Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Тема № 8. Новаторство драматургії М. Куліша
1. Життєвий і творчий шлях М. Куліша. 2. Ідейно-тематичне різноманіття мистецької спадщини драматурга. 3. Творче новаторство М. Куліша в розвитку новітньої драми: – тема українського села в драматургії М. Куліша (“97”, “Комуна в степах”, “Прощай, село”); – “Народний Малахій”: проблема жанру; – Комедія “Мина Мазайло”: образи, характери, ідейне спрямування твору; – “Патетична соната”, “Маклена Граса”: національні та духовні орієнтири. 4. Зв'язок драматургії М. Куліша з театром Л. Курбаса. Світове значення творчості митця.
Художні тексти Куліш М. Твори: У 2-х т. – К., 1990. Куліш М. 97; Комуна в степах; Прощай, село; Мина Мазайло; Народний Малахій; Патетична соната; Маклена Граса. Література 1. Танюк Л. Драма М. Куліша // Куліш М. Твори: У 2-х т. – К., 1996. – Т. 1. 2. Курбас Лесь. Шляхи “Березоля” // Розстріляне відродження: Антологія 1917–1933: Поезія – проза – драма – есей / Упорядкув., передм., післям. Ю. Лавріненка; Післям. Є. Сверстюка. – К.: Смолоскип, 2007.
* * * 1. Михайлин І. Жанр трагедії в українській радянській драматургії. – Х., 1989. 2. Семенюк Г. Українська драматургія 20-х років. Конфлікти, характери, жанри... – К., 1996. 3. Сініло Л. Український модерний театр: історична доля // Молодь України. – 1996. – 30 квіт. 4. Андрущук Т. Шлях театру до незалежності // Сучасність. – 1997. – № 12. 5. Працьовитий В. Український характер у драматургії Миколи Куліша. –Л., 1998. 6. Працьовитий В. Національний характер в українській драматургії 20–30-х років XX століття. – Л., 1999. 7. Працьовитий В. Українська драматургія 20–30-х років XX століття. Жанрова модифікація. – Л., 2001. 8. Свербілова Т., Малютіна Н., Скорина Л. Від модерну до авангарду: жанрово-стильова парадигма української драматургії першої третини ХХ століття. – Черкаси, 2009.
Завдання для самостійної роботи
1. Письмово проаналізувати п’єсу М.Куліша “ Патетична соната”. 2. Скласти 25 тестів до теми.
Тема № 9. Мистецький світ Олександра Довженка 1. Умови формування і становлення Довженка як митця романтичного типу світобачення. 2. Літературний доробок Довженка: – творчість 20–30-х років (“Арсенал”, “Земля”); – трагічна історія у кіноповісті “Україна в огні” (проблематика, герої, мова); – оповідання періоду Другої світової війни;
– “Щоденник” – гуманістичний документ-протест проти тоталітарної системи; – “Зачарована Десна”: автобіографічність, особливості сюжетно-композиційної організації, система образів, поетична філософія, ліризм. 3. Етичні та естетичні уроки Олександра Довженка.
Художні тексти Довженко О. Земля; Україна в огні; Незабутнє; На колючому дроті; Ніч перед боєм; Зачарована Десна; Поема про море; Повість полум’яних літ.
