Виготовлення оригінал-макету 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Виготовлення оригінал-макету



Основою сучасного видавничого та додрукарського поліграфічного процесу є комп’ютерна видавнича система, яка є спеціалізованою комп’ютерною системою, призначеною для: вводу та обробки текстової, та графічної інформації: створення електронного макету (верстки) видання; отримання оригінал-макету, виготовлення друкарських форм, що використовуються у подальших процесах отримання готового видання. Залежно від виду та обсягу здійснюваних робіт комп’ютерна система може складатись із декілька окремих спеціалізованих робочих місць або їхніх груп, сполучених між собою інформаційними каналами (мережами або переносними носіями інформації).

Задачею відділу дизайну є створення оригінал-макету. Для цієї мети встановлено потужні комп’ютери відповідно з підладнаним периферійним обладнанням, до якого відносяться принтери, сканери, прилади для зчитування електронний копій з різних носіїв та інше.

У випадку створення оригінал-макету дизайнер перед початком роботи узгоджує з замовником всі вимоги до оригіналу і тільки після цього розпочинає роботу.

 

Вибір програмного забезпечення

Для підготовки оригінал-макету використовується наступне програмне забезпечення:

) для опрацьовування текстових масивів - Microsoft Word 2003;

) для обробки образотворчої інформації PhotoShop CS2 v 6.0;

Adobe PhotoShop - це професійний інструмент для оброблення та ретушування фотографічних зображень, створення оригінальних ілюстрацій, виконання операцій високоякісного кольороподілу.

3) Quark Xpress - це професійна програма для верстання газет, журналів, брошур і рекламних проспектів. Крім верстання з унікальною можливістю оброблення тексту можна здійснювати операцію високоякісного кольороподілу та виведення на принтер та фотоосвітлювальні автомати.

На розробленому оригінал-макеті повинні проставлятися: хрести для перевірки суміщення фарб; шкали оперативного контролю.Шкали контролю виводяться для кожної друкуючої фарби. Потрібно відзначити, що такі елементи можуть не проставлятися (у випадку, коли цього не дозволяють зробити поля). На формах також необхідно вказувати колір фарби.

Впродовж довгих років додрукарські процеси здійснювали за класичною (репрографічною) схемою: за допомогою фоторепродукційного устаткування (фотоапаратів, збільшувачів, копіювальних рам, фотонабірних автоматів тощо) готують та отримують фотоформи тексту і ілюстрацій, з них складається монтаж, який контактним способом копіюється на формну пластину.

Багатостадійність та складність, висока собівартість, матеріаломісткість та трудомісткість етапу виготовлення фотоформ спричинили пошук і появу нових альтернативних схем, які стали домінуючими.

Вибір вивідних пристроїв

Технологія СtР

 


Схема 4.1- Детальна технологічна блок-схема додрукарських процесів за технологією CtP

Пояснення до блок-схеми:

Т1-введення інформації до ПК;

Т2-завантаження файлів;

Т3-сканування авторського оригіналу;

Т4-роздруковування коректурних відбитків;

Т5-редагування;

Т6-правка коректурних відбитків;

Т7-створення дизайну графічної інформації;

Т8-дизайнерська правка;

Т9-екранна кольоропроба;

Т10-кольорокорекція;

Т11-технічне редагування;

Т12-верстання оригінал-макетів;

Т13-цифрова кольоропроба;

Т14-коректура;

Т15-виправлення помилок;

Т16-растрування;

Т17-кольороподіл;

Т18-електронний спуск полос;

Т19-електронний монтаж полос;

Т20-вивід друкарських форм.

Х1-авторський оригінал-макет машинописний і рукописний;

Х2-авторський оригінал кодований;

Х3-авторський оригінал друкований чи мальований;

Х4-папір для принтерів, порошок-тонер;

Х5-малюнки, фотографії, креслення;

Х6-монометалеві офсетні пластини;

У1-друкарська форма.

 

Спуск шпальт

Схема спусків, необхідна для кожної книги, задається під спосіб, яким аркуші будуть сфальцьовані після друку. Окрім послідовності розміщення сторінок, задаються передній (клапанний) і бічний опірний край паперового аркуша, сигнатурні та підборні мітки, поля.

