Мы поможем в написании ваших работ!
ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
|
Тема роботи: Створення простого HTML документу.
1. Створити документ з розширенням HTML з наступними властивостями:
a. Назва документу – номер студенського квитка
b. Заголовок документу – прізвище студента
c. В тілі документа вказати інформацію про себе.
2. Створити наступний html-документ, який складався б з наступних елементів, текст від заголовка відділяється лінією
Варіант
| Заголовок1
(стиль, розмір)
| Лінія
(розмір, ширина)
| Текст
(розташування)
| Додатково
| 1.
| Курсив, h1
| 2, 100 %
| По лівому краю
| Коментар
| 2.
| Напівжирний, h2
| 4, 80
| По центру
| Розрив рядка
| 3.
| Підкреслений, h3
| 6, 60 %
| По правому краю
| Коментар
| 4.
| Emphasis, h4
| 8, 100
| По ширині
| Розрив рядка
| 5.
| Strong emphasis, h5
| 10, 30 %
| По лівому краю
| Коментар
| 6.
| Sample, h6
| 12, 250
| По центру
| Розрив рядка
| 7.
| Keyboard, h1
| 14, 20 %
| По правому краю
| Коментар
| 8.
| Variable, h2
| 16, 150
| По ширині
| Розрив рядка
| 9.
| Підкреслений, h5
| 8, 100
| По лівому краю
| Коментар
| 10.
| Emphasis, h4
| 4, 80
| По центру
| Розрив рядка
| 11.
| Sample, h2
| 14, 20 %
| По правому краю
| Коментар
| 12.
| Strong emphasis, h5
| 10, 50 %
| По центру
| Розрив рядка
| 13.
| Keyboard, h1
| 14, 20 %
| По правому краю
| Коментар
| 14.
| Курсив, h3
| 4, 90 %
| По ширині
| Розрив рядка
|
Створити html-документ, який включає списки всіх типів, які вставлені у форму таблиці відповідного варіанту:
Варіант № 1
Варіант № 2
Варіант № 3
Варіант № 4
Варіант № 5
Варіант № 6 Варіант №7
Варіант № 13
Варіант № 8
Варіант № 9
Варіант № 10
Варіант № 11
Варіант № 12
Варіант № 14
Варіант № 15
Лабораторна робота № 12
Тема роботи: Гіперпосилання в html-документі.
Створити просту «домашню» сторінку:
· Головний файл main.html з фото;
· Файл з інформацією про студента about.html;
· Файл з інформацією про хоббі студента hobby.html;
· Файл з інформацією про родину студента
Всі документи повинні бути з’єднані гіперпосиланнями, принайми один документ повинен містити малюнок, який треба розмітити по центру, розміри не повинні перевищувати 300х200 пікселів. Малюнок повинен мати опис. На головному файлі потрібно розмістити адресу власної поштової скриньки.
Лабораторна робота № 13
Тема роботи: HTML- використання гіперпосилань з фрагментів малюнка.
Використати домашню сторінку з лаб. роб. № 12. На груповому фото організувати гіперпосилання з короткими відомостями про осіб, які зображені на фото при наведенні на них курсора миші (у якості фрагментів осіб вибрати їх обличчя). Групові фото повинні бути персональними.
Лабораторна робота № 14
Тема роботи: HTML+JavaScript. Програмування циклічних процедур
Розробити програму табулювання функції, вивести їх значення на екран у вигляді таблиці з „шапкою”. Знак ‘^’ означає ‘у ступеню’. Інтервал та крок вводяться користувачем. Табулювання виконувати по натисканню кнопки.
1. y = e^ (0.2x^2); інтервал: відрізок [-1,1], крок 0.1.
2. y = Ln(x^2 + e^|x| + 1; інтервал: відрізок [1,10], крок 0.5.
3. y = (Sin^2x + 0.5)^0.5; інтервал: відрізок [0,0.2], крок 0.025.
4. y = 4x^3(x - 1)^0.3333; інтервал: відрізок [4,6], при кількості кроків 5.
5. y = 1000 (|x - 1|); інтервал: відрізок [-2,2], крок 0.5.
6. y = 4x^3 ((x - 1)^2)^0.333; інтервал: відрізок [-10,10], крок 2.5.
7. y = (1 + x^2)Sin|x|; інтервал: відрізок [0.5,0.2], крок 0.05.
8. y = 0.3 e^(x + x^0.5); інтервал: відрізок [0,1.5], крок 0.3.
