B. Практика: Actio на основі тексту Мт 19,16-26 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

B. Практика: Actio на основі тексту Мт 19,16-26



На етапі Actio можна розділити на три категорії поведінки, відчуттів і конкретних дій: тривалість присутності, вибір дії, визначення конкретних форм діяльності. Вони відповідають kòпослідовно моменти: Consolatio, Discretio, Deliberatio.

а) Бути в присутності Бога і Ісуса

По- перше, ми повинні розглянути, як виразити себе в нас радість, захоплення, що випливає з нашого втупившись на Ісуса. Як я повинен змінити свою існуючу практику, яка заливається заливкою в мені радість Бога огорнув мене все більше і більше, вилити на моє оточення, перетворюючи їх.

Перша дія настільки відкритий до Ісуса, новий Obec влади, щоб в моєму житті, вона стає джерелом, запалюючи вогонь всередині. Треба б знайти час, в якому вона наповнює мене, в якому він дає мені свою дружбу. Я знаю, що в моєму житті це все про його ставлення до мене. Він є джерелом моєї сили, сили, моєї здатності ризикувати. Без його присутності - буде відчувати вашу життєву кожен день - я не зможу нічого не робити.

Молодь, хто потерпає значна відсутність в його житті, прийшов до Ісуса і поставити йому питання. Точно так же, Петро, ​​від імені студентів, які залишили все і пішли за Ісусом, і не знали, що, щоб отримати, ставить Ісуса - у всій відвертістю - пристають до нього (і студентів) питання. Євангеліє, в якому говориться, його контекст, ясно говорить нам, що людина - відкрити для себе, а потім продовжити в новому Присутність Ісуса - повинні прийти до Нього і поставити йому питання.

Перші студенти могли б зробити це безпосередньо - прийшов до Ісуса з Назарета. Після Свого воскресіння і вознесіння, учні складних питань приходять до апостолів. Марія Магдалина побігла до Петра і до іншого учня, якого любив Ісус. З ними - в їх громаді вони намагалися відповісти на питання: де є Ісус? Що вам потрібно зробити? Апостоли в свою чергу, - не знаючи, на перший відповідь на складне питання про Марію Магдалину - взяти загальний марш в сторону, ставить розп'яття Ісуса. Богослов ясно показує, що зароджується між церковною громадою є місцем, з яким Марія Магдалина знаходить Ісуса. Вони - вони зображували як ангели в могилі Ісуса - відповідь на неї: Жінка, чому ти плачеш? Ті ж самі слова будуть ставитися до нього, як тільки сам Ісус.

Таким чином, перша дія, яку ми повинні прийняти рішення саме по собі, як результат нашого споглядання - передує уроку і медитації - особиста розмова з кимось, хто для мене є свідком Ісуса. Це є основною потребою духовного вчителя, гіда, який буде моя найбільша мудрість і любов (як Ісус, який дивився на нього з любов'ю: Mk) зробити справжній Ісус.

Друге положення, тісно пов'язане з першим, стосується вибору церковної громади та інтенсивного регулярного присутності в ньому. Я повинен більш щирим, з більшої відкритості, щоб говорити про свої проблеми в співтоваристві студентів, які складають церковну дух спільноти, який є містичне тіло Христа. У цьому у мене є шанс - як Марія Магдалина - почути голос Ісуса. On-, як каже апостол Павло. Іоанн в Одкровенні - це Син Людський, Воскреслий Господь, який ходить посеред семи світильників, які символізують сім церков, і тримає в руці сім зірок - сім церков (Об'явл 2,1). Він активно присутній в кожній з цих Церков, в кожній громаді своїх учнів, особливо тих, хто зібрався в молитві в ім'я Його.

Третя дія, яке буде тримати нас в досвіді присутності, надається в момент споглядання, обожнювання Ісуса в Святих Дарах, і в особі кожної людини. Слово стало плоттю (Івана 1:14), і Ісус з Назарета, розп'ятого і воскреслого став Євхаристії. Хліб, що] і Я дам, є Плоть Моя за життя світу (Ін 6:51). Закликає студентів, щоб перебувати в спілкуванні з Ним у поклонінні: Той, хто їсть мою плоть і п'є Мою Кров, в Мені, і Я в ньому (Ін 6,56). Святе причастя. і обожнювання Святими Дарами дозволяють нам залишатися в безпосередній близькості до Ісуса, щоб побачити Його красу, світло, знати Його доброту і любов.

