Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Модульна контрольна робота: 60 балів
Іспит: 60 балів Шкала оцінювання: 90–100 балів – відмінно 75–89 балів – добре 60–74 балів – задовільно 01–59 балів – незадовільно Зразки тестових завдань для Модульних контрольних робіт Модульні контрольні роботи оцінюються по 10 балів. Питання розроблені за трьома рівнями складності. І рівень містить 6 питань (одне питання оцінюється по 0,25 бала), ІІ рівень містить 5 питань (по 0,5 бала), ІІІ рівень складають 3 питання (по 2 бали). Модуль І
І рівень 1. Назвіть літературні організації 20-х років: 1. Нова генерація; 2. Вапліте; 3. Молода муза; 4. Музагет; 5. Молодняк; 6. БУ-БА-БУ; 7. “Гарт”.
2. “Музагет”, “Біла студія”, “Літературно-критичний альманах” – видання і осередки…? 1. неокласиків; 2. символістів; 3. ваплітян; 4. плужан; 5. динамістів-конструктивістів.
3. “Конструктивний динамізм” як стиль епохи проголошували митці літературної організації… 1. Нова генерація; 2. Вапліте; 3. Урбіно; 4. Авангард; 5. Плуг; 6. Гарт.
4. Національна тема у ранній творчості П. Тичини представлена творами… 1. “Золотий гомін”; 2. “Похорон друга”; 3. “Скорбна мати”; 4. “Рідна мова”; 5. “Любіть Україну”; 6. “Пам’яті тридцяти”; 7. “До кого говорить”.
5. Вкажіть назви циклів поетичної збірки В. Чумака “Заспів”… 1. З ранкових настроїв; 2. Невольничі пісні; 3. Мрійновтома; 4. Осіннє; 5. Цикл соціального; 6. Римляни; 7. У Первозданного на горах.
6. Хто є автором поезії “Він вночі прилетить на шаленім коні”, “Стоїть, як віск”, “Христос отаву косив”? 1. П.Савченко; 2. Я.Савченко; 3. М.Зеров; 4. П.Тичина; 5. Є.Плужник; 6. М.Бажан.
ІІ рівень 1. З якої поеми рядки і хто її автор: Я хочу швидше відціля Віддячить москалю і ляху, Що мій народ ведуть на плаху Під сміх царя і короля! 1. “Сліпці” М. Бажана; 2. “Галілей” Є. Плужника; 3. “Мазепа” В. Сосюри; 4. “В електричний вік” М. Хвильового; 5. “Неопалима купина” М. Рильського.
2. Хто автор поетичних рядків: В запічку цвіркун… Так свідкує вічна мисль, Що пройде час і… Мохом камінь обросте – Серце стане порохом. 1. В. Свідзинський; 2. В. Еллан-Блакитний; 3. Д. Фальківський; 4. В. Еллан-Блакитний; 5. В. Поліщук; 6. М. Йогансен.
3. З якого твору В. Свідзинського рядки: Прислухайся: десь за горою,
За верховинами дерев, Облоки ронять краплі світла В уважні розплески весни. 1. “Світлий день – уста медяні…”; 2. “Аби заснув, приходиш крадькома”; 3. “Із огневого джерела”; 4. “Як тихо тут: земля і сонце!”; 5. “Вечірні тріолети”.
4. Який твір завершується рядком: Живе життя, і силу ще таїть Оця гора зелена і дрімлива, Ця золотом цвяхована блакить. 1. “Коли усе в тумані життьовому” М. Рильського; 2. “Розмова сердець” М. Бажана; 3. “Київ з лівого берега” М. Зерова; 4. “Дві паралелі, два меридіани” Є. Плужника; 5. “Коло життьове” Юрія Клена.
5. Назвіть автора поетичних рядків: Уночі його вели на розстріл. Хтось тримав ліхтар, мов смолоскип. На неголенім обличчі гострі Волоски… 1.Ю.Клен; 2. Є. Плужник; 3. М. Хвильовий; 4. О.Влизько; 5. Д. Загул.
ІІІ рівень 1. Хто з українських митців, визначаючи власну манеру ранньої творчості, писав: “Ні до якої школи не можу себе зарахувати. В мене є символізм і імпресіонізм…”? Прокоментуйте відповідь.
2. Про кого із письменників 20-30-х рр. ХХ ст., за визначенням М. Моклиці, сказано, що його “пейзажі прозорі, легкі, сповнені глибоким настроєм і цілком певним відчуттям присутності чогось вищого, значнішого, ніж те, що сприймають наші рецептори”? Проілюструйте прикладами. Зробіть аналіз творів. 1. М. Йогансен; 2. В. Свідзинський; 3. М. Рильський; 4. П. Тичина; 5. Є. Плужник; 6. Д. Фальківський.
3. У якому творі, на думку радянських ідеологів, “немає образу, безмірно дорогого для кожного справжнього патріота, – образу нашої соціалістичної Вітчизни, Радянської України… Не таку Україну оспівує… Його хвилює одвічна Україна з її квітами, кучерявими вербами, пташками, дніпровими хвилями” (зі статті у газеті “Правда”, 1951)? 1. “Важкі вітри не випили роси…” А. Малишка; 2. “Любіть Україну” В. Сосюри. 3. “Мазепа” В. Сосюри; 4. “Скорбна мати” П. Тичини; 5. “Слово про рідну матір” М. Рильського; 6. “Похорон друга” П. Тичини. Охарактеризуйте даний твір: історія написання, ідейне навантаження, художні образи, мова.
