Історія зарубіжної літератури 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Історія зарубіжної літератури



Плани практичних занять

Самостійні роботи

Індивідуальна робота

з дисципліни

 

ІСТОРІЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

XХ СТОЛІТТЯ

для студентів IV курсу

груп У-41, 42, 43, 44, 45, 46

напряму підготовки: 6.010100.

Філологія. Українська мова та література

 

Розробники: к. філ. наук, доц. Кушнірова Т.В.,

Асист. Зубенко О.А.

 

 

Полтава − 2013


ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №1

ТЕМА: «Театр абсурду» Е. Йонеско («Носороги», «Голомоза співачка»).

МЕТА: з’ясуватифілософсько-естетичнізасади «театру абсурду» як авангардистського явища ХХ ст., дослідити особливості «драми абсурду» Е. Йонеско.

ПЛАН

1. Модерністські й неоавангардистські тенденції в драматургії ІІ пол. ХХ ст. «Театр абсурду» як явище неоавангардизму, історико-культурні передумови його розвитку у 50-60 рр. ХХ ст. Характерні ознаки абсурдської драми Е. Йонеско.

2. Зображення духовної та інтелектуальної спустошеності сучасного суспільства – провідна тема п`єс Е. Йонеско. Особливості п’єси «Голомоза співачка».

3. Проблема втрати індивідуальності під тиском масової свідомості у п’єсі «Носороги». Символічний сенс назви твору.

4. Система образів твору.

5. Художньо-стильові особливості п’єси (руйнація звичайної логіки дії, ексцентричність сюжету, абсурдність діалогів, гра слів, використання гротеску тощо).

6. Значення творчості Е. Йонеско.

 

Література

 

1. Алексєєнко Л. Методичні матеріали до уроку за „Носорогами” Е. Йонеско // Зарубіжна література. – 2002. – № 11 (березень). – С. 21.

2. Волощук Е.Из истории болезней духа ХХ века: «Носороги» Э. Йонеско // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 2002. - № 3. – С. 50-52.

3. Волощук Е. ХХ век в зеркале театра Э. Йонеско // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2002. – № 1. – С. 7-10.

4. Волощук Е. Человек изумленный (театр Йонеско) // Зарубіжна література. – 2002. – № 11 (березень). – С. 12-20.

5. Горідько Ю.Л. «Драма абсурду»: стильові особливості п`єси Е. Йонеско «Носороги» // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2001. - № 9. – С. 52-54.

6. Діброва В.Шляхи театрального авангарду: Ежен Йонеско (Про творчість французького драматурга) // Всесвіт. – 1988. – № 10. – С. 122-125.

7. Ежен Йонеско // Французька п`єса ХХ століття. Театральний авангард. Збірник / Упоряд. О. Буценко; Передм. В. Скуратівського. – К.: Основи, 1993. – С. 411- 412.

8. Скуратівський В. Французька драма в нашому столітті // Французька п`єса ХХ століття. Театральний авангард. Збірник / Упоряд. О. Буценко; Передм. В. Скуратівського. – К.: Основи, 1993. – С. 5- 15.

 

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №2

ТЕМА: Філософсько-символічний зміст повісті-притчі Е. Хемінгуея «Старий і море»

МЕТА: визначити у чому полягає новаторство прози Е. Хемінгуея (на прикладі твору «Старий і море»). Розкрити символіко-притчовий зміст повісті «Старий і море», простежити сюжетно-композиційні та художні особливості.

ПЛАН

1. Життєвий та творчий шлях Е. Хемінгуея.

2. Життєподібний сюжет і філософсько-символічний зміст повісті «Старий і море». Гуманістичний пафос твору. Проблематика повісті-притчі. Жанрова своєрідність.

3. Духовний світ старого Сантьяго. Характеристика образів твору.

4. Людина і природа у творі.

5. Символіка повісті-притчі «Старий і море». Поняття про хемінгуеївський стиль («принцип айсберга», лаконізм тощо). Сенс фіналу твору.

6. Вплив Хемінгуея на розвиток художньої прози ХХ століття. Новаторство його прози.

