиції

 

 

       
   
 
 


Рисунок 3.2 – Діаграма композиції

Діаграми асоціації

Рисунок 3.3 – Діаграма асоціації



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-01-24; просмотров: 218; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.221.239.148 (0.007 с.)