Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Тема 2. Дизайн. Композиція. Колір. Шрифти. Символіка.
Дизайн Дизайн видання – художнє конструювання та оформлення видання; галузь мистецтва. Дизайн як обєкт – поєднання візуальних оол Композиція - це сукупність просторових, колірних, значеннєвих, перспективних й інших відносин, що зв'язують окремі елементи добутку в єдине ціле з метою вираження загальної ідеї добутку. Законом композиції вважають таку її складову, без якої добуток не може обійтися. Тому цілком природним буде вважати єдність першим й основним законом композиції. Ціле складається із частин, які перебувають одна з інший і із цілим у різних відносинах. Пропорції, контраст, симетрія, динаміка, статика, ритм, перспектива - всі ці принципи композиції відбивають взаємозв'язок і взаємозалежність її елементів. Всі елементи цілого найчастіше поєднуються навколо якогось головного об'єкта. Навіть в орнаментальних композиціях при відсутності організаційного центра можна виділити головний мотив і супровідні його підлеглі мотиви. Співпідпорядкованість частин, або принцип домінанти, - так можна визначити цей закон композиції. Можна виділити наступні закони композиції. • Єдність - приведення всіх елементів композиції до єдиного цілого, безперервному в часі й просторі, що створює в глядача відчуття цілісності всього твору.. • Пропорція - визначає відношення частин цілого по величині друг до друга й до цілого. • Симетрія - обумовлює розташування частин цілого. • Динаміка й статика - привносить елемент руху. • Ритм - виражає характер повторення або чергування частин цілого. • Баланс - рівновага частин відносно один одного й цілого. • Контраст - елементи, що зіставляють, не порушуючи законів цілісності й сполучення й зіставлення, повинні бути контрастні, конфликтны один стосовно іншому, підкреслюючи, оттеняя діапазоном розходжень і розмаїтості й один одного, і їхнє співвідношення. • Економія - композиція повинна містити рівно стільки елементів, скільки необхідно. • Домінанта - всі елементи добутки повинні підкорятися єдиному авторському задуму, сформульованому в ідеї добутку, і мети його створення (надзадачі). Всі ці принципи виникають із природних, об'єктивно існуючих факторів, з особливостей сприйняття людиною реально існуючої дійсності. Більш докладно вони будуть розглянуті нижче.
Для об'єднання композиції використаються практично всі її компоненти - форма, колір, ритм, пропорції, баланс, контраст й ін. Щоб досягти цілісного сприйняття роботи, необхідно дотримувати деякі правила. Використання однієї або двох основних форм Наприклад, якщо в композиції присутня окружність (або, що зустрічається частіше, дуга), вона повинна бути підтримана іншими елементами. Якщо ж увести на одній смузі кілька основних форм (наприклад, дугу, трикутник і квадрат), контраст між ними приведе до дисгармонії й зруйнує цілісність сприйняття. Зайва строкатість форм робить враження аматорського, "дитячого" дизайну й може бути доречна в роботах відповідного напрямку (наприклад, у дитячих і розважальних виданнях). На мал. 2 наведені приклади дизайну форм пошуку, розроблених різними дизайнерами й представлених на сайті yandex. ru.
Рис. 3.2. Дисонанс і гармонія форми
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-05; просмотров: 63; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.149.229.253 (0.005 с.) |