Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Провідні жанрові форми у літературі першої чверті XVIII ст.Стр 1 из 13Следующая ⇒
Провідні жанрові форми у літературі першої чверті XVIII ст. Жанри: високі – героїчна поема, трагедія (Сумароков), ода (Ломоносов). Загальна характеристика російського класицизму. Буало проголосив маніфест класицизму. У Росії класицизм з’явився на століття пізніше і включав у себе риси просвітництва. Риси: Письменники: Жанри: Ірої-комічна поема та її місце в системі поетичних жанрів другої половини XVIII ст. ІРОЇ-КОМІЧНА ПОЕМА (від фей. iritos — героїчний + komikos — комічний) — жанр “високого” або фальшивого бурлеску, гол. засадою якого є умисна невідповідність між ‘низьким”, буденним, побутовим змістом і підкреслено високим, урочистим стилем. Перша бурлескна російська поема Василя Івановича Майкова "Єлисей або роздратований Вакх" народилася на хвилі літературної полеміки, яка перейшла в нове покоління письменників 1770 рр. у спадок від Ломоносова і Сумарокова. Специфіка російських травестійних поем полягала в зниженні античних образів не обов'язково за допомогою низького стилю, але переважно підбором певних сюжетних ситуацій, в яких комічна виворіт звичних міфологічних образів могла розкритися, або зміною мотивів поведінки відомих епічних героїв. Розвиток прозаїчних жанрів у другій половині XVIII ст. Розвиток літератури під впливом Просвітництва. Найбільший вплав на російську літературу – вчення Джон Локка. Представники: Новіков, Радищев, Фонвізін.
Проблеми: кріпацтво (гостра!), просування ідей просвітництва серед освідченнях дворян. Просвітницький центр – перекладали твори, у 60-х роках поширювали друковані романи, видавництва, друкарні. Популярні: сатирична публіцистика, мемуари, романи. Романи: погані (любовні, авантюрні), добрі (моралізаторські, сімейні). Класифікація роману: грецький, героїчного типу, шахрайський, філософський, роман-виховання (англійський), політичний. Особливості творчості В.Капніста. Характерною рисою творчості Капніста було те, що він завжди залишався поетом-громадянином в самому точному сенсі цього слова. При цьому він зумів зачепити такі питання суспільного устрою, які не втратили своєї злободенності і в наступні десятиліття російського життя. Краще і найважливіше в ідейному відношенні твір Капніста - віршована комедія «Ябеда» - відкриває нову главу в історії вітчизняної драматургії і театру. «Невблаганна«Ябеда», - писав поет і драматург А. І. Писарєв, сучасник Пушкіна, - покрила вічною ганьбою криводушність і здирства злочинних служителів Феміди, і геній Капніста з'явився в усій красі... Здавалося... повстав з могили сам Аристофан». «Цей твір, - говорив пізніше Бєлінський, - був шляхетним поривом обурення проти однієї з обурливих сторін сучасної йому дійсності». Вся творчість поета, у всіх його відгалуженнях, являє собою чудовий приклад служіння батьківщині поетичним словом. Сам Капніст міг з повним правом сказати в автоепітафії: "Друг муз, друг родины он был; Отраду в том лишь находил, Что ей, как мог, служа трудился." Провідні жанрові форми у літературі першої чверті XVIII ст. Жанри: високі – героїчна поема, трагедія (Сумароков), ода (Ломоносов).
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-05; просмотров: 131; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 52.14.85.76 (0.004 с.) |