Для даного видання обрано друк з "оборотом чужа форма". В цьому випадку для друку зошита одна форма використовується для друку однієї сторони аркуша, а друга форма з іншої сторони аркуша. Кожний аркуш дає один екземпляр. Цей спосіб може використовуватися для друку книжок з будь-якою кількістю сторінок в зошиті, а, також в різних друкарських машинах (односторонні та перфектні).

Однією з головних рушійних сил розвитку комп’ютеризованих до друкарських систем є прагнення інтегрувати та спростити виробничий процес. Дедалі більше його етапів контролюються комп’ютерними автоматизованими системами.

Монтаж включає в себе фізичне об'єднання всіх зверстаних сторінок в порядку, що забезпечує отримання монтажних аркушів або мікрофільмів з правильним розміщенням, з яких в подальшому можуть бути виготовлені друкарські форми.[2]

Для електронного монтажу пропоную систему «Signastation 5» від фірми «Heidelberg», яка сприяє поглинанню процесу ручного монтажу плівок комп’ютерними до друкарськими системами. Цей крок різко підвищує продуктивність операцій монтажу і, відповідно, усього друкарського процесу.

Вперше «Signastation 5» було випущено у 1995 році.

Під час електронного монтажу різко зростає якість продукції, бо відсутні огріхи позиціювання сторінок, сліди «скотча» тощо. На перехід машини з монтування одного формату на інший витрачається не більше дванадцяти хвилин. Монтувати спуск шпальт можна ручним управлінням або автоматично. Функція ручного монтажу відтворює процес ніби на монтажному столі. Для монтажу моєї книги пропоную використовувати функціє автоматичного монтажу. При ній пропонується набір готових варіантів розташування сторінок на аркуші, легко змінюється їхнє макетування, додаються сторінки. Досить вірно задати параметри сторінок, розміри сторінки видання та формат аркуша монтажу, розставити позначки обрізки, суміщення, і монтаж нових полос виконуватиметься автоматично.

Пристрій для оптичного монтажу Opty-Copy являє собою фотокамеру з комп'ютерним керуванням, що дозволяє розташовувати негативи, зроблені поза камерою. Сторінки сортируються в порядку згідно зі схемою спуску, а потім представляються для перезйомки. Оригіналотримач камери зміщується після експонування кожної сторінки згідно з спуском. Камера експонує сторінки в потрібній позиції групами по 16. Дана система прискорює процес монтажу, але при повторному друкуванні книги видавець має сплатити за повторення даної операції, оскільки негативів не матиме.

Кольороподіл, кастрування

Кольороподіл у сучасній поліграфії - це процес розбиття кольорової графіки або фото за допомогою світлофільтрів або селективних джерел освітлення на окремі однокольорові рівномасштабні шари (плити). Дана технологія використовує принцип субтрактивного синтеза кольору, що припускає, що на матеріал, який відображує чи пропускає світло (наприклад, папір чи прозору плівку) наносять шари кольорових фарбників, кожний з яких „вилучає” з білого кольору свою долю спектра.

Традиційно кольоропроба виконувалася в типографіях за допомогою оптичних фільтрів і системі растрів, на сьогоднішній день процес автоматизований і реалізований програмно в різноманітних комп`ютерних системах, призначених для верстки та обробки зображень для друку, наприклад, в пакетах QuarkXPress, Adobe PageMaker и Adobe InDesign.

Різновиди способів кольороподілу:

1) Традиційна технологія кольороподілу зі скелетною градацією чорної. Тут чорний колір наноситься зверху трьох тріадних кольорів у найтемніших ділянках. Основна незручність у цьому випадку - максимальний рівень фарби на найтемніших ділянках відбитку досягає 400% - по 100% для кожного кольору. При друці це обертається потребою досконалого просушування кожного аркуша паперу або застосування противідмазувальних порошків і рідини, щоб уникнути відмазування (забруднення) або перетискування фарби на сусідній паперовий аркуш.