9. y = - e^(2x^2) tg (|2x|); інтервал: відрізок [0,0.6], крок 0.1.
10. y = 0.0005(x^2 + e^x)^0.5; інтервал: відрізок [2,2.6], крок 0.1.
11. y = (ln(x^2 + 1))^2 + x; інтервал: відрізок [2,6], крок 0.5.
12. y = 0.05cos(x + 1); інтервал: відрізок [Pi/4,Pi], крок Pi/8.
13. y = e^(0.2x^2); інтервал: відрізок [3,4], крок 0.1.
14. y = 0.005(0.2x^2)^2; інтервал: відрізок [3,4], крок 0.1.
15. y = (Cos^2x + 0.5)^0.33; інтервал: відрізок [0,0.2], крок 0.025.
16. y = x^3 ((x^2 - 1)^2)^0.333; інтервал: відрізок [-10,10], крок 2.5.
17. y = 0.1 e^(x^2 + x^0.5); інтервал: відрізок [0,1.5], крок 0.3.
Лабораторна робота № 15
Тема роботи: JavaScript, масиви та цикли
Тема: розв’язання задач з використанням масивів та циклів для їх обробки.
Створити відповідний масив, у разі необхідності ініціалізувати його як константу та виконати з ним дії, які вказані у варіанті завдання. Розробити логічно обґрунтований і зрозумілий інтерфейс програма - користувач.
- Задано одновимірний масив цілих чисел, визначити, чи є у ньому елемент із значенням К. Використати цикл for…to.
- Задано одновимірний масив цілих чисел, визначити, скільки разів у ньому зустрічається елемент із значенням К.
- Задано функція Y=X1.5. Заповнити одновимірний масив дійсних чисел значеннями функції у діапазоні 0..5 із кроком 0.5. Вивести результат на екран. Використати цикл for...to.
- Задано двовимірний масив цілих чисел (матриця), вивести на екран матрицю у звичній формі та підрахувати суму елементів.
- Задано одновимірний масив цілих чисел, підрахувати суму від’ємних елементів.
- Задано одновимірний масив цілих чисел, замінити від’ємні елементи на нулі (0).
- Задано двовимірний масив цілих чисел (матриця), вивести на екран матрицю у звичній формі, замінити від’ємні елементи на нулі (0).
- Задано одновимірний масив цілих чисел, визначити значення найменшого елементу і вивести його на екран.
- Задано одновимірний масив цілих чисел, поміняти місцями елементи з номерами I та J (ввести з клавіатури).
- Задано одновимірний масив цілих чисел, визначити, скільки разів у ньому зустрічається елемент із значенням К.
- Задано одновимірний масив цілих чисел, визначити, скільки разів у ньому зустрічається елемент із значенням К. Використати цикл for...downto.
- Задано одновимірний масив цілих чисел, визначити, чи є у ньому елемент із значенням К. Використати цикл while.
- Задано одновимірний масив цілих чисел, підрахувати суму додатніх елементів.
- Задано функція Y=SQRT(X). Заповнити одновимірний масив дійсних чисел значеннями функції у діапазоні 0..5 із кроком 0.5. Вивести результат на екран.
- Задано двовимірний масив цілих чисел (матриця), вивести на екран матрицю у звичній формі та визначити найменший елемент.
Лабораторна робота №16
Тема роботи: Створення динамичних об’єктів HTML+JavaScript
- Збільшення зображення до певної величини, а потім повернення до початкового розміру і повторення процесу.
- Пересування текту по діагоналі зліва вниз направо, потім повертається до початкової позиції і процес повторюється.
- Одне фото розташовано на екрані ліворуч, інше праворуч, міняються місцями щосекунди.
- Текст рухається по колу заданого користувачем радіусу.
- Текст рухається по контуру квадрата із заданого користувачем довжиною сторони.
- Пересування зображення по діагоналі зліва вниз направо, потім повертається до початкової позиції і процес повторюється.
- Зміна кольору тексту із червоного на зелений і обратно з періодом 1 с.
- Пересування текту по діагоналі зліва вниз направо з певним кроком, потім повертається до початкової позиції із тим же кроком, процес повторюється.
- Зміна кольорів тексту від червоного до блакитного з періодом в 1 с(цикл виконати 1 раз).
- Зміна 5 зображень у автоматичному режимі з періодом в 1 с.
