Розділ 3. Креативність і форсайт 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Розділ 3. Креативність і форсайт



Ідея творчого потенціалу і креативності

Ідея креативності. Сучасні дослідники не заперечують, що уява може надати нові ідеї, які допомагають розвитку науки. Наші особисті припущення і інтуїція часто виявляють суть явищ. Але ні наша уява, ні інтуїція не вважаються раціональними способами створення ідеї відкриття. Вони виключені з логіки наукового відкриття, і можуть мати сенс лише тоді коли вони визнані перевіркою або спростуванням як можливий факт в науці.

Втім відмінність між виробництвом і тестуванням наукових ідей не настільки необхідна. Ніяке наукове відкриття не може бути строго перевірено, або навіть доведено, щоб бути абсолютно вірогідним. Ми будуємо наші життя щодня на правильності наукових узагальнень, наприклад, тих, які лежать в основі медицини і технології. За загальним визнанням, Карл Поппер вказав на те, що наукові узагальнення які строго піддаються перевірці, можуть бути строго спростованими. Але заява такого типу не може строго бути прийнята. Вірно, що єдина частина суперечностей спростовує узагальнення, але досвід може допомогти зустрітись тільки з очевидними суперечностями, і немає ніякого строгого правила, щоб сказати, чи є яка-небудь очевидна суперечність фактичною суперечністю. Фальсифікація наукового твердження може бути строго встановлена, ніж можна його перевірити. Перевірка і фальсифікація це обидві формально невизначені процедури.

У нашого знання дійсності є, тоді, надзвичайно не певний зміст: який має право бути названим баченням.

Це бачення прихованої дійсності, яка веде вченого в його пошуках, і є динамічною силою. В кінці пошуків в дослідженні дійсності бачення, показано відкриттям; але далі бачення відновлюється і стає динамічним знову надихаючи інших вчених і веде їх до нових відкриттів. Спробуємо показати, як динамічні і статичні фази наукового бачення відбуваються через силу уяви, керованої інтуїтивно. Тоді буде зрозуміло що підстави, на яких встановлені наукові знання, спираються на повноваження, якими досягнуте наукове відкриття.

Цю проблему досліджують багато років, розглядаючи науку як розширення звичайного сприйняття.

Від Піфагора, який об'єднав арифметику і геометрію, Декарта, який додав до них алгебру, до глиняного кухля Ейнштейна який об'єднав масу і енергію і поставив нові питання в єдиному зловісному рівнянні, зразок завжди один і той же.

Творчій акт не створює будь-що з нічого, як Бог, а комбінує, переставляє, і надає відношення вже існуючому. До теперішнього часу окремі ідеї, факти, структури сприйняття, вступають у взаємодію щоб стати асоціативним контекстом. Цей акт самовтілення в межах єдиного мозку є, єство творчого потенціалу. Творчий акт є несподіваним стрибком, біфуркацією свідомості.

Відмінність між цими двома станами могла бути описана грою за правилами і за сценаріями і правилами, що змінюються. Говорити про стимули у вакуумі безглуздо; кожна відповідь, яка викличе вартість, цінність або стимул, залежить від змісту і правил гри, в яку ми граємо у той час.

Але ми не живемо в лабораторіях, де правила гри встановлені явними замовленнями; в нормальному житті правила управляють нашим роздумом підсвідомо. Закони граматики і синтаксису функціонують нижче за рівень розуміння, в проміжках між словами.

Відповідно що зробить певні прості правила загальними або особистими - логіка різноманітності, люб'язності і угоди, і також комплекс спеціалізованих правил, які ми називаємо «системами поглядів» або «всесвітніми розмовами» або «думаючими з точки зору» цього, або - фізіологічних пояснень, або етично оцінених думок.

Всі роздуми і творчість грають в нечітку гру згідно нерухомим правилам і більш менш гнучким угодам.[4,6]

Уява і форсайт

Проблема уяви

З вище розглянутого випливає, що проблема розробки ідей нової продукції і новини в індустріальному світі полягала в тому, щоб розширити межі технології, покращуючи, як речі так і те як вони були зроблені, або здібності машини, яка зробила їх. Вони були логічні, мали технологічні обмеження, і вони були врешті решт перевищені технологічною новиною.