2) Технологія UСR (Undег Со1ог Removal). Відома у вітчизняній технічній літературі і як технологія віднімання від чорного. Суть її в заміні у процесі виготовлення кольороподілених фотоформ (друкарських форм) трьох кольорових фарб тріади, присутніх в одному елементі кольорового оригіналу, на еквівалентну кількість чорної фарби на її кольороподіленій фотоформі (друкарській формі).

При друці кольорових, особливо темних, зображень проблеми виникають у найтемніших місцях зображення, тому резонно зменшити кількість тріадних фарб (СМY) в тих місцях, де буде нанесена чорна фарба, скоротивши тим самим їх сумарну кількість. Ось чому метод називають "віднімання від чорного". При його застосуванні всі тони, які складаються з рівної кількості тріадних фарб (так звані "нейтральні", ахроматичні тони), виявляються ще і дуже чутливим до балансу по сірому кольору при друці доводиться уважно стежити за його додержанням. Тому технологія UCR при кольороподілі застосовується основним чином до темних кольорів, практично не впливаючи на інші відбитки.

) Технолопя IСR (GСR, Gгау Component Rерlасеmеnt). Високошвидкісний багатофарбовий аркушевий і ролевий друк виявили проблеми - відмазування і сушіння. Економічно вигідні вирішення цієї проблеми при репродукуванні кольорових зображень було винайдено у застосуванні технології мінімізації кольорових друкарських фарб та їх еквівалентної заміни чорною фарбою (технологія МКФ) у місцях зображення, де кольоровий тон створюється за рахунок потрійного накладання кольорових фарб. У традиційному синтезі кольору всі кольорові відтінки, із трьох кольорових фарб з невеликим (до 70%) доповненням чорної фарби. Оскільки кожний колір складений із чорної з домішкою тільки однієї або максимум двох кольорових друкарських фарб, такий синтез визначають в англійськїй технічній літературі терміном ICR (GСR, Gгау Component Rерlасеmеnt), а якщо кількість всіх трьох фарб мінімізовано - то UCR (Under Color Addition).

Суть технології ICR в тому, що чорна фарба присутня практично у всіх відтінках кольорового зображення за винятком чистих кольорів, а не тільки у темних нейтральних тонах. У системі ICR відтінки створюються тільки трьома або меншою юлькістю фарб, причому одна з них-завжди чорна. При такому способі кольороподілу максимальний рівень фарби не перевищуе 300%. На практиці ICR - метод у чистому вигляді, звичайно, не застосовується. До трьох фарб - дві кольорові і чорна все ж додається трохи четвертого кольору. Проте навіть цього достатньо для одержання високоякісного зображення. Цим прийомом користуються рідко, як правило, у зображеннях, які вимагають насиченості у темних відтінках зображення і у чорному кольорі. Програмні засоби сучасних КВС дають змогу вибрати різні варіанти технології ICR із варіантів, що існують, або створити власну криву передачі чорного кольору.

У поліграфії при відтворенні кольорових оригіналів способами офсетного і високого друку завдяки растровій побудові багатофарбової репродукції має місце синтез кольорів, який містить ознаки як адитивного, так субтрактивного синтезів, де у створенні кольорових відбитків на кольоровій репродукції беруть участь 16 різнобарвних растрових елементів.

Растрування

Процес растрування є важливою ланкою в додрукарському процесі, оскільки вибір оптимального алгоритму растрування може реально покращити якість друку.

Існують види растрування:

1) стохастичне кастрування;

2) амплітудна модуляція;

)   гібридне кастрування.

Для підготовки до друку власного оригінал-макету пропонується використати найновіше досягнення в технології растрування - гібридне растрування. Даний вид растрування включає в себе переваги обох попередніх технологій (серійної та стохастичної). Гібридні растри дозволяють істотно поліпшити якість друку і водночас спростити отримання гарантованих надійних результатів.

Наочно переваги методу гібридного растрування показує дана порівняльна характеристика.

