Практичне заняття № 6 на тему: ”художня своєрідність новел о’генрі”. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Практичне заняття № 6 на тему: ”художня своєрідність новел о’генрі”.



                                            План

1.Особливості життєвої і творчої долі О’Генрі.

2.Своєрідність художнього змісту новел письменника (різноманітність тематики і вибору героїв, демократизм і гуманізм автора).

3.Художня майстерність письменника у втіленні творчого задуму в жанрі новели (створення комічних ситуацій, несподіваність розв’язки як ознака жанру новели, особливості мови творів тощо).

4.Новелістична творчість О’Генрі в контексті нашого часу.

                                   Література

                   Основна:

1.О’Генрі. Дари волхвів. Баб’яче літо Джонсона Сухої Лощини. Квадратура кола. Вождь червоношкірих. Родинні душі. Роман біржового маклера. Шляхи, які ми обираємо.

2.Відповідні розділи підручників про творчість О’Генрі. 

                  Додаткова:

Левидова И.М. О’ Генри и его новеллы. – М., 1973. 

Теми індивідуальних занять

№ з/п Назва теми Кількість годин
1 Основні літературно-художні явища Західної Європи та США межі Х1Х – ХХ століть 2
2 Поезія французького символізму 70-90-х років Х1Х ст.(П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме). 2
3 Роман Р.Л.Стівенсона “Острів скарбів”. 2
4 Проза і поезія Р.Кіплінга. 2
5 Реалізм романної дилогії Марка Твена про Тома Сойєра і Геклберрі Фінна. 2
6 Митець і суспільство в романі Д. Лондона “Мартін Іден” 2   
    12

 

Індивідуальне заняття №1

Тема: Основні літературно-художні явища Західної Європи та США

Межі Х1Х – ХХ століть

План

 

1. Своєрідність історичного і культурного розвитку країн Західної Європи і США кінця Х1Х – 

початку ХХ століть.

2. Основні літературно-художні явища Західної Європи і США межі Х1Х – ХХ століть та їхні ознаки.

Ключові поняття й терміни: модернізм, декаданс, імпресіонізм, символізм, неоромантизм, естетизм, натуралізм, реалізм.

 

 

Література:

1. Давиденко Г.Й., Чайка О.М. Історія зарубіжної літератури Х1Х – початку ХХ століття. – К., 2007. – С. 176 – 182. Або:

Ковалева Т.В. и др.. История зарубежной литературы. Вторая половина Х1Х – начало ХХ веков – Минск, 1997, - С. 3 – 22. Или:

Зарубежная литература конца Х1Х – начала ХХ века. Под ред. В.М.Толмачева. – М., 2003. С. 6 – 28.

 

Індивідуальне заняття №2

Тема: Поезія французького символізму 70 – 90-х років Х1Х століття (П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме).

 

План

  1. Передумови появи символізму у французькій поезії та його основні риси.
  2. Поетична практика французького символізму та її особливості:

                а) внесок П.Верлена в розвиток символістської поезії;

                б) місце творчості А. Рембо в символістській поезії;

                  в) роль поетичної спадщини С.Малларме в розвитку французької поезії;

  1. Значення теорії та практики символізму для подальшого розвитку французької і європейської літератури.

Література

                     

                 а)Художні тексти:

  1. Верлен П. Осіння пісня. Томління. Поетичне мистецтво.
  2. Рембо А. Відчуття. П’яний корабель. Голосівки.
  3. Малларме С. Квіти. Блакить. Лебідь.

            б) Науково-критична:

  1. История зарубежной литературы к.Х1Х – нач. ХХ в. Под ред. проф. М.Е. Елизаровой и Н.И.Михальской. – М.: Вш, 1970. – С. 140 – 154. Или:
  2. Зарубежная литература ХХ века. Под ред. В.Н.Богословського и З.Т.Гражданской. – М., Просвещение, 1979. – С.28 – 31. Или:
  3. История зарубежной литературы к. Х1Х – нач. ХХ в. (1871 – 1917) Под ред. Л.Г.Андреева.

           в) Додаткова:

  1. Обломиевский Д. Французький символізм. М.: Наука, 1973. – С. 144 – 269.
  2. Наливайко Дмитро. Французький символізм як зміна метамови європейської поезії // Січ – 1998 - № 8 - С. 23 – 27.

 

Індивідуальне заняття № 3

Тема: Неоромантизм роману Р.Л. Стівенсона “Острів скарбів”

План

1. Місце Р.Л.Стівенсона в англійській літературі межі Х1Х – ХХ ст.

2. Задум і історія створення роману “Острів скарбів”.

3. Проблематика роману.

4. Тема подвійності людської природи у творчості Стівенсона і образ Джона Сільвера.

5. Новаторство Стівенсона в жанрі пригодницького роману.

 

Література:

1. Стівенсон Р.Л. Острів скарбів (будь-яке видання).

2. Дьяконова Н.Я. Стивенсон и английская литература Х1Х века. – Л., 1984.

3. Олдингтон Р. Стивенсон. Портрет бунтаря. – М., 1985.

4. Трыков В.П. Зарубежная литература конца Х1Х – начала ХХ веков. – М..2001. – С. 125 – 135.

 

Індивідуальне заняття № 4

Тема: Проза і поез і я Р. К і пл і нга.

План

 

  1. Особливості життєвої і творчої долі письменника.
  2. Художній світ Кіплінга-прозаїка.
  3. Поезія Р.Кіплінга.
  4. Творчість Р.Кіплінга в контексті нашого часу.

 

Література:

1. Кіплінг Р. Проза: “Книга джунглів” (будь-яке видання). Поезія: “Баллада про Схід і Захід”, “Мері Глостер”, “Якщо...” (будь-яке видання).

2.Ковалева Т.В. и др.. История зарубежной литературы (Вторая половина Х1Х – начало ХХ веков). – Минск, 1997. – С. 264 – 276.

3. Зарубежная литература конца Х1Х – начала ХХ века. Под ред. В.М. Толмачева. – М., 2003, - С. 269 – 271, 291 – 296.

4. Гиленсон Б. А. История зарубежной литературы конца Х1Х – ХХ века. – М., 2008. – С. 226 – 240.

Індивідуальне заняття №  5



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-08-16; просмотров: 30; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.119.172.146 (0.009 с.)