Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Костюм модерну. Характеристика тенденцій 1890-1900 рр. та 1900 – 1914 рр. ⇐ ПредыдущаяСтр 9 из 9
Протягом XXcт. жіночий костюм зазнавав неодноразових змін. Соціальні перетворення суспільства визначили напрямок його розвитку від «некомунікабельних» спідниць і безглуздо-карикатурних корсетів до простих і зручних конструктивним рішенням. Зміни ці, природно, простежуються не відразу, а протягом усього століття. Перше десятиліття XX століття характеризується стилем модерн - стилем мальованої та штучної лінії, де всі форми (у меблів, архітектурі, посуді) підпорядковувалися раз і назавжди накресленої лінії, гнучкою і тягучою, як би сплутуватися і зв'язує форму предмета. У жіночому костюмі стиль модерн проявився зігнутою лінією S-образного силуету, що досягалося за допомогою складного корсета. Новий корсет абсолютно сплющував живіт і спускався низько спереду; на лінії талії з боку спини виходив місцями прогіб.Большіе головні убори, велика кількість прикрас, мереживні накидки, величезні капелюхи і довгий силует-все це було властиво жіночому костюму стилю модерн. Це були блідо-сірі, зелені, болотні, білі, тепло-трав'яні тони крепов, тафти і мусліну. Модними доповненнями до костюма стали боа з страусиних пір'їн і лебединого пуху, довгі хутряні палантини. Спідниця ж, остаточно втративши свою каркасну конструкцію, дозволила жінці оголити не тільки ступню, а й щиколотку. Костюм доповнюють капелюхи великих розмірів, прикрашені квітами, бантами, пір'ям, а також пишні зачіски. Взуття також видозмінилася. Вузька у ступні, гостроносе, на фігурному каблуці-це взуття арістократов.В залежності від призначення носили туфлі шкіряні та атласні, замшеві і шовкові, черевики на шнурках, гачках і гудзиках. Буденні туфлі мали подовжений носок і вигнутий столбікообразних каблук.Іх виготовляли з кольорового кожі.Для обробки застосовували фігурні лакові вставки, настрачіваем смужки шкіри різних кольорів і конфігурацій.Бальние ж туфлі були на високому каблуці, гостроносі і виготовлялися з атласу або м'якої шкіри. Для дікорірованія використовувалася вишивка, бісер, дрібні камінці. Чобітки мали халяви до литок і застібалися збоку на гудзики. Що стосується рукавичок, жінки носили влітку мітенки-рукавички без пальців з тюлю і мережива - білі, чорні, кремові. Поступово спосіб життя людей змінюється. Жінки зайняті на службі в різних установах, на фабриках. З'явилися жінки юристи, вчені, лікарі. Через деякий час жінка сяде за кермо автомобіля. З'являються костюми для гри в гольф, в теніс, є навіть купальні костюми. Не обійшлося тут без курйозів. У костюмі для купання, наприклад, поверх корсета надягали елегантні шаровари з обов'язковою капелюхом або величезним чепчиком. Пручалися моді костюма стилю модерн ділові жінки, курсистки і служащіе.Оні вибирають те що зручно і доступно. Так з'явилися коротенькі кацавейки міщанок і робітниць, плюшеві пальто з перламутровими гудзиками, картаті крилатки, пальто з пелериною, тужурки у студентів.
Форми чоловічого костюма стають декоративними, лінії - більш природними. Декорація в костюмі - достаток стрічок, мережив і т. д. - переважає над конструкцією. Риси розвитку конструювання і моделювання в першій половині століття особливо помітні. Наприклад, за допомогою композиційних ліній в жіночому костюмі створюється зорова ілюзія надзвичайно тонкої талії, похилих плечей. Пишна спідниця і балонообразние рукава контрастують з торсом, затягнутим корсетом. Це враження посилюється похилими лініями рельєфів. Костюм XVII в. характеризується складним кроєм з достатком розрізних вертикальних ліній. Ці лінії дозволили створити прилеглий силует в костюмі. Короткий мушкетерський плащ «козак» - один з варіантів вирішення костюма за допомогою різноманітних деталей і способів їх з'єднання. Козак можна, використовуючи численні застібки (до 150 петлиць і гудзиків), перетворити в коротку пелерину або ж одяг з довгими і широкими рукавами. Іноді спинка пристібалася до бічної частини рукава, попереду залишалися розрізи для вільного руху рук. Варіантні рішення костюма за допомогою різноманітних деталей і способів їх з'єднання представляє короткий мушкетерський плащ козак. Складний крій з великою кількістю вертикальних розрізних ліній, що створюють прилеглий силует вироби, характерний для костюма XVII в. Поличка і спинка коле мають відрізний бочок з прогином на талії, з незначним розширенням донизу. Глибокий розчин плечової виточки забезпечує щільне облягання вироби по плечах і грудях. Рукав з невисоким окатом має пряму форму і однакову ширину по всій довжині. Внизу він збирається манжетою.
У середині XVII ст., В період «дитячої моди», костюм складався з короткої куртки брасьер з рукавами до ліктя або без них, з обробкою воланами і бахромою на плечах, стрічками і позументами по краях; сорочки з мереживами і бантами, пишною, з напуском, випущеної під брасьер, з буфірованнимі рукавами, перехопленими в декількох місцях стрічками, і штанів - рейнгравов. При цьому під складчасту спідницю одягали штани-шаровари. Оздоблення рюшами застібки на сорочці отримала назву жабо. Літні сивочолі придворні ніяково почувалися в такому одязі. В другій половині XVII ст. чоловіки в якості верхнього одягу почали носити жюстокор, що нагадує мундир. Це буву розпашний одяг, зазвичай до коліна, прилеглий до тіла, розширений донизу, з поясом-шарфом на талії, з рукавами до ліктя, вузькими від плеча і розширеними внизу. Рукава були з вилогами. Жюстокор мав нововведення - прорізні кишені. Спочатку жюстокор був синього кольору на червоній підкладці і вишитий золотом або сріблом. Його дозволялося носити тільки вузькому колу осіб. До 70-х років жюстокор носили з рейнгравамі. Під жюстокором носили коротку вест з рукавами. Пізніше, у міру того як жюстокор стали застібати на всі менше число гудзиків, веста стала подовжуватись і до 80-м рокам зрівнялася по довжині з жюстокором, переродившись в камзол. На шию пов'язували мереживний комір - краватка, зазвичай білий. На жюстокор випускалося жабо сорочки. Рукава жюстокора до цього часу стали довгими. У цей період стали носити інші штани - кюлоти, до коліна. Вони мали збоку розрізи і застібку. Кюлоти шили з оксамиту, вовни, шовку, звичайно одного кольору з жюстокором. Панчохи (шовкові, вовняні) носили білого, рожевого, блакитного кольорів, часто з вишивкою.
|
||||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-01-14; просмотров: 55; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.133.111.85 (0.006 с.) |