Рекламні шрифти поч. Хіх ст. Творчість георгія нарбута та види «нарбутівки». 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Рекламні шрифти поч. Хіх ст. Творчість георгія нарбута та види «нарбутівки».



 

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2008 р.

Зав. кафедрою_________________________________

Комплексна контрольна робота

 

З навчальної дисципліни «Шрифт»

Для студентів спеціальності________________________________

Напрямку підготовки___________________________________

Варіант 11.

Поняття «Антиква» та її відміни. Пропорції літер. Сучасні форми антикв.

Поняття тональної колірності шрифта. Особливості тональних розрядок в газетній та книжковій продукції, в рекламі.

 

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2008 р.

Зав. кафедрою_________________________________

Комплексна контрольна робота

 

З навчальної дисципліни «Шрифт»

Для студентів спеціальності________________________________

Напрямку підготовки___________________________________

Варіант 12.

Гуманістичний мінускул». Походження шрифту та характер написання.

Класифікація шрифтів. Поняття графеми та гарнітури.

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2008 р.

Зав. кафедрою_________________________________

Комплексна контрольна робота

 

З навчальної дисципліни «Шрифт»

Для студентів спеціальності________________________________

Напрямку підготовки___________________________________

Варіант 13.

Кириличні форми письма: устав, на півустав, в’язь. Основні відмінності та критерії написання.

Основні формоутворюючі літер шрифту.

 

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2008 р.

Зав. кафедрою_________________________________

Комплексна контрольна робота

 

З навчальної дисципліни «Шрифт»

Для студентів спеціальності________________________________

Напрямку підготовки___________________________________

Варіант 14.

Головні вимоги до шрифту з погляду зручності прочитання.

Поняття «поліграма». Динаміка та статика гарнітури.

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2008 р.

Зав. кафедрою_________________________________

Комплексна контрольна робота

 

З навчальної дисципліни «Шрифт»

Для студентів спеціальності________________________________

Напрямку підготовки___________________________________

Варіант 15.

Правила використання шрифтових комбінацій у графічних композиціях. Поняття гармонійного контрасту.

Гротескові шрифти. Основні пропорції при накресленні «напівжирного» гротеску

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2008 р.

Зав. кафедрою_________________________________

Комплексна контрольна робота

 

З навчальної дисципліни «Шрифт»

Для студентів спеціальності________________________________

Напрямку підготовки___________________________________

Варіант 16.

Вплив напрямку читання на формотворчі якості шрифта. Принципи геометричного й органічного в типографіці. Оптичні ілюзії при створенні «досконалих» літер та форм.

Писемність Київської Русі. Глаголиця і кирилиця як перші алфавітні системи.

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2008 р.

Зав. кафедрою_________________________________

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Ім.. В. Стефаника

Кафедра дизайну

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Проректор з навчальної роботи

«_____»________________________200__р.

 

 

Пакет

комплексної контрольної роботи

з дисципліни шрифт

 

галузь знань, напрям підготовки _________

напрям підготовки, спеціальність _________

 

Розглянуто на засіданні кафедри___________________________________

Протокол№______від__________________

 

Завідувач кафедри_____________________

 

 

Івано-Франківськ, 2008

 

Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.

Інститут мистецтв.

 

 

Спеціалізація ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН Семестр V

Навчальний предмет ШРИФТ

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ №1.

 

Поняття про письмо і шрифт. Значення розвитку рукописного шрифту для формування сучасної системи письма. Взаємовідносини письма та друку.

Унціальне письмо. Принципи накреслення літер.

Практична робота.

 

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2010 р.

Зав. кафедрою_________________________________ проф. Станкевич М.Є.

Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.

Інститут мистецтв.

 

 

Спеціалізація ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН Семестр V

Навчальний предмет ШРИФТ

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ №2.

Найдавніші системи писемності (піктографічна, ідеографічна, логографічна, буквено-звукове письмо).

Шрифт каролінгського відродження – каролінгський мінускул. Пропорції літер та прийоми написання.

Практична робота.

 

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2010 р.

Зав. кафедрою_________________________________ проф. Станкевич М.Є.

Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.

Інститут мистецтв.

 

 

Спеціалізація ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН Семестр V

Навчальний предмет ШРИФТ

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ №3.

Поява першої алфавітної системи.

