Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву
Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
c) Start CPR. Building Location InformationПоиск на нашем сайте (c) Start CPR · Begin continuous chest compressions and have someone retrieve the AED. · Here is how: § Press hard and fast in center of chest. Goal is 100 compressions per minute. (Faster than once per second, but slower than twice per second.) § Use 2 hands: The heel of one hand and the other hand on top (or one hand for children under 8 years old), pushing to a depth of 2 inches (or 1/3rd the depth of the chest for children under 8 years old). § Follow the 9-1-1 dispatcher’s instructions, if provided.
(d) Use the nearest AED: · When the AED is brought to the patient’s side, press the power-on button, and attach the pads to the patient as shown in the diagram on the pads. Then follow the AED’s audio and visual instructions. If the person needs to be shocked to restore a normal heart rhythm, the AED will deliver one or more shocks. § Note: The AED will only deliver shocks if needed; if no shock is needed, no shock will be delivered. · Continue CPR until the patient is responsive or a professional responder arrives and takes over.
(e) Transition care to EMS: · Transition care to EMS upon arrival so that they can provide advanced life support. (f) Action to be taken by Office / Administrative Staff: · Confirm the exact location and the condition of the patient. · Activate the Cardiac Emergency Response Team and give the exact location if not already done. · Confirm that the Cardiac Emergency Response Team has responded. · Confirm that 9-1-1 was called. If not, call 9-1-1 immediately. · Assign a staff member to direct EMS to the scene. · Perform “Crowd Control” – directing others away from the scene. · Notify other staff: school nurse, athletic trainer, athletic director, safety director, safety manager, and or sports facilities manager, etc. · Ensure that medical coverage continues to be provided at the athletic event if on-site medical staff accompanies the victim to the hospital. · Consider delaying dismissal, recess, or other changes to facilitate CPR and EMS functions. · Designate people to cover the duties of the CPR responders. · Copy the patient’s emergency information for EMS. · Notify the patient’s emergency contact (parent/guardian, spouse, etc.). · Notify faculty and students, staff, employees, and sports attendees when to return to the normal schedule. · Contact school district administration, human resources and/or sports facility management.
|
||
|
Последнее изменение этой страницы: 2024-07-06; просмотров: 34; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 216.73.216.214 (0.007 с.) |