 

Література

1. Анастасьев Н. А. Творчество Э. Хемингуэя. – М., 1981. – С. 85-111.

2. Глущенко Г. «Гімн людині» чи щось інше? // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2004. - № 9. – С. 18-23.

3. Гордєєва Л. В. «Людина не для того створена, щоб терпіти поразки…» // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2004. - № 9. – С. 15-17.

4. Денисова Т. Н. Секрет айсберга: О художественных особенностях прозы Э. Хемингуэя // Литературная учеба. – 1980. - № 5. – С. 202-207.

5. Затонський Д. Е. Хемінгуей – письменник і людина // Вікно в світ. – 1999. - № 6. – С. 6-26.

6. Кашкин И. Эрнест Хемингуэй. – М., 1966. – С. 222-231.

7. Лидский Ю. А. Творчество Э. Хемингуэя. – К., 1973. – С. 12-75.

8. Тураев С.В Изучение зарубежной литературы в школе – М.: Просвещение, 1982.

9. Уліщенко В. В. Зарубіжна проза ХХ ст. в школі: Філософія модернізму та постмодернізму. Біографії письменників. Методика аналізу художніх творів. – Х., 2002. – С. 122-151.

10. Хемингуэй Э. Избранное – М.: Просвещение, 1984.

11. Хемингуэй Э. Кредо человека // Иностранная литература. – № 2. – 2000. – С.56-61.

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №3

ТЕМА: Філософська фантастика Р. Бредбері. «451º за Фаренгейтом», «Посмішка»

МЕТА: простежити філософський характер наукової фантастики Р. Бредбері. З’ясувати сутність попередження письменника про духовну деградацію людства. Визначити цінність книги як одного із найважливіших способів збереження культури.

ПЛАН

1. Життєвий і творчий шлях Р. Бредбері.

2. Роман-антиутопія «451º за Фаренгейтом» як попередження автора про загрозу науково-технічного прогресу майбутньому людської цивілізації при втраті духовності. Проблематика твору.

3. Образно-символічний світ повісті Р. Бредбері «451º за Фаренгейтом». Етапи духовної еволюції Гая Монтега. Характеристика образу Клариси.

4. Абсурд бездуховного існування людей у романі.

5. Філософський зміст оповідання Р. Бредбері «Посмішка».

6. Художній світ Р. Бредбері: традиції і новаторство.

 

 

Література

 

1. Арсеньева О.Г. Фантастика Р. Бредбери // Историко-литературный сборник. – Л., 1966. –

2. Бредбери Р. Дело моей жизни // Техника молодежи. – 1980. - № 7.

3. Бредбері Р. «Ми – частка космосу» (розмова з Р. Бредбері) // Всесвіт. – 1990. - № 8. –

4. Владко В. Американська наукова фантастика і «Марсіанські хроніки» Р. Бредбері // Всесвіт. – 1962. - № 6. – С. 86-91.

5. Назарець В. М. Володар мрій // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2004. - № 9. – С. 28-33.

6. Пулина Г.А. Урок по роману Р. Бредбери «451 градус за Фаренгейтом» // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2001. - № 5-6. – С. 22-26.

7. Размахина В. Социальные истоки и проблематическая функция романа-предупреждения // Проблема социального прогнозирования. – Вып. 3, Красноярск, 1977. – С. 147-154.

8. Скурогатов В. И. О творчестве Р. Брэдбери // Брэдбери Р. О скитаниях вечных и о земле. – М., 1988. – С. 647-653.

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №4

ПЛАН

 

1. Постмодернізм як один з найзначніших напрямів мистецтва кінця ХХ ст. Його філософсько-естетичні засади, етапи розвитку, представники.

2. Життєвий шлях М. Павича. Загальний огляд творчості письменника.

3. Лейтмотиви оповідання «Дамаскин».

4. Характеристика образів твору. Історичні прототипи.

5. Морально-філософські проблеми оповідання.

6. Втілення в оповіданні «Дамаскин» М. Павича рис постмодернізму (гра письменника з текстом та читачем; гіпертекст; «відмова від монопольного права автора на істину»; «віртуальний історизм» тощо).