Література 1. Лавріненко Ю. Довженко // Українське слово: Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ ст.: У 4-х кн. – Кн. 2. – К., 1994. 2. Дзюба І. Знаки духовної співмірності. Штрихи до світового контексту естетики Олександра Довженка // Дивослово. – 1996. – № 1. 3. Слоньовська О. “Але душа моя вільна” (Довженко через призму його “Щоденника”) // Дивослово. – 1996. – № 9. 4. Святовець В. Форми деталізації у творчості О. Довженка // Дивослово. – 2004. – № 9. 5. Тимків Н. Підтекст як авторська позиція через кіноповість “Україна в огні” Олександра Довженка // Дивослово. – 2004. – № 6. * * * 1. Семенчук І. Життєпис Олександра Довженка. – К., 1991. 2. Степанишин Б. Дивосвіт Олександра Довженка. Літ.-крит. нарис. – К., 1994. 3. Корогодський Р. Довженко в полоні. – К., 2000. 4. Литвиненко Г. Ґенеза української ментальності у духовному просторі героїв О. Довженка // Сучасний погляд на літературу: Зб. наук. праць. – К., 2000. – Вип. 3. 5. Наєнко М. Романтичний епос. Ефект романтизму і українська література. – К., 2000. 6. Дзюба І. Світовий контекст естетики Довженка // Дзюба І. З криниці літ. – К., 2001. – Т. 2. 7. Литвиненко Г. Першооснови духовності людини та відображення їх у прозі О. Довженка // Південний архів. Філол. науки: Зб. наук. пр. – Херсон, 2002. – Вип. 16. 8. Шудря М., Попик В. Запорожець без заборога // Дніпро. – 2002. – № 9/10. 9. Шарварок О. Гангрена уяви, або ще дещо про внутрішній розбрат О. Довженка // Дивослово. – 2003. – № 6. 10. Мордус О. “Щоденник” О. Довженка – документ доби // Все для вчителя. – 2004. – серп. (№ 22/23). 11. Мащенко С. Історіософські мотиви у спадку О. Довженка // Київ. старовина. – 2005. – № 3. 12. Фащенко В. Кінооповідання і новели О. Довженка // Фащенко В. У глибинах людського буття: Літературознавчі студії. – О., 2005.
Завдання для самостійної роботи Опрацювати студію Івана Дзюби “Світовий контекст естетики Довженка”. Підготувати тезисний виклад на тему “О. Довженко як явище світового масштабу” (обсяг роботи до 3 др. ст.).
Індивідуальні завдання Підготувати науково-дослідний реферат на одну із запропонованих тем обсягом до 25 сторінок друкованого тексту і належно оформити згідно вимог до такого виду робіт (Шрифт Times New Roman 14. Міжрядковий інтервал 1,5. Поля: верхнє, нижнє – 20 мм, ліве – 30 мм, праве – 15 мм.) Тематика рефератів 1. Інтертекстуальність прози Миколи Хвильового. 2. Орієнтальні мотиви в творчості О. Влизька. 3. Польська компонента у творчості українських письменників радянської України 20-х рр. 4. Проза М. Йогансена як явище модерної літератури. 5. Динаміка становлення індивідуального стилю М. Бажана у 20-х рр. 6.Європейська зорієнтованість літературно-публіцистичної, організаційної діяльності Миколи Хвильового. 7. Типологія характерів В. Підмогильного і французьких романістів ХІХ–поч. ХХ ст. 8. Художньо-психологічна концептуалізація “втраченого покоління” в українській та світовій літературі. 9. Риси абсурду в драматургії М. Куліша. 10. Актуалізація філософії екзистенціалізму в творчості українських письменників 20-х рр. 11. Ніцшеанські мотиви у творчості українських прозаїків 20-х рр. ХХ ст. (Г. Михайличенко, Микола Хвильовий, А. Головко, В. Підмогильний). 12. Українська і польська проза міжвоєнного двадцятиліття: типологічний аспект. 13. Спільне і відмінне: український і польський авангард першої третини ХХ ст. 14. Кінотворчість О. Довженка на тлі європейського мистецтва ХХ століття. 15. Мотиви і образи лірики Д.Фальківського через призму художнього новаторства. 16. Художньо-образне новаторство лірики О.Влизька. 17. Мариністика в українській ліриці 20-х. 18. Тема любові в поезії футуристів. 19. Жанрові новації М.Бажана. 20. Ідейні концепти публіцистики та літературної критики М.Зерова. 22. Осінь як образна домінанта в ліриці 20-х років. 22. Весна як образна домінанта в ліриці 20-х років. 23. Жіночі характери у прозі В.Підмогильного (психологічний аспект). 24. Екзотизм у прозі Ю.Яновського. 25. Психологізм прози Б.Антоненка-Давидовича. 26. Мечислав Гаско і Волинь. 27. Леся Українка в творчості неокласиків. 28. Форми комічного в «українознавчих усмішках» О.Вишні. 29. Риси новаторської драматургії М.Куліша (на матеріалі «Патетичної сонати» або «Народного Малахія». 30. Модифікації новели як жанру в прозі 20-х років. 31. Сюжетно-композиційні особливості роману Л.Скрипника «Американці». 32. Поліська тема в творчості Д.Фальківського. 33. Тема дітей, дитинства у літературі 20-х.