Переваги гібридного растрування:

1) Більш висока лініатура растру

2) Часткова частотна модуляція

)   Висока лініатура на вивідних пристроях з невеликим розширенням

)   Різне растрування для різних частин смуги

)   Високе оптичне розтискання

)   Збільшення кольорового охоплення

Недоліки стохастичного растрування:

1) Проблеми друку

2) Необхідна стабільна друкарська машина

)   Деякі обмеження по сюжету

)   Незначне візуальне зменшення різкості ілюстрацій

Недоліки амплітудної модуляції:

1) Розеточна структура

2) Сюжетний муар

)   Пропадання чи деформація тонких ліній

)   Проблеми сприйняття сюжету

)   Тілесні тони (на них особливо помітна розеточна структура)

)   Обмеження кольорового охоплення.

Книга дркукватиметься у друкарні «Новий друк».

«Новый друк» - унікальне поліграфичне підприємство європейського рівня, оснащене сучасною технікою з розширеным комплексом послуг та повным виробничим циклом.

Видавничо-поліграфічний комплекс «Новий друк» працює на ринку України з 1997 року. За цей час неодноразово отримував грамоти, призи, почесні дипломи за високе дизайнерсько-поліграфічне оформлення книг, журналів, этикеток, пакування. «Новий друк» завжди в числі перших у рейтингу полиграфічних підприємств країни.

Типографія оснащена найсучаснішим облднанням: два СtР для виводу фотоформ, три нові ролеві офсетні машини «Heidelberg M-600» із одночасною порізкой й склейкою продукції, ротаційні машини «WEB-16», газетно-книжкові машини «Goss Community», «Solna», три листові офсетні машини «Heidelberg SpeedMaster», сучасна лінія книжкового виробництва, шість вкладочно-швейно-різальных машин, три фальцьювальных машини, три термосклеечні машини, у т. ч. нова автоматизированна лінія «Колбус», термоупакувальна машина з одночасною персоналізацією адрес, висічено-склеювальне обладнання, дві нові лакувальні машини.

«Новий друк» виконує замовлення таких відомих компаній як «Billa», «Obi», «Oriflame», друкує периодичні видання: «What’s on», «Коммерсант», «Kiev Weekly», «Kiev Post», «Деловая столица», «Эксперт», у тому числі книги видавництв «Эдипресс», «Мистецтво», «Либідь», «Казка», «Картографія», «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА», «Національний художній музей» та ін.

Кольорокорекція/ретуш

Сканер дає широкі можливості обробки оцифрованых зображень, пристосований для різних типів сканованих зображень.

Вивід фотоформ

Puruf-Escofot Magnum Imagemaker

Маючи систему загрузки плівки з трьох рулонів загальною ємністю до 180 метрів, такий комплекс здатен працювати в абсолютно автономному режимі бвльшне 30 годин.

Конструктивно ImageMaker виконаний по схемі із внутрішнім чавунним барабаном, що дозволяє досягти неперевершеної якості экспонування та найвищої точності.

Вивід офсетных пластин (технологія CtP)II Quantum

Швидкість експонувания: 22 пластини за годину

Можливість виводу стохастичним раструванням (розмір точки 20 мікрон).400 III Quantum

Швидкість експонувания: 40 пластини за годину

Можливість виводу стохастичним раструванням (розмір точки 20 мікрон).

Кольоропроба

Пробний друк має дві мети: перевірити, як здійснюється процес кольороподілу та показати споживачеві можливий кінцевий результат.

Методи кольоропроби, які дозволяють отримувати матеріальний відбиток, нині широко використовуються та розвиваються.

При вдосконаленні цього процесу розроблено різні варіанти кольоропроби без використання друкарської машини та виготовлення друкарської форми. До способів кольоропроби на матеріальному носії - папері, картоні, плівці та інших матеріалах - ціла низка вимог. Серед них відтворюваність результатів кольороподілу в процесі друку, можливість використання різних фарб, застосування будь-яких сортів тиражного паперу, проведення багаторазового точного копіювання, вартість проби; час отримання проби і роздільна здатність, що визначається величиною растрового елемента та лініатурою растрової структури; градація, яка враховує зміну величини тону у стандартному процесі друку; насиченість основних барв, тобто щільність плашки; кольоровий тон основних фарб; глянець та характер поверхні матеріалу.