Навіть єврейська Тора - Іудаїзм сьогодні - це інструмент для близькості і присутності Бога. Рабин Авраам J. Хешель пише в основній частині своєї книги ПТ Людина не самотня, названий в Божої близькості, наступними словами, маючи характер символу віри:

"Бог не сховався в храмі. Tora з'явився сказати nieuważnemu людина: "Ви не самотні, ви живете постійно в святому близькості; пам'ятайте: Возлюби ближнього свого - Бога - як він сам.Ми не просили його відмовитися від життя і сказати: "До побачення" в цей світ, але щоб зберегти іскру в полум'я і випробувати його світло, що відбивається в наших обличчях. Нехай наша жадібність не є перешкодою для цієї близькості ".

Це просто безперервний досвід близькості до Бога і Його світло на людське обличчя може прийняти Слово Боже і бути слухняними.

Якби я замовив цей мій покупцеві, що за всю його спінювання гроші купив перли, що не здаються йому надто велику цінність, не роблять цього ніколи. Послух було б сюди марно.Якби я сказав людині, купити коробку, і він не був би впевнений, що є скарб, він коли - небудь буде купувати їх?

Ісус каже молодій людині, і мені щось на зразок: "Подивіться на джерело, з якого правда про життя черпає своє світло. Це не дає або що-небудь жебраком, або виконання тієї чи іншої;це єдиний зв'язок зі Мною в істині і дружбу. Тільки тут ви можете висловити правду про себе, що до сих пір так вони тяжіли ".

б) Обведіть в ACTIO

В якийсь момент, вона повинна бути чітко прийняти загальне положення, що стосується області мого Actio. Які сфери мого життя, яка залежить від нового виміру дії, натхненне Слово Боже? В Євангелії ми читаємо, ми розмірковуємо і споглядати, на перший план виходять три напрямки: заповіді, ставлення власності, слідуючи Ісуса.

Ви повинні чесно розглянути те, що в моєму житті більше проблем складності: дотримання заповідей, або свобода від того, що Мамі - від ідола "можна захоплюватися" - бажано через телебачення, кумир кар'єри, від ідола-людини, який я поневолює і він має майже повну владу над мною.

Коли ви вибираєте сферу ACTIO мою заповідь, вона повинна бути більш конкретним: ця заповідь є для мене найбільшою проблемою.

Коли сфера моєї Actio бути властивістю проблеми, він просто повинен вказати: матеріальні товари (дорогі і розкішні), гроші (можливість необмеженого виконання всіх бажань), багатство духовної природи (привабливого красу, осліплення розуму, деякий талант).

Коли сфера моєї Actio повинен бути заклик слідувати за Ісусом, ви також повинні чітко визначити: що означає Ісус? як я повинен слідувати за Ісусом?

С) Конкретні положення

заповіді

Найкраще звернення до паралельним текстом в Євангелії від Матвія 5:

Ви чули, що сказано: не вбивати. і той, хто вчинив убивство, він підлягає суду. А Я кажу вам, що всякий, хто гнівається на брата свого, несе відповідальність осідає. І хто б сказав своєму братові: Рак, при умові дотримання Вищої ради. І хто б сказав йому: ". Дурень" має бути в небезпеці геєну вогненну Отже, якщо ти принесеш дар твій до жертовника і там згадаєш, що брат твій щось має - щось на тебе, зостав там на жертовник дар твій і перше піти і примиритися з вашим братом його тоді прийдеш і принесеш дар твій! помиритися з твоїм противником швидше, поки я з ним таким чином, що ви противник не суддя, а суддя офіцер, а не кинули до в'язниці. істинно, істинно кажу вам, не приходять звідти, поки заплатив шеляга.

