ТОП 10:

Тема: Вступ до програмування найпростіших классів.



Тема: Вступ до програмування найпростіших классів.

 

Ціль:Ознайомитись з головними рисами об’єктно орієнтованого програмування.

Опорні знання: Навички роботи в Visual Studio 2008. Вміння користуватися Debugger.

 

Завданння: Ознайомитися з теоретичним матеріалом та виконати завдання, визначені в розділі Хід роботи, підготувати відповіді на контрольні запитання.

 

Література:

  1. Страуструп Б. Программирование: принципы и практика использования C++, исправленное издание = Programming: Principles and Practice Using C++ — М.: «Вильямс», 2011. — С. 1248. — ISBN 978-5-8459-1705-8.
  2. Айвор Хортон Visual C++ 2010: полный курс = Ivor Horton's Beginning Visual C++ 2010 — М.: «Диалектика», 2010. — С. 1216. — ISBN 978-5-8459-1698-3.
  3. Б. Страуструп. Язык программирования C++ = The C++ Programming Language / Пер. с англ — 3-е изд. — СПб.; М.: Невский диалект — Бином, 1999. — 991 с. — 3000 экз. — ISBN 5-7940-0031-7 (Невский диалект), ISBN 5-7989-0127-0 (Бином), ISBN 0-201-88954-4 (англ.).

Хід роботи

 

  1. Вибір студентами одного із варіантів завдання, для розробки простого классу.

Дискета(изготовитель, размер, емкость)

Дом (улица, количество этажей, площадь)

Автомобиль (модель, количество мест, макс. скорость)

Страница (формат, количество символов, стоимость набора)

Линейка (материал, длина, цена)

Карандаш (марка, длина, наличие резинки)

Студент(фамилия, возраст, стипендия)

Кнопка (подпись, ширина, высота)

Окно ввода (текст, макс. размер текста, пароль?)

Радиокнопка (подпись, вкл./выкл., вид)

Флажок (подпись, вкл./выкл., вид)

Рисунок (длина, ширина, URL)

Таймер (активность, интервал, модель)

Фигура (название, толщина и цвет линий)

Сотрудник (фамилия, год рождения, зарплата)

Абзац (текст, выравнивание, межстрочный интервал)

Гиперсылка (подпись, URL, цвет )

Таблица (заголовок, число колонок и строк)

Нумерованный список (заголовок, тип нумерации, стартовый номер)

Лампочка (мощность, цена, тип)

Игральная карта (масть, тип, кол-во очков)

Кастрюля (материал, емкость, цена)

Процессор (тип, тактовая частота, цена)

Монитор (тип, диагональ, цена)

Жесткий диск (модель, емкость, цена)

Фильм (название, продолжительность, год выпуска)

Адрес (улица, дом, квартира)

2. Створити 4 об’екта : перший- конструктором за замовченням; другий - конструктором з параметрами; третій – клавіатурним конструктором; четвертий - копія третього (конструктор копіювання).

3. Змінити значення першого, використовуючи методи доступу.

4. Змінити значення четвертого, використовуючи консольний ввод.

5. Вивести значення усіх об’єктів на консоль.

6. Метод порівняння об’єктів (Equals).

7. Виконати 1-6, створивши об’єкти у вільній пам’ятті.

8. Розробити найпростішу ієрархію классів. Наслідування.

 

Контрольні запитання

  1. Як можна порівняти два об’єкта?
  2. Для чого потрібен конструктор, які види конструкторів ви знаєте?
  3. Опишіть роботу деструктора?

 

 


Лабораторна робота 2 (4 год)

 

 

Тема: Вступ до управління вільною пам’яттю.

 

Ціль:Ознайомитись з головними рисами об’єктно орієнтованого програмування.

Опорні знання: Навички роботи в Visual Studio 2008. Вміння користуватися Debugger.

 

Завданння: Ознайомитися з теоретичним матеріалом та виконати завдання, визначені в розділі Хід роботи, підготувати відповіді на контрольні запитання.

 

Література:

  1. Страуструп Б. Программирование: принципы и практика использования C++, исправленное издание = Programming: Principles and Practice Using C++ — М.: «Вильямс», 2011. — С. 1248. — ISBN 978-5-8459-1705-8.
  2. Айвор Хортон Visual C++ 2010: полный курс = Ivor Horton's Beginning Visual C++ 2010 — М.: «Диалектика», 2010. — С. 1216. — ISBN 978-5-8459-1698-3.
  3. Б. Страуструп. Язык программирования C++ = The C++ Programming Language / Пер. с англ — 3-е изд. — СПб.; М.: Невский диалект — Бином, 1999. — 991 с. — 3000 экз. — ISBN 5-7940-0031-7 (Невский диалект), ISBN 5-7989-0127-0 (Бином), ISBN 0-201-88954-4 (англ.).

Хід роботи

1. До створеного у першій роботі класу, додати поля – показчики на об’єкти того-ж класу.

2. Використовуючі показчики створити у вільній пам’ятті структуру даних за схемою на малюнку.

 

3. Вивести на структуру на екран.

4. *Вивести структуру на екран, рекурсивним обходом.

 

Контрольні запитання

  1. Як можна порівняти два об’єкта?
  2. Для чого потрібен конструктор, які види конструкторів ви знаєте?
  3. Опишіть роботу деструктора?

Лабораторна робота 3 (4 год)

 

 

Тема: Динамічні структури даних,Задача з послідовністю чисел.

