Апостол ко Евреем, зачало 306. 
";


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Апостол ко Евреем, зачало 306.



Бра́тие, святя́й и освяща́емии, от Еди́наго вси, ея́же ра́ди вины́ не стыди́тся бра́тию нарица́ти их, глаго́ля: возвещу́ И́мя Твое́ бра́тии Мое́й, посреде́ Це́ркве воспою́ Тя. И па́ки: Аз бу́ду наде́яся Нань. И па́ки: се Аз и де́ти, я́же Ми дал есть Бог. Поне́же у́бо де́ти приобщи́шася пло́ти и кро́ви, и Той прии́скренне приобщи́ся те́хже, да сме́ртию упраздни́т иму́щаго держа́ву сме́рти, си́речь диа́вола, и изба́вит сих, ели́цы стра́хом сме́рти чрез все житие́ пови́нни бе́ша рабо́те. Не от А́нгел у́бо когда́ прие́млет, но от се́мене Авраа́мова прие́млет; отню́дуже до́лжен бе по всему́ подо́битися бра́тии, да ми́лостив бу́дет и ве́рен первосвяще́нник в тех, я́же к Бо́гу, во е́же очи́стити грехи́ людски́я. В не́мже бо пострада́, Сам искуше́н быв, мо́жет и искуша́емым помощи́.

Евр 2:11–18

Аллилуиа, глас 1.

Стих: Сни́дет, я́ко дождь на руно́, / и, я́ко ка́пля, ка́плющая на зе́млю. Стих: Бу́дет и́мя Его́ благослове́нно во ве́ки, пре́жде со́лнца пребыва́ет и́мя Его́.

Евангелие от Луки, зачало 3.

Во дне́х о́нех зача́т Eлисаве́т, жена́ Заха́риина, и тая́шеся ме́сяц пять, глаго́лющи: я́ко та́ко мне сотвори́ Госпо́дь во дни, в ня́же призре́ отъя́ти поноше́ние мое́ в челове́цех. В ме́сяц же шесты́й по́слан бысть А́нгел Гаврии́л от Бо́га во град Галиле́йский, eму́же и́мя Назаре́т, к Де́ве обруче́нней му́жеви, eму́же и́мя Ио́сиф, от до́му Дави́дова, и и́мя Де́ве, Мариа́м. И вшед к Ней А́нгел, рече́: ра́дуйся Благода́тная, Госпо́дь с Тобо́ю, благослове́на Ты в жена́х. Oна́ же ви́девши смути́ся о словеси́ eго́, и помышля́ше, каково́ бу́дет целова́ние сие́. И рече́ А́нгел Eй: не бо́йся Мариа́м, обре́те бо благода́ть от Бо́га. И се зачне́ши во чре́ве, и роди́ши Сы́на, и нарече́ши и́мя Eму́ Иису́с. Сей бу́дет ве́лий, и Сын Вы́шняго нарече́тся, и даст Eму́ Госпо́дь Бог престо́л Дави́да oтца́ Eго́, и воцари́тся в дому́ Иа́ковли во ве́ки, и Ца́рствию Eго́ не бу́дет конца́. Рече́ же Мариа́м ко А́нгелу: ка́ко бу́дет сие́, иде́же му́жа не зна́ю? И отвеща́в А́нгел, рече́ Eй: Дух Святы́й на́йдет на Тя, и си́ла Вы́шняго осени́т Тя, те́мже и ражда́емое Свя́то, нарече́тся Сын Бо́жий. И се Eлисаве́т, ю́жика Твоя́, и та зача́т сы́на в ста́рости свое́й, и сей ме́сяц шесты́й eсть eй, нарица́емей непло́ды. Я́ко не изнемо́жет от Бо́га всяк глаго́л. Рече́ же Мариа́м: се раба́ Госпо́дня, бу́ди Мне по глаго́лу твоему́. И оты́де от Нея́ А́нгел.

Лк 1:24–38

И прочая Божественныя Литургии Златоустаго.

