B. Практика: Oratio і contemplatio текст Мф 19,16-26 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

B. Практика: Oratio і contemplatio текст Мф 19,16-26



Oratio

Господь Ісус, ви багато століть назад odbywałeś свій шлях із Галілеї до Юдеї, до Єрусалиму, де ви живете своїм паску. Тоді він може принести вам молодої людини і поставити вам питання про те, що найголовніше, вічного життя. Ви зробили з ним діалог, який мав привести його дізнатися правду про дорогу, що веде до неба, Істина, яка де - факто ви - ваш чоловік. Я дорога, істина і життя (Ін 14,6).

Сьогодні, як воскреслий Господь продовжує йти по землі, і давайте наблизимося до вас. І ви самі, або ви ставите нам питання, як Саул: Савле, Савле, чому ти Мене переслідуєш;?або нехай нас - як церква в Єрусалимі після позбавлення волі Петра - волати до вас з глибин нашої безпорадності, відчуття браку і неадекватності, від землі зла і переслідувань з бокусвіту, як Вавилон, в якому говориться, що Книга Одкровення: Я лампа вже в вас не блиск. І голос нареченого і нареченої довше ви не будете чути Бо купці твої були земні вельможі, бо твоїми чарами були обмануті всі народи (Одкровення 18,23).

Дайте нам благодать сили і мужності, що у кожного з нас було достатньо сил, щоб вирватися з лап mamiących міражів екрану-це віртуальне щастя безкоштовно, і почав просити вас в глибині своєї душі, один найважливіший питання про вічне життя. Для того, щоб резонувати в нашій душі Ваша думка: Якщо ви хочете ввести вічне життя... Якщо ви хочете, щоб бути досконалим... Відкрий наші очі, щоб бачити вашу присутність серед нас, тут, в нашому світі. Бо це було не так, як Іоанн Хреститель його сучасників: Серед вас стоїть той, кого ви не знаєте.

Дайте нам чутливі вуха, які, незважаючи на шум і крики світу почути ваш голос, і серце, яке відкриває ваше слово. Дайте нам вуха чутливих до стогоном страждань і болю світу, слова гіркоти і відчаю людей, маргінальним в умовах убогості, знедоленої. Дайте нам вуха співаючого штучних ввічливості формул можна почути плач людини занедбаний, зрадила, жорстоко використовується - поодинці людина в натовпі, в багатоквартирному будинку в гуртожитку, в сім'ї, в приході, в монастирі.

Нехай нас - Господь Ісус - пізнати Бога, як тільки хороше. Ви говорите нам, що не тільки створена ним, світ гарний, але перш за все, він хороший, і так близько, відкритий, привабливий.

Спасибі, Ісус, що ви пропонуєте нам свою дружбу. Спасибі, тому що врешті-решт, що ми робимо або можемо зробити, ви ви пропонуєте нам реальну, реальні відносини з вами, і від нього буде залежати від кожної нашої зустрічі з іншими людьми.

Ми просимо Тебе, Господи, ми знаємо, як визнати, що ваша пропозиція, ми не відкидаємо, але не розглядається як само собою зрозуміле, тому що це подарунок унікальним.

Ми просимо Тебе, Господи, щоб відкрити нам і сказали нам, хто ми, відкриваючи нам правду про нас самих, ми можемо насолоджуватися радістю вашого Євангелія.

Ми просимо Тебе, Господи, щоб врятувати нас і дав нам Дух Істини і Духа Любові.

Contemplatio

Багатий молода людина не слухати Ісуса, а не продавати те, що у нього було і не слідувати за Ісусом. інші речі, до яких вони прив'язані Його скарб.

Ісус розповів притчу про двох чоловіків, які могли б продати що-небудь.

Перший торговець, людина думає практично, шукаючи прибуток. Він не дбав про добробут ближніх, а він намагався обдурити їх. Він відчував, однак, бажання: шукає дорогоцінні перлини (Мф 13,45-46). Коли несподівано на ринку наткнувся на цей дорогоцінний камінь, не вагаючись, на мить: він побіг до будинку, він продав все і швидко, як блискавка, він повернувся в цей дорогоцінний камінь, щоб купити кого-то ще не бив його. Ця людина не була ні набожним, ні старалися, ні справедливими, але виграв дорогоцінну перлину.

Точно так же чоловік, який несподівано знайшов скарб, захований в полі (Мф 13:44). У стародавні часи, так що коштовності були захищені від нападів ворогів. Він штовхнув землю і раптом, до речі, він знайшов скарб. Він ретельно засипали підказки, щось в цьому полі рухатися, а потім радість то йде, і все, що він мав, і купив цю роль. Чи не обчислити, не звертає уваги на думку сім'ї, друзів, які не зовсім розумію, що він робить? Це може навіть сміятися над ним. Бо ніщо не дбає, нічого не боїться, продає все і йде, щоб купити грати цю роль. Чи не послухав ні критики, ні того, що прямо-таки висміює. Він дуже добре, що є скарб знає. Всі інші розрахунки більше не розраховувати.