 

Ціль:Ознайомитись з головними рисами об’єктно орієнтованого програмування.

Опорні знання: Навички роботи в Visual Studio 2008. Вміння користуватися Debugger.

 

Завданння: Ознайомитися з теоретичним матеріалом та виконати завдання, визначені в розділі Хід роботи, підготувати відповіді на контрольні запитання.

 

Література:

  1. Страуструп Б. Программирование: принципы и практика использования C++, исправленное издание = Programming: Principles and Practice Using C++ — М.: «Вильямс», 2011. — С. 1248. — ISBN 978-5-8459-1705-8.
  2. Айвор Хортон Visual C++ 2010: полный курс = Ivor Horton's Beginning Visual C++ 2010 — М.: «Диалектика», 2010. — С. 1216. — ISBN 978-5-8459-1698-3.
  3. Б. Страуструп. Язык программирования C++ = The C++ Programming Language / Пер. с англ — 3-е изд. — СПб.; М.: Невский диалект — Бином, 1999. — 991 с. — 3000 экз. — ISBN 5-7940-0031-7 (Невский диалект), ISBN 5-7989-0127-0 (Бином), ISBN 0-201-88954-4 (англ.).

Хід роботи

  1. Розв’язати наступну задачу.

Дано проміжок [a,b] і послідовність чисел. Скласти програму, яка б виводила спочатку числа менші за число a, потім числа з проміжку [a,b], потім числа, що більші за число b, зберігаючи початковий порядок в усіх трьох групах.

Контрольні запитання

  1. Як можна порівняти два об’єкта?
  2. Для чого потрібен конструктор, які види конструкторів ви знаєте?
  3. Опишіть роботу деструктора?

Лабораторна робота 4 (4 год)

 

 

Тема: Вступ до програмування найпростіших классів.

 

Ціль:Ознайомитись з головними рисами об’єктно орієнтованого програмування.

Опорні знання: Навички роботи в Visual Studio 2008. Вміння користуватися Debugger.

 

Завданння: Ознайомитися з теоретичним матеріалом та виконати завдання, визначені в розділі Хід роботи, підготувати відповіді на контрольні запитання.

 

Література:

  1. Страуструп Б. Программирование: принципы и практика использования C++, исправленное издание = Programming: Principles and Practice Using C++ — М.: «Вильямс», 2011. — С. 1248. — ISBN 978-5-8459-1705-8.
  2. Айвор Хортон Visual C++ 2010: полный курс = Ivor Horton's Beginning Visual C++ 2010 — М.: «Диалектика», 2010. — С. 1216. — ISBN 978-5-8459-1698-3.
  3. Б. Страуструп. Язык программирования C++ = The C++ Programming Language / Пер. с англ — 3-е изд. — СПб.; М.: Невский диалект — Бином, 1999. — 991 с. — 3000 экз. — ISBN 5-7940-0031-7 (Невский диалект), ISBN 5-7989-0127-0 (Бином), ISBN 0-201-88954-4 (англ.).

Хід роботи

 

  1. Вибір студентами одного із варіантів завдання, для розробки простого классу.

Дискета(изготовитель, размер, емкость)

Дом (улица, количество этажей, площадь)

Автомобиль (модель, количество мест, макс. скорость)

Страница (формат, количество символов, стоимость набора)

Линейка (материал, длина, цена)

Карандаш (марка, длина, наличие резинки)

Студент(фамилия, возраст, стипендия)

Кнопка (подпись, ширина, высота)

Окно ввода (текст, макс. размер текста, пароль?)

Радиокнопка (подпись, вкл./выкл., вид)

Флажок (подпись, вкл./выкл., вид)

Рисунок (длина, ширина, URL)

Таймер (активность, интервал, модель)

Фигура (название, толщина и цвет линий)

Сотрудник (фамилия, год рождения, зарплата)

Абзац (текст, выравнивание, межстрочный интервал)

Гиперсылка (подпись, URL, цвет )

Таблица (заголовок, число колонок и строк)

Нумерованный список (заголовок, тип нумерации, стартовый номер)

Лампочка (мощность, цена, тип)

Игральная карта (масть, тип, кол-во очков)

Кастрюля (материал, емкость, цена)

Процессор (тип, тактовая частота, цена)

Монитор (тип, диагональ, цена)

Жесткий диск (модель, емкость, цена)

Фильм (название, продолжительность, год выпуска)

Адрес (улица, дом, квартира)

2. Створити 4 об’екта : перший- конструктором за замовченням; другий - конструктором з параметрами; третій – клавіатурним конструктором; четвертий - копія третього (конструктор копіювання).

3. Змінити значення першого, використовуючи методи доступу.

4. Змінити значення четвертого, використовуючи консольний ввод.

5. Вивести значення усіх об’єктів на консоль.

6. Метод порівняння об’єктів (Equals).

7. Виконати 1-6, створивши об’єкти у вільній пам’ятті.

8. Розробити найпростішу ієрархію классів. Наслідування.

 

Контрольні запитання

  1. Як можна порівняти два об’єкта?
  2. Для чого потрібен конструктор, які види конструкторів ви знаєте?
  3. Опишіть роботу деструктора?

 

 


Лабораторна робота 2 (4 год)

 

 







Последнее изменение этой страницы: 2016-04-18; Нарушение авторского права страницы

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.226.243.36 (0.007 с.)