Грецьке письмо. Форми та пропорції літер, кут нахилу пера. Поняття «бустрофедон».

Практична робота.

 

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2010 р.

Зав. кафедрою_________________________________ проф. Станкевич М.Є.

Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.

Інститут мистецтв.

 

 

Спеціалізація ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН Семестр V

Навчальний предмет ШРИФТ

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ №4.

Латинське письмо. Капітальний квадратний шрифт. Основні прийоми написання.

Поняття точки, лінії, плями у типографі ці. Їх взаємозалежність.

Практична робота.

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2010 р.

Зав. кафедрою_________________________________ проф. Станкевич М.Є.

Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.

Інститут мистецтв.

 

 

Спеціалізація ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН Семестр V

Навчальний предмет ШРИФТ

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ №5.

 

Капітальний рустичний шрифт. Кут нахилу пера та основні прийоми.

Колір у типографіці. Історія та сучасні традиції використання кольору.

Практична робота.

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2010 р.

Зав. кафедрою_________________________________ проф. Станкевич М.Є.

Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.

Інститут мистецтв.

 

 

Спеціалізація ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН Семестр V

Навчальний предмет ШРИФТ

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ №6.

 

Напівунціальний шрифт. Основні відмінності від старого унціалу. Прийоми написання.

Поняття тональної колірності шрифта. Особливості тональних розрядок в газетній та книжковій продукції, в рекламі.

Практична робота.

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2010 р.

Зав. кафедрою________________________________ проф. Станкевич М.Є.

Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.

Інститут мистецтв.

 

 

Спеціалізація ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН Семестр V

Навчальний предмет ШРИФТ

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ №7.

 

Готичне письмо ХІ –ХІV ст. Форма та написання шрифту «текстура».

Сучасне прочитання форм давньоруської писемності. Використання шрифтів, автори та їх розробки.

Практична робота.

 

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2010 р.

Зав. кафедрою_________________________________ проф. Станкевич М.Є.

Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.

Інститут мистецтв.

 

 

Спеціалізація ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН Семестр V

Навчальний предмет ШРИФТ

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ №8.

 

Поширення «бастарди». Основні прийоми написання.

Скоропис як вид кириличного письма. Період розквіту українського скоропису.

 

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2010 р.

Зав. кафедрою_________________________________ проф. Станкевич М.Є.

Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.

Інститут мистецтв.

 

 

Спеціалізація ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН Семестр V

Навчальний предмет ШРИФТ

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ №9.

 

Швабахер» як шрифт Середньовіччя. Його форми і характер написання.

Поняття «оптичного поля» літери, вирівнювання контрформ.

Практична робота.

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2010 р.

Зав. кафедрою_________________________________ проф. Станкевич М.Є.

Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.

Інститут мистецтв.

 

 

Спеціалізація ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН Семестр V

Навчальний предмет ШРИФТ

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ №10.

 

Повернення до античних форм письма в епоху «Ренесансу». Вплив теоретичної думки на розвиток письма.

Рекламні шрифти поч. ХІХ ст. Творчість Георгія Нарбута та види «нарбутівки».

Практична робота.

 

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2010 р.

Зав. кафедрою_________________________________ проф. Станкевич М.Є.

Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.

Інститут мистецтв.

 

 

Спеціалізація ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН Семестр V

Навчальний предмет ШРИФТ

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ №11.

 

Поняття «Антиква» та її відміни. Пропорції літер. Сучасні форми антикв.

Поняття тональної колірності шрифта. Особливості тональних розрядок в газетній та книжковій продукції, в рекламі.

Практична робота.

 

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2010 р.

Зав. кафедрою_________________________________ проф. Станкевич М.Є.

 

Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.

Інститут мистецтв.

 

 

Спеціалізація ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН Семестр V

Навчальний предмет ШРИФТ

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ №12.

 

Гуманістичний мінускул». Походження шрифту та характер написання.

Класифікація шрифтів. Поняття графеми та гарнітури.

Практична робота.

Затверджено на засіданні кафедри__________________________________

______________________ протокол №____ від ««_____________2010 р.

Зав. кафедрою_________________________________ проф. Станкевич М.Є.

Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника.

Інститут мистецтв.

 

 

Спеціалізація ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН Семестр V

Навчальний предмет ШРИФТ

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ №13.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-09-19; просмотров: 177; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 52.14.14.164 (0.055 с.)