Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Розділ 1. Мета, завдання та результати практикиСтр 1 из 4Следующая ⇒
Миколаїв ЗМІСТ
Укладач: Ладний А.С. Робоча програма практики обговорено та ухвалено на засіданні кафедри музичного мистецтва факультету мистецтв Протокол № 1 від «28» серпня 2016р. Зав. кафедрою ____________(підпис)_______ О.Ю Кедіс.
ВСТУП
Практична підготовка студентів ІІІ курсу напряму підготовки 6.020204«Музичне мистецтво» – один з домінуючих факторів якості фахової освіти. В ході виробничої практики відбувається адаптація студентів до різних видів професійної діяльності та безпосереднє ознайомлення з її змістом, особливостями і соціальними функціями, формується певний практичний досвід. Виконуючи конкретні практичні завдання, студенти поглиблюють свій інтерес до обраної професії, набувають професійних компетенцій, розвивають фахове мислення, всебічно використовують теоретичні і методичні знання, практичні навички і вміння, здобуті за період навчання. Тривалість і терміни проведення визначаються у навчальних планах та графіках навчального процесу: 23.11.16-20.12.16, 09.01.17.-19.03.17, що становить 14 робочих тижнів або (756 годин). Виробнича практика (3 курс) Виробнича практика на 3 курсі передбачає оволодіння виконавськими практичними уміннями і навичками в художніх колективах. В її ході студенти вивчають реальні умови і форми практичної діяльності учасника музичного колективу, удосконалюють свою виконавську майстерність, набувають навичок колективного музикування, відчуття ансамблю, здобувають сценічний досвід, опановують різноманітний репертуар, розвивають організаційні здібності, адаптуються до різноманітних сценічних і акустичних умов, вчаться налагоджувати творчий контакт з слухачами різних рівнів підготовки та вікових груп. Мета виробничої практики – здобуття практичних умінь і навичок колективного музикування, здобуття сценічних навичок сольного виконавства в реальних концертних умовах. Функції керівництва баз практики щодо організації практики студентів Адміністрація бази практики
1. Призначає керівників практики з числа найбільш досвідчених працівників. 2. Організовує і проводить практику студентів відповідно до Положення про проведення практики студентів ВНЗ України і програм кафедр факультету мистецтв. Вносить необхідні зміни до програми практики, погодивши їх з керівником практики від кафедри. 3. Забезпечує виконання завдань, передбачених програмою у відповідності з кваліфікацією студентів. 4. Не допускає використання студентів-практикантів на роботах, не передбачених програмою практики. 5. Надає студентам всю необхідну для них документацію для навчальної роботи. Керівник бази практики 1. Створює умови для проходження студентами практики. 2. Консультує практикантів з організаційних питань. 3. Здійснює поточний розподіл щоденних завдань у відповідності з індивідуальними планами, контролює і оцінює їх виконання, вносячи зауваження до Щоденника, стежить за дотриманням норм праці. 5. Вносить пропозиції щодо поліпшення організації практики і вдосконалення програми у відповідності з потребами студентів. 7. Завіряє наприкінці практики Щоденник, звіт, складає характеристику студента, в якій відзначає: - рівень теоретичної підготовки; - обсяг практичних навичок; - уміння застосовувати знання та навички в конкретних виробничих умовах; - ініціативність і професійну допитливість; - ставлення до обраної спеціальності; - дисциплінованість; - характерні риси творчої індивідуальності; - схильність до новацій; - якість виконання завдань з програми практики. ДОМРА 1. Альбом начинающегося домриста (четырёхструнная домра). Вып.1. - М.: Советский композитор, 1971. - 36 с. 2. Альбом учня домриста / Упор. М.Могилівський. - К.: Музична Україна, 1971. - 43с. 3. Гризодуб В. Школа гри на чотириструнній домрі. - К.: Музична Україна, 1978. - 73 с. 4. Лысенко Н., Михеев Б. Школа игры на четырёхструнной домре.- К.: Музична Україна, 1989. - 150 с. 5. Маранцлихт М. Самоучитель игры на мандолине и четырехструнной домре. - М.: Советский композитор, 1973. - 67 с. 6. Педагогический репертуар домриста / четырёхструнная домра для детских музыкальных школ, вып.1 // Сост. В.Евдокимов. - М.: Музыка, 1967. - 46с.
