Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Апостол ко Евреем, зачало 306.Бра́тие, святя́й и освяща́емии, от Еди́наго вси, ея́же ра́ди вины́ не стыди́тся бра́тию нарица́ти их, глаго́ля: возвещу́ И́мя Твое́ бра́тии Мое́й, посреде́ Це́ркве воспою́ Тя. И па́ки: Аз бу́ду наде́яся Нань. И па́ки: се Аз и де́ти, я́же Ми дал есть Бог. Поне́же у́бо де́ти приобщи́шася пло́ти и кро́ви, и Той прии́скренне приобщи́ся те́хже, да сме́ртию упраздни́т иму́щаго держа́ву сме́рти, си́речь диа́вола, и изба́вит сих, ели́цы стра́хом сме́рти чрез все житие́ пови́нни бе́ша рабо́те. Не от А́нгел у́бо когда́ прие́млет, но от се́мене Авраа́мова прие́млет; отню́дуже до́лжен бе по всему́ подо́битися бра́тии, да ми́лостив бу́дет и ве́рен первосвяще́нник в тех, я́же к Бо́гу, во е́же очи́стити грехи́ людски́я. В не́мже бо пострада́, Сам искуше́н быв, мо́жет и искуша́емым помощи́. Евр 2:11–18 Аллилуиа, глас 1. Стих: Сни́дет, я́ко дождь на руно́, / и, я́ко ка́пля, ка́плющая на зе́млю. Стих: Бу́дет и́мя Его́ благослове́нно во ве́ки, пре́жде со́лнца пребыва́ет и́мя Его́. Евангелие от Луки, зачало 3. Во дне́х о́нех зача́т Eлисаве́т, жена́ Заха́риина, и тая́шеся ме́сяц пять, глаго́лющи: я́ко та́ко мне сотвори́ Госпо́дь во дни, в ня́же призре́ отъя́ти поноше́ние мое́ в челове́цех. В ме́сяц же шесты́й по́слан бысть А́нгел Гаврии́л от Бо́га во град Галиле́йский, eму́же и́мя Назаре́т, к Де́ве обруче́нней му́жеви, eму́же и́мя Ио́сиф, от до́му Дави́дова, и и́мя Де́ве, Мариа́м. И вшед к Ней А́нгел, рече́: ра́дуйся Благода́тная, Госпо́дь с Тобо́ю, благослове́на Ты в жена́х. Oна́ же ви́девши смути́ся о словеси́ eго́, и помышля́ше, каково́ бу́дет целова́ние сие́. И рече́ А́нгел Eй: не бо́йся Мариа́м, обре́те бо благода́ть от Бо́га. И се зачне́ши во чре́ве, и роди́ши Сы́на, и нарече́ши и́мя Eму́ Иису́с. Сей бу́дет ве́лий, и Сын Вы́шняго нарече́тся, и даст Eму́ Госпо́дь Бог престо́л Дави́да oтца́ Eго́, и воцари́тся в дому́ Иа́ковли во ве́ки, и Ца́рствию Eго́ не бу́дет конца́. Рече́ же Мариа́м ко А́нгелу: ка́ко бу́дет сие́, иде́же му́жа не зна́ю? И отвеща́в А́нгел, рече́ Eй: Дух Святы́й на́йдет на Тя, и си́ла Вы́шняго осени́т Тя, те́мже и ражда́емое Свя́то, нарече́тся Сын Бо́жий. И се Eлисаве́т, ю́жика Твоя́, и та зача́т сы́на в ста́рости свое́й, и сей ме́сяц шесты́й eсть eй, нарица́емей непло́ды. Я́ко не изнемо́жет от Бо́га всяк глаго́л. Рече́ же Мариа́м: се раба́ Госпо́дня, бу́ди Мне по глаго́лу твоему́. И оты́де от Нея́ А́нгел. Лк 1:24–38 И прочая Божественныя Литургии Златоустаго. Вместо Достойно: Благовеству́й, земле́, ра́дость ве́лию, / хвали́те, Небеса́, Бо́жию сла́ву. Ирмос, глас 4: Я́ко одушевле́нному Бо́жию киво́ту, / да ника́коже ко́снется рука́ скве́рных. / Устне́ же ве́рных, Богоро́дице, немо́лчно, / глас А́нгела воспева́юще, / с ра́достию да вопию́т: / ра́дуйся, Благода́тная, / Госпо́дь с Тобо́ю. Причастен: Избра́ Госпо́дь Сио́на / и изво́ли его́ в жили́ще Себе́. / Аллилу́иа, трижды.
В оглавление.
