Самостійне навчально-дослідне завдання 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Самостійне навчально-дослідне завдання



Написання рефератів за такою тематикою:

1. Особливості поезії французького імпресіонізму і символізму кінця 19 століття (на матеріалі творчості П.Верлена і А.Рембо.

2. Е.Золя як представник натуралізму у французькій літературі (на матеріалі одного з романів письменника).

3. Роман Е.Золя “Жерміналь” та його місце у творчості письменника.

4. 4.П’єса Е.Ростана “Сірано де Бержерак” як твір неоромантизму у французькій літературі межі 19 століття – 20 століття.

5. Особливості новелістики Мопассана.

6. Новела “Пампушка” як свідчення високої художньої майстерності Мопассана-новеліста.

7. Романна творчість Мопассана (на матеріалі романів “Життя” і “Любий друг”).

8. Утвердження сили і життєдайності народу в повісті Р.Роллана “Кола Брюньйон”

9. Філософський роман А.Франса (на матеріалі одного з творів).

10. П’єса Г.Ібсена “Пер Гюнт” як вершинне досягнення драматурга раннього періоду творчості.

11. ”Ляльковий дім” Г.Ібсена як твір “нової драми” в західноєвропейській літературі кінця 19 століття.

12. Роман О.Уайльда “Портрет Доріана Грея” як твір течії естетизму в англійській літературі кінця 19 століття.

13. ”Острів скарбів” Р.Л.Стівенсона як твір неоромантизму в англійській літературі кінця 19 століття.

14. Неоромантизм у творчості Р.Кіплінга (на матеріалі творів за власним вибором).

15. Своєрідність соціально-філософської фантастики Г.Уеллса (на матеріалі двох творів за власним вибором).

16. П’єса “Пігмаліон” як реалізація принципів “нової, інтелектуальної драми” в драматургії Б.Шоу.

17. Проблема мистецтва і долі митця в новелістиці Т.Манна (на матеріалі новел “Трістан”, “Тоніо Крьогер”, “Смерть у Венеції”).

18. Драматургія Г.Гауптмана (на матеріалі двох п’єс за власним вибором).

19. Художня своєрідність новелістики О.Генрі.

20. Особливості раннього етапу творчості М.Твена.

21. Романна дилогія М.Твена про Тома Сойєра та Гека Фінна як видатне явище американської реалістичної літератури кінця 19 століття.

22. Неоромантичні тенденції у творчості Джека Лондона (на матеріалі чотирьох оповідань за власним вибором).

23. Людина і природа у творчості Джека Лондона (на матеріалі повістей “Поклик предків” і “Біле ікло”).

24. Проблема долі митця в романі Джека Лондона “Мартін Іден”.

 

Методи навчання

Лекція, бесіда, дискусія на тему, запропоновану викладачем

      

Методи контролю

Опитування студентів і виставлення оцінок (балів) під час проведення практичних, індивідуальних занять, перевірки самостійної роботи та виконання модульної контрольної роботи (МКР).

Критерії оцінювання

1. Модульна контрольна робота (до 100 балів)

«5» - 100-88 балів

«4» - 87-75 балів

«3» - 72-60 балів

2. Інші види робіт (100 б.)

Практичне заняття (1-6) – до 5 балів

Індивідуальне заняття (1-6) – до 5 балів

Самостійна робота (реферат) – 40 балів

«5» - 40-33 балів

«4» - 32-25 балів

«3» - 24-17 балів

 

За шкалою EKTS За розширеною шкалою Еквівалент оцінки за п’ятибальною шкалою
A 90-100 (відмінно) 5
B 82-89 (дуже добре) 4,5
C 74-81 (добре) 4
D 64-73 (задовільно) 3,5
E 60-63 (достатньо) 3
FX 35-59 (незадовільно) 2
F 0-34 (неприйнятно) 1

Рекомендована література

Базова

Художні тексти:

Верлен П. Осіння пісня. Поетичне мистецтво.

Рембо А. П’яний корабель. Голосівки. Осіяння.

Золя Е. Жерміналь.

Ростан Е. Сірано де Бержерак.

Роллан Р. Кола Брюньон.

Мопассан. Новели: Пампушка. Тато Симона. Місячне сяйво. Намисто.

              Романи: Життя. Любий друг.

Ібсен Г. П’єси: Пер Гюнт. Ляльковий дім.

Стівенсон Р.Л. Острів скарбів.

Уеллс Г. Машина часу. Війна світів.

Кіплінг Р. Поезія (4 – 5 віршів за вибором).

Уайльд О. Портрет Доріана Грея. Балада Редінгської в’язниці.

Шоу Б. П’єси: Професія місіс Уорен. Пігмаліон.

Гауптман Г. П’єса “Затонулий звін”.

Манн Т. Новели: Трістан. Тоніо Крьогер. Смерть у Венеції.

О.Генрі. Новели: Дари волхвів. Останнє листя. Вождь червоношкірих. Родинні душі. Роман біржового маклера.

Марк Твен. Стрибаюча жаба з Калаверасу. Пригоди Геклберрі Фінна. Принц і жебрак.

Джек Лондон. Любов до життя. Мексиканець. Біле ікло. Мартін Іден.

 

Науково-методична література

Давиденко Г.Й., Чайка О.М. Історія зарубіжної літератури Х1Х – поч. ХХ ст. – К, 2007.

Давиденко Г.Й. та ін. Історія зарубіжної літератури ХХ ст. – К. 2007.

 

                                               

Допоміжна:

Ковалева Т.В. и др. История зарубежной литературы (Вторая половина Х1Х – начало ХХ века). – Минск, 1997.

Трыков В.П. Зарубежная литература конца Х1Х – начала ХХ века. Практикум. – М., 2001.

Зарубежная литература конца Х1Х – начала ХХ века. Под ред. В.М.Толмачева. – М., 2003.

Гиленсон Б.А. История зарубежной литературы конца Х1Х – начала ХХ века. Второе издание. – М., 2008.

История всемирной литературы в 9-ти томах. Т.8. – М., 1994.

 

Андреев Л.Г. Импрессионизм. – М., 1980.

Обломиевский Д. Французский символизм. – М., 1973.

Пузиков А. Портреты французских писателей. Эмиль Золя. – М., 1976.

Лану А. Мопассан. – М., 1971.

Данилин Ю. Жизнь и творчество Мопассана. – М., 1968.

Адмони В.Г. Генрик Ибсен. Очерк творчества. – М., 1989.

Фёдоров А.А. Томас Манн. – М., 1981.

Соколянский М.Г. Оскар Уайльд. Очерк творчества. – Киев –Одесса, 1990.

Олдингтон Р. Стивенсон. Портрет бунтаря. – М., 1973.

Гражданская З.Т. Бернард Шоу. Очерк жизни и творчества. – М., 1979.

Мендельсон М. Марк Твен. – М., 1964.

Левидова И.М. О.Генри и его новеллы. – М., 1973.

Ирвинг Стоун. Моряк в седле. – М., 1960.

Богословский В.Н. Джек Лондон – М., 1964.

Наливайко Дмитро. Французький символізм як зміна метамови європейської поезії. //Слово і час. 1998, № 8.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-08-16; просмотров: 36; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.129.247.196 (0.007 с.)