7. Етюди для домри на різні види техніки / 4-х струнна домра, І клас ДМШ. - К.: Музична Україна, 1973. - 51 с. 8. Упражнения, этюды и пьесы для 4-х струнной домры и мандолины / Сост. В.Тихомирова. - М.: Музыка, 1963. - 21с. БАНДУРА 1. Альбом бандуриста. Вип. 1. - К.: Музична Україна, 1987. - 50 с. 2. Альбом бандуриста. Вип. 2. - К.: Музична Україна, 1991. - 86 с. 3. Ансамблі для бандур. Вип. 1. - К.: Музична Україна, 1980. - 78 с. 4. Баштан С., Омельченко А. Школа гри на бандурі. - К.: Музична Україна, 1989. - 132 с. 5. Грай, моя бандуро! - К.: Музична Україна, 1968. - 103 с. ЦИМБАЛИ Незовибатько О. Цимбали / Школа гри на українських цимбалах. - К.: Мистецтво, 1966. – 294 с. СОПІЛКА / БЛОКФЛЕЙТА 1. Покровский А. Учитель и ученик / Начальная школа ансамблевой игры на деревянных духовых инструментах. - М.: Советский композитор, 1992. – 55 с. 3. Блокфлейта. Репертуарний збірник для початківців. - К.: «Музична Україна», 1984. - 37 с. 4. Покровский А. В школе и дома. Пособие для юного блокфлейтиста. - М.: Советский композитор, 1985. - 68 с. 5. Пушечников И. Школа блокфлейтиста. - М.: «Музыка», 1987. - 76 с. 6. Юрисау Х. 24 урока по блокфлейте / Упражнения и пояснения для начинающих. - Л.: Советский композитор, 1985. - 54 с. БАЯН / АККОРДЕОН 1. Говорушко П. Школа игры на баяне. - Л.: Музыка, 1971. - 142 с. 2. Акимов Ю., Гвоздев П. Прогрессивная школа игры на баяне. Ч. I. - М.: Музыка, 1971. - 134 с. 3. Акимов Ю., Талакин А. Хрестоматия аккордеониста, 3-4 класс ДМШ. — М.: Музыка, 1979. 4. Бажилин Р. «Детский альбом» для аккордеона. - М.: Изд-во Катанского В., 2002. 5. Бажилин Р.Н. Самоучитель игры на баяне (аккордеоне), аккомпанемент песен. – М.: Изд-во Катанского В., 2004. 6. Бажилин Р.Н. Школа игры на аккордеоне. — М.: Изд-во Катанского В., 2004. 7. Двилянский М. Этюды для аккордеона, выпуск 22. – М.: Советский композитор, 1989. 8. Двилянский М. Аккордеон в музыкальной школе. В. 60. – М.: Советский композитор, 1990. 9. Лондонов П. Народная музыка в обработке для баяна или аккордеона. – М.: Советский композитор, 1985. 10. Гаврилов Л.В. Этюды для баяна. – М.: Советский композитор, 1985. 11.Дербенко Е. Детская музыка для баяна. Шесть сюит. – М.: Музыка, 1989. ГІТАРА 1. Класичні твори для ансамблів шестиструнних гітар, вип. 1. - К.: Музична Україна, 1978. - 57 с. 2. Класичні твори для ансамблів шестиструнних гітар, вип. 2. - К.: Музична Україна, 1982. - 61 с. 3. Пьесы для ансамбля шестиструнных гитар, - М.: Советский композитор, 1989. - 30 с. УДАРНІ 1. Ахунов Е. Этюды для малого барабана. - М.: Музыка, 1983. - 34 с. 2. Ксилофон 1 клас ДМШ. - К.: Музична Україна, 1975. - 37 с. 3. Егорова Т. Штейман В. Ритмические упражнения для малого барабана. - М.: Музыка, 1988. - 39 с. 4. Осадчук В. Этюды для малого барабана / Пед. репертуар,- Л.: Музыка, 1989. - 67 с. 5. Хрестоматия / ДМШ для ксилофона и малого барабана // Пьесы, ансамбли, этюды, упражнения / Сост. Т.Егорова, В.Штейман. - М.: Музыка, 1989. - 55 с. 6. Зиневич В., Борин В. Курс игры на ударных инструментах, ч. I. - Л.: Музыка, 1979. - 148 с. 7. Этюды для литавр / Сост. В.Снегирёв. - М.: Музыка, 1961. - 55с. СКРИПКА 1. Ансамблі скрипалів / Пед. репертуар дитячих музичних шкіл. - К.: Музична Україна, 1968. - 38 с. 2. Ансамбли юных скрипачей / Сост. и пед. редакция С. Сапожникова. - М.: Советский композитор, 1971. - 59 с. АНСАМБЛІ 1. Ансамблі для бандур. В. 1. - К.: Музична Україна, 1980. - 78 с. 2. Ансамблі скрипалів / Пед. репертуар дитячих музичних шкіл. - К.: Музична Україна, 1968. - 38 с.