Обов'язкові художні твори Тичина П. Зб. Сонячні кларнети; Плуг; Замість сонетів і октав; В космічному оркестрі; Вітер з України; Чернігів. (Блакить мою душу обвіяла; Розкажи, розкажи мені, поле; Ви знаєте, як липа шелестить; Арфами, арфами...; Ой не крийся, природо...; Там тополі у полі; Гаї шумлять...; Енгармонійне; Пастелі; Коли в твої очі дивлюся; О, панно Інно; Не дивися так привітно...; Подивилась ясно...; У собор; Одчиняйте двері; Не Зевс, не Пан...; Закучерявилися хмари...; Скорбна мати; По блакитному степу; Дума про трьох вітрів; Сійте; І Бєлий, і Блок; На майдані; Як упав же він за селом; На могилі Шевченка; Листи до поета; Псалом залізу; Прийшли попи, диктатори; Як не горю – я не живу; Мадонно моя; Постали череваті; Дівчина на призьбі; До кого говорить?; Молодий я, молодий; Десь на дні мого серця; Гей, вдарте в струни, кобзарі; Пам'яті тридцяти; Загупало в двері прикладом; Чистила мати картоплю; Хоч би світало; Голод; Уже світає, а ще імла...; Терор; Антистрофа (“Аероплани й усе довершенство техніки...”); Евое!; Антистрофа (“Приставайте до партії, де на людину дивляться...”); Антистрофа (“Місто в мальованих плакатах...”); Кукіль; Антистрофа (“Грати Скрябіна тюремним наглядачам...”); Перед пам'ятником Пушкіну в Одесі; Хто ж це так із тебе насміятись смів?; Читаю душі ваші, наче книги, я; Вітер з України; Три сини; За всіх скажу; Відповідь землякам; Я утверждаюсь).
Поеми: Золотий гомін; В космічному оркестрі; Прометей; Сковорода; Похорон друга. Тичина П. Зібрання тв.: У 12 т. – К.: Наукова думка, 1990. Рильський М. Зб. На білих островах; Під осінніми зорями; Синя далечінь; Крізь бурю і сніг; Тринадцята весна (Пісня; Яблука доспіли, яблука червоні!..; Вже червоніють помідори; На білу гречку впали роси...; Ластівки літають, бо літається; У теплі дні збирання винограду; Спинилось літо на порозі; Як тюльпан, що в Гаарлемі; Тополя; Так, ми пролог; Поете! Будь собі суддею; Збирають світлі, золоті меди; Як Одіссей натомлений блуканням; Як мисливець обережний; Коли усе в тумані життьовому; Опівдні; Хто храми для богів, багатіям чертоги; Колишеться човен; Тобі одній намріяно царівно; Проса покошено. Спустіло тихе поле; І ці поля тепер мені чужі; Волохатий, фіолетовий; На світі є співучий Лангедок; Ключ у дверях задзвенів; Епоху, де б душею відпочить; Молюсь і вірю. Вітер грає...; І шум людський, і велемудрі книги...; Поцілунок; Мова; Поетичне мистецтво; Діалог; Шопен; Бетховен; Серпень з вереснем стискають; Слово про рідну матір; Діалог; Човен). Поеми: Жага; Неопалима купина; Мандрівка в молодість. Рильський М. Твори: У 20-ти т. – К., 1984. Зеров М. Камена. – К.: Час, 1990. – 80 с. (Обри; Чистий четвер; Арістарх; Київ з лівого берега; Лестригони; Князь Ігор; Сон Святослава; То був щасливий, десятьлітній сон; Аргонавти; Суниці; Рго dоmо; Лотофаги; Чернишевський; Тут теплий Олексій; Сон; Соломея; Навсікая; Елегія; цикл Параду). Зеров М. Твори: У 2-х т. – К.: Дніпро, 1990. Филипович П. Поезії. – К., 1989. (Коли летять, як сиві зграї; Минула ніч тривожно і безславно; Коли почую твій співучий голос; Епітафія неокласикові; Візьмеш у жменю сонного насіння; Нема словам лічби; Не сонце – п'яна шинкарка; Заклинаю вітер і хмари; Я – робітник в майстерні власних слів; Кримська елегія; Я – часточка мала; Вмовляє ніч вогні біляві; Коли розквітнуть квіти; Шануй гніздо старого чорногуза).
