Слава, и ныне, Богородичен или Крестобогородичен 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Слава, и ныне, Богородичен или Крестобогородичен



Слава, и ныне, Богородичен или Крестобогородичен

На утрени

Един канон Октоиха и святых два

Пророка канон, глас 1, егоже краегранесие: Оси́ева пою Богодухновенная словеса́. Феофаново.

Песнь 1

Ирмос: Помо́гшему Богу во Еги́пте Моисе́ови/ и тем фараона со всево́инством погрузи́вшему,/ победную песнь поим, яко прославися.

Яко Богоглагольник воистинну, яко пророк, Оси́е,/ Жизнода́телю предстоя́, прилежно молися/ избавити искушений верно восхваляющия тя.

Твоея души́ ви́дительное очи́стив от скверн,/ сподобился еси прозира́ти све́тло будущая/ и предглаго́лати нело́жно, славне, сбыва́ющаяся.

Прозре́ния источник мудрость Божия/ Боговеща́ннаго Оси́ю пророчества показа́ реку́ неоску́дну,/ кипя́щу Божественная учения.

Богородичен:

Явльшагося Христа от Девы нас ра́ди/ от Египта явле́нно Отец призва́,/ якоже прорече́ Оси́я древле Богови́дительнейший.

Ин канон преподобнаго, глас 2, егоже краегранесие: Мужества пою тезоименитаго любовию. Иосиф.

Песнь 1

Ирмос: Во глубине́ постла́ иногда/ фараони́тское всево́инство Преоруже́нная Сила,/ Воплощшееся же Слово всезло́бный грех потреби́ло есть,/ препрославленный Господь, славно бо просла́вися.

Му́жески стра́сти плотски́я, отче, порабо́тив,/ по́мыслом мужества яко тезоименит,/ мучителей суровство́ пора́товал еси/ и зако́нно пострадал еси./ Тем тя согласно, верою соше́дшеся, ублажаем.

Мысленно, яко угль, разже́гся теплото́ю Божественнаго Духа,/ лед страсте́й раста́ил еси,/ потоки же кровными огнь погасил еси злочестия чу́ждий,/ велича́йше Андрее, испове́дниче Богоблаженне.

Связа́вся любовию Христа, отче,/ от юности крест твой восприи́м, радуяся,/ Тому последовал еси,/ отре́кся себе само́го постничеством, и испове́данием,/ и совершеннейшим страда́нием.

Богородичен:

Уныния сном ду́шу всегда отягчева́я,/ к Твоему, Дево Мати Пречистая, притека́ю заступлению;/ к бо́дрости покаяния воздви́гни,/ ве́чнующаго тогда избавляющи мя мучения.

Песнь 3.

Пророка канон, глас 1.

Ирмос: Утверди мене, Христе, на недви́жимом камени заповедей Твоих/ и просвети мя светом лица Твоего;/ несть бо свят, паче Тебе, Человеколюбче.

Учением Боголепным науче́н Божия изъявле́ния,/ язы́ков звание яве провозгласи́л еси, пророче,/ Духом Святым воображаемь.

Будущая предзре́ти яко настоящая, Богомудре, сподо́бился еси,/ иудейское я́сно отпаде́ние возвещая/ и законных потребле́ние.

Избавитися Израилю не бра́нию, ни лу́ком, ни всеору́жием,/ но в Господе Бозе Вседержители проре́кл еси,/ воплощение Слова зна́менуя нам.

Богородичен:

Радуйся, Дево Честна́я, заче́ншая Слово Воплощенное,/ Своею ны изба́вльшаго от ле́сти Кровию святою и Телом.

Кондак преподобному, глас 3: Подобен: Дева днесь

Празднует днесь Ца́рствующий град/ праздник пресветлый светоносный Твоея памяти,/ всякий призывая град и страну;/ радуется бо, яко имея сокровище ве́лие,/ многострадальное твое тело,/ Андрее му́чениче, Православия светильниче.

Таже седален, глас 8.  Подобен: Премудрости

Чи́сто сердце от страсте́й, пророче, стяжа́в,/ яко и́стинно орга́н был еси сли́чный20 Духа,/ от Него богатно, му́дре, просвещаемь,/ и будущих всех знание прии́м./ Тем, соше́дшеся, святую твою память верно совершаем, Спаса славяще,/ Оси́е приснопамятне:/ моли Христа Бога грехов оставление пода́ти/ чтущим любовию святую память твою.

Слава, преподобнаго глас 4.  Подобен: Вознесыйся

В посте дивнаго и страда́нии восхвалим вернии по долгу,/ яко благочестия проповедника и побо́рника крепкаго;/ сей бо без страха гноеиме́нному противля́яся,/ чествова́тися пропове́да Христову о́бразу,/ яко постников всех удобре́ние/ и мучеников мужества подо́бие.

И ныне, Богородичен

Иже на Престоле Херувимстем Седя́й/ и в не́дрех Отчих водворя́яся,/ яко на Престоле святем седи́т Своем, Владычице, в недрех Твоих;/ воплощся бо Бог вои́стинну, воцари́ся над всеми язы́ки,/ и разумно ныне поим Ему;/ егоже умоли спасти́ся рабо́м Твоим.

Крестобогородичен:

Из Безначальнаго Отца рожде́ннаго,/ напосле́док Тя пло́тию Рождшая,/ на Кресте ви́сяща, зря́щи, Христе, увы Мне, любезнейший Иисусе, вопияше:/ како славимый яко Бог от Ангел,/ от беззаконных ныне человек, Сыне, хотя распина́ешися?/ Пою Тя, Долготерпеливе.