- Два тексти накладені один на одний, по черзі стають видимі(дінамічна зміна тексту).
- П’ять текстів накладені один на одний, по черзі стають видимі(дінамічна зміна тексту, виконати один цикл змін).
- Пересування текту по діагоналі справа вниз ліворуч, потім повертається до початкової позиції і процес повторюється.
Лабораторна робота № 17
Тема роботи: Форми (HTML+JavaScript)
Якщо необхідно, можна для ініціалізації дії використовувати кнопку типу button
- На формі розташовано елемент форми password та кнопка с надписом: „Перевірити пароль”, після натисканні кнопки прочитати пароль, порівняти із введеним заздалегідь, якщо пароль правильний – висвітити на екрані картинку, якщо ні – відповідне повідомлення.
- На формі розташовано 4 елементи типу checkbox (назви журналів) та кнопка, після натисканні кнопки прочитати назви журналів, які були вибрані користувачем та вивести їх на форму у елемент типу text, якщо не вибрано жодного – відповідне повідомлення.
- На формі розташовано 4 елементи типу radio (назви журналів) та кнопка, після натисканні кнопки прочитати назву журналу, який був вибраний користувачем та вивести його на форму у елемент типу text, якщо не вибрано жодного – відповідне повідомлення.
- На формі розташовано елемент форми select (назви журналів та додаткове поле “інший” типу text) та кнопка, після натисканні кнопки прочитати вибраний елемент списку та вивести вибраний елемент на екран, якщо вибрано “інший” – назву поля читати із додаткового поля типу text (імітація ComboBox як у Delphi).
- На формі розташовано елемент форми textarea, прочитати дані з поля, якщо кількість символів у полі менше 20 - відповідне повідомлення і порада доповнити поле.
- На формі розташовано елемент форми password та кнопка с надписом: „Перевірити пароль” та текст висотою 50 пікселів, після натисканні кнопки прочитати пароль, порівняти із введеним заздалегідь, якщо пароль правильний – висвітити на екрані картинку, якщо ні – відповідне повідомлення.
- На формі розташовано елемент форми select та одну кнопку checkbox, якщо вона активізована - вибрати із списку другий елемент та вивести його на екран, якщо не активізована – вивести відповідне повідомлення.
- Розташувати на формі 3 поля типу text, заповнити їх словами та 3 кнопки типу radio. В залежності від вибору кнопок – вивести відповідні слова на екран.
- На формі розташувати три кнопки типу checkbox (всі не активізовані) та 3 кнопки типу radio (всі не активізовані). Виконується активізація кнопки radio, після натискання на кнопку button активізується з тим же номером кнопка checkbox.
- На формі розташовано три кнопки типу checkbox з назвами фруктів напроти та поле типу textarea. Вибрати фрукти, активізуючи кнопки, та розташувати назви вибраних фруктів у поле типу textarea.
- На формі розташувати список типу select із назвою трьох журналів, вибрати один з них та розташувати його назву у поле типу text.
- На формі розташувати поле типу textarea, у якому через проміжок ввести з клавіатури свої прізвище, ім’я та по батькові. Прочитати дані та розташувати прізвище, ім’я та по батькові в окремих полях типу text із відповідними поясненнями.
- На формі розташовано елемент форми password та кнопка типу button с надписом: „Перевірити пароль” та текст висотою 50 пікселів, після натисканні кнопки прочитати пароль, порівняти із введеним заздалегідь, якщо пароль правильний – сховати текст (зробити його невидимим), якщо ні – відповідне повідомлення.
- На формі розташувати три кнопки типу checkbox, напроти кожної написати свої прізвище, ім’я та по батькові, а також порожнє поле типу text. Прочитати слова напроти активізованих кнопок (не обов’язково всіх) та вивести їх зміст у поле text.
- На формі розташувати три кнопки типу checkbox, напроти кожної написати назви фруктів, а також поле типу password. Ввести пароль, якщо він правильний, прочитати назви вибраних фруктів та розташувати їх у поле типу textarea, у протилежному випадку – відповідне повідомлення.
Лабораторна робота № 18
Тема роботи: HTML+JavaScript. Використання об’єкту Date.
- Визначити кількість діб, годин та хвилин між поточною датою та кінцем календарного року.
- Визначити кількість діб, годин та хвилин між поточною датою та днем твого народження.
- Визначити кількість годин та хвилин до кінця поточної пари.
