Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Зміст семінарського заняття. 1. Комунікативна природа та діалогічність художнього сприйняття.
1. Комунікативна природа та діалогічність художнього сприйняття. 2. Психологічний механізм і перебіг художнього сприйняття.
Список літератури. Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие. М., 1974 Борев Ю. Б. Эстетика. Ростов н/ Д., 2004. История эстетической мысли в 6-ти т. Т.4. / Редкол.: Овсянников М.Ф.(пред.) и др.-М., 1987. Кант И. Критика способности суждения // Собр. соч. в 6-ти т. М.,1964. Т.5. Кроче Б. Эстетика как наука о выражении и общая лингвистика. М., 2000. Кривцун О.А. Эстетика. М., 2003. Лановенко О.П. Художественное восприятие: опыт построения общетеоретической модели. Киев, 1987. Левшина И. С. Как воспринимается произведение искусства. М., 1983. Раппопорт С. Х. От художника к зрителю. М., 1978. Семёнов В. Е. Искусства как межличностная коммуникация. СПб., 1995. Хренов Н.А. Социально - психологические аспекты взаимодействия искусства и публики. М., 1981. Художественное восприятие. Л., 1971. Яусс Х. Р. К проблеме диалогического понимания. // Вопросы философии. 1994. № 12.
Самостійна робота студентів.
Мета і завдання самостійної роботи. Самостійна робота студентів має на меті опрацювання наступних тем: естетична свідомість; естетична діяльність; видова специфіка мистецтва; історичні закономірності художнього розвитку; мистецька практика ХХ століття; естетична думка в Україні. Поряд із засвоєнням змісту окремих питань студенти сформувати цілісне уявлення про зміст запропонованих тем, їх місце у предметному полі естетичної науки. Рекомендації по виконанню. Завдання самостійної роботи виконуються на основі опрацювання філософських першоджерел із залученням довідкової та навчально – методичної літератури. Поряд із засвоєнням змісту певних тем студенти мають розкрити їх евристичний потенціал, конститутивну роль в розбудові системи естетичного знання, зв’язок із дослідженнями в області етики, соціальної філософії, філософії і методології науки, мистецтвознавства і т. ін. Механізми перевірки та критерії оцінювання виконаних завдань. Виконання завдань перевіряється і оцінюється під час відповідей на семінарських заняттях, окрім того протягом семестру студенти готують реферат за одним із питань самостійного опрацювання, який оприлюднюється на семінарському занятті.
Оцінку „відмінно” (15 балів) студент отримує за глибоке змістовне розкриття теми реферату у відповідності з вимогами, що викладені у методичних рекомендаціях. Оцінка „ добре” (10 балів) ставиться якщо тема розкрита достатньо повно, але не висвітлені деякі важливі аспекти або ж допущені не суттєві змістовні помилки. На „задовільно” (5 балів)оцінюється реферат, в якому тема розкрита поверхнево, не повністю а також припущені значні змістовні помилки.
Питання до самостійної роботи. 1. Естетика в системі міждисциплінарних зв’язків. 2. Типологія та принципи систематизації категорій естетики. 3. Естетична діяльність та її форми. 4. Мистецтво в структурі людської життєдіяльності. 5. Форми організації культурного і художнього життя. 6. Виховна функція мистецтва. 7. Соціальні функції мистецтва. 8. Естетичні почуття. 9. Естетичний смак. 10. Естетичний ідеал. 11. Естетичні погляди і теорії. 12. Елітарне та масове в мистецтві. 13. Мистецтво і ціннісні форми свідомості (мораль, релігія, філософія). 14. Видова специфіка античного мистецтва. 15. Видова специфіка мистецтва Середніх віків. 16. Мистецтво епохи Відродження: видова специфіка. 17. Видова специфіка мистецтва Нового часу. 18. Мистецтво ХІХ-ХХ століття: видова специфіка. 19. Історична типологія мистецтва. 20. Художній стиль як об’єкт естетичного аналізу. 21. Мистецтво первісного суспільства. 22. Мистецтво Стародавнього Сходу. 23. Античне мистецтво. 24. Арістотель про морально-етичні та соціальні функції мистецтва. 25. Мистецтво європейського середньовіччя. 26. Мистецтво Відродження. 27. Мистецтво Нового часу: основні напрями. 28. Мистецтво модерну та постмодерну. 29. Фовізм, кубізм, футуризм. 30. Абстракціонізм. 31. Експресіонізм. 32. Сюрреалізм. 33. Трагедія, комедія, драма як види драматичного мистецтва. 34. Українська естетика в контексті національної культури. 35. Українська естетика кінця ХІХ – першої половини ХХ ст. 36. Українська естетика другої половини ХХ ст.
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-08-16; просмотров: 52; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.23.101.60 (0.005 с.) |