Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Слава, и ныне, Богородичен или Крестобогородичен
Слава, и ныне, Богородичен или Крестобогородичен На утрени Един канон Октоиха и святых два Пророка канон, глас 1, егоже краегранесие: Оси́ева пою Богодухновенная словеса́. Феофаново. Песнь 1 Ирмос: Помо́гшему Богу во Еги́пте Моисе́ови/ и тем фараона со всево́инством погрузи́вшему,/ победную песнь поим, яко прославися. Яко Богоглагольник воистинну, яко пророк, Оси́е,/ Жизнода́телю предстоя́, прилежно молися/ избавити искушений верно восхваляющия тя. Твоея души́ ви́дительное очи́стив от скверн,/ сподобился еси прозира́ти све́тло будущая/ и предглаго́лати нело́жно, славне, сбыва́ющаяся. Прозре́ния источник мудрость Божия/ Боговеща́ннаго Оси́ю пророчества показа́ реку́ неоску́дну,/ кипя́щу Божественная учения. Богородичен: Явльшагося Христа от Девы нас ра́ди/ от Египта явле́нно Отец призва́,/ якоже прорече́ Оси́я древле Богови́дительнейший. Ин канон преподобнаго, глас 2, егоже краегранесие: Мужества пою тезоименитаго любовию. Иосиф. Песнь 1 Ирмос: Во глубине́ постла́ иногда/ фараони́тское всево́инство Преоруже́нная Сила,/ Воплощшееся же Слово всезло́бный грех потреби́ло есть,/ препрославленный Господь, славно бо просла́вися. Му́жески стра́сти плотски́я, отче, порабо́тив,/ по́мыслом мужества яко тезоименит,/ мучителей суровство́ пора́товал еси/ и зако́нно пострадал еси./ Тем тя согласно, верою соше́дшеся, ублажаем. Мысленно, яко угль, разже́гся теплото́ю Божественнаго Духа,/ лед страсте́й раста́ил еси,/ потоки же кровными огнь погасил еси злочестия чу́ждий,/ велича́йше Андрее, испове́дниче Богоблаженне. Связа́вся любовию Христа, отче,/ от юности крест твой восприи́м, радуяся,/ Тому последовал еси,/ отре́кся себе само́го постничеством, и испове́данием,/ и совершеннейшим страда́нием. Богородичен: Уныния сном ду́шу всегда отягчева́я,/ к Твоему, Дево Мати Пречистая, притека́ю заступлению;/ к бо́дрости покаяния воздви́гни,/ ве́чнующаго тогда избавляющи мя мучения. Песнь 3. Пророка канон, глас 1. Ирмос: Утверди мене, Христе, на недви́жимом камени заповедей Твоих/ и просвети мя светом лица Твоего;/ несть бо свят, паче Тебе, Человеколюбче.
Учением Боголепным науче́н Божия изъявле́ния,/ язы́ков звание яве провозгласи́л еси, пророче,/ Духом Святым воображаемь. Будущая предзре́ти яко настоящая, Богомудре, сподо́бился еси,/ иудейское я́сно отпаде́ние возвещая/ и законных потребле́ние. Избавитися Израилю не бра́нию, ни лу́ком, ни всеору́жием,/ но в Господе Бозе Вседержители проре́кл еси,/ воплощение Слова зна́менуя нам. Богородичен: Радуйся, Дево Честна́я, заче́ншая Слово Воплощенное,/ Своею ны изба́вльшаго от ле́сти Кровию святою и Телом. Кондак преподобному, глас 3: Подобен: Дева днесь Празднует днесь Ца́рствующий град/ праздник пресветлый светоносный Твоея памяти,/ всякий призывая град и страну;/ радуется бо, яко имея сокровище ве́лие,/ многострадальное твое тело,/ Андрее му́чениче, Православия светильниче. Таже седален, глас 8. Подобен: Премудрости Чи́сто сердце от страсте́й, пророче, стяжа́в,/ яко и́стинно орга́н был еси сли́чный20 Духа,/ от Него богатно, му́дре, просвещаемь,/ и будущих всех знание прии́м./ Тем, соше́дшеся, святую твою память верно совершаем, Спаса славяще,/ Оси́е приснопамятне:/ моли Христа Бога грехов оставление пода́ти/ чтущим любовию святую память твою. Слава, преподобнаго глас 4. Подобен: Вознесыйся В посте дивнаго и страда́нии восхвалим вернии по долгу,/ яко благочестия проповедника и побо́рника крепкаго;/ сей бо без страха гноеиме́нному противля́яся,/ чествова́тися пропове́да Христову о́бразу,/ яко постников всех удобре́ние/ и мучеников мужества подо́бие. И ныне, Богородичен Иже на Престоле Херувимстем Седя́й/ и в не́дрех Отчих водворя́яся,/ яко на Престоле святем седи́т Своем, Владычице, в недрех Твоих;/ воплощся бо Бог вои́стинну, воцари́ся над всеми язы́ки,/ и разумно ныне поим Ему;/ егоже умоли спасти́ся рабо́м Твоим. Крестобогородичен: Из Безначальнаго Отца рожде́ннаго,/ напосле́док Тя пло́тию Рождшая,/ на Кресте ви́сяща, зря́щи, Христе, увы Мне, любезнейший Иисусе, вопияше:/ како славимый яко Бог от Ангел,/ от беззаконных ныне человек, Сыне, хотя распина́ешися?/ Пою Тя, Долготерпеливе.