- Визначити кількість діб, годин та хвилин, які пройшли після закінчення Другої Світової війни.
- Визначити кількість діб, годин та хвилин між днями народження твого та твого сусіда у комп’ютерному класі.
- Розробити секундомір, з двома кнопками „Стоп” та „Пуск”, який буде відлічувати секунди, результат вивести у текстове поле.
- Визначити кількість діб, годин та хвилин між поточною датою та „кінцем світу” (31.12.2012).
- Розробити таймер, який буде динамічно відлічувати час (дні, години, хвилини, секунди), який залишився до твого дня народження.
- Створити одновимірний масив дійсних чисел, визначити мінімальне значення масиву та поміняти цю компоненту із першою.
- Визначити кількість років і днів між кінцем Другої світової війни та вашим днем народження.
- Створити одновимірний масив дійсних чисел, визначити максимальне значення масиву та поміняти цю компоненту із останньою.
- Створити одновимірний масив дійсних чисел, визначити максимальне і мінімальне значення масиву та поміняти їх місцями таким чином, щоб спочатку йшло мінімальне, а потім максимальне значення.
- Визначити кількість років і днів між днем твого народження і сьогодняшним днем.
- Створити одновимірний масив дійсних чисел, розглянути крайні елементи(перший та останній), якщо перший більше останнього, поміняти їх місцями.
- Створити одновимірний масив дійсних чисел, рахуючи значення елементу як його відносну густину, примусити останній елемент всплити на відповідну відстань до початку масиву (пересунути його попарним обміном).
- Створити одновимірний масив дійсних чисел, розділити його на дві частини (приблизно рівні) та поміняти частини місцями.
- Визначити кількість годин і хвилин між початком занять (9 годин ранку) і поточним часом.
- Створити одновимірний масив дійсних чисел, визначити, чи є у ньому два однакових значення.
- Розробити програму циклічного зсуву символів рядка на 1 позицію ліворуч.
- Створити двовимірний масив цілих чисел, визначити елемент з мінімальним значенням та поміняти його із першим елементом.
- Задано довільний рядок слів, знайти найменше і найбільше по кількості символів слова та поміняти їх місцями.
- Створити два масиви цілих чисел А і В однакової довжини, заповнити третій масив значеннями (Аі+Ві)/2.
- Створити символьний масив (не плутати із рядком) із кількістю М будь-яких символів із кодової таблиці ASCII (0-127), визначити чи є у ньому символ z і скільки разів зустрічається.
Лабораторна робота № 19
Тема роботи: HTML+JavaScript. Використання стилів.
Створити таблицю стилів (не менше 5), записати їх у файл типу *.css, використати цю таблицю для формування домашньої сторінки з лаб. роб. № 10. У сторінці обов’язково повинен бути присутній фрагмент розташування тексту на фото.
Лабораторна робота № 20
Тема роботи: HTML+JavaScript. використання гіперпосилань з фрагментів малюнка.
Використати домашню сторінку з лаб. роб. № 10. На груповому фото організувати гіперпосилання з короткими відомостями про осіб, які зображені на фото при наведенні на них курсора миші (у якості фрагментів осіб вибрати їх обличчя).
Лабораторна робота № 21
Контрольна робота
Тема роботи: HTML+JavaScript
- Вивести на екран у вигляді таблиці значення функцiї: Y = 0.5 * EXP(X) на iнтервалi [1, 2], з кроком 0.1.
- Розробити програму, яка обраховує та виводить на екран у табличнiй формi координати точок елiпсу, що заданий параметрично (X = A * COS(T), Y = B * SIN(T)) з кроком 1 градус(А та В – півосі еліпсу, задати самостійно).
- Матерiальна точка рухається згiдно із законом: X = Vx * T, Y = Vy * T - (G * T2) / 2. Обчислити та видати на екран у виглядi таблицi її координати для промiжку часу з T1 = 3c до T2 = 27c з кроком 1 с.
- Обчислити периметр елiпсу та вивести його на екран, який задан параметрично: X = A * COS(T), Y = B * SIN(T) з кроком T = 1 градус, замiнюючи промiжки кривої вiдрiзками прямої, порівняти з точним значенням.
- Скласти програму приблизного обчислення довжини шляху, який пройдений точкою за час T = 5 с, замiнюючи вiдрiзки кривої вiдрiзками прямої. Точка рухається за законом: X = (3 * T) / (1 + T3); Y = (3 * T2) / (1 + T3). Обчислення виконати з кроком часу 0.5 с.