Принтери для кольоропроби


Таблиця 4.7- Принтер для кольоропроби KONICA MINOLTA magicolor 5430DL

Швидкість друкування: 5 кольорових або 20 чорно-білих стор./хв.
Роздільна здатність: 2400x600 dpi, 1200x600 dpi, 600х600 dpi
Пам'ять: 4 Мб
Розмір паперу: А3, А4, A5, Letter, Legal, J-Postcard, Envelope, Custom (92-216 мм x 148-297 мм)
Щільність паперу: 60-200 г/м2
Подавання паперу: універсальний лоток прямого подавання на 200 аркушів (додатково - нижня касета на 500 аркушів)
Інтерфейси: Ethernet 10/100Base TX, USB 2.0 (швидкісний) з підтримкою Microsoft ‘Plug and Play’
Підтримка операційних систем: Windows XP/2000/ME/98SE, Macintosh OS 10.2 і вище, Linux
Управління принтером: з панелі управління та через Інтернет за допомогою PageScope WEB Connection
Рекомендований обсяг щомісячного друк-ня: 35 000 сторінок
Друкування 1-ї сторінки: 12 сек. (ч-б), 21 сек. (у кольорі)
Метод: електрографічний кольоровий лазерний (багатопрохідний)
Площина друкування: Весь аркуш, окрім відступів 4 мм з кожного краю
Типи матеріалу для друкування: Звичайний папір, картон до 200 г/м2, прозорі плівки, етикетки для лазерних принтерів, конверти

друк видання текстовий брошурувальний

Таблиця 4.8- Принтер для кольоропроби HP Color LaserJet 5550dn

Метод: електрографічний кольоровий лазерний (багатопрохідний)
Розмір паперу: A3+,А3, А4, A5, Letter, Legal, J-Postcard, Envelope, Custom (92-216 мм x 148-297 мм)
Роздільна здатність: 2400x600 dpi, 1200x600 dpi, 600х600 dpi
Швидкість друку ч/б, стор/хв (A4) 28
Швидкість друку у кольорі, стор/хв (A4) 28
Об'єм пам'яті (станд./макс.), MB 160/544
Наявність процесора, частота, МГцRISC, 533
Щільність паперу, г/м 260-200
Інтерфейс LPTтакІнтерфейс USBтакNet

 

Обираємо принтер HP Color LaserJet 5550dn, оскільки в нього швидкість друку кольорових відбитків більша.

Новим засобом контролю кольору слід вважати ручні спектрофотометри. За допомогою приладів Digital Swatchbook або Gretag Spectrolino можна швидко виміряти кольорову гаму контрольної шкали відбитку чи проби, колір паперу, фарби.

Спектрофотометр

 

Таблиця 4.9- Основні технічні характеристики спектрофотометру Digital Swatchbook фірми X-Rite

Діапазон вимірювання, нм 400 - 700
Діаметр плями замірування, мм 4
Швидкість заміру, с/один замір < 2
Рівень відображення, %R 0-150
Повторюваність, E < 0,2
Інтерфейс: RS-232

 

Таблиця 4.10- Основні технічні характеристики спектрофотометру Gretag Spectrolino фірми GretagMacbeth

Діапазон вимірювання, нм380-730  
Діаметр плями замірування, мм 4
Швидкість заміру, с/один замір <5
Рівень відображення, %R 0-150
Повторюваність, E <0,5

 

Отже, порівнявши ці два спектрофотометра робимо висновок, що спектрофотометр Digital Swatchbook має перевагу в швидкості заміру, а Spectrolino, у діапазоні вимірювання. Саме тому, для виготовлення кольоропроби для запропонованого видання використовується спектрофотометр Spectrolino.

 

ДРУКАРСЬКІ ПРОЦЕСИ І МАШИНИ

Вибір друкарської машини

Оскільки книжковий блок, форзац та обкладинка кольорові, то доцільно вибрати чотирифарбову машину.

