Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Ask your team what they needСодержание книги
Поиск на нашем сайте
Once you’ve told your team what you need, ask them what they need to make it happen. This can be difficult for some managers, as they think the team is going to make outrageous demands. If you’re being open and honest with your team, chances are they’ll be open and honest with you about their needs. Encourage your team as they work Regular communication is key. Don’t wait until the day of the deadline to check in with them. This way you can help them overcome barriers if they need it, or praise them if they are on or ahead of schedule. Thank them for being on the team, share the reward with them Appreciate your people. If they do a good job, show them that you are grateful. If you have a bonus structure, make sure they benefit from it too.
Ex.16. Decide whether each statement is true or false. 1. A great leader always gives his team a detailed plan of what they should do. 2. A great leader always helps his team to overcome obstacles. 3. A great leader always encourages his team if they meet the deadline. 4. The demands of the team are always very high. Ex.17. What kind of leader can you become? This questionnaire will help you to determine your leadership style. How do you lead? (from www.Leadership-Expert.co.uk)
Enter your points for each question against the question numbers below, and total up each column to paint a picture of which leadership styles your behavior matches most closely. Most managers tend to lean towards Style A. However leaders in reality can exhibit several different styles at once to help lead their businesses or organizations to success! Look at the results to discover which styles you possess!
Results Style A = Autocratic Leadership Style Style B = Bureaucratic Leadership Style Style C = Democratic Leadership Style Style D = Laissez Faire Leadership Style Style E = Paternalistic Leadership Style
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-12-11; просмотров: 260; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.129.63.252 (0.006 с.) |