В сучасній передовій, культурній і технологічній парадигмі модель розвитку закликає до іншого. Вона закликає до розуміння майбутнього і карти поведінки, розширюючи поточні межі знання так само як межі можливостей людей і їх навколишнього середовища. Це не технічна проблема, і при цьому це не тактика; це стратегічний виклик нашим можливостям як людей і нашому бажанню перетворити свої бажання в можливість. Тому сучасна парадигма розвитку це проблема уяви, розвитку творчості, передбачення і форсайту майбутнього.

Технологія занурена в середовище з небаченими можливостями особистого і соціального досвіду. Проблема уяви, яка деталізується далі, заохочує людей до об'єднання, створення обов'язково екологічних умов в технологічній грі з природою. Роль технології зраджується і перетворюється з причини в слідство.

Виклики уяві стають ключами до творчого потенціалу, і навички відновлення уяви проживають в майстерності гри. Пошук значущого і відповідного майбутнього починається, виправляючи гру як нестаріючу і обов'язкову умову кожної людини. Екологія гри і уяви екологія можливості; це місце, що вільне від щоденної логіки і обмежень.

 

Випущений уявою

Візуалізуйте шахівницю та гру. Ви зв'язані архітектурою управління і правилами гри, і вашою власною здатністю максимізувати майбутню гру. Добрий шахіст може бачити 15 або більше кроків в майбутнє за однією стратегією, яка повинна тоді бути викреслена і пристосована з кожним подальшим рухом його супротивника. Не дивлячись на обмеження можливостей і діапазон руху для кожної шахової фігури, їх можливості вражаючі; вважається, що шахових комбінацій більш ніж у Всесвіті атомів. Діапазон можливості майже безмежний, коли ми розуміємо стратегічні відносини, які розвиваються між супротивниками.

Формальна архітектура гри - платформа, тоді як змінні частини знаходяться в суспільстві переході, що постійно змінюється, і успіх залежить від поведінки, наміру, і очікування, що пристосовується, до кожного випадку. Тут виникають сигнали уяві і з’являються проблеми їх оцінки і інтерпретації. Ця гнучкість створює нове розумове просторово-тимчасове місце гри — яке має структуру і управляється фантазією, перетворюючись в необмежене дослідження і спочатку закритий потенціал можливостей. Несподівано цей потенціал стає очевидним, але лише для гравця із стратегічним передбаченням майбутнього.

Тимчасове місце гри це область обманщика і кращі шахісти - обманщики в дії. Проблеми стають можливостями задати образні питання, які можуть розвернути нові стратегії або здібності. Тоді як є контексти і кодекси, які підтримують гру, і єдині межі, це межі своєї власної уяви.

 

Інтерпретація сигналів

Всі на великий шаховий дошці власники свого сценарію, всі ми володіємо потенціалом, щоб бачити сигнали навкруги нас, оцінити і досліджувати їх “Що якщо...?”. Ми природно відчуваємо, що можуть бути інші питання і можливості в специфічному контексті, та все ж ми ефективно навчалися проігнорувати всі тонкі непомітні дрібниці окрім більшості грубих емпіричних і безпосередніх сигналів, або яскравої нової інформації. Чому?

Здається, є поточна культурна згода, яка сигнали представляє в поведінках, що з'являються, так як, блоги або новини. Таким чином, ми інтерпретуємо їх значення після того, як вони назріли або вже дозріли.

Ці відносини припускають, що у всіх нас є уявний плащ з капюшоном, щоб отримати і вивчити в контексті інформацію, поки сигнал сильний і ясний.

А, якщо наша здатність отримати і вірно зрозуміти сигнал з великою кількістю значень в знаку, важливіша ніж інтенсивність сигналу? Що є відносинами між сигналом і рештою частини світу, і які наші відносини з цим? Як ми обмежуємо і направляємо нашу інтерпретацію і розуміння? Наш успіх або відмова визнати значення і доцільність сигналів залежать від того, на скільки доречними ми прагнемо бути. Але якнайбільше, це залежить від стратегічного передбачення: наша здатність представити структуру зображення майбутнього як подарований інструмент. Тобто тільки якість нашої уяви дійсно здатна сортувати сигнали.