7. Художні особливості твору.

 

Література

 

1. Гук З. Постмодерністські експерименти у «Хозарському словнику» Милорада Павича / З. Гук // Проблеми слов’янознавства. – 2003.– Вип. 53. – С.120-127.

2. Ковбасенко Ю.І. Архіпелаг «Павич», острів «Дамаскин» / Ю.І. Ковбасенко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2003. – №12. – С.33-49.

3. Ковбасенко Ю.І. Література постмодернізму: По той бік різних боків / Ю. Ковбасенко // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 2002. – №5. – С.2-12.

4. Кузнецов И. Регулярный парк сновидений. По следам Милорада Павича. Фрагменты словаря / И. Кузнецов // Иностранная литература. – 1995. – № 12. – С.223-233.

5. Павич М. Интервью // Журнал Сумбур. Личности. – 2002. – 19 июня. – Режим доступа: http://smbr.ru/lc/mp.htm.

6. Павич М. Дамаскин / М. Павич; [пер. з серб. О. Микитенко]. – Режим доступа: http://ae-lib.org.ua/texts/pavic_damaskin_ua.htm.

7. Павич М.Початок і кінець роману / М. Павич // Ї: незалежний культурологічний часопис. – 1999. – Ч.15. – С.63–67.

8. Павич М. Хозарський словник: роман-лексикон на 100 000 слів / Мілорад Павич; [пер. з серб. Ольга Рось]. – Львів: Класика, 1998. – 279 с.

9. Шадріна Т.В. Специфіка діалогу між автором та читачем у літературі постмодернізму / Т. В. Шадріна // Держава та регіони. Серія: Гуманітарні науки. – 2008. – № 1. – С.13-17.

 

САМОСТІЙНІ РОБОТИ

Самостійна робота №1

Література

1. Великовский С. «Проклятые вопросы» Камю // Альбер Камю. Избранное. – М., 1988. – С. 5-38.

2. Волощук Є. Духовні й художні здобутки літератури екзистенціалізму / система уроків за романом «Чума» А. Камю // Зарубіжна література. – 2000. - № 20. – С. 1-8.

3. Камю А. Шведские речи // Камю А. Соч. в 5-ти т. – Т. 4. – Харьков, 1998. – С. 171-209.

4. Кушкин Е.П. Альбер Камю. Ранние годы. – Л., 1982.

5. Попович М. А. Камю – художник і мислитель // Вікно в світ. – 2000. - № 1. – С. 130-137.

6. Уліщенко В. Зарубіжна проза ХХ ст. в школі: Філософія модернізму та постмодернізму. Біографії письменників. Методика аналізу художніх творів. – Х., 2002. – С. 152-177.

7. Фокин С. Альбер Камю. Роман. Философия. Жизнь. – Спб, 2000.

 

Самостійна робота №2

Самостійна робота №3

Самостійна робота №4

Самостійна робота №5

Індивідуальна робота

Кожен студент, використовуючи комп’ютерні технології готує інформаційне повідомлення із запропонованих тем. Готуючи матеріал з теми, необхідно звернути увагу на оригінальність виконання завдання, на вичерпність інформації, науковість, добір цікавого матеріалу, індивідуальність у виконанні, новизну.

Індивідуальна робота може бути представлена наступними видами робіт:

· у вигляді презентації;

· у вигляді реферату (оформленого за всіма вимогами);

· цікавої розробки уроку з пропонованої теми або виховного заходу;

· укладення тестів різних рівнів;

· у вигляді опорних схем, таблиць (використовуючи комп’ютер);

· фільм та рецензія на нього (порівняти художній фільм із твором);

 

Студент може обрати власну форму виконання індивідуального завдання або власну тему з історії зарубіжної літератури ІІ половини ХХ століття.

 

Теми:

1. «Театр абсурду» як явище неоавангардизму. Характерні ознаки абсурдиської драми, її найяскравіші представники (Е. Йонеско «Носороги», С. Беккет «Чекаючи на Годо»).