- Визначити мінімальну кількість елементів послідовності Y = 1 + 1 / 2 - 1 / 3 + 1 / 4 - 1 / 5 +... + 1 / N, яка в сумі дає значения не менше ніж 3.
- Дано рядок якiй складається із слiв. Знайти усi слова, у яких лiтера 'a' входить не менше двох разiв.
- Ініціалізуйте довільний рядок, Знайти найдовшу групу цифр у рядку.
- У прямокутнiй матрицi(двовимірному масиві 3*4) є два однакових елементи. Знайти їхні значения та номери.
- Дано рядок, у який входять тільки символи: a,b,c,d,e. Пiдрахувати i вивести на екран кiлькiсть входжень у ньому кожного символу. Результат подати у виглядi таблицi.
- У одновимірному масиві (ініціалізувати самостійно) знайти номер першого елементу, який менше заданого числа, яке вводиться по запрошенню. Вивести його на екран.
- Дана послiдовнiсть упорядкованих по зростанню натуральних чисел, ініціалізувати одновимірним массивом, а також новий елемент з того ж диапазону. Визначити, чи можна вставити цей елемент у неї (з’ясувати, чи знайдеться для ньго місце), а якщо можна – вставити, не порушуючи упорядкованості.
- Дано три трикутника, довжини сторін яких записані у одновимірному масиві. З'ясувати, який з них має найбiльшу площу. У розрахунках скористуватися формулою Герона:
p = (a + b + c) / 2; s = sqrt(p * (p - a) * (p - b) * (p - c)).
- Матерiальна точка рухається згiдно із законом (кулька, яка кинута під кутом до горизонту, швидкості Vx, Vy вже визначені):
X = Vx * T, Y = Vy * T - (G * T2) / 2. Обчислити її координати для T1 = 3 c, T2 = 9 c, T3 = 27 c. Використати функцію.
- Задана, безперервна функція на вiдрiзку [1,10].
y1 = (x - 2)2 + 1, Визначити методом табулювання з кроком 0.1, чи має вона екстремум на заданому вiдрiзку (відрізок ввести по запрошенню).
- Розробити HTML документ, змiст якого залежить вiд часу його перегляду. Вiн повинен складатися з привiтання (добрий ранок, день, вечiр, нiч) та мiстити iнформацiю про час його перегляду (на момент завантаження до броузеру) у такому форматi:'зараз dd.mm.yyyy hh:mm:ss’ (назва дня тижня, місяця, рік, години, хвилини, секунди, останні 3 дані повинні мати попереду 0, якщо їх кількість менше за 10, тобто: 06 годин).
- Розробити HTML документ, що залежно від введеного номера(1,2,3)(через функцію prompt()) виводить на екран одне з 3 різних фото. Фото вибрати самому. Або замінити їх кольоровими прямокутниками, які зроблені у Paint.
- Текст пересувається приблизно по диагоналі екрану від лівого верхнього кута у правий нижній стрибками через 1 секунду. Передбачити дві кнопки: «старт» та «стоп»
- Текст на екрані послідовно з інтервалом в 1 секунду міняє 5 кольорів. Передбачити дві кнопки: «старт» та «стоп»
- Картинка пересувається горизонтально від лівого края екрана до правого, а потім навпаки стрибками через 1 секунду. Передбачити дві кнопки: «старт» та «стоп»
- Визначити скільки діб, годин та хвилин залишилося від дня твого народження до кінця поточного року. Виконання програми почати після натискання кнопки: «старт».
- Створити файл стилів із розширенням *.css, 3-4 стилі з наслідуванням. Під’єднати його до сторінки та виконати форматування свого прізвища (60 пикселів, колір червоний із сіренькою тінню), ім’я, по батькові (40 пікселів, колір зелений без тіні). Все відцентроване на сторінці. Використати стилі форматування виключно із таблиці стилів.
- Розташувати на сторінці картинку, яка створена у Paint і містить коло, прямокутник та трикутник, які залити фоном різних кольорів. Наводячи і клацаючи по геометричній фігурі, завантажити документ, який її характеризує, наприклад: коло, колір червоний, прямокутник....
- Сформувати сукупність фреймів, які будуть мати конфігурацію, яка зображена на рисунку. У фреймі 4 розташувати меню на 3 пункти, з п. 1 документ послати у фрейм 1, з 2 на 2, з 3 на 3.
|