Песнь 4.

Пророка канон, глас 1.

Ирмос: Разуме́х, Всеси́льне,/ Твое смотре́ние,/ и со страхом просла́вих Тя, Спа́се.

Оси́е, Богови́днейшее о́ко церковное,/ бед избави хва́лящия тя.

Светле́йшее и тверде́йшее Духа прия́телище,/ молися спасти воспевающия тя.

Судии́ ты всех предстоя, яко Боже́ствен пророк,/ страсте́й мя избави молитвами твоими.

Богородичен:

Превозшла еси, Приснодево, Ангельския чи́ны,/ Творца сих чревоноси́вши.

Богородичен

Яко Благопло́дная возрасти́ла еси/ благодатный Клас,/ питающий вся, православно почитающия Тя,/ Владычице Всепетая,/ и из Тебе воплощшагося Слова, Всечистая.

Песнь 5.

Пророка канон, глас 1.

Ирмос: От но́щи у́тренююще, воспеваем Тя, Христе Боже,/ обнища́вшаго нас ра́ди/ и Крест и смерть пло́тию претерпе́вшаго.

Ми́лостивно дви́жим,/ научи́л еси нас Божию долготерпению,/ благоутробию же и благости, еюже вся щади́т,/ пророче Богоглаго́ливе.

Умертви́в смерть, воста Христос,/ якоже мудрое твое прорече́ние, Богогла́се, провозвести,/ и жизнь сущим во аде душа́м дарова.

От глубины мя греховныя, проро́че Оси́е,/ твоими молитвами исхи́ти,/ дерзновение беззазо́рное21 ко Христу имея,/ Богомудре пребога́те.

Богородичен:

Всех Господь и всех Царь,/ Отцу Собезначальный,/ под ле́том из Тебе бысть, Богородице Дево,/ и плоть показа́ся.

Песнь 6.

Пророка канон, глас 1.

Ирмос: Проро́ка спасл еси от ки́та, Человеколюбче,/ и мене из глубины прегрешений/ возведи, молюся.

Провозглаша́я будущая, Оси́е всеблаженне,/ еже к человеком Слова возвести́л еси соше́ствие.

Умерщвле́нныя грехами Жизнь Безсмертная/ от адовых преде́л, якоже прорекл еси, возведе.

Законных отъя́тие, иудеев отпаде́ние/ и язы́ков введе́ние, пророче, явил еси.

Богородичен:

Из чрева Твоего возсия Бог Слово, Всенепорочная,/ плотию нас ради неизреченно обложен яко Благоутробен.

Песнь 7.

Пророка канон, глас 1.

Ирмос: Авраа́мстии о́троцы в пещи/ Троицу прообрази́вше,/ о́гненный пла́мень на ро́су преложи́ша/ и, поюще, вопия́ху:/ благословен еси, Боже отец наших.

Паче естества просвеще́нием, Оси́е,/ ум просвети́в твой, бу́дущих, блаженне,/ знанием обогати́лся еси,/ Владыце зовый:/ благословен еси, Боже отец наших.

Ты в руках пророков уподо́бився,/ умножил еси, Безсмертне, виде́ния, Спасе,/ различно образу́емь,/ Тебе верно вопиющим:/ благословен еси, Боже отец наших.

Израилев ты источник, спасения пролива́ющий во́ды,/ реку мирную – Христа пропове́дая, Осие,/ Емуже вопием:/ благословен еси, Боже отец наших.

Богородичен

Из Безначальнаго Отца возсия́в, из Тебе воплоти́ся, Богомати Отроковице,/ за милость неизрече́нную,/ Емуже поюще, вопием:/ благословен еси, Боже отец наших.

Песнь 8.

Пророка канон, глас 1.

Ирмос: В пла́мени о́гненне горящия пе́щи/ сохраншаго де́ти/ и во зра́це Ангела снизше́дшаго к ним,/ пойте Господа/ и превозносите Его во веки.

Паче постиже́ния пророком данная от Божественнаго дара/ предзна́тельное де́йство и будущих знание/ пети Господа и превозноша́ти Его во веки.

Уста Богодохновенная стяжа́в и язы́к Богоглаго́лив, Оси́е,/ Богочестия свет просвеща́ющь пое́ши:/ пойте Господа и превозносите Его во веки.

Словесы́ и дея́ньми проро́чествуя,/ облича́еши люди блу́дствовавшия, обра́зно, пребогате, науча́я пети:/ пойте Господа и превозноси́те Его во веки.

Богородичен:

Соприсносу́щное Божие Бог Слово,/ от Святыя Девы воплощся, яви́ся верою вопиющим:/ пойте Господа и превозноси́те Его во веки.

Песнь 9.

Пророка канон, глас 1.

Ирмос: Радуйся, де́вственная похвало́,/ радуйся, Мати Пречистая,/ Юже вся тварь Божественными песньми велича́ем.

Честь, яко пророк, прия́л еси, Оси́е,/ прие́м венец благолепия от Бога, всеблаженне.

Всем светом озаря́емь Христовым всеизря́дне,/ даждь твоими молитвами Сего ми́лостива поющим тя.

Хвала́ми с чи́нми Ангельскими, Оси́е,/ предстои́ши, Владыку хваля́,/ пожи́в житие́ равноангельное.

Богородичен:

Спасти́ восхоте́в человека Спас и Господь,/ от Пречистыя Девы в плоть нашу оде́яся.

Слава, и ныне, Богородичен или Крестобогородичен

На утрени



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2020-11-11; просмотров: 63; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.189.22.136 (0.018 с.)