Драй-Хмара М. Вибране. – К., 1989. (Шехерезада, II; Я полюбив тебе на п'яту; Лебеді; Від болю серце скорчилось і в'яне; І знов обвугленими сірниками; Накинув вечір голубу намітку; Вона жива і нежива; Я світ увесь сприймаю оком; Бреду обніжками й житами; Чудо; Чернігів; На Хортиці; Симфонія). Клен Ю. Вибране. – К., 1991. (Сковорода; Лот; Прованс; Софія; Володимир; Коло життьове; Беатріче; Осінь; Акварель; Слова і квіти; Крізь праосінь, Терцини). Поеми: Прокляті роки; Попіл імперій. Плужник Є. Поезії. – К., 1988. (Я знаю; Був це хлопчик лагідний і тихий; Вже одспівали по дорогах гарби; Для вас, історики майбутні; Уночі його вели на розстріл; Торгуєм усім, чим можна; Минувшину вивчавши, зрозумів; Ніч... а човен – як срібний птах!..; Як все живе, течуть піски пустелі; Вечоріє. Мла стає на морі; Знаю, сіренький я весь такий; Я – як всі...; І ось я ляжу, – родючий гній; Суди мене судом твоїм суворим; Напишеш, рвеш...; Сідало сонце...; А він молодий-молодий...; Все більше спогадів і менше сподівань; Коли надходить вересень злотавий; Вчора над містом летіли гуси; Цілий день якийсь непевний настрій; Цвітуть думки, а на слова скупіше...; Дві паралелі, два меридіани; Що менше слів, то висловитись легше; Я натомився вічно знати; Душе моя!..; Не чуючи, перебирала ти; Як він спустів, садок, де я колись, Знесилений, німий, бездушний майже). Поеми: Галілей; Канів. Сосюра В. 36. Червона зима; Осінні зорі; Сьогодні; Золоті шуліки; Коли зацвітуть акації; Місто. (І пішов я тоді до Петлюри; Два Володьки; І знову дні руді та бурі; Так ніхто не кохав. Через тисячу літ...; Білі акації будуть цвісти; Коли потяг у даль загуркоче...; Ластівки на сонці, ластівки на сонці...; Марія (Зеленіють жита, і любов одцвіта...); Васильки; Я знаю силу слова...; Такий я ніжний, такий тривожний; Сад; Ще ранок рос із квітів вій не витер...; Маки; Вже в золоті лани, і вітер кличе зорі...; Айстра; Хвилі; В саду; Ґерґоче місто, і сніг лягає...; Дитина порізала пальчик; Україно моя; Скільки днів пролетіло над нами!; Україна (Дзвін шабель, пісні, походи...); В тиші алей; Осінь (Облітають квіти, обриває вітер..; Чекання; Любіть Україну; До брата; О мово моя!). Поеми: Червона зима; Мазепа; Розстріляне безсмертя; Ваал. Сосюра В. Вибрані твори: У 2-х т. – К.: Наукова думка, 2000. Бажан М. Твори: У 4-х т. – К.: Дніпро, 1984. (3алізнякова ніч; Нічний рейс; Будівлі; Гето в Умані; Папороть; Кров полонянок; Дорога; Розмова сердець; На околиці Борислава; Клятва; На вулиці; Біля університету; Криниця Леонтовича; Цирк). Поеми: Гофманова ніч; Число; Сліпці. Влизько О. Поезії. – К., 1988. (Замість прологу; Романтикові; Серце; Дев'ята симфонія; Чую, чую: обіймає жаль; Порт; Рейд;...І я тоді ставав на перехресті; Дев'ятий вал).