Ви чули, що сказано: Не чини перелюбу!! - І я кажу вам, що всякий, хто дивиться на жінку з пожаданням, той вже в його серці вчинив із нею. Коли праве око твоє спокушає тебе, його вибери, і кинь від себе. Краще, щоб ви втратили один зі своїх членів, ніж, що все ваше тіло повинно бути приведені в пекло. І як правиця твоя рак спокушає тебе, відітни її і кинь від себе. Краще, щоб ви втратили один зі своїх членів, ніж, що все ваше тіло йти в пекло. Було сказано: Кожного, хто відпустить дружину свою, хай дасть їй свідоцтво про розлучення. І я кажу вам, що всякий, хто розлучається зі своєю дружиною - за справу блуду - робить її чини перелюбу, і той, хто одружується геть, той чинить перелюб.

Ви чули також, що було сказано не будеш клянуться неправдиво, але виконуй перед клятв твоїх Господь. Але я кажу вам: я не лаюся, ні небом, бо що воно престол Божий; або на землі, тому що підніжок для ніг Його; ні Єрусалимом, бо він місто Царя Великого. Ні твоя голова не лаються, тому що ти не можеш ні одного волоса зробити білим або чорним.Але нехай ваше спілкування буде, так, так; немає, немає. Все, що більше, ніж це відбувається від зла (ст. 21-37).

Ви чули, що сказано: Люби свого ближнього і ненавидь ворога твого. Але я кажу вам: любіть ворогів ваших і моліться за тих, хто переслідує вас; так що ви можете бути синами Отця вашого, що на небі бо він робить його сонця над злими й над добрими, і посилає дощ на праведних і неправедних. Якщо ви любите тих, хто любить вас, яка вам нагорода?навіть не митарі чи робити те ж саме? І коли ви вітаєте тільки братів ваших, що особливого ви робите? навіть не язичники чи те ж саме? Тож будьте досконалі, як досконалий Отець ваш Небесний (ст. 43-48).

маєтку

І в цій області, Ісус не залишає нас без чіткого wskazó Століття. У Нагірній проповіді він говорить:

Не складайте скарбів на землі, де нищить їх міль та іржа, і де злодії підкопуються й викрадають. Складайте ж собі скарби на небі, де ні міль, ні іржа їх не нищить, і де злодії до них не підкопуються та НЕ крадуть. Бо де скарб твій, там буде і серце ваше. Око то світильник для тіла. Отже, якщо око твоє буде здорове, то й усе тіло твоє буде повно світла.Але якщо ваші очі погано, то й усе тіло твоє буде темне. Отже, якщо світло, що в тобі, темрява, то яка ж тьма!

Ніхто не може служити двом панам. Або він буде ненавидіти, а другого буде любити, або один він буде триматися, а другого знехтує. Ви не можете служити Богові і мамоні.

Тому я кажу вам, що не журіться про життя, про це. що ви будете їсти або пити, або про своє тіло, що ви будете носити. Чи не більше чи їжі, і тіло одягу? Подивіться на птахів небесних, що не сіють, не жнуть, не збирають у клуні, та Отець ваш Небесний не Them смоли Ви більше цінності, ніж вони? Хто з вас, піклуючись, може додати ще один момент до віку його життя? А для вбранні чому ви стурбовані? Розглянемо на польові лілеї, як вони ростуть: чи не працюють, НЕ прядуть. І я кажу вам, що і сам Соломон у всій славі своїй не вдягався так, як один з них. Так що, коли польову ту траву, що сьогодні ось є, а взавтра до печі вкидається, Бог так одягає, він буде не набагато більше, ви маловіри?

Не хвилюйтеся так багато і не кажіть: Що ми будемо їсти Що ми будемо пити? Що ми повинні бути одягнені? З - за всього цього язичники шукають. Батько ваш Небесний знає,що. все це potrzebujecie.Starajcie найперше Царства Божого і правди Його, а все це вам. Візьміть тому не думає про завтрашній день, бо завтрашній день доглядати за собою буде.Достатня до дня злість його (Мф 6,19-34).

Ходімо зі мною!

