Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
В. ГУБАРЕНКО (1934 – 2000). Творчий портрет.⇐ ПредыдущаяСтр 19 из 19
Моноопера “Листи кохання” Постать В. Губаренка в українській музиці ХХ ст. Оперний жанр у творчості композитора і відображення у ньому характерних тенденцій музики ХХ ст.: 1) потяг до крупних форм та жанрового синтезу (симфонія-балет “Ассоль”, опера-балет “Вій”, опера-ораторія “Згадайте братія моя”); 2) заглиблення у внутрішній світ людини (“Листи кохання”, “Альпійська балада”, “Монологи Джульєтти”). Жанр моноопери як різновид камерної опери. Моноопера в творчості композиторів ХХ ст. (А. Шонберґ “Чекання”, Ф. Пуленк “Голос людини”). Історія написання моноопери “Листи кохання”. Виконавський склад. Літературне першоджерело як чинник композиції моноопери. Структура моноопери – чотири монологи солістки, що відокремлені оркестровими інтермедіями, спорідненість із сонатно-симфонічним циклом. Лейттема опери “тема ніжності” – головний музичний образ твору. Внутрішня конфліктність лейттеми як інтонаційне зерно тематизму твору. Роль цитати французької пісні “Місячний шлях”. Характеристика вокальної партії. Роль оркестрових інтерлюдій у розгортанні драматургії цілого. Вступ – “ тема ніжності” І ч. – експозиція образу молодої жінки. ІІ ч. – основа – дві теми: тема самотності та тема-мрія. ІІІ ч. – вальсова тема як втілення щастя, кохання. IV ч. – кульмінація і трагедійна розв’язка сюжету твору. Музичний матеріал: В. Губаренко. Моноопера “Листи кохання”: Вступ – “тема ніжності” (фраґменти) І ч. – основна тема ІІ ч. – дві теми ІІІ ч. – вальсова тема IV ч.
М. СКОРИК (нар. 1938). Творчий портрет. “Гуцульський триптих” для симфонічного оркестру М. Скорик – яскравий представник “Нової фольклорної хвилі” в українській музиці. Творчі традиції сім`ї М. Скорика. Багатогранність творчої реалізації митця: музикознавець, диригент, піаніст, організатор-менеджер, музично-громадський діяч. М. Скорик – педагог. Учні-композитори: Я. Верещагін, В. Шумейко, Є. Станкович, І. Карабиць та ін. М. Скорик — композитор-універсал. Жанри творчості: концерти для фортепіано, скрипки, віолончелі; опера “Мойсей”, партити (для різних виконавських складів); камерні, фортепіанні, вокальні (у т. ч. духовні) твори; музика до кінофільмів. М. Скорик-редактор творів інших композиторів.
“Гуцульський триптих” для симфонічного оркестру. Робота над музикою до кінофільму С. Параджанова “Тіні забутих предків” (за повістю М. Коцюбинського), її значення для створення “ Гуцульського триптиху”. Синтез фольклорних інтонацій та авангардної стилістики як провідна ознака нефольклорної течії в українській музиці. Відтворення манери музикування на народних інструментах засобами інструментів академічного симфонічного оркестру. І ч. “Дитинство” – коломийкова основа тематизму як засіб втілення образів молодості та надії. ІІ ч. “Іван і Марічка” – образ прекрасного та його руйнування під впливом об’єктивної данності. ІІІ ч. “Смерть Івана” – трагічна розв’язка.
Музичний матеріал: М. Скорик. Мелодія із кінофільму “Високий перевал” Бурлеска Музика до кінофільму “Тіні забутих предків” (фраґменти) “Гуцульський триптих” для симфонічного оркестру: 1ч. «Дитинство» - тема коломийки 2ч. «Іван і Марічка» - теми першого та середнього розділів 3ч. «Смерть Івана» (фрагменти).
Партита № 5 для фортепіано. Карпатський концерт для великого симфонічного оркестру* Карпатський концерт для великого симфонічного оркестру– один із найяскравіших творів М. Скорика. Інтерес до українського фольклору (зв`язок з музикою до кінофільму "Тіні забутих предків"), фольклорні елементи та елементи звукозапису. Віртуозність та оригінальне інструментування. Безперервність розвитку чотиричастинного циклу концерту, виразова роль інструментальних речитативів. Партита № 5 для фортепіано “in modo retro” як вияв неокласичних тенденцій та полістилістики в українській музиці: 1) звернення до барокового жанру творчості; 2) класичне підґрунтя більшості частин циклу. І ч. – Прелюдія (Moderato) — алюзії до прелюдії До мажор з І тому ДТК І.С. Баха; ІІ ч. – Вальс (Con moto) — алюзії до вальсів Ф. Шопена, І. Штрауса, П. Чайковського, М. Равеля; ІІІ ч. – Хор ( Andante sostenuto) — суворий хорал; ІV ч. – Арія (Moderato) — стилізація барокової арії lamento та романтичного жанру “пісня без слів” Vч. – Фінал (Allegro molto) — синтез усіх попередніх образів із домінуванням стихійної танцювальності.
Карпатський концерт для великого симфонічного оркестру – один із найяскравіших творів М. Скорика. Музичний матеріал: М. Скорик. Партита № 5 для фортепіано (фраґменти частин) Карпатський концерт для великого симфонічного оркестру
|
||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-26; просмотров: 422; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.218.168.16 (0.009 с.) |