2. Літературний екзестенціоналізм у Франції (А. Камю «Міф про Сізіфа», «Бунтуюча людина», Ж.П. Сартр).

3. Вістен Гью Оден – один з найвидатніших англомовних поетів ХХ століття. Широта тематичного і жанрово-стильового діапазону поезії Одена.

4. Традиції англійської класики та екзестенціалістської літератури у творі В. Дж. Голдінга «Володар мух».

5. Своєрідність філософського роману А. Мердок. Ідеали добра, тема творчої праці в «Чорному принці».

6. Модерністські традиції і американський роман другої половини ХХ століття (Дж. Апдайк, Дж. Болдуін).

7. Віддзеркалення нонконформістського світовідчуття в повісті Дж. Селінджера «Над прірвою в житі».

8. Філософський характер фантастики Рея Бредбері «Посмішка», «Марсіанські хронічки», «451º за Фаренгейтом».

9. Схрещення елементів класичної та масової літератури в романі П. Зюскінда «Запахи».

10. Крістоф Рансмайр і формування філософсько-естетичних засад австрійського постмодернізму. Постмодерністська ситуація зникнення книги та її автора в романі «Останній світ».

11. Політична тематика театру Макса Фріша. Екзестенціалістська забарвленість драм про пошук сенсу буття («Санта Крус»).

12. Фрідріх Дюрренматт «Гостина старої дами».

13. Філософський роман-притча І. Кальвіно «Коли однієї зимової ночі подорожній…».

14. Умберто Еко. Життєвий та творчий шлях письменника. Місце роману «Ім’я троянди» в ньому.

15. Концепція «Хозарського словника» М. Павича: пересторога розчиненню народів у вирі глобалізації сучасного світу.

16. Риси постмодерної поетики в оповіданні М.Павича «Дамаскин».

17. «Магічний реалізм» Г.Г. Маркеса. Роман «Сто років самотності»

18. Філософський роман Кобо Абе «Жінка в пісках»: ідея відчуження людини в сучасному суспільстві. Національні філософські традиції і модерністські тенденції у творі.

19. Лірика російських поетів Є. Євтушенка, А. Вознесенського, Д Самойлова, Б. Окуджави, В. Висоцького.

20. Лірика Й. Бродського – зразок інтелектуально-філософської поезії другої половини ХХ століття.

21. О. Солженіцин. Книга документальної прози «Архіпелаг Гулаг», її великий резонанс.

СПИСОК ТЕКСТІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ НАПАМ’ЯТЬ:

 

1. Бродський Й. В пору зимну, в місцевості, звиклій; Стрітення.

2. Оден В. Куди ж ти, куди?..., 1 вересня 1939 року.

3. Твардовський О. Мене вбито під Ржевом; Василь Тьоркін (уривок).

4. Целан П. Фуга смерті.

5. Тувім Ю. Сутність, яка палає; Доля; Ти.


Питання до екзамену

для студентів 4 курсу українського відділення

 

1. Розкрийте своєрідність новел Гі де Мопассана. Тематика і проблематика новел.

2. Новели Гі де Мопассана про франко-прусську війну. Проаналізувати новели «Пампушка», «Два приятелі».

3. Тема грошей у новелах Новели Гі де Мопассана. (На прикладі новел «Намисто», «На морі», «Барильце»).

4. Розкрийте особливості естетичної теорії О. Уайльда. Реалізація естетичних принципів письменника в романі «Портрет Доріана Грея».

5. Тема мистецтва та краси в романі О. Уайльда «Портрет Доріана Грея». Ідейне значення образів Доріана Грея, Безіла Холлуорда, лорда Генрі, Сибіли Вейн.

6. Визначте проблематику роману Дж. Лондона «Мартін Іден».

7. З’ясуйте у чому полягає трагічна доля художника в романі Дж. Лондона «Мартін Іден». Система образів твору.

8. Творча історія роману Кн. Гамсуна «Пан». Філософське прочитання назви роману. Проблематика твору.

9. Схарактеризуйте образ Томаса Глана у романі Кн. Гамсуна «Пан». Особливості розкриття теми кохання.