Вместо Достойно:

Благовеству́й, земле́, ра́дость ве́лию, / хвали́те, Небеса́, Бо́жию сла́ву.

Ирмос, глас 4: Я́ко одушевле́нному Бо́жию киво́ту, / да ника́коже ко́снется рука́ скве́рных. / Устне́ же ве́рных, Богоро́дице, немо́лчно, / глас А́нгела воспева́юще, / с ра́достию да вопию́т: / ра́дуйся, Благода́тная, / Госпо́дь с Тобо́ю.

Причастен:

Избра́ Госпо́дь Сио́на / и изво́ли его́ в жили́ще Себе́. / Аллилу́иа, трижды.

 

 

В оглавление.

 


Месяца мая в 8-й день

СВЯТАГО, СЛАВНАГО, ВСЕХВАЛЬНАГО
АПОСТОЛА И ЕВАНГЕЛИСТА,
НАПЕРСНИКА ВОЗЛЮБЛЕННАГО,
ДЕВСТВЕННИКА ИОАННА БОГОСЛОВА
И ПРЕПОДОБНАГО ОТЦА НАШЕГО
АРСЕНИЯ ВЕЛИКАГО

НА МАЛЕЙ ВЕЧЕРНИ

На Го́споди, воззва́х: стихиры, глас 2.
Подобен: Егда́ от Дре́ва:

Прииди́те, прему́дрости глубину́ / и правосла́вных догма́т списа́теля, / ве́рнии, пе́сньми Боже́ственными днесь венча́ем, / Иоа́нна сла́внаго и возлю́бленнаго. / Сей бо возгреме́, е́же: в нача́ле бе Сло́во. / Отону́дуже громогла́сен показа́ся, / я́ко благове́стник ми́рови, / просия́в многому́дренне, всехва́льный. [Дважды.]

Вои́стинну ты яви́лся еси́ и́стинен друг / и напе́рсник вели́к Учи́телю Христу́: / на пе́рси бо возле́г, / от ни́хже поче́рпл еси́ прему́дрости догма́ты, / и́миже обогаща́еши о́крест всю зе́млю, / я́ко Богоглаго́льник Бо́жий. / Те́мже и содержа́щи сия́ кра́сная Христо́ва Це́рковь, / ны́не ра́дующися, весели́тся.

Ра́дуйся, Богосло́ве вои́стинну, / ра́дуйся, Ма́тере Госпо́дни сы́не всевозлю́бленный: / ты бо, предстоя́ при Кресте́ Христо́ве, / Боже́ственный слы́шал еси́ глас Влады́чень: / се ны́не Ма́ти твоя́, – к тебе́ возопи́вш. / Отону́дуже досто́йно тя вси, / я́ко апо́стола Христо́ва вели́ка / и возлю́бленнаго, ублажа́ем.

Слава, глас 2. Самогласен: Апо́столов верхо́внаго, Богосло́вия трубу́, / духо́внаго во́ина, вселе́нную Бо́гу покори́вшаго, / прииди́те, ве́рнии, ублажи́м Иоа́нна приснопа́мятнаго, / от земли́ востаю́щаго и земли́ не отступа́ющая, / но жи́ва су́ща и жду́ща стра́шнаго Влады́чня втора́го прише́ствия. / Е́же неосужде́нно сре́сти нам испроси́, / дру́же та́йны, Христо́в напе́рсниче, / любо́вию соверша́ющим па́мять твою́.

И ныне, праздника.

На стиховне праздника.

Слава, апо́стола, глас 1: Учениче́ Спа́сов, де́вственниче и Богосло́ве, / тебе́, я́ко де́вственнику, / Де́ву и Богоро́дицу Христо́с Бог распина́емь предаде́, / и Сию́ сохрани́л еси́, я́ко зени́цу о́ка. / Тем моли́ спасти́ся душа́м на́шим.

Тропарь апостолу, глас 2:

Апо́столе, Христу́ Бо́гу возлю́бленне, / ускори́ изба́вити лю́ди безотве́тны, / прие́млет тя, припа́дающа, / И́же па́дша на пе́рси прие́мый. / Его́же моли́, Богосло́ве, / и належа́щий о́блак язы́ков разгна́ти, / прося́ нам ми́ра и ве́лия ми́лости.