Модуль ІІ І рівень
1. Укажіть особливості ранньої прози Миколи Хвильового: 1. реалізм; 2. Елементи вертепної драми; 3. ліризм; 4. безсюжетність; 5. елементи імпресіонізму. 2. Назвіть автора творів „Остап Шаптала”, „Третя революція”, „Історія пані Ївги”. 1. М. Хвильовий; 2. Г. Косинка; 3. Г. Михайличенко; 4. О. Досвітній; 5. В. Підмогильний.
3. За які твори зазнав переслідувань і звинувачень у націоналізмі Ю. Яновський? 1. “Чотири шаблі”; 2. “Жива вода”; 3. “Вершники”; 4. “Дума про Британку”; 5. „Майстер корабля”.
4. В українській літературі імпресіонізм виявив себе у творчості... 1. М. Коцюбинського; 2. М. Куліша; 3. Миколи Хвильового; 4. В. Поліщука; 5. Г. Косинки; 6. М. Семенка.
5. Хто з українських письменників так визначив тип світобачення: “Я, пробачте за вольтер’янство, – я... романтик”? 1. Ю. Яновський; 2. О. Слісаренко; 3. М. Хвильовий; 4. О. Довженко; 5. В. Сосюра; 6. В. Підмогильний.
6. Назвіть твори Г.Косинки, в яких відтворено драму „заблуканих героїв” 1. „Змовини”; 2. „Постріл”; 3. „Десять”; 4. „На золотих богів”; 5. „В житах”; 6. „Темна ніч”.
ІІ рівень 1. З якого твору наведений уривок: “Лісова тиша розступилася перед Чубенком, і він в’їхав у тишу. Округ нього ліс порипував, як снасть, місяць уже зайшов, була передранкова пора, і раптом морений Чубенків кінь заіржав щосили, мов у темній печері пішло блукати його іржання, ледве чутною луною стало повертатися назад. Чубенко їхав тишею, як містом, будинки тиші стриміли у високу неозорість, Чубенко їхав рік і десять років, а то були хвилини, і знову заіржав його кінь”? 1. “Я (Романтика)” Миколи Хвильового; 2. “Тигролови” Івана Багряного; 3. “Вершники” Ю. Яновського; 4. “Вальдшнепи” М. Хвильового; 5. “Бур'ян” А. Головка.ха. 2. Дитячі роки якого літературного героя змальовано в новелі “Дитинство” з роману Ю. Яновського “Вершники”? 1. Мусія Половця; 2. Губенка; 3. Шведа; 4. Данила Чабана; 5. Андрія Катранника; 6. Володьки Лободи. 3. Назвіть твір українського прозаїка ХХ ст., який складається з 8 новел-притч („Інтродукція”, „Аорист”, „Блакитні душі”, „Палала червона заграва” та ін.) 1. „Санаторійна зона” М. Хвильового; 2. „Політика” Г. Косинки; 3. „Блакитний роман” Г. Михайличенка; 4. „Чорний Ангел” О. Слісаренка; 5. „Місто” В. Підмогильного.
4. У якому художньому творі центральний конфлікт загальнолюдського і класового розгортається у площині внутрішнього життя героя? 1. “Вальдшнепи” М. Хвильового; 2. “Я (Романтика)” М. Хвильового. 3. “Майстер корабля” Ю. Яновського; 4. “Чотири шаблі” Ю. Яновського; 5. “Чорний ангел” О. Слісаренка.
5. З якого твору Г. Косинки рядки: „Стоїть пшениця потолочена, серпа просить, а вони кров'ю поливають”? 1. „Змовини”; 2. „Постріл”; 3. „Десять”; 4. „На золотих богів”; 5. „В житах”; 6. „Темна ніч”.
ІІІ рівень 1. Про кого з прозаїків 20-х років О. Дорошевич зауважував, що його „...новела цілком протилежна психологічній новелі імпресіоністичної школи; вона позбавлена ліризму і всю свою увагу скупчує на динамічному розвиткові фабули”? 1. М. Хвильовий; 2. Г. Косинка; 3. Г. Михайличенко; 4. О. Слісаренко; 5. В. Підмогильний. Прокоментуйте міркування критика.
2. Про кого сказано: “…він відображає історію широко, в головному, що він зі своїми героями перебуває в епіцентрі подій, що він обирає для змалювання героїв активних, саме тих, які й творять цю історію в усіх її суперечливих складнощах”(Є. Гуцало)?
1. О. Довженко; 2. Ю. Яновський; 3. Т. Осьмачка; 4. Г. Косинка; 5. М. Івченко; 6. А. Головко. Наведіть приклади творів, проаналізуйте їх.
3. У котрого із перелічених нижче письменників О. Гриценко виділяв таку стильову рису як арабесковість, порівнюючи автора з Гоголем, вказуючи: “…арабесковість подибуємо не на макрорівні, а всередині більшості речей”? 1. В. Підмогильний; 2. Б. Антоненко-Давидович; 3. Т. Осьмачка; 4. Ю. Яновський; 5. М. Хвильовий; 6. М. Куліш. Прокоментуйте міркування дослідника.
Модуль ІІІ І рівень
|
|||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-23; просмотров: 137; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.144.95.22 (0.02 с.) |