3. Ансамбли юных скрипачей / Сост. и пед. редакция С. Сапожникова. - М.: Советский композитор, 1971. - 59 с. 4. Грай, моя бандуро! - К.: Музична Україна, 1968. - 103 с. 5. Покровский А. Учитель и ученик / А.Покровский, начальная школа ансамблевой игры на деревянных духовых инструментах. - М.: Советский композитор, 1992. - 55 с. 6. Класичні твори для ансамблів шестиструнних гітар. В. 1- К.: Музична Україна, 1978. - 57 с. 7. Класичні твори для ансамблів шестиструнних гітар. В. 2. - К.: Музична Україна, 1982. - 61 с. 8. П’єcи для ансамблю баяністів. 4 клас. В. 2. - М.: Музична Україна, 1985. - 109 с.
ДОДАТКИ ЩОДЕННИК ПРАКТИКИ
Cтудент ________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
Факультету _____________________________________________________ Кафедри _______________________________________________________
освітньо-кваліфікаційного рівня __________________________________
напряму підготовки/спеціальності ______________________________
___________ курсу, групи _________________ Студент____________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
прибув на підприємство, організацію, установу
Печатка підприємства, організації, установи „____” ___________20____ року
________ _____________________________________________________ (підпис) (посада, прізвище та ініціали відповідальної особи)
Вибув з підприємства, організації, установи
Печатка Підприємства, організації, установи “____” _____________ 20___ року
____________ ______________________________________________________ (підпис) (посада, прізвище та ініціали відповідальної особи)
Основні положення практики 1. Студент до відбуття на практику повинен дістати: - інструктаж керівника практики від кафедри; - оформлений щоденник; - індивідуальні завдання з практики; - направлення на практику 2. Студент, який прибув в установу, організацію, на підприємство повинен подати керівникові направлення, щоденник, пройти інструктаж з техніки безпеки і пожежної профілактики, ознайомитись з робочим місцем, правилами експлуатації устаткування та уточнити план проходження практики. 3. Під час проходження практики студент зобов’язаний суворо додержуватись правил внутрішнього розпорядку установи,організації, підприємства. 4. Звіт про практику студент складає відповідно до календарного графіка проходження практики і додаткових вказівок керівників практики від вузу й від установи, організації, підприємства.