Фальківський Д. Поезії. – К., 1989.(Зійшлись обоє на багнетах; Час колесами чавунними; Одна нога в стременах; А він стояв тоді понуро; цикли: Полісся; Минуле). Загул Д. Поезії. – К., 1990. (Ти приходиш до мене щоночі; Гімн-прокламація; Черемош; Грими, грими могутня пісне!; Різні мотиви; За непроглядною заслоною; Я чую пісню, мов крізь сон). Семенко М. Поезії. – К., 1985. (Запитання; Мої предки; Місто; Лелеки; Мені щось тоскно серце тисне; Пост; Бажання; Мій рейд у вічність; Дні неминучі; Бронзове тіло; Кондуктор; Океан; Шукання; цикл: Гімни св. Терезі). Поеми: Тов. Сонце. Савченко Я. Поезії // Антологія української поезії: У 6-ти т. – Т. 3. – К., 1985. (Не дано; Підпалимо небо – і кинемо душі в повітря; Ми всі потроху погасаєм; Він вночі прилетить на шаленім коні; Стоїть. Як віск. І скорбно плаче). Ярошенко В. Поезії// Антологія української поезії: У 6-ти т. – Т. 3. – К., 1985. (До неба фіалкова риза; Ранком, ранком за світанком; По небу не хмари, а клоччя; Купальські білі берези). Слісаренко О. Поезії // Антологія української поезії: У 6-ти т. – Т. 3. – К., 1985. (Осінь; Черничка; Пам'яті Гната Михайличенка; Уолт Уїтмен; Іній). Йогансен М. Поезії. – К., 1989. (Я знаю: загину (“У дахів іржавім колоссю...”); Люблю тебе – не знаю слів; Поля синіють вечорами; Заячий вечір. Сніг.; Дні мої, мої дивні діти; Голод; Весна; Революція; Колискова; Поезія; Ось іду по рейці...). Хвильовий Микола. Твори: У 2-х т. – Т. 1. – К., 1990. Молодість; Досвітні симфонії (О рудні, ваше свято; Досвітні симфонії; Клавіатурте; Пам'яті Гната Михайличенка; Я із жовтоблакиття перший...; Ех огіеnt luх; Я тепер покохав город...). Поеми: В електричний вік. Проза: Вступна новела; Кіт у чоботях; Солонський яр; Редактор Карк; Я (Романтика); Синій листопад; Силуети; Арабески; Заулок; Елегія; Дорога й ластівка; Мати; Іван Іванович; Санаторійна зона, Сентиментальна історія; Ревізор; Вальдшнепи. Поліщук В. Вибране. – К., 1987. (Ніколи; Революційний поет; Перший сніг; Благословенний сірий ранку мій; Юнацький марш; Дума про Бармашиху; Ні, я не Уїтмен; Пасіка; Осінь). Осьмачка Т. Поезії. – К., 1991. (На Ігоревому полі; Регіт; Земля; До степу; Деспотам; Скарга; Поет (розділи з поеми); Казка; Хто; Дума про Зінька Самгородського; Самота; Україна; Монолог; Колісниця; Ідуть селяни в темні далі босі). Чумак В. Червоний заспів. – К., 1991. (Березневий каламут; З ранкових настроїв; Гомін весінній; Я порву ті вінки, що сплітались в добу лихоліття; Ряд хаток, пошарпані, подерті; Червоний заспів; Революція; Гартована поезія; Офіра; Геть сумніви; Сьогодні ходив на могилу матусі). Еллан-Блакитний В. Поезії. – К., 1983. (Ранок; Вперед; Після Крейцерової сонати; Червоні зорі; В розгулі; Удари молота і серця; Слово “Комуна”; Ти пробач...; Червоні плями листу осіннього; Мій сад; Поет; Краплини крові; Осінь; Україні; До берегів; Повстання; Нескінчений малюнок). Свідзинський В. Поезії. – К., 1986. (Над медовим ручаєм; Назбираю цвіту по залісках; Зрада; І ароматно вечір віє; Коли ти була зо мною, ладо моє; Не прийшла ти. Один без тебе...; Холодна тиша. Місяць надламаний; Темними ріками; Нерозвійно нагусла над мокрим вікном; Маятник натомився; І довго я шукав живущої води; Моя радість самотня й загублена; Душа поета; Весь день у мене легкий морок; Ні, сонце, більше не приходь; Пам'яті З. С-ської; Як тихо тут: земля і сонце; Ключами кличуть журавлі; Над джерелом...; Війнули зорі холодом; Умруть і небо, і земля; В колі світла електричного; Я буду шукати тиші; В руці ледь-ледь колишеться удильно; Теперішнє! Мов хатка картяна). Підмогильний В. Оповідання. Повісті. Романи. – К.: Наукова думка, 1991. (Проблема