Месяца мая в 8-й день СВЯТАГО, СЛАВНАГО, ВСЕХВАЛЬНАГО НА МАЛЕЙ ВЕЧЕРНИ На Го́споди, воззва́х: стихиры, глас 2. Прииди́те, прему́дрости глубину́ / и правосла́вных догма́т списа́теля, / ве́рнии, пе́сньми Боже́ственными днесь венча́ем, / Иоа́нна сла́внаго и возлю́бленнаго. / Сей бо возгреме́, е́же: в нача́ле бе Сло́во. / Отону́дуже громогла́сен показа́ся, / я́ко благове́стник ми́рови, / просия́в многому́дренне, всехва́льный. [Дважды.] Вои́стинну ты яви́лся еси́ и́стинен друг / и напе́рсник вели́к Учи́телю Христу́: / на пе́рси бо возле́г, / от ни́хже поче́рпл еси́ прему́дрости догма́ты, / и́миже обогаща́еши о́крест всю зе́млю, / я́ко Богоглаго́льник Бо́жий. / Те́мже и содержа́щи сия́ кра́сная Христо́ва Це́рковь, / ны́не ра́дующися, весели́тся. Ра́дуйся, Богосло́ве вои́стинну, / ра́дуйся, Ма́тере Госпо́дни сы́не всевозлю́бленный: / ты бо, предстоя́ при Кресте́ Христо́ве, / Боже́ственный слы́шал еси́ глас Влады́чень: / се ны́не Ма́ти твоя́, – к тебе́ возопи́вш. / Отону́дуже досто́йно тя вси, / я́ко апо́стола Христо́ва вели́ка / и возлю́бленнаго, ублажа́ем. Слава, глас 2. Самогласен: Апо́столов верхо́внаго, Богосло́вия трубу́, / духо́внаго во́ина, вселе́нную Бо́гу покори́вшаго, / прииди́те, ве́рнии, ублажи́м Иоа́нна приснопа́мятнаго, / от земли́ востаю́щаго и земли́ не отступа́ющая, / но жи́ва су́ща и жду́ща стра́шнаго Влады́чня втора́го прише́ствия. / Е́же неосужде́нно сре́сти нам испроси́, / дру́же та́йны, Христо́в напе́рсниче, / любо́вию соверша́ющим па́мять твою́. И ныне, праздника. На стиховне праздника. Слава, апо́стола, глас 1: Учениче́ Спа́сов, де́вственниче и Богосло́ве, / тебе́, я́ко де́вственнику, / Де́ву и Богоро́дицу Христо́с Бог распина́емь предаде́, / и Сию́ сохрани́л еси́, я́ко зени́цу о́ка. / Тем моли́ спасти́ся душа́м на́шим. Тропарь апостолу, глас 2: Апо́столе, Христу́ Бо́гу возлю́бленне, / ускори́ изба́вити лю́ди безотве́тны, / прие́млет тя, припа́дающа, / И́же па́дша на пе́рси прие́мый. / Его́же моли́, Богосло́ве, / и належа́щий о́блак язы́ков разгна́ти, / прося́ нам ми́ра и ве́лия ми́лости. Слава, и ныне, праздника. Ектения. И отпуст. НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ Поем Блаже́н муж: первый антифон. На Го́споди, воззва́х: стихиры праздника 3, и апостола 4, и преподобнаго 3. Стихиры апостола, глас 1. Зри́тель неизрече́нных открове́ний / и сказа́тель вы́шних Бо́жиих та́ин, / сын Зеведе́ов, / написа́в нам Христо́во Ева́нгелие, / богосло́вити же Отца́, и Сы́на, / и Ду́ха Свята́го научи́. [Дважды.] Богодви́жимая гусль небе́сных пе́ний, / тайнопи́сец сый, Богосказа́нная уста́, / пе́ние пе́сненное пое́т красно́: / устне́ бо движа́, я́ко стру́ны, / я́коже бряца́ло, язы́к движа́, / мо́лится спасти́ся нам. Громогла́сным твои́м язы́ком / извеща́я Бо́жия прему́дрости сокрове́нное сло́во, / Бо́гу возлю́бленне, / зове́ши при́сно, движа́ устна́ми ча́сто, / е́же: в нача́ле бе Сло́во, / и науча́еши вся́каго челове́ка ра́зуму Бо́жию. Ины стихиры преподобнаго, глас 8. О́тче Богому́дре Арсе́ние, / сле́зными исто́чники просвети́в мысль, / к Бо́гу бесе́довал еси́, / непреста́нными очище́нии / и сия́нии столп всесве́тел благоче́стия, / огнесия́нен яви́лся еси́, блаже́нне, / мона́хов похвало́. / И ны́не нас всех сохрани́ моли́твами твои́ми. О́тче Богому́дре Арсе́ние, / воздержа́нием ум опоя́сан всю́ду, / к пе́рвому вино́внику востещи́ сотвори́л еси́ / и, оста́вль мирски́й мяте́ж / и молвы́ оттря́с, / ума́ чистото́ю смеси́лся еси́, прему́дре, / жела́нием вои́стинну кра́йним, блаже́нне. Преподо́бне о́тче Арсе́ние, / ты, Бо́га взыску́я / и Сего́ просвети́тися светолу́чными сия́нии / благоче́стно жела́я, / вели́чия всю све́тлость / и ца́рския дворы́ оста́вив, / безсме́ртное насле́дие прия́л еси́, / со Христо́м ны́не водворя́яся, Богоблаже́нне. Слава, глас 2. Самогласен: Сы́на гро́мова, / основа́ние Боже́ственных слове́с, / нача́льника Богосло́вия / и пропове́дника пе́рвейшаго и́стинных догма́т Бо́жия прему́дрости, / возлю́бленнаго Иоа́нна и де́вственника, / челове́ческий род, по до́лгу до́бре похва́лим: / сей бо, непреста́нно в себе́ имы́й Боже́ственное, / е́же, в нача́ле бе, – рече́, – Сло́во. / А́бие же ко Отцу́ неразлу́чное / и ра́вное по сих Оте́ческаго Существа́, / явля́я нам собо́ю правосла́вие Святы́я Тро́ицы: / Соде́теля же, су́ща со Отце́м / и Живо́т нося́ща и Свет и́стинный, / Того́жде показа́ нам. / О, чудесе́ ужа́снаго / и ве́щи премудри́тельныя! / Я́ко испо́лнь сый любве́, / испо́лнь бысть и Богосло́вия: / сла́вою, и че́стию, и ве́рою / основа́тель сый чи́стыя на́шея ве́ры, / ея́же ра́ди получи́м ве́чных благ в День су́дный. И ныне, праздника. Вход. Прокимен дне. И чтения три.
|
||
Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 175; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.43.122 (0.008 с.) |