5. Навчальна практика студента оцінюється за шкалою ECTS (A B C D E FX F), за 100-бальною шкалою, за національною шкалою (зараховано, не зараховано) і враховується при призначенні стипендії нарівні з іншими дисциплінами навчального плану. 6. Студент, що не виконав вимог практики й дістав негативний відгук про роботу або незадовільну оцінку під час захисту, направляється повторно на практику під час канікул. Графік проходження практики
Керівники практики: від вищого навчального закладу __________ ____________________________ (підпис) (прізвище та ініціали) від підприємства, організації, установи ___________ _____________________ (підпис) (прізвище та ініціали)
Відгук і оцінка роботи студента на практиці ____________________________________________________________________________________ (назва підприємства, організації, установи) ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________
Керівник практики від підприємства, організації, установи
______________ ____________________________________ (підпис) (прізвище та ініціали) Печатка «______» ________________ 20 ____ року Про проходження практики ____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ Дата складання заліку „____”_______________20____року Оцінка: за національною шкалою ________________________________________ (словами) кількість балів ________________________________________________ (цифрами і словами) за шкалою ECTS ______________________________________________ Керівник практики від вищого навчального закладу ______________ _________________________________ (підпис) (прізвище та ініціали)
ПАСПОРТ УСТАНОВИ – БАЗИ ПРАКТИКИ
Дата заповнення паспорту ___________________________ ______________________ _________________________ (___________________________) Кафедра музичного мистецтва ЗВІТ з______________________________практики На базі підприємства «_____________________________________» Виконавець: Студент(ка)___курсу ___групи _________________ (П.І.Б.) Керівник: _________________ (П.І.Б.)
Миколаїв
Миколаїв ЗМІСТ
Укладач: Ладний А.С. Робоча програма практики обговорено та ухвалено на засіданні кафедри музичного мистецтва факультету мистецтв Протокол № 1 від «28» серпня 2016р. Зав. кафедрою ____________(підпис)_______ О.Ю Кедіс.
ВСТУП
Практична підготовка студентів ІІІ курсу напряму підготовки 6.020204«Музичне мистецтво» – один з домінуючих факторів якості фахової освіти. В ході виробничої практики відбувається адаптація студентів до різних видів професійної діяльності та безпосереднє ознайомлення з її змістом, особливостями і соціальними функціями, формується певний практичний досвід. Виконуючи конкретні практичні завдання, студенти поглиблюють свій інтерес до обраної професії, набувають професійних компетенцій, розвивають фахове мислення, всебічно використовують теоретичні і методичні знання, практичні навички і вміння, здобуті за період навчання. Тривалість і терміни проведення визначаються у навчальних планах та графіках навчального процесу: 23.11.16-20.12.16, 09.01.17.-19.03.17, що становить 14 робочих тижнів або (756 годин). РОЗДІЛ 1. МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ПРАКТИКИ
Метою виробничої практики є ознайомлення студентів з організацією, змістом і методами педагогічної, диригентської, виконавської в художньому колективі, сольно-виконавської діяльності, їх всебічна адаптація в умовах професійної роботи. Завдання практики полягають в закріпленні теоретичних і методичних знань шляхом оволодіння усім циклом педагогічного (виконавського) процесу, вдосконаленні практичних знань і навичок, здобутих у процесі навчання, ознайомленні з репертуаром різних форм, стилів і жанрів, вивченні реальних умов і форм практичної діяльності, оволодінні організаційними основами функціонування педагогічного закладу (творчого колективу), вихованні готовності до прийняття власних практичних рішень, перевірці професійної готовності до майбутньої самостійної роботи. Програма виробничої практики є основним навчально-методичним документом практики. Для проведення виробничої практики обираються мистецькі навчальні заклади, палаци культури та визначні об’єкти міста Миколаєва: колективи Миколаївського вищого музичного училища, Миколаївського коледжу культури і мистецтв, дитячих музичних шкіл, Тернівського Будинку культури.
РОЗДІЛ 2. ЗМІСТ ПРАКТИКИ
Виробнича практика (3 курс) Виробнича практика на 3 курсі передбачає оволодіння виконавськими практичними уміннями і навичками в художніх колективах. В її ході студенти вивчають реальні умови і форми практичної діяльності учасника музичного колективу, удосконалюють свою виконавську майстерність, набувають навичок колективного музикування, відчуття ансамблю, здобувають сценічний досвід, опановують різноманітний репертуар, розвивають організаційні здібності, адаптуються до різноманітних сценічних і акустичних умов, вчаться налагоджувати творчий контакт з слухачами різних рівнів підготовки та вікових груп. Мета виробничої практики – здобуття практичних умінь і навичок колективного музикування, здобуття сценічних навичок сольного виконавства в реальних концертних умовах.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-12-29; просмотров: 274; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.218.168.16 (0.093 с.) |