10. Розкрийте поетичний світ П. Верлена. (Збірка «Осіння пісня» (1866), збірка «В серці і сльози і біль…» (1874), збірка «Поетичне мистецтво» (1874))

11. А. Рембо як поет французького символізму. Основні періоди його творчості та провідні мотиви лірики.

12. Новела Т. Манна «Смерть у Венеції» як вираження проблеми «споглядального мистецтва». Образна характеристика персонажів твору.

13. Драматургія Б. Шоу як новий етап в розвитку англійської драми. Роль Б. Шоу у створенні англійської соціально-аналітичної «драми-дискусії».

14. «Пігмаліон» Б.Шоу як зразок «драми-дискусії». Переосмислення драматургом міфу про Пігмаліона. Конфлікт комедії.

15. Особливості образної системи драми Б.Шоу«Пігмаліон». Сутність духовного переродження Елізи. Зображення героя як «носія ідей».

16. Соціально-психологічна драма Г. Ібсена «Ляльковий дім». Особливості драматичного конфлікту твору.

17. Тема кохання в романі Шолом-Алейхема «Пісня над піснями», ідея нездійснення мрії про ідеальне кохання.

18. Філософська драма-казка М. Метерлінка «Синій птах». Символістська картина світу у творі. Багатозначність образу Синього птаха.

19. Художні відкриття російської поезії «срібного століття». Провідні мотиви лірики О. Блока («Вірші про Прекрасну Даму», «Незнайомка», «Весно, весно, без меж і без краю…» та ін.), А. Ахматової («Довкола жовтий вечір ліг», «Літній сад», «Я прийшла до поета в гості» та ін.).

20. Художні відкриття російської поезії «срібного століття». Провідні мотиви лірики В. Маяковського («А ви змогли б?», «Послухайте!») та ін.), М. Гумільова («Я конквістадор…», «Капітани», «Слово» та ін.)

21. Модернізм як естетико-культурний переворот ХХ ст. Світоглядні та естетичні засади модернізму.

22. Філософський зміст казки А. де Сент Екзюпері «Маленький принц». Специфіка поетики і стилю.

23. «Перевтілення» Ф. Кафки як зразок модерністської прози.

24. Література «втраченого покоління». Е.М. Ремарк «На західному фронті без змін», «Три товариші».

25. «Епічний театр» Б. Брехта. Антивоєнна драма Б. Брехта «Матінка Кураж та її діти».

26. Провідні мотиви лірики М. Цвєтаєвої. («Поет», «Вірші до Пушкіна», «Знаю, що помру на зорі…», «Батьківщина» та ін.)

27. Роман М. Булгакова «Майстер і Маргарита». Поєднання фантастики і філософсько-біблійних мотивів.

28. Модерністські й неоавангардистські тенденції в драматургії ІІ пол. ХХ ст. «Театр абсурду» як явище неоавангардизму, історико-культурні передумови його розвитку у 50-60 рр. ХХ ст. Характерні ознаки абсурдської драми Е. Йонеско.

29. Зображення духовної та інтелектуальної спустошеності сучасного суспільства – провідна тема п`єс Е. Йонеско. Особливості п’єси «Голомоза співачка».

30. Проблема втрати індивідуальності під тиском масової свідомості у п’єсі Е. Йонеско «Носороги». Символічний сенс назви твору. Система образів твору.

31. Художньо-стильові особливості п’єси Е. Йонеско «Носороги» (руйнація звичайної логіки дії, ексцентричність сюжету, абсурдність діалогів, гра слів, використання гротеску тощо).

32. Особливості драматургії Ф. Дюрренматта («Гостина старої дами»).

33. Життєподібний сюжет і філософсько-символічний зміст повісті Е. Хемінгуея «Старий і море». Гуманістичний пафос твору. Проблематика повісті-притчі. Жанрова своєрідність.

34. Духовний світ старого Сантьяго у повісті Е. Хемінгуея «Старий і море». Характеристика образів твору. Людина і природа у творі.

35. Символіка повісті-притчі Е. Хемінгуея «Старий і море». Поняття про хемінгуеївський стиль («принцип айсберга», лаконізм тощо). Сенс фіналу твору.