Слава, и ныне, праздника. Ектения. И отпуст.

НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ

Поем Блаже́н муж: первый антифон. На Го́споди, воззва́х: стихиры праздника 3, и апостола 4, и преподобнаго 3.

Стихиры апостола, глас 1.
Подобен: Небе́сных чино́в:

Зри́тель неизрече́нных открове́ний / и сказа́тель вы́шних Бо́жиих та́ин, / сын Зеведе́ов, / написа́в нам Христо́во Ева́нгелие, / богосло́вити же Отца́, и Сы́на, / и Ду́ха Свята́го научи́. [Дважды.]

Богодви́жимая гусль небе́сных пе́ний, / тайнопи́сец сый, Богосказа́нная уста́, / пе́ние пе́сненное пое́т красно́: / устне́ бо движа́, я́ко стру́ны, / я́коже бряца́ло, язы́к движа́, / мо́лится спасти́ся нам.

Громогла́сным твои́м язы́ком / извеща́я Бо́жия прему́дрости сокрове́нное сло́во, / Бо́гу возлю́бленне, / зове́ши при́сно, движа́ устна́ми ча́сто, / е́же: в нача́ле бе Сло́во, / и науча́еши вся́каго челове́ка ра́зуму Бо́жию.

Ины стихиры преподобнаго, глас 8.
Подобен: О, пресла́внаго чудесе́:

О́тче Богому́дре Арсе́ние, / сле́зными исто́чники просвети́в мысль, / к Бо́гу бесе́довал еси́, / непреста́нными очище́нии / и сия́нии столп всесве́тел благоче́стия, / огнесия́нен яви́лся еси́, блаже́нне, / мона́хов похвало́. / И ны́не нас всех сохрани́ моли́твами твои́ми.

О́тче Богому́дре Арсе́ние, / воздержа́нием ум опоя́сан всю́ду, / к пе́рвому вино́внику востещи́ сотвори́л еси́ / и, оста́вль мирски́й мяте́ж / и молвы́ оттря́с, / ума́ чистото́ю смеси́лся еси́, прему́дре, / жела́нием вои́стинну кра́йним, блаже́нне.

Преподо́бне о́тче Арсе́ние, / ты, Бо́га взыску́я / и Сего́ просвети́тися светолу́чными сия́нии / благоче́стно жела́я, / вели́чия всю све́тлость / и ца́рския дворы́ оста́вив, / безсме́ртное насле́дие прия́л еси́, / со Христо́м ны́не водворя́яся, Богоблаже́нне.

Слава, глас 2. Самогласен: Сы́на гро́мова, / основа́ние Боже́ственных слове́с, / нача́льника Богосло́вия / и пропове́дника пе́рвейшаго и́стинных догма́т Бо́жия прему́дрости, / возлю́бленнаго Иоа́нна и де́вственника, / челове́ческий род, по до́лгу до́бре похва́лим: / сей бо, непреста́нно в себе́ имы́й Боже́ственное, / е́же, в нача́ле бе, – рече́, – Сло́во. / А́бие же ко Отцу́ неразлу́чное / и ра́вное по сих Оте́ческаго Существа́, / явля́я нам собо́ю правосла́вие Святы́я Тро́ицы: / Соде́теля же, су́ща со Отце́м / и Живо́т нося́ща и Свет и́стинный, / Того́жде показа́ нам. / О, чудесе́ ужа́снаго / и ве́щи премудри́тельныя! / Я́ко испо́лнь сый любве́, / испо́лнь бысть и Богосло́вия: / сла́вою, и че́стию, и ве́рою / основа́тель сый чи́стыя на́шея ве́ры, / ея́же ра́ди получи́м ве́чных благ в День су́дный.

И ныне, праздника. Вход. Прокимен дне. И чтения три.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 175; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.43.122 (0.008 с.)