Песнь 4. Пророка канон, глас 1. Ирмос: Разуме́х, Всеси́льне,/ Твое смотре́ние,/ и со страхом просла́вих Тя, Спа́се. Оси́е, Богови́днейшее о́ко церковное,/ бед избави хва́лящия тя. Светле́йшее и тверде́йшее Духа прия́телище,/ молися спасти воспевающия тя. Судии́ ты всех предстоя, яко Боже́ствен пророк,/ страсте́й мя избави молитвами твоими. Богородичен: Превозшла еси, Приснодево, Ангельския чи́ны,/ Творца сих чревоноси́вши. Богородичен Яко Благопло́дная возрасти́ла еси/ благодатный Клас,/ питающий вся, православно почитающия Тя,/ Владычице Всепетая,/ и из Тебе воплощшагося Слова, Всечистая. Песнь 5. Пророка канон, глас 1. Ирмос: От но́щи у́тренююще, воспеваем Тя, Христе Боже,/ обнища́вшаго нас ра́ди/ и Крест и смерть пло́тию претерпе́вшаго. Ми́лостивно дви́жим,/ научи́л еси нас Божию долготерпению,/ благоутробию же и благости, еюже вся щади́т,/ пророче Богоглаго́ливе. Умертви́в смерть, воста Христос,/ якоже мудрое твое прорече́ние, Богогла́се, провозвести,/ и жизнь сущим во аде душа́м дарова. От глубины мя греховныя, проро́че Оси́е,/ твоими молитвами исхи́ти,/ дерзновение беззазо́рное21 ко Христу имея,/ Богомудре пребога́те. Богородичен: Всех Господь и всех Царь,/ Отцу Собезначальный,/ под ле́том из Тебе бысть, Богородице Дево,/ и плоть показа́ся. Песнь 6. Пророка канон, глас 1. Ирмос: Проро́ка спасл еси от ки́та, Человеколюбче,/ и мене из глубины прегрешений/ возведи, молюся. Провозглаша́я будущая, Оси́е всеблаженне,/ еже к человеком Слова возвести́л еси соше́ствие. Умерщвле́нныя грехами Жизнь Безсмертная/ от адовых преде́л, якоже прорекл еси, возведе. Законных отъя́тие, иудеев отпаде́ние/ и язы́ков введе́ние, пророче, явил еси. Богородичен: Из чрева Твоего возсия Бог Слово, Всенепорочная,/ плотию нас ради неизреченно обложен яко Благоутробен. Песнь 7. Пророка канон, глас 1. Ирмос: Авраа́мстии о́троцы в пещи/ Троицу прообрази́вше,/ о́гненный пла́мень на ро́су преложи́ша/ и, поюще, вопия́ху:/ благословен еси, Боже отец наших. Паче естества просвеще́нием, Оси́е,/ ум просвети́в твой, бу́дущих, блаженне,/ знанием обогати́лся еси,/ Владыце зовый:/ благословен еси, Боже отец наших. Ты в руках пророков уподо́бився,/ умножил еси, Безсмертне, виде́ния, Спасе,/ различно образу́емь,/ Тебе верно вопиющим:/ благословен еси, Боже отец наших. Израилев ты источник, спасения пролива́ющий во́ды,/ реку мирную – Христа пропове́дая, Осие,/ Емуже вопием:/ благословен еси, Боже отец наших. Богородичен Из Безначальнаго Отца возсия́в, из Тебе воплоти́ся, Богомати Отроковице,/ за милость неизрече́нную,/ Емуже поюще, вопием:/ благословен еси, Боже отец наших. Песнь 8. Пророка канон, глас 1. Ирмос: В пла́мени о́гненне горящия пе́щи/ сохраншаго де́ти/ и во зра́це Ангела снизше́дшаго к ним,/ пойте Господа/ и превозносите Его во веки. Паче постиже́ния пророком данная от Божественнаго дара/ предзна́тельное де́йство и будущих знание/ пети Господа и превозноша́ти Его во веки.
Уста Богодохновенная стяжа́в и язы́к Богоглаго́лив, Оси́е,/ Богочестия свет просвеща́ющь пое́ши:/ пойте Господа и превозносите Его во веки. Словесы́ и дея́ньми проро́чествуя,/ облича́еши люди блу́дствовавшия, обра́зно, пребогате, науча́я пети:/ пойте Господа и превозноси́те Его во веки. Богородичен: Соприсносу́щное Божие Бог Слово,/ от Святыя Девы воплощся, яви́ся верою вопиющим:/ пойте Господа и превозноси́те Его во веки. Песнь 9. Пророка канон, глас 1. Ирмос: Радуйся, де́вственная похвало́,/ радуйся, Мати Пречистая,/ Юже вся тварь Божественными песньми велича́ем. Честь, яко пророк, прия́л еси, Оси́е,/ прие́м венец благолепия от Бога, всеблаженне. Всем светом озаря́емь Христовым всеизря́дне,/ даждь твоими молитвами Сего ми́лостива поющим тя. Хвала́ми с чи́нми Ангельскими, Оси́е,/ предстои́ши, Владыку хваля́,/ пожи́в житие́ равноангельное. Богородичен: Спасти́ восхоте́в человека Спас и Господь,/ от Пречистыя Девы в плоть нашу оде́яся. Слава, и ныне, Богородичен или Крестобогородичен На утрени
|
|||||||
Последнее изменение этой страницы: 2020-11-11; просмотров: 63; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.189.22.136 (0.018 с.) |