У першому реченні, Ісус говорить молодій людині: ви не можете ні одного кроку, щоб продовжити роботу на шляху до вічного життя, поки хто - небудь не допоможе вам зрозуміти,що ваше скарб не є власністю, то гроші, які ви спокусив ви можете що - щось хороше зробити, але що ви робите БРЕМ хороша людина, що ця людина хоче, щоб відносини в істині з вами.

Молода людина почув тільки перші слова Ісуса про продаж, і відразу ж подумав, що це було неможливо, що це було безумство. Чи не чув другу частину найбільш важливих висловлювань Ісуса: йдіть за мною!

Приходьте, дотримуйтесь за мною - це особисте запрошення, який направляє добро до молодої людини. Це запрошення до дружби, до "нової" дружби, яка зможе на самом деле знайти його. Така дружба не може запропонувати йому ні родичів, ні існуючих друзів, тому що вони з ним з - за його грошей. Молодий чоловік не розумів, що не він не міг зрозуміти, тому що я не відчував себе так самотньо, коли серед його володінь.

Тепер подивимося на їх спосіб життя. На якому етапі ми знаходимося:

- молоді задоволені речі і його логіка "робити добро" для шоу, за допомогою кришками, що зо столу багатого падали?

- сумно молода людина, тому що він виявив, що він спокусив своє майно, що він не бажає жити в справжньому братстві з бідними?

- людина, як купецькі або штовхаючи роль в притчі він шукав скарб - Ісус?

Нехай кожен дивиться очима душі тих моментів у вашому житті, коли казначейство-Ісус ближче до нього.

Скарб - перлина має свої переваги: ​​блиск, гламур, наїзд. Які якості Ісуса захопили мене тоді, і досі моя радість, задоволення, світло, сила.

Що мене захоплює в Ісуса? Що мій особистий досвід Його благість? Коли це сталося? Як перше відкриття мого казначейства - Ісус стає справжнім якось в мені оживає? У зростаючої мого навчання Добра Ісуса.

І те, що я роблю, коли Ісус був у від'їзді? Як я шукав Свого народу, його присутність? Як я висловив своє прагнення до нього, коли він рухається?

Марія Магдалена не могла уявити своє життя без Ісуса. Коли він був розп'ятий і поклав в труні рано, коли було ще темно, вона пішла до могили.

Він стояв біля труни плачу. І коли вона плаче, вона нахилилась до гробу і побачив двох ангелів у білому, сидить десь тіло Ісуса було - один в головах і один в ногах. Я сказав їй: "Жінка, чому ти плачеш?» Вона сказала їм: Узяли мого, і я не знаю, де поклали Його. " Коли вона сказала це, вона обернулася і побачила Ісуса, що стояв, але вона не знала, що Ісус.Ісус сказав їй: "Жінка, чому ти плачеш? Хто ви шукаєте? "І вона, думаючи, що це садівник, вона сказала йому:" Пане, якщо ти виніс Його, скажи мені, де ти поклав Його, і я візьму Його. "Ісус сказав їй:" Маріє! "Вона повернулась і вона сказала йому на івриті: "Раввуні", тобто вчитель.. (Ін 20,11-16).

Або я відчуваю Його присутність, Його доброту і любов. Вони для мене тільки знають істини теоретичне ноу, які з катехізису, з розповідей інших людей, біографії святих?

Коли євангеліст Марк каже, як Ісус закликав Дванадцять, він говорить, що Ісус закликав до себе тих, кого він в протягом тривалого часу (завжди) думки, які були присутні в його серці, яке він любив в протягом багатьох століть. У певний час історії, в певному місці, однак, він ясно говорив ім'я кожного з них, і закликав їх бути з ним (пор.. Мк 3:14). Він запропонував їм особисті відносини, подібні шлюбні узи. Крім того, зв'язок шлюбу є лише символом уз любові - Завіту, який Ісус пропонує тим, хто відгукнувся на його заклик, він говорить Марек: Він озвався до нього тих, кого він хотів, і вони прийшли до Нього (Мк 3:13).

ACTIO

А. Теорія

Багатовимірні споглядальність викликає бажання для більш динамічного Nego послух Слову Божому. Часто це бажання на все нові види діяльності, які були натяки людини, або навіть виявленими в якості шляху до порятунку. Ці дії джинсів по учасника просто - він сказав Р. Brandstaetter - такі, як листи, аудіювання та страждання... поки найскладніше - як смерть.

Але в той же час практика християнського життя є робота євангелізації та благодійності. Обидві ці роботи можуть бути близькі до ідеї служіння. Людина - як Марія - він хоче служити Господу, служачи людині.