Кожного разу, коли ми стикаємося з новою технологією або обслуговуванням, у неї є можливість змінити нашу поведінку, оскільки ми домовляємося про нові взаємодії з нею. Ця зміна в нашій нормальній поведінці може бути тонкою або явною, такою як використовування мобільного телефону, який може створювати короткий кліп, або забезпечити орієнтацію на місцевості. Залежно від того, наскільки ми сприйнятливі, ми можемо пропустити важливі потенційні значення продукту або обслуговування за межу унікального моменту.

 

 

Картографія можливості

Уявіть три паралельні графіки часу. На першому, помістіть технологію; на другому - призначену для користувача, поведінку; і на третьому - організацію, яка може поставити технологію користувачу. Технологія представляє нову можливість. Поведінка містить натхнення і бажання використовувати ту нову можливість, і також представляє бажаність. Керівництво організації, бізнес середовище, містять інфраструктурну - здатність поставити і підтримати нову можливість.

Ми бачимо, що здібності організацій часто відстають від авансів в технології і прихованих потреб людей, які у них з'являються. Для зручності, використовуємо термін нові технології як "підривні" або “слабкі сигнали ”, тому що їх безпосередня дія позначена як периферійна коли сигнали і їх значення неправильно зрозуміли. Але коли сигнали помічені як скелясті вершини і здатні до глибокого перетворення, прориву організацій в тактичне скорочення проміжку між бажаністю і здатністю. Цей стан дуже часто стає реактивним, і свідчить що дуже мало, і надто пізно вдалося наблизитися до інноваційного розвитку.

Через такий підхід організації намагаються "перетворити на гроші" нову технологію через тактичні події, патенти, або надання авторського права, така характеристика останньої прибуткової хвилі. Проте, цей підхід не звертається до головного критичного чинника в новині або винаході:бо ніколи сама технологія не може бути перетворена на гроші. Це обов’язково використовування технології разом з «поведінкою людей», яка може бути перетворена на гроші.

Стратегічний підхід закликає звертатися до вчасної картографії кожної нової можливості і її бажаної поведінки, що насувається. Ми повинні вирівняти корпоративну стратегію і ділові моделі з пейзажами технології і поведінки, що рухаються. Саме це вирівнювання є стратегічним форсайтом і передбаченням і його головний інструмент це уява. Результат цього процесу - створення стратегічного капіталу. Мистецтво виявлення і максимізації стратегічного капіталу називають стратегічним творчим потенціалом.

Корпорації повинні використати уяву в своєму створенні поняття активного зв'язку, щоб гарантувати своє процвітання і продовжувати інтеграцію в соціальній, економічній, і культурній сферах. Сьогодні дуже небагато корпорацій є об'єктивними в уяві і в створенні такого навколишнього середовища, яке викликає образний процес і образні поведінки. Тому, ефективна ділова зміна часто не досягає узгодження із стратегічним творчим потенціалом бізнесу.

Необхідне втручання, щоб досягти цього є нашим викликом уяві. Ми не можемо просунутися, просто покращуючи існуючу технологію. До теперішнього часу ми маємо моторизацію, електрифікацію, і перетворення в цифрову форму майже всього - наш виклик сьогодні спрямований до ясних нових стратегічних вказівок для технології. І це просто проблема організаційної уяви. Немає ніякого виправдання компанії що вже одержала поразку завдяки браку уяви.

Проблема уяви пропонує низку інструментів стратегічного творчого потенціалу, для того, щоб стратегічно застосувати переваги і цінність образного переслідування. Ілюстровані як послідовність дослідження дії покоління поняття, вони прагнуть пропонувати проводити нові економічні моделі, які створюють або змінюють організаційні стратегії. Стратегічний творчий потенціал прояснює проблеми, обмірковує можливості, і створює методології, які можуть ефективно управляти створенням майбутніх рівнів технології і продуктів, систем комунікацій, мереж послуг, і створення нового навколишнього середовища.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-25; просмотров: 315; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.221.13.173 (0.015 с.)