Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Тема 29. Драматургія Миколи Куліша
М. Куліш – найвидатніший драматург-новатор, основоположник новітньої української драми. Трагедія українського села у драматургії М. Куліша (“97”, “Комуна в степах”, “Прощай, село”). Жанр трагікомедії (“Народний Малахій”). “Філологічна” комедія “Мина Мазало”. Духовні, гуманістичні і національні концепти драматургії М. Куліша (“Патетична соната”, “Маклена Граса”).
Література 1. Михайлин І. Жанр трагедії в українській радянській драматургії. – Х., 1989. 2. Білецький О. Українська драматургія післяжовтневої доби // Білецький О. Літ.-критичні статті. – К., 1990. 3. Семенюк Г. Українська драматургія 20-х років. Конфлікти, характери, жанри... – К., 1996. 4. Танюк Л. Драма М. Куліша // Куліш М. Твори: В 2-х т. – К., 1996. – Т. 1. 5. Андрущук Т. Шлях театру до незалежності // Сучасність. – 1997. – № 12. 6. Працьовитий В. Український характер у драматургії Миколи Куліша. –Л., 1998. 7. Шерех Ю. Шоста симфонія Миколи Куліша // Шерех Ю. Пороги і Запоріжжя. – Х., 1998. – Т. І. Кодак Микола. Драматика «Патетичної сонати» Миколи Куліша в сучасному інтелектуальному світі // Слово і час. – 2011. - №3
Завдання для самостійної роботи Написати есе “Новаторство М.Куліша в контексті світової драматургії і театру”, Тема 30. Творчість Івана Кочерги Біографія драматурга. Драматичний дебют. Романтизм як художня домінанта ранніх творів. Творчий доробок 20-х років. Художня рецепція історії в п’єсах “Свіччине весілля”, “Ярослав Мудрий”. Філософічність, вишуканість форми, оригінальність драматургії І. Кочерги.
Література 1. Кузякіна Н. Драматург І. Кочерга. Життя. П’єси. Вистави. – К., 1968. 2. Голубєва З. Іван Кочерга. – К., 1981. 3. Брюховецький В. Іван Кочерга // Іван Кочерга: Драматичні твори. – К., 1989. 4. Брюховецький В. Іван Кочерга // Історія української літератури XX століття. – К., 1993. – Кн. 1. 5. Історія української літератури XX ст. – Кн. 1. – К., 1994.
Тема 31. Творчість О. Довженка О. Довженко в контексті української та світової культури. Кіномистецька спадщина О. Довженка. Воєнна проза митця. Естетична концепція “Зачарованої Десни”. “Щоденник” – гуманістичний документ, протест проти тоталітаризму. Особливості мистецького світобачення О. Довженка: романтично-патетичні прийоми; засіб ретроспекції; пародійність як один із елементів художньої системи.
Етичні та естетичні уроки О. Довженка.
Література 1. Плачинда С. О. Довженко. Життя і творчість. – К., 1964. 2. Барабаш Ю. Чисте золото правди: Деякі питання естетики і поетики О. Довженка. – К., 1965. 3. Дзюба І. Довженко і світ // Вітчизна. – 1984. – № 9. 4. Кочерган Ю. О. Довженко. Проблеми майстерності. – К., 1988. 5. Малуйкін О. Три уроки з повісті О. Довженка “Поема про море” // Укр. мова і л-ра в шк. – 1990. – № 12. 6. Поляруш О. Кіноповісті О. Довженка // “І вічна таїна слова”. – К., 1990. 7. Мусієнко О. Фата моргана О. Довженка // Сучасність. – 1996. – № 6. 8. Онищенко О. Довженко та експресіонізм: до проблеми єдиних культуротворчих витоків // Сучасність. – 1996. – № 9. 9. Слоньовська О. “Але душа моя вільна” (О. Довженко через призму його “Щоденника”) // Дивослово. – 1996. – № 6. 10. Корогодський Р. Довженко в полоні. – К., 2000. 11. Дзюба І. Світовий контекст естетики О. Довженка // Дзюба І. З криниці літ: У 3-х т. – К., 2001. – Т. 2. 12. Дончик В. “Коли народу боляче...” // Урок укр. – 2001. – № 4. 13. Корогодський Р. Довженко: вчора, сьогодні, завтра в країні національної культури // Дивослово. – 2001. – № 5. 14. Жила С. “Творчість Довженка – це передовсім він сам...” // Укр. мова і л-ра в середніх шк., гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2002. – № 1. 15. Шарварок О. Гангрена уяви, або дещо про внутрішній розбрат О.Довженка // Київ. – 2002. – № 9. 16. Брюховецька Л. Митець світової слави: До 110 річниці від дня народження О. Довженка // Уряд. кур’єр. – 2004. – 11 верес. 17. Олександр Довженко вчора і сьогодні. Затемнені місця в біографії: Зб. матеріалів. – Луцьк: ВМА “Терен”, 2005.
Завдання для самостійної роботи 1. Скласти тезисний план розділів книги Р.Корогодського “Довженко в полоні” 2. Виписати висловлювання провідних учених, митців, діячів культури про світове значення Довженківського феномену.
1. ПАНОРАМА ЛІТЕРАТУРНО-МИСТЕЦЬКОГО ЖИТТЯ В УКРАЇНІ 20–30-Х РР. (2 ГОД)
2. ТВОРЧІСТЬ ПАВЛА ТИЧИНИ В КОНТЕКСТІ ЛІТЕРАТУРИ ХХ ст.(2 ГОД)
3. ЛІТЕРАТУРНИЙ ДОРОБОК НЕОКЛАСИКІВ (2 ГОД)
4. ТВОРЧІ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ Є. ПЛУЖНИКА, В. СВІДЗИНСЬКОГО (2 ГОД)
5. МИКОЛА ХВИЛЬОВИЙ: ДОБА І ДОЛЯ (2 ГОД)
6. В. ПІДМОГИЛЬНИЙ – МАЙСТЕР ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКОЇ ПРОЗИ (2 ГОД)
7. Ю. ЯНОВСЬКИЙ – “ЛИЦАР КУЛЬТУРИ НАЦІЇ” (2 ГОД)
8. НОВАТОРСТВО ДРАМАТУРГІЇ М. КУЛІША. (2 ГОД)
9. МИСТЕЦЬКИЙ СВІТ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА (2 ГОД)
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-23; просмотров: 201; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.224.52.200 (0.007 с.) |