Друкарська листова офсетна машина фірми «KBA», модель «Rapida 105». Завдяки високій продуктивності та значній степені автоматизації вже у базовій комплектації ця машина дозволяє досягти високий рівень рентабельності та автоматизації друкарського процесу. Їй притаманна висока якість друку та можливість задруковувати широкий діапазон матеріалів. Перехід з картону на папір і навпаки зовсім не потребує переналадки, що дозволяє досягти значної економії часу. Швидкість друку - 15000 відбитків/год. При кількості друкарських секцій до 10. машина повністю автоматизована. Комп’ютерний пункт керування забезпечує повний контроль всіх основних функцій і режимів роботи машини. Комп’ютер не тільки полегшує працю друкарю, зменшує кількість помилок на етапі друкарського процесу. Завдяки сумісності з протоколом СІР 3 машину можливо інтегрувати в атоматичну систему управління передачі даних типографії, що дозволяє направляти дані, отримані на етапі додрукарської підготовки безпосередньо на друкарську машину для її попередньої автоматичної наладки для друку конкретного тиражу. Дистанційна діагностика дає можливість скоротити час на пошук та усунення несправностей з декількох днів до пів години. Машина може бути укомплектована усіма необхідними для офсетного друку чи для подальшої обробки продукції (система перегортання листа, різні системи сушок та лакувальні вежі, тощо).

 

Таблиця 5.1- Основні технічні характеристики машина фірми «KBA», модель «Rapida 105»

Формат аркуша, макс., мм Односторонняя печать 720х1050, двухсторонняя печать 720х1050
Формат аркуша, мин., мм Односторонняя печать 340х4800, двухсторонняя печать 440х520
Формат друку, макс., мм Односторонняя печать 730х1030, двухсторонняя печать 700х1030
Максимальна производительность друку, аркуш./ч Односторонняя печать 18 000, двухсторонняя печать 15 000
Стандартные запечатываемые материалы, мм Бумага до 0,4Картон (опционально), макс: до 1,2Пластик ((опционально), макс: до 1,0
Высота стапеля, мм Самонаклад 1300Приемка 1200

 

Машина дозволяє обробляти широкий спектр матеріалів - папір від 0,04 мм, картон, в тому числі тяжкі види картону до 1,5мм, гофрокартон G/F товщиною до 1,2мм, гофрокартон Е товщиною до 1,6мм.

Машина має високу продуктивність та ефективність незалежно від друкованого тиражу. Завдяки автоматизації процесів зміни форм, форматів, друкарських матеріалів та змивки, налагодження MAN Roland 900 потребує менше часу, ніж інші машини цього класу.

Модульна побудова машини MAN Roland 900 дозволяє вибрати конфігурацію відповідну до потрібних умов виробництва: максимум вісім друкарських секцій, одинарний чи подвійний лакувальний модуль, включаючи подовжений вивідний пристрій та різні комбінації сушок.

Відмінна якість друку забезпечується безконтактною мережею аркуша через передаточний пристрій між друкарськими секціями, досконалим фарбовим та зволожуючим апаратами, аеродинамічно коректною системою проводки аркуша в новому пристрої прийомки Air Gilde.

Система електронного керування PECOM дозволяє об’єднати в єдину локальну мережу друкарські машини, завчасно налагоджувати машини для виконування нових робіт під час друку попередніх, контролювати процес виконання та багато інших параметрів, поєднати друкарські машини з комплектом до друкарської підготовки, накопичувати статистику.

 

Таблиця 5.2- Основні технічні характеристики машини MAN Roland 900

  Формат 4 Формат 5 Формат 6 Формат 7В Формат 8
Друкарські секції 2-8 2-8 2-8 2-8 2-8
Формат аркуша (мм) min max  460х620 820х1130  500х700 890х1260  600х850 1000х1400  600х920 1200х1620  700х1150 1300х1850
Плоша друку, max (мм)  810х1120  880х1260  990х1400  1190х1620  1290х1850
Висота стапеля: самонаклад приємка  1300 1300  1300 1300  1300 1300  1316 1200  1316 1200
Продуктивність машини (аркуш/год.)  14000  14000  14000  12000  10000

 

Основні технічні переваги:

·   Компоновка машини з використанням друкарських циліндрів та аркушепередаючих циліндрів подвійного діаметра, система транспортування аркуша між друкарськими секціями на повітряній подушці за допомогою лиш одного елемента аркушопередачі - трансфертера.