Третя міра, до якої Христос називає, міститься в тендерній пропозиції Приходьте, йдіть за мною! Це не повинно означати створення стандарту для апостолів. Вона присвячена більш фундаментальним і відноситься до будь-якій людині, яка хоче бути учнем Ісуса. Студент зобов'язаний Ісусу. Це виклик, відповідний найглибшої необхідності "потрібності".

Людина хоче бути необхідні. Це відрізняється від тварин, які щасливі, коли задовольнити їхні потреби. "Але людина була б не тільки задоволений, але і хоче врегулювати, він хоче бути необхідні, а не тільки мати потреби. Особисті потреби приходять і йдуть, і тільки одна заклопотаність по-, як і раніше: Можу чи я потрібен? Там немає ні однієї людини, якій ця тривога не рухається (Хешель, стор 165.). Складне мислення може дозволити людині робити вигляд, що його існування для нього досить. Тим НЕ менше, ціна ілюзії є шлях до психічних захворювань. Почуття марності, який приходить з почуттям непотрібності, будучи непотрібних в світі, є одним з найбільш поширених причин психоневроз. Єдиний спосіб уникнути розпачу, а при необхідності, ніж мета. Щастя дійсно може бути визначена як впевненість у потрібності. Але хто потрібен чоловік?»(Хешель, стор. 166).

Суспільство?

У людини є більше, щоб дати, ніж інші люди не можуть або не бажають приймати. "Сказати, що життя може складатися з турботи про інших, як і протягом усього життя служіння миру, було б нахабним гордість. Це те, що ми можемо дати іншим, як правило, менше, і рідко більше, ніж десятину "(Хешель, стор. 166).

Природа?

"Ви потрібні наші верхні рядки? У zgasłyby зірки, астрономи припинили своє існування? Земля може впоратися без допомоги людського виду "(Хешель, стор. 182).Все потреби людини є односторонніми. Коли ми голодні, ми потребуємо їжі, але їжа не повинна бути з'їдена, краса, красивих речей привертає нас, але вони не потрібні для НЕ дивитися. один унікальний, є необхідність бути необхідні. Вона пов'язує зі здоровим глуздом і щастям життя.


"Тільки вільні люди знають, що істинний сенс життя може бути пережито, даючи, даючи, зустрітися з людиною віч-на-віч, заповнюючи потреби інших людей Існує ні земля, ні небо, ні весна або осінь;. Єдине питання, вічне питання про Бога направлено людині: Де ти від релігії починається з упевненістю стверджувати, що то, що ми просили, вони цілі, які потрібні нам (...) душі людей досить свічки Господа..., ніж феєрверк, вироблених під час спалювання вибухових матеріалів?. природа, і кожна душа незамінний йому необхідний. чоловік, це необхідність Бога "(Хешель, стор. 183-184).

Мені потрібен Бог, який говорить зі мною, показує мені свою присутність. Ісус каже молодій людині: Приходь, Іди за мною! Перестаньте бути той, хто має свої власні потреби, і почати задовольняти потреби інших людей, бідні починають задовольнити мої потреби! Приходь, Іди за Мною, тому що ти мені потрібен! Ти мені потрібен, я б сьогодні ви могли б любити людей, які ще не знають про мою любов! Ніхто не бачив Бога. Якщо ми любимо один одного, то Бог у нас перебуває, і любов Його в нас (1 Ін 4:12). Наша любов є заключним заходом в процесі, який бере свій початок в Бозі, проходить через Христа, досягає до учня, коли учень любить іншого, любов до Бога "заповнює" (щоб виконати Писання, Ісус сказав: "Я хочу пити" - Джон 19:28).

Ти мені потрібен зараз, так що ви жити своїм життям; моє життя 2000 років - мої слова, і все вчення, справи любові, жертовності - так що я - Євангеліє присутній сьогодні в світі живої людини. Не тільки через книги, в якій більшість з них не мають можливості подивитися, але завдяки вам, що десятки людей щодня приходять разом. Ви Ви живете Євангеліє; вічне Слово Бога 2000 років тому став плоттю людина - Ісус з Назарета, сьогодні стало плоттю в вас.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-01-25; просмотров: 162; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.17.110.58 (0.024 с.)