36. Роман-антиутопія Р. Бредбері «451º за Фаренгейтом» як попередження автора про загрозу науково-технічного прогресу майбутньому людської цивілізації при втраті духовності. Проблематика твору.

37. Образно-символічний світ повісті Р. Бредбері «451º за Фаренгейтом». Етапи духовної еволюції Гая Монтега. Характеристика образу Клариси.

38. Абсурд бездуховного існування людей у романі Р. Бредбері «451º за Фаренгейтом».

39. Філософський зміст оповідання Р. Бредбері «Посмішка».

40. Роман «Сто років самотності» Г. Гарсіа Маркеса як узагальнення долі латиноамериканського континенту. Національна міфологема самотності. Риси «магічного реалізму».

41. Міфопоетика роману Г. Гарсіа Маркеса «Сто років самотності».

42. Постмодернізм як один з найзначніших напрямів мистецтва кінця ХХ ст. Його філософсько-естетичні засади, етапи розвитку, представники.

43. Лейтмотиви оповідання М. Павича «Дамаскин». Характеристика образів твору. Історичні прототипи.

44. Втілення в оповіданні «Дамаскин» М. Павича рис постмодернізму (гра письменника з текстом та читачем; гіпертекст; «відмова від монопольного права автора на істину»; «віртуальний історизм» тощо).

45. Постмодерністські тенденції в романі У. Еко «Ім`я троянди»: забарвленість сюжету пошуків зниклої книги; елементи жанру історичного, пригодницького й детективного роману; пафос реабілітації сміхового начала, гра з «чужим» текстом і читачем, засоби стилізації у творі.

46. Визначити риси екзистенціалізму у творчості А. Камю (На прикладі творів «Чума», «Бунтуюча людина», «Сторонній»).

47. Розкрити провідні мотиви творчості А. Камю: відчуження людини й абсурдність буття. (На прикладі творів «Чума», «Бунтуюча людина», «Сторонній»).

48. Визначити риси антиутопії та «антиробінзонади» у творі В. Голдінга «Володар мух».

49. Схарактеризувати образи роману В. Голдінга «Володар мух». Розкрити символіку.

50. Виявити елементи постмодерністської поетики в романі П. Зюскінда «Запахи».

51. Розкрити філософсько-моральну проблематику у в романі П. Зюскінда «Запахи».

52. Вістен Гью Оден – один з найвидатніших англомовних поетів ХХ століття. Широта тематичного і жанрово-стильового діапазону поезії Одена.

53. Віддзеркалення нонконформістського світовідчуття в повісті Дж. Селінджера «Над прірвою в житі».

54. Крістоф Рансмайр і формування філософсько-естетичних засад австрійського постмодернізму. Постмодерністська ситуація зникнення книги та її автора в романі «Останній світ».

55. Художній час і простір у романі К. Рансмайра «Останній світ». Символіка й художня сила образів.

56. Політична тематика театру Макса Фріша. Екзестенціалістська забарвленість драм про пошук сенсу буття («Санта Крус»).

57. Філософський роман Кобо Абе «Жінка в пісках»: ідея відчуження людини в сучасному суспільстві. Національні філософські традиції і модерністські тенденції у творі.

58. Відтворення самобутнього духу японської культури у творі Я. Кавабата «Тисяча журавлів».

59. Філософський роман Кобо Абе «Жінка в пісках» і ідея відчуження людини в сучасному суспільстві.

60. Лірика Й. Бродського – зразок інтелектуально-філософської поезії другої половини ХХ століття.

 

Плани практичних занять

Самостійні роботи

Індивідуальна робота

з дисципліни

 

ІСТОРІЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

XХ СТОЛІТТЯ

для студентів IV курсу

груп У-41, 42, 43, 44, 45, 46

напряму підготовки: 6.010100.

Філологія. Українська мова та література

 

Розробники: к. філ. наук, доц. Кушнірова Т.В.,

Асист. Зубенко О.А.

 

 

Полтава − 2013


ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №1



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-12-16; просмотров: 289; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.133.144.197 (0.096 с.)