·   Приладка по діагоналі, яка виконується за допомогою передаточних циліндрів.

·   Привід машини виконується через шістерневу передачу та карданний вал. Таким чином, забезпечується безлюфтова передача крутячого моменту на різних швидкостях друку.

·   Високий ступінь автоматизації машини. Система наладки машини на формат і товщину друкарського матеріалу, керування фарбовими профілями фарбових апаратів RCI (Remote Control Inking), приладка, зволоження, подача повітря, сенситометричний контроль відбитку та інші функції виконуються з пельту керування, або попередньо вказуються за допомогою системи РЕСОМ.

·   Система РРL автоматичної зміни форм, яка забезпечує зміну форми за одну хвилину на одній друкарській секції.

·   Фарбовий апарат, виключаючий різновідтінковість відбитку, має широкі властивості керування процесом друку, наприклад автоматичний пристрій розділу ланцюга валиків у фарбовому апараті при зупинці машини, пристрій реверсу дукторного циліндру, пристрій регулювання осьового руху накатних фарбових валиків для виключення шаблонування.

·   Зволожуючі апарати Roland Deltamatic з дельта-ефектом дозволяють очищувати поверхню друкарської форми від «марашек». Дукторний валик зволожуючого апарату має керамічне покриття.

·   Нова, аеродинамічна конструкція машини з візуальним контролем проводки аркуша Air Glade.

·   Передача данних між пультом керування і машиною здійснюється по волокно-оптичному кабелю.

·   Серія машин MAN Roland 900 може дооснащуватися різноманітними опціями, наприклад:

·   Самонакладка та виклад Non-Stop різноманітних конфігурацій, включаючи систему логістики AUPASYS.

·   Пристрій термостатування фарбових апаратів.

·   Пристрій автоматичної змивки всіх елементів друкарської ти лакувальної секцій.

·   Система швидкої зміни лаку Quick Change coating.

·   Подвійний лакувальний модуль з одним чи двома передаточними модулями.

·   Система кінцевих та проміжних сушек різноманітних конфігурацій для дисперсійних та УФ-лаків та фарб.

·   Система автоматичного різу аркушів In-Line Slitter.

·   Система сенситометричного та колориметричного контролю та регулювання фарбового прфіля ColorPilot, Multi CCI-2D.

·   Програмний комплекс керування машиною, планування та обліку виробництва PECOM, та багато іншого.

Високий рівень автоматизації, висока якість друку, швидка переналадка та друк тиражу, надійність конструкциії, багато опцій є свідоцтвами сучасності і якості машини Speedmaster CD 102 4+L, що є в арсеналі друкарні «Новий друк».

•   Autoplate система автоматичної зиіни друкарських форм

•   CP 2000 пульт управління

•   Охолодження повітрям

•   Technotrans CombiStar CAN зволоження та контроль температури фарбового апарату

•   Пристрій Non Stop на выводі

•   Каскадный самонаклад із приладом передустановки на формат

•   Стапельний стіл на самонакладі та виводі

•   Drystar 2000 для подовженого вивідного пристрою

 

Технічні характеристики:

Тип CD 102 V 4+L
Кількість друкарських секцій 4+L
Максимальный розмір листа, мм 720х1020
Мінімальный розмір листа, мм 280х420
Макс. задруковуємий формат, мм 710х1020
Максимальна швидкість друку, відбитків за годину 15000
Довжина, см Ширина, см 903 299
Вага, кг 29540
Споживає потужність, кВт 55
Товщина пластини, мм 0,15 - 0,5
Розмір пластини, мм 770х1030

 

Вважаю доречним зазначити, що російський «Поліграфкомбінат дитячої літератури» також надав перевагу машині фірми Heidelberg: нещодавно придбав нову п'ятифарбову друкарську машину тієї ж серії Heidelberg Speedmaster SM 102-5+L.

Довіряючи добрим технічним характеристикам, авторитету російських професіоналів та майстрам підприємства «Новий друк», обираємо машину Heidelberg Speedmaster CD 102 4+L.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2020-03-26; просмотров: 326; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.14.80.45 (0.436 с.)