хліба; Собака; Гайдамака; Син; Ваня; Старець; Повстанці; Остап Шаптала; Іван Босий; Комуніст; За день; Третя революція; Місто; Невеличка драма; Повість без назви; З життя будинку). Михайличенко Г. Блакитний роман // Українське слово: Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ століття. – К., 1994. – Т. 4. Косинка Г. Гармонія. – К., 1988. (На золотих богів; Політика; За земельку; Змовини; Гармонія; Місячний сміх; Вечірні тіні; Заквітчаний сон; Сорочка; Постріл; В житах; Анкета; За ворітьми; Тов. Гавриш; Анархісти; Голова ході; Мати; Троєкутний бій; Десять). Косинка Г. Фавст // Українське слово: Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ століття. – К., 1994. Головко А. Твори: В 5-ти т. – К., 1976–1977. (У дикому танку; Зелені серцем; Пасинки степу; Удовині діти; Бур'ян; Мати (І варіант). Івченко М. Порваною дорогою; Землі дзвенять; До землі; Шуми весняні; Робітні сили; Ранок; Горіли степи; Напоєні дні. Івченко М. Робітні сили. – К., 1990. Антоненко-Давидович Б. Синя волошка; Тук-тук; Шурабуря; Смерть. Антоненко-Давидович Б. Смерть. Сибірські новели. – Львів, 1989. Сенченко І. У золотому закуті; Історія однієї кар'єри; Червоноградські портрети; Із записок холуя; Подорож до Червонограда; Кінчався вересень 1941 року. Фальшива Мельпомена. Сенченко І. Оповідання. Повісті. Спогади. – К., 1990. Слісаренко О. Ключковар; Авеніта; Камінний виноград; Алхімік; Випадкова сміливість; Редут № 16; Тварина; Чорний Ангел; Зламаний гвинт. Слісаренко О. Чорний Ангел. – К., 1989. Панч П. Голубі ешелони; Зелена трясовина; На калиновім мості. Панч П. Повісті. Оповідання. Гуморески... – К., 1985. Гжицький В. Чорне озеро. Твори: У 2-х т. – Т. 1. – К., 1974. Яновський Ю. Оповідання. Романи. П'єси. – К., 1984. Мамутові бивні; Роман Ма; Байгород; Майстер корабля; Чотири шаблі; Вершники. Довженко О. Україна в огні. Кіноповість. Щоденник.– К., 1990. Довженко О. Кіноповісті. Оповідання.– К., 1986 Земля; Україна в огні; Ніч перед боєм; Відступник; Стій, смерть зупинись; На колючому дроті; Незабутнє; Воля до життя; Мати; Зачарована Десна; Щоденник. Остап Вишня. Твори: У 4-х т.– К., 1988–1989. Діли небесні; Усипка, утечка, усушка й утруска; Земля обработки требуєть; Чухраїнці; Дещо з українознавства; Чукрен; Моя автобіографія; Отак і пишу; Як ми колись учились; Все життя з Гоголем; Зенітка; Мисливські усмішки; щоденник “Думи мої, думи мої…”. Куліш М. 97; Мина Мазайло; Народний Малахій; Патетична соната; Маклена Граса. Куліш М. Твори: У 2-х т. – К., 1990. Кочерга І. Свіччине весілля; Ярослав Мудрий. ХУДОЖНІ ТЕКСТИ НАПАМ'ЯТЬ
Тичина П. О, панно Інно; Не Зевс, не Пан...; Скорбна мати; Рильський М. Яблука доспіли; Поете! Будь собі суддею (Поетичне мистецтво); Коли усе в тумані життьовому; Зеров М. Рго domо (Аргонавти; Самоозначення), Київ з лівого берега (Чистий четвер); Суниці; Филипович П. Візьмеш у жменю сонного насіння (або на вибір); Драй-Хмара М. Я світ увесь сприймаю оком…; Клен Ю. Сковорода; Плужник Є. Я знаю; Все більше спогадів і менше сподівань (Дивлюсь на все спокійними очима); Як все живе течуть піски пустелі (Дві паралелі, два меридіани...); Сосюра В. Так ніхто не кохав; Васильки; Я знаю силу слова; Бажан М. Нічний рейс (Кров полонянок); Фальківський Д. Очерет мені був за колиску; Семенко М. Місто (Шукання); Поліщук В. Ні, я не Уїтмен (Осінь); Осьмачка Т. Казка (Земля); Свідзинський В. Як тихо тут: земля і сонце!; В руці ледь-ледь колишеться удильно.
Поточні: 40 балів (12 б. + 15 б. + 7 б. +6 б.)
|
||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-23; просмотров: 359; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.147.205.30 (0.066 с.) |