Великою проблемою є, щоб зустрітися з кожною людиною, яка має принести два християнської присутності: Бог і його. Першим з них є присутність Бога, який з самого початку розкривається людям, як їх батьків-батька, Guardian, і його присутність у своєму житті робить вирішальний вплив на їх життєвої удачі - розуміється як передчуття "вічного життя", передбачаючи досвід "досконалості", "бути врятований ". з іншого боку, присутність християн в життя іншої людини, ймовірно, буде прозріння хорошого.

На етапі Actio людина практикує Lectio Divina досвід першого Consolatio (духовна радість спілкування з Богом). Відчувають радість у своїй повсякденній роботі: йде і співає. Якщо продовжувати в цій радості; ділитися нею. Це перша дія. Радість для заповнення послідовних днів життя - це правильний клімат, щоб приймати важливі і сміливі рішення. Вона робить перебільшені перешкоди скорочується, і починає ставати менше, або навіть почати бути сприятливою ситуації, розширювачі горизонти дій.

Другий захід відраховують широке поле своєї діяльності. Це мало місце в так званій Discretio або духовної проникливості щодо цієї сфери, яка повинна бути простором моїх дій.Головну роль в цій духовній проникливості падає до Святого Духа. На відповідному методи дати людині його натхнення, поради, часто навіть пропозиції непереборні. Важлива людська діяльність бере натхнення Святого Духа, і відмова від усього, що в той же час по - різному впливає на свідомість, і не походить від нього, що це ілюзія, і навіть сатанинське спокуса (гордість, марнославство).

На наступному етапі, який називається Deliberatio людина вибирає досить специфічну дію, яке в той же день (тиждень) буде виконуватися в слухняності виклику, який почув Слово Боже, як звернені один до одного. Він повинен, звичайно ж, в рамках загальних положень, взятих раніше, і застосовувати найголовніше в цьому питанні. Вони повинні бути дуже точно визначено собі бути вимогливим, але в той же час це можливо. І, нарешті, Дейс в строгому сенсі цього слова, тобто повсякденне життя і дію Духа Христового. Йдеться про повсякденне мислення і діяти в відповідно до правил нового порядку, який Ісус з Назарета, приніс і ініційований, і який називається Царство Боже. Вона має свої правила, які розкривається Слово Боже. Людина практикує Lectio Divina, включаючи ступінь спеціальної стадії Actio є Залазан досить Царство Боже в своєму середовищі і сім'ї.

Коротше кажучи, Actio - дії і життя в повній слухняності usłyszanemu Слово Боже - це зрілий плід Lectio Divina. Без нього вся Lectio б безплідними, безплідною. Людина нагадував раба в притчі, який слухав команди свого батька, але не пішов до свого виноградника. Гірше того, було б про те, про що говорить Ісус в кінці кінців, заключна частина Нагірної проповіді:

Не кожен, хто каже до Мене: «Господи! Господи! ", Увійде в Царство Небесне, але виконуючий волю Отця Мого Небесного. Багато хто скаже Мені того дня: Господи, Господи, хіба ми не пророкували ваш ім'я, і виганяти бісів в ім'я Твоє з,і Твоїм чуда великі творили в ім'я Твоє? " Тоді я скажу їм: Я ніколи не знав вас. Відійдіть від Мене, хто чинить беззаконня! "

хто каже до Мене: "Господи! Господи! ", увійде в Царство Небесне, але виконуючий волю Отця Мого Небесного. Багато хто скаже Мені того дня: Господи, Господи, хіба ми не пророкували в ім'я Твоє, і ми виганяти бісів в ім'я Твоє з, і Твоїм чуда великі творили в ім'я Твоє? " Тоді я скажу їм: Я ніколи не знав вас. Відійдіть від Мене, хто чинить беззаконня! "

Тому всякий, хто слухає цих Моїх слів і діє на них буде як розумного, що свій дім збудував на камені. Дощ, розлилися річки, і буря знялася, і налягли на будинок. Він не впав, бо був!.

І всякий, хто слухає цих Моїх слів і не виконує їх буде як до чоловіка того необачного, що свій дім збудував на піску. Дощ, розлилися річки, подули вітри, і налягли на будинок. І він упав, і була та руїна його (Мф 7,21-27).

Людина підкоряється слово Ісуса не тільки будує свій будинок - її існування на камені. Отримує набагато більше. Ті, хто приходить на сцену Actio отримати від Бога благодать глибшого входження в рівні історії спасіння, який сьогодні також буває таке Интен Sive як і за часів Ісуса. Вони стають новими, сучасні герої історії спасіння. Вони служать їм найбільш важлива роль, яку Провидіння їх не тільки замовив, але дозволило розширити, заповнити - роль того, щоб бути взірцем для інших християн.

Lectio Divina читання через медитації, молитви і споглядання призводить до дії і життя за Євангелієм. Це школа молитви і школа життя роботи дії зачепленням. Практикуючи Lectio Двіна людина виростає в зрілий християнин, натхненна мудрість і силу Духа. Як Ісус з Назарета -wzrasta в мудрості і благодаті (сила) походить від Бога.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-01-25; просмотров: